@ wolkje: nu gewoon ff lekker genieten dan maar met zn drietjes! Fijn dat t praten jullie zo goed heeft gedaan! @ danty: pfffff wat een schoonmonster zeg, verschrikkelijk! En waar gaat het om, een armband?! Kan me indenken dat je er helemaal klaar mee bent! @ sita: wowwww wat knap zeg van Daan! 16 stapjes los al, echt leuk!! Fijn dat t beter gaat met je rug en nek! @ beertje: hoe was jouw echo meis? Zag trouwens net op de fb van ouders van nu jouw benen voorbij komen!
Engeltje, gaat t al wat beter met Quinten inmiddels? En wat vervelend dat ze niet meer kunnen doen dan preventief medicijnen voorschrijven! Zeg.. loopt Quinten al helemaal los? Of ook nog niet? En heb jij ook van die schoentjes waarbij de zool nog wel flexibel is, of niet?.. Ben er nog steeds niet uit met schoentjes. haha!
Ja engeltje idd vindt het wel een keer genoeg geweest heb me nog nooit zo voorschut voelen staan als die vrijdag..
Ow Danty, vergeet helemaal te reageren. Maar meid.. zo niet leuk van je schoonmoeder! Onbegrijpelijk! wat een dramaqueen... En wat fijn dat Djayvano nu eindelijk er weer bovenop krabbelt. Zo vervelend als die kleintjes ziek zijn. En jeej, helemaal loslopen! Hoe cool is dat!! Haha, Daan voelt zich hier ook helemaal de man nu hoor als hij los loopt. Zo leuk om te zien!
Haha sita geeft niet..jaaa wat je zeg ja dramaqeeun!! Met een hoofdletter. .jaaaa leuk is dat he maar voor ons mama's is het baby af zo haha onze stoere mannen..maar fijn dat het met je nek enzo weer beter gaat hoor..
ja, ben blij dat mn lijf weer wat beter voelt. Nu mn hoofd nog wat meer. Maar idd, het zijn nu echte mannetjes hoor!
@ sita: ben juist blij dat hij preventief iets kan krijgen! Had t niet verwacht namelijk dat dat al kon! Mag officieel namelijk ook nog niet, maar aangezien hij er verder goed uitziet en ook qua gewicht er wel mag zijn mogen we dit alvast geven. Zaterdag hebben we de verjaardag van m'n moeder en daar is die hond ook weer aangezien mijn oom en tante in Nijmegen wonen. Gelijk een goede test dus. De huisarts gaf ook nog een hele goede tip trouwens om de heftige allergieën voor te zijn, in ieder geval met voeding. We moeten voor hij bijv iets met pinda's krijgt het eerst in de holte bij z'n elke oog smeren om te kijken of hij daar een reactie op krijgt. Het zit dan ook ver genoeg van zijn gezicht af, dus de kans op ergere complicaties verminderen we daar mee! @ Danty: dat kan ik me indenken!
Ow Engeltje.. bedoelde t niet zo hoor. Absoluut super dat je er iets preventiefs voor kunt krijgen! Echt fijn! maar wel jammer dat ze niet meer kunnen onderzoeken.. En wat goed die tip! Geldt dat ook met aardbeienjam etc? Daan reageert hier op bepaalde soorten jam iets. Vooral de jams die wij hebben.
@ sita: Quinten loopt trouwens nog niet hoor, ja langs de tafel of aan de hand en hij staat dik 2 min los, maar hij heeft er nog geen vertrouwen in dat hij zelf kan lopen. Ik heb wel een stevige zool voor zijn schoentjes, maar ze kunnen wel gewoon goed buigen als je begrijpt wat ik bedoel. Je hebt bijv ook vaak van die sportschoentjes met keiharde zool en dat is bij deze niet. De schoentjes die ik laatst had geplaatst zijn trouwens niet z'n goede loopschoentjes hoor. Zal ff kijken of ik daar ook een foto van heb.
ow, en die hele dikke schoentjes komen er hier nog niet in hoor. Alhoewel, heb ze wel in huis.. gekregen van een vriendin van haar eigen kleintje toen. Maar daar past meneer Daan straks niet meer in hoor als hij aan die schoenen toe is, die heeft zulke grote voeten!
@ engeltje: Fijn dat je iets hebt gekregen voor quinten, want die reactie zag er heftig uit! Maar waar moest je het nou smeren? Want je spellingchecker had er denk ik een ander woord van gemaakt, haha! @sita: wow! Die Daan gaat als een speer! Pim loopt nog niet hoor! Hij staat nu heel stevig aan van alles en nog wat en hij stapt langs de bank en de tafel en heel soms aan twee handen, maar dat is het wel hoor. @ pluus: jeeeeee! Een goede echo! Wat fijn! Gefeliciteerd! @danty: jeetje, wat een heks is je schoonmonster zeg! En al dat gezeik om een armbandje.... Terwijl jij het alleen die ene keer droeg. Heeft zij toch helemaal niks mee te maken. En dan op het feest van een ander zo helemaal los gaan... Das idd nogal tokkie Echt vervelend voor je! Wel fijn dat je man je hierin steunt en hetzelfde zegt, want dat hoor je nog wel vaak andersom met moeders en zonen (hoop dat ik nooit zo ga worden!) Dat filmpje van djayvano! Zo herkenbaar! Pim moet ik ook de hele dag overal in de gaten houden met die grijpgrage handjes! @liz: hoe is het met je meid? @beertje: hoe was jouw echo vandaag??
@pluus.. yeajjj! Zei ik je toch al meisje! Enne.. gefeliciteerd nog! @danty.. omg... wat n monster! Maakt niet eens uit waarom ze kwaad was.. zoiets doe je niet op n feest bij iemand anders! Wow... jou monster spant de kroon hoor! Fijn dat je kleine man weer beter is! @engel... en wanneer kon je dan wel laten prikken voor allergie onderzoek? Toch fijn dat je wel iets ervoor hebt gekregen! @wolkje... heerlijk dat je zo aan het genieten bent meid! @rest.. Weet niet echt meer wat er geschreven is meer.. sorry! Lig nu al tijden wakker... zucht! !! Wad wezen plassen maar verdorie weg is de slaap! @Hier.. ook n mooie echo gehad!!! Prachtig mini mensje gezien die zich zelfs even helemaal uitrekte waardoor we handjes en voetjes al konden onderscheiden! Ben naar 1 april gezet wat betekend dat ik nu vandaag 11w ben! Nou zal proberen wat te slapen... 6uur wekker! !
Fijn dat je een mooie echo hebt gehad beertje...heerlijk he weer te zien 11 weken bijna op de 12weken ga je het dan bekend maken toch dacht ik leuk kan je hhelemaal voorbereiden leuk!! Jaa dat monster heb echt steekjes los zitten...en deze ruzie krijgt nog een staartje hoor we zijn er nog lang niet. ..
Hi lieve meiden! Back in business! Zal op een later moment uitgebreider verslag doen. Ik heb jullie inmiddels een pb gestuurd, dat zal een hoop duidelijk maken denk ik zo. Het gaat gelukkig al een stuk beter, maar ik ben er nog eventjes niet. Mijn lijf heeft echt een flinke opdonder gehad en ik ondervind een ook een flinke nasleep.