Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik heb nog steeds nr 2 bij gwn voeding en nr 3 bij voeding met bambix...

Miss gwn ff ha bellen en het telefonisch bespreken of cb miss hebben hun adviezen of tips etc..

Ja laat de fotos wel ff zien

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Oh, fijn dat het mee lijkt te vallen. En goed dat de spruw nu alsnog wordt aangepakt!!! Hopelijk laat je kleine ventje je niet meer zo schrikken..! Heb nog aan je gedacht van vannacht.

@Pluus: Hoe is het gegaan vandaag bij de dokter?

@Hier: Vandaag is mijn vader jarig en hebben we het kunstwerkje gegeven. Nu staat het te pronken op de schoorsteenmantel en later gaat hij het op z'n werkkamer hangen :) Morgen viert hij het pas voor de familie.. dus vandaag is het lekker rustig.

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dank je wel voor alle lieve woorden! We hebben vanavond pas de afspraak! ik hoop zo dat ze ons kunnen helpen!!!!!!!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, leuk kadootje zeg! hihi!

Pluus, ben benieuwd of hij wat voor jullie kan betekenen vanavond!

Engeltje, leuke foto's meid! Daan is al een flinke knul vergeleken met Quinten.. terwijl het in geboortedatum maar 4 daagjes scheelt.

Beertje, de borstvoeding is inmiddels helemaal voorbij. Bijna 2 weken terug kon ik de kolf terugbrengen, het afbouwen ging echt super! Heb nu nog wel eens last van lektieten, maar ze voelen niet vol meer aan.

Danty, ben benieuwd naar de foto's dan! En inderdaad, wat een compliment als jouw mannetje uit al die anderen wordt gekozen! Super leuk!

Hier gaat het verder nog niet super. Ben zelf nog steeds verkouden en Daan doet goed mee. Best zielig zo´n kleintje die flink verkouden is. Mn vent is inmiddels ook ziek, wat misselijk/grieperig, dus die is ook thuis gebleven vandaag.
    Verjaardag van vanavond hebben we maar afgezegd net als ontbijten met de familie morgenvroeg. Morgenmiddag misschien naar de verjaardag van mn vent zn oma, maar dat bekijken we morgenochtend wel hoe dat gaat. Ik hoop echt dat we snel weer fit zijn met zn allen, dit is niet veel waard.

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wederom even kort...

Het probleem zit m in de darmpjes. dit wist ik natuurlijk al! Hij heeft haar al wat behandeld! Ze ligt nu heel ontspannen!!!! bij me te slapen! Ik heb goede hoop!
    Over 2 weken terug.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: lief dat je aan me gedacht hebt meis en echt thnx nog voor je pbtje!
    Je vader was zeker helemaal trots op z'n kado of niet? Ik had er nog niet op gereageerd, maar hij is prachtig hoor!!

@ pluus: goed dat je geweest bent dus! Hoe is de nacht verlopen? Hoop heel goed voor je!

@ sita: lekker ziekenboegje bij jullie thuis dus :( Zo sneu als die kleintjes ziek zijn he! Quinten was gister ook megazielig!
    En ja wat een verschil he! Hihi vond Quinten al een reusje aan t worden, maar hij is wel heel fijntjes gebouwd, dus dan valt t minder op ;) en we hebben natuurlijk ook nog wel t verschil dat jij overtijd liep en ik een week te vroeg....

Ondanks dat m'n spruitje niet fit was ging t qua ritme van z'n voedingen wel relaxter! Hij had op de dag niet zo lang iedere keer gedronken, maar om 19.15 heeft hij gister zelfs van 2 borsten gedronken om alles in te halen denk ik ;) daarna was het 00.15, 5.00 en ik denk zometeen weer. Hij werd net gillend wakker, maar is bij m'n man op z'n borst net in slaap gevallen. Ik moest namelijk eerst nog ff paracetamol innemen voor ik kon gaan voeden. Hij komt vast ieder moment nu.... Denk dat ik me zo maar vast ga aankleden en hen meeneem naar beneden om te voeden als hij wakker is. Dan kan Nick nog ff verder tukken, die is echt op en ook wat grieperig.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok Quinten heeft nu na 3 x proeven besloten dat nystatine met kersen munt smaak echt niet te vreten is, bah!! ( ik was dan ook heel blij dat z'n kleertjes uit waren toen ik het aan hem gaf... Zag t niet aankomen hoor ;) )

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Is Saar nog steeds rustig? En wat hebben ze precies gedaan? Gemasseerd?

@Engel: Tnx, hij vond het idd een leuk cadeau!

@Hier: Ik probeer Adam in een nieuw ritme te krijgen... zodat hij de nachten doorhaalt.. ipv 20.00u tot 04.00u te slapen. Ben nog wel wat zoekende met de voedingstijden. Gistermiddag was het 16.30u, gisteravond 23.00u, vanochtend 8.45u daarna 11.45u en nu kan hij elk moment denk ik komen...

Er zit nu visite... en iedereen weet gelukkig wat het beste is voor mijn kind... ik zou het maar eens vergeten...:p

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: vanaf wanneer ging er bij adam zoveel uur tussen zitten? Wij hebben hier in de eerste week 1 x 6.5 uur gered, maar daarna niet meer hoor. Nu is t 4.5 a 5 uur snachts...

Leuk he die goede adviezen, gewoon aanhoren en lekker je eigen plan trekken! Ben heel blij dat t hier meevalt met alle adviezen :D ( ff afkloppen )

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Op de bv haalde hij max. 5,5 uur...(en dat is heel positief afgerond naar boven). Maar ik gebruik voor de nacht een combi van bv en fv. Door de fv is hij veel meer verzadigd en meldt zich dus pas later!!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: Oja das waar ook ;) Naja het breekt me nog niet op, dus voorlopig hou ik het nog ffies zo. Denk dat als ik weer ga werken ( of vlak daarvoor dan ) ook overga op een combi, maar ligt eraan hoe het allemaal loopt tegen die tijd.

Zo hij heeft net trouwens megaveel gespuugd net, denk dat t door de medicijnen komt, hij heeft ook enorme luiers ineens.
    Oh en voetjes verven is niet zijn ding! We moesten het met waterverf doen en een paar echt perfecte afdrukken hebben voor Nick z'n Tattoo, maar dat duurde hem echt te lang en t kriebelde zo!!
    We waren expres begonnen toen hij sliep, maar hij vond t zo vervelend dat ie er wakker van werd... Net maar gelijk gevoed en nu ligt ie uitgeteld op m'n borst. Hij was ook al heel lang wakker, vanaf 9.00 had hij alleen nog maar 2 hazenslaapjes gedaan.

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, heb ik gemist waarom Quinten medicijnen krijgt?

Pluus, ben ook benieuwd wat de ostheopaat heeft gedaan en hoe het is gegaan!

Flier, tja... goedbedoelde adviezen... Je zou inderdaad maar vergeten wat goed is voor je eigen kind! hihi! ;)

Met mijn hoesten gaat het iets beter inmiddels. Daan is nog wel flink verkouden. Vanmiddag toch maar even naar een feestje geweest, maar ben nu ook wel op. Afgelopen nacht heeft Daan weer goed doorgetrokken. 23.00 laatste fles, om 4.10 begon hij iets te huilen ivm zn volle neus, daarna heeft hij flink geniest en toen was het over en heeft hij verder geslapen tot 8.15 (!!!) uur! Erg lang dus. Ben benieuwd hoe het komende nacht gaat.

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: wow, wat goed zeg dat hij zo lekker lang getukt heeft! Wel balen dat hij zo verkouden is nog!
    Quinten heeft spruw, daar krijgt hij medicijnen voor.

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: Fijn dat het met jouw hoesten beter gaat... hopelijk gaat het ook snel beter met Daan. Zo zielig als die kleintjes hoesten en niezen!! Bij Adam is het inmiddels iets minder geworden.

@Engel: Hoe lang duurt het voor je kan zeggen dat het medicijn voor de spruw werkt? Of merk je nu al verbetering? Ben benieuwd hoe zo'n tattoo van een voetje wordt... :D Ga je zelf ook iets laten zetten?

@Pluus: Ik hoop dat het nu wat stil is aan jouw kant, omdat jullie allemaal kunnen bijslapen omdat Saar rustiger is...!!!

Adam's nieuwe schema lijkt een succes... laatste voeding rond een uur of 23.00... en dan door tot een uur of 8. Wel de afgelopen 2 dagen onderbreking gehad rond 4 uur... afgelopen nacht waren dat krampjes rond 4.25u, dus bij 'm gestaan en gesust en z'n buikje gemasseerd en rond 5.00u viel hij weer in slaap tot 8.15u.. de dag ervoor had hij een dikke poepluier..., maar na het verschonen viel hij weer in slaap. Hopelijk lukt het komende nacht om de hele nacht door te halen!

Hij ligt nu in bedje te brabbelen... zooo lief! Hij zal zo nog even een tukje doen.... Ik ga vandaag lekker een relaxed dagje er van maken... Ik moet nog wel wat opruimen/schoonmaken op ons terras/balkon... maar verder.. lekker niets doen. Ik kijk nu naar De Speurneuzen... :D

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: fijn dat Adam z'n nieuwe schema zo'n succes lijkt te zijn! Hopelijk blijft dat ook zo!
    De medicijnen lijken hier goed aan te slaan, hij heeft z'n stemmetje weer terug, drinkt wat rustiger en de plekjes in z'n mondje trekken al een beetje weg! Hij moet wel het kuurtje van een week echt afmaken. Ook al lijkt t over te zijn, het kan zo weer terugkomen als je het niet afmaakt. Ik blijf voorlopig ook iedere dag gewoon nog ff alles uitkoken wat hij gebruikt.
    Ben ook heel benieuwd hoe de Tattoo gaat worden uiteindelijk. Ikzelf heb niet zoveel met tattoos dus mij niet gezien ;)
    Dit is een voorbeeldje van internet, zoiets moet t gaan worden...
    https://www.google.nl/search?hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=320&bih=416&tbm=isch&sa=1&q=tattoo+baby+feet&oq=tattoo+baby+feet&gs_l=mobile-gws-serp.3...46551.50800.0.51460.12.7.0.5.5.2.541.1956.0j1j4j1j0j1.7.0...0.0...1ac.1.kq2MzOwj-Bo#i=117

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Oei.. dat lijkt me een lastig tattoo om te zetten.., maar goed... daarom heb je ook tattoo artists.. :D Heeft Quinten zich ook niet meer zo verslikt?? Kan je nagaan hoe iets simpels als spruw voor groot effect op het welzijn van je kleine kan hebben... En jij hebt nog steeds voldoende, voedzame voeding? Lekker hoor!!!

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
  18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Danty! Super foto's! Wat zal jij trots zijn!!!!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Danty: Wat een heerlijk ventje heb je toch, supermooi! Ligt het alleen aan mij, of kan ik die bovenste foto's alleen in het inimini zien?

@ Flier: Voor degene die deze tattoo gaat zetten is het een fluitje van een cent denk ik hoor ;) Hij heeft bij mn schoonvader de kop van hun bordeauxdog heel gedetailleerd op zn arm gezet, van een foto af en die is echt prachtig geworden!
    Qua voeding hier niks te klagen, hij krijgt genoeg binnen, groeit erg goed en als ik afkolf heb ik per borst zo'n 180 cc met een dikke laag room erop ;)
    Het verslikken heeft hij soms nog wel, maar niet zo erg als die ene keer gelukkig. Iemand van een ander topic die ook op een kdv werkte herkende dit trouwens. Een kindje bij haar op de groep heeft het al meerdere keren gehad en heeft "Breath holding spells".
    Dit kan dus veroorzaakt worden uit woede, als ze heel erg schrikken of als reactie op pijn. Ik heb hier even op gegoogled en een youtube filmpje gezien en ik wil niet direct zeggen dat dat het ook is, maar het lijkt er wel heel erg veel op! Hij heeft t natuurlijk nog maar 1 x zo heftig gehad en een paar keer minder heftig, maar mocht t weer gaan gebeuren, dan ga ik het denk ik ook filmen en zn symptomen nog meer in de gaten houden.
    Hier een filmpje van een wat ouder kindje wat zo'n "aanval" heeft. Dit kindje is wel wat ouder, maar zn reactie is ongeveer vergelijkbaar met hoe Quinten het had. Het is wel een vrij schrokkend beeld, dus als je daar niet tegen kan, zou ik niet op de link klikken...

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0

Deel Deze Pagina