Engeltje en Pluus, hoe is jullie nacht gegaan? Hier een trotse mama. Daan heeft het gisteren toch op 5 flessen gered, wat een kanjer! Hij werd tegen 17.45 weer wakker, dus de fles s avonds konden we ook mooi rekken tot 22.00 uur ongeveer. Vanochtend meldde hij zich pas om 7.00 uur weer. Wat een toppertje zeg. Hij wordt nu net weer wat wakker, dus denk dat we vandaag maar weer voor de 5 flessen gaan. Nou, ik ga zn badje maar even klaar zetten en zn fles maken voordat het grote alarm gaat.
O super joh sita! @ danty dank je voor je lieve woorden! Hopelijk gaat het ook helpen bij Sarah! Engel hoe is het met jou gegaan? Wij waren om 22.45 uur klaar met de voeding. 23.45 uur werd ze wakker van de buikpijn en kon haar niet troosten in haar wieg! Uur later kon ik haar weer terug leggen! Weer een uur slapen en toen weer hetzelfde! weer een uur rond gelopen, ze sliep toen ik haar terug legde... gelijk weer wakker! Toen maar in bed genomen. Om 6 uur deed mijn lijf pijn omdat ze om mijn arm lag. Ze sliep heel vast dus weer in de wieg... weer wakker... toen heeft mijn man haar bij zich genomen toen werd ze om 7 uur wakker van de honger. nu heeft ze in het voedingskussen naast me geslapen tot net... Weer bagger nacht gehad dus! Het lijkt er gewoon op of ze bang wordt om alleen te slapen. Zo zielig!!
Ow Pluus, wat een drama zeg! Gun jullie zo om weer een goede nachtrust te hebben! Hoop ook niet dat ze echt bang wordt om alleen te slapen.. Dikke knuffel voor jou! Nou, ik ben nog steeds niet fit. Druk aan het hoesten, beetje oorpijn (door de verkoudheid denk ik) en voel me zo lamlendig. Ik ga het maar eens rustig aan doen vandaag.
@ pluus: he wat naar zeg! Misschien toch een homeopaat proberen? @ sita: doe maar lekker rustig aan, hopelijk knap je snel op! @ danty: geweldig dat hij daarvoor is uitgekozen! Nou hier zijn Quinten en ik uiteindelijk samen in bed in slaap gevallen. Ik werd wakker van Nick die een foto van ons maakte omdat we zo schattig lagen te slapen samen. Om 11.00 werd Quinten wakker en toen heeft hij een flesje bv van 150 cc naar binnengeklokt en heb ik ff gekolft. ( gisteren sliep hij hier door namelijk langer ) Daarna heeft nick hem naar bed gebracht en hij sliep als een roosje tot 4.00! Toen heb ik hem weer gevoed en t naar bed brengen daarna ging weer wat lastiger, heeft denk ik 20 minuten geduurd ofzo, terwijl hij normaal gelijk weer in slaap valt of in ieder geval rustig ligt. Om 6.30 werd hij weer gillend wakker. Nick heeft hem weer zn bedje geprobeerd te troosten, maar dit lukte echt niet! Honger was t ook niet, echt puur weer buikpijn. Uiteindelijk heeft nick hem ook maar bij zich genomen en om 8.00 werd hij toen weer wakker om te eten.... Echt heel slecht ging t dus niet, maar t was ook niet heel relaxt...
@Pluus: Oh arme Saar.. en arme jullie! Zo lastig als je niet weet wat je er tegen kan/moet doen... Ik heb ook werkelijk geen idee... sorry... dikke knuf! @Sita: Beterschap.. en doe idd maar rustig aan! Super dat jouw ventje het zo goed doet met 5 flessen!!! Ben onder de indruk!!! @hier: Gisteravond om 18.15u gevoed... toen meldde hij zich weer om 01.00u... vervolgens meldt hij zich met zeurderig huiltje om 04.00u omdat hij zich losgevochten heeft uit de hydrofiele luier en koude handjes heeft... dus armpjes onder de deken en een speentje.. dat gaat 1 uur goed... en toen weer hetzelfde... weer hetzelfde ritueel.. en toen sliep hij tot 7 uur.., maar nu wel hongerig huiltje.. dus gevoed.. en zonder hydrofiele luier in bed gelegd.. maar dat werkte niet.. elke keer weer zichzelf wakker maken... dus uiteindelijk om 9.30u toch maar weer gebakerd.. en nu slaapt hij nog steeds. Om 10.00u nog kraambezoek gehad... en Adam is weer verwend met een leuk speeltje. Nu heerlijk aan het koken... en wachten op de kleine man... straks lekker het dorp in en spulletjes kopen om een kunstwerkje voor opa te maken...
@Danty: GEFELICITEERD met je fotomodel baby Leuk joh! @Engel: Arme Quinten.. Ook hier wisselend met naar bed gaan.. de ene keer is het direct stil.. de andere keer flink gemopper... Wat drinkt hij al veel!!! Wordt zeker al een flinke jongen!
Danty, vergeet helemaal om op jou te reageren, maar wat super leuk dat Djayvano is uitgekozen zeg! Hihi, dat streelt de trots van een moeder wel! Flier, ja ben zelf ook elke keer onder de indruk van hoe makkelijk ons ventje is. Hoop dat het zo blijft. De krampjes vind ik wel lastig, maar goed.. dat vindt elke mama denk ik wel.
Trouwens, Daan slaapt hier ook niet altijd direct in hoor. Komt vaak voor dat hij eerst bij ons in slaap valt en we hem dan in zn bedje leggen. Soms slaapt hij wel direct in zn bedje, maar de andere keer weer niet. Is nog geen touw aan vast te knopen!
Ha dames, Even een klein berichtje van mij. We zijn nu onder behandeling in het voortplantingskliniek in Tilburg. Na verschillende onderzoeken (zowel bij mij als bij mijn vriend) hebben zij besloten voor IVF of ICSI te gaan. Het zaad is te onstabiel en onbetrouwbaar voor IUI. Info-map over IVF/ICSI is binnen gekomen en moeten we goed doorlezen. Wanneer wij er aan toe zijn, maken we een afspraak om onze beslissing door te spreken. Wij mogen namelijk zelf kiezen! (wat ik heel bijzonder vind...) Vanaf dan mogen we ook zelf de keuze maken wanneer we aan het traject gaan beginnen. We krijgen zelfs de keus om met een psycholoog te gaan praten. In iedere fase van het traject. Verder gaat het tussen ons gelukkig nog steeds heel erg goed! Helaas ben ik op dit moment snipverkouden, heb geen smaak/reuk/stem en heb ik lichte koorts. Ik mocht vandaag niet komen werken van mijn directeur. Prettig weekend Liefs jufaman
Jufaman, ooh wat fijn zeg dat jullie zelf mogen kiezen voor wat en wanneer! En super dat het tussen jullie goed gaat. Veel beterschap voor jou en super veel succes met alles!! Hier, mn vent is wat eerder thuis gekomen. Vanavond krijgen we nog bezoek, dus helemaal super dat hij 2 uurtjes eerder thuis is. Hij haalt nu een hoestdrankje/paracetamol voor me. De schat. Daan houdt zich ook heerlijk rustig vandaag,.. ze denken allebei aan me. haha!
@Juf: Wat prettig dat je zelf de regie in handen kan en mag houden wat betreft het hele traject. Het zal best veel info zijn die je moet doorwerken om samen een keuze te kunnen maken: IVF of ICSI. Zoals je het vertelt krijgen jullie ook goede begeleiding. Oh meis.. wat SPANNEND!!! Hopelijk slaat straks de behandeling snel aan.. Het is jullie enorm gegund!
@hier: anderhalf uur geleden Adam snel even gevoed... Ik zat ineens op een schema dat hij maar 4 voedingen zou krijgen... dat kan natuurlijk niet... oepsssiieee! maar nu zitten we weer op schema @Pluus: wat voor verf had jij gebruikt voor Sarah d'r voetjes...?
hmmm... dat is waarschijnlijk wel beter dan mijn acrylverf... hihi... heb alleen nog maar de achtergrond geschilderd hoor... jeugdzorg hoeft nog niet gebeld te worden Tnx Pluus
haha, goed bezig Adam! Die van mij besloot vannacht maar eens even een ander ritme aan te nemen. Veel last van krampjes,.. 22.00 uur had hij de laatste fles gehad, en uiteindelijk om 2.00 uur toch maar nog een flesje gemaakt. Daarna heeft meneer heerlijk geslapen tot 8.15. Ach ja, komen we alvast in een ander ritme wat weer uitkomt als de klok vannacht terug wordt gezet. Geen probleem dus. (alleen wel lastig met de visite zo, dan moet hij zo'n beetje de fles weer hebben) Zelf nog steeds mega verkouden en aan het hoesten. Nog echt niet fit dus. Verder dus maar rustig aan doen tussen de visites (2x) door.
@Sita: Hier dus ook ineens een ander ritme dan normaal... snap er geen snars van.., maar zo lang hij zich regelmatig meldt, zal het vast wel goed komen. Misschien dat de verandering in het weer er ook mee te maken heeft...?? Tenminste.. hier was het maandag nog 20+ graden.. en vannacht heeft het lekker een aantal graden gevroren...!
Nou hier hadden we vannacht weer een spookje met heel veel buikpijn Uiteindelijk ook maar meer gevoed, omdat ik gewoon niet meer wist wat ik moest doen... Hij heeft om 00.30, 3.30 en om 6.30 gedronken en de laatste keer was hij ook echt al vanaf 5.30 aan t gillen van de pijn. Nick heeft een tijdje met hem rondgelopen en hem uiteindelijk maar weer bij zich genomen en dat terwijl t gister op de dag eigenlijk heel goed ging! Ik geef hem nu vandaag echt gewoon 6 x cinababy een half uur na de voeding, kijken of dat gaat helpen en anders gaan we toch maar infacol voor hem halen. Verder heeft hij nu om half 11 gedronken, knalscheten gelaten en een flinke poepbroek gehad en nu ligt hij ff rustig in de box te spelen, mocht hem eindelijk ff loslaten. Pff ben gesloopt en kan echt wel met hem meehuilen als hij zoveel pijn heeft, verschrikkelijk! @ aman: spannend allemaal hoor meis, nu gaat t echt gewoon bijna beginnen als jullie eraan toe zijn! Hoop zo voor je dat t snel lukt! Dikke knuf! Sorry verder ff ego...
@Engel: Arme Quinten... en arme jullie!!! Hartverscheurend als de kleine zo huilt!!!!! (ff afkloppen) Hier hebben we wel episoden met krampjes gehad, maar over het algemeen is dit een kwartier/half uur voor hij een paar flinke scheten laat en een poepluier heeft. En dat vind ik al moeilijk aan te zien... @hier: Ben goed bezig vind ik zelf.. heb een was opgevouwen, andere was opgehangen om te drogen.. en het huis gestofzuigd... Nu even lekker douchen... en dan komt zo m'n vriend weer thuis.. en hebben we de middag voor elkaar... Ook wel weer eens leuk!
Goed bezig idd dan flier! En ja het is echt niet om aan te zien, zo sneu! Moet dinsdag naar t cb, ff kijken of zij nog tips hebben verder.... En lekker een middag je samen met je man! Nick is denk ik rond middernacht pas thuis vandaag.... Zit ff in dubio,moet zelf nog eten maar mn spruitje is net op mn borst in slaap gevallen. Vrees dat ie wakker wordt als ik hem over leg en dat vind ik echt zo sneu! Maar t kan ook zijn dat hij nog meer als een uur zo slaapt en gelijk eten wil als hij dan wakker wordt en dan ga ik tegen die tijd wel van mn stokkie denk ik..... Toch zo maar overleggen dan als hij wat dieper slaapt.