@Engel: Ik ken breath holding spells vanuit mijn werk (wij moeten altijd uitsluiten of het toch niet stiekem epilepsie is...).. 't Is gewoon zoo zielig... Quinten is nog zoooo klein!!! Houd het gewoon goed in de gaten!!! En als je het niet vertrouwt.. laat je niet afschepen door de eerste beste dokter! Volg je intuitie! Ja.... gelukkig kunnen de tattoo artists dit wel goed.. hahahhaa.. ik vind het altijd erg knap.. je kan geen foutje maken, want je kan het niet meer uitgummen.... En 180 cc per borst???? Jemig... dat krijg ik niet eens uit twee borsten bij mekaar opgeteld...! Ook niet toen ik alleen bv gaf! @hier: Zojuist de box in mekaar gezet... Nu de kleine 's ochtends wat langer wakker is en gezellig brabbelt, vind ik het ook wel heel erg leuk om 'm in de woonkamer te hebben..! Eerder al de badkamer schoongemaakt... nou... het douchegedeelte is dus nieuw.., maar mooi wel 1 kapotte tegel. Daar heb ik dus een foto van gemaakt en dat gaat als bewijs naar de huisbaas. Dat ga ik mooi niet betalen he! Nu maar even snoeien buiten...
Heej meiden, Eindelijk weer een mijn handen vrij om op de laptop te reageren! Ik zal even beginnen met hoe het hier gaat! We zijn dus vrijdagavond naar de osteopaat geweest. Hij was heel lief voor Sarah en Sarah was heel erg rustig bij hem. Ze vond hem reuze interessant en ze heeft lekker zijn arm afgelikt tijdens de behandeling haha! Hij moest daar enorm om lachen! Hij heeft eerst 100000 vragen gesteld ook over de zwangerschap. Of ik stress momenten heb gehad en hoe het verder verlopen is. Dit viel allemaal wel mee dus daar kon het niet aangelegen hebben. Daarna is hij aan de slag gegaan met Sarah. Hij heeft haar behandeld door op verschillende plaatsen wat druk uit te oefenen en haar op verschillende houdingen te hebben. Na een tijdje werd ze het beu en toen heb ik haar nog even getroost. Daarna heeft hij bij haar nekje nog wat dingen gedaan. Ook druk uitgeoefend of iets. Kon dat niet precies zien want ik probeerde Sarah rustig te houden. Terwijl we haar aan het aankleden waren viel ze in slaap. Dit was echt heel bijzonder. We konden haar daarna wegleggen zonder dat ze wakker werd! Nog al iets bijzonders!!!! Daarna na huis. Na ongeveer een uur werd ze wakker van de krampjes. Maar dit was zo over! Eenmaal thuis heeft ze nog lekker bij mij liggen slapen. Toen ik haar weg wilde leggen werd ze wakker. Ik heb haar toen gevoed en intussen kwam mijn moeder terug van een feestje en even kijken hoe het gegaan was. Het viel mijn moeder ook gelijk op dat ze veel ontspannender was en HEEL VEEL vrolijker!! Ze brabbelde ook weer! Dit deed ze al weer een tijdje niet meer!!! Na de voeding was ze klaar wakker dus toch maar even bij me gehouden nog. Ze was nl zo gezellig! Toen wij naar bed zijn gegaan is ze zelfstandig in slaap gevallen! Wederom een wonder!!! Na ongeveer een uur was het helaas wel weer drama. Ze heeft de rest van de nacht weer tussen ons in geslapen. Gisterenochtend werd ze wakker en ze begon gelijk te kletsen en te lachen!! Ze was ZO relaxt!!! Gisteren is het best goed gegaan. We hebben haar 2 keer weg kunnen leggen om te slapen en ze heeft zelfs een uur in de box gespeeld zonder te gaan gillen!! Gisterenavond hadden wij een uitje dus toen is ze bij mijn moeder geweest. Daar heeft ze wel weer een krampaanval gehad. Mijn moeder heeft haar dus lekker op haar arm laten slapen gisterenavond want steeds als ze weggelegd werd begon het weer. Toen wij rond 23.30 uur daar waren hebben we haar in de kinderwagen gelegd en zijn we naar huis gelopen. Ze sliep toen door! Toen we haar overlegde in haar bedje werd ze wel wakker dus toen maar gevoed. Daarna is ze werderom zelf in slaap gevallen na een minuut of 20 kreunen (maar geen scheten!). Om 3.45 uur werd ze wakker en begon ze weer te kreunen. Ik heb dit maar even zo gelaten en ik zag dat ze weer in slaap begon te vallen na een half uur. Maar toen kreeg ze weer een krampaanval dus vanaf half 5 heeft ze tussen ons in geslapen. Om 7.30 uur kwam ze voor een voeding en daarna heeft ze bij ons in bed tot 10.15 uur geslapen! Ze is nog steeds een stuk vrolijker!! Ze ligt nu ook zelfstandig te slapen!!! Het zijn dus maar hele kleine sprongetjes maar het gaat al wel veel beter!!! Ik heb nu ook een draagdoek geleend van een kennis zodat ik haar bij me kan dragen mocht het toch weer slechter zijn zodat ik toch nog wat kan doen behalve op de bank zitten met Sarah! Over 2 weken gaan we weer terug naar de osteopaat! Hoe het verder gaat... door het weinige slapen is mijn weerstand compleet weg! Ik heb dus enorme keelpijn en hoofdpijn. Ik merk dat ik weinig kan hebben! Heb een kort lontje! Gelukkig zijn mijn ouders weer meer thuis dus zit lekker veel daar zodat mijn moeder me kan helpen en zij Saar ook af en toe bij zich pakt! Mijn ouders zijn echt super gek op Sarah dus dat is ook heel fijn! Verder gisterenavond een gezelligavondje weggeweest met een groep vrienden! Was zo leuk!! We hebben gesteengrilt en gebowld! Heerlijk!! Heb er echt heel erg van genoten! Zo dat was mijn verhaal! Nu jullie voor zo ver ik het allemaal onthouden heb! @ Danty, wow wat een mooie foto's!! Super joh! Hopelijk wordt hij vaker gevraagd en wie weet heb je straks een bb!! (bekende baby ) @ Flier, fijn dat je weer in je huisje kan! Wel balen van die tegel! En wat goed dat Adam zo goed slaapt!!!! Lekker is dat he!!! @ Engel, Quinten wordt dus ook zo misselijk van nistatine! Wat bij Sarah heel goed geholpen heeft is bessensap! Ze vond dat heerlijk en de zuren hielpen de schimmel tegen te gaan! En wat gaaf dat je man een tattoo neemt van zijn voetjes! We willen wel het resultaat zien he!! O en jullie hebben natuurlijk pas je trouwdag gehad... nog gefeliciteerd!!! @ Sita, Daan doet het dus ook al zo goed 's nachts!! Fijn joh!! En zielig dat hij zo verkouden is! En jullie zelf ook nog eens ziek... niet fijn zo'n ziekenboeg!! Hopelijk knappen jullie snel op!! @ Beer, wolkje en Liz... sorry jullie hebben ook het een en ander geschreven maar ben het echt kwijt!! (weinig slaap maakt je dement!!!) SORRY!!! O en nog iets trouwens... Sarah wilt de fles neit meer... Ze vind hem walgelijk!! Ook met een lepeltje spuugt ze de bv uit... niet echt handig! We proberen dus iedere dag maar opnieuw zodat ze hem misschien binnenkort wel weer wilt! En de peer vind ze apart... ze weet nog steeds niet wat ze ermee moet doen! Haha erg grappig!! Zo ik ga weer stoppen... mijn schoonouders komen zo op visite!
Goede middag meiden, Ik laat ook weer even van mij horen. Engeltje, wow..een tatoo van Quinten zijn voetje, wat stoer! En best eng dat Quinten misschien wel last heeft van Breath holding spells. Ik heb er ook wel eens van gehoord hoor. Houd het maar goed in de gaten en luister maar goed naar je gevoel. Flier, slim dat je een foto hebt gemaakt van die kapotte tegel. Die huisbaas van jou is vast slinks genoeg om het idd op jou af te schuiven. Wel fijn dat je weer lekker je eigen huisje in kunt. Pluus, wat ontzettend fijn dat je na 1 bezoekje aan de osteopaat al verlichting opmerkt bij Sarah zeg. Hopelijk zet dit zich zo voort. Kun je even lekker op adem komen. Sita, die kleine man van jou die slaapt en drinkt goed joh! Hier, gister personeelsdag gehad. Was erg leuk! We hebben klompen geschilderd en kaas gemaakt. Dat klinkt heel erg suf, maar het was echt heel erg gezellig. Ik heb leuke collega's. Ik voelde me alleen echt honds beroerd. Ik lag om 19:30 op bed en vandaag werd ik ook weer beroerd wakker. Vanochtend het slaapje van Liza lekker met haar meegeslapen en dat deed wonderen. Ik voel me nu al weer iets beter. Afgelopen week heeft Liza voor het eerst aarbeien geproefd. Ik had aarbeien/ banaan fruithap gemaakt. En dat vond ze erg lekker! Leuk om te zien. Vandaag had ik een sinaasappel gepureerd en er een biscuitje door verkruimeld. Ook dat ging er wel in. Verder is ze best kieskeurig met wat ze wel- en niet lekker vindt hoor. Haar groentehapjes vindt ze ook lang niet altijd een succes. Maar goed, iedere avond bij het avond eten, eet zij ook lekker een hapje met ons mee. Het blijft voor haar heel erg fascinerend om te zien hoe papa en mama hun bord leeg eten. En om te zien hoe wij drinken, nou..dat is pas echt lachen, gieren, brullen! Het liefste wil ze dan ook een slok water van mama uit haar glas mee drinken. Dat krijgt ze soms dan ook. Dat vindt ze enorm interessant! Ook het groentehapje eten heeft een vreemd tintje gekregen gisteren avond. Ze wil ze veel mogelijk zelf doen en anders hoeft het niet. We zagen aan dr dat ze het hapje best lekker vond, maar er werd teveel voor dr gedaan. Pas toen we het bakje onder haar mondje hielden, werd het weer interessant. Want toen kon ze er zelf uit likken! En toen was het wel goed. Papa hielp haar op een gegeven moment wel stiekem om met het lepeltje de hapjes te nemen. Het zag er niet uit, haar hele snoetje zat onder de groentehap! Maar ze had het potje op deze manier wel bijna leeg en ze had er ook reuze plezier in. Kleine boef is het! Maar wel het liefste boefje van de heeeele wereld! Haar poepluisers worden nu ook steeds leuker hoor! Echte keutels heeft ze zo nu en dan al. Zo gek! Na al die echte baby poep, komt daar nu langzaam verandering in hihi. Verder ben ik afgelopen week maar liefst twee keer met de fiets naar mijn werk gegaan. Dat is dus 4 keer 50 minuten. Heerlijk! Ik heb altijd zo de balen van de ov..bleeeegh. Dus ik ben blij dat ik nu eindelijk weet hoe ik moet fietsen. Ik was vorig weekend met de fiets en navigatie op pad gegaan. Ik heb vandaag nog wat foto's gemaakt van Liza, dus ik zal in de loop van de dag nog even wat plaatsen.
@Pluus: Wow.. en na 1 behandeling merk je al resultaat.. dat is echt goed! Het zou mooi zijn als dit een stijgende lijn blijkt te zijn.. dan is ze mogelijk na een paar behandelingen van die nare krampen af. Gezellig dat jullie een vriendenavond hebben gehad... steengrillen en bowlen is altijd leuk @Liz: Goed bezig met dat fietsen!!!! Jammer genoeg wordt het weer de komende tijd wel minder.. (dat heb ik tenminste begrepen) Of ben jij zo'n bikkel die in weer en wind naar het werk fietst..?? Ennuh... klompen schilderen en kaas maken lijkt met best wel leuk! Zo leer je meteen ook je nieuwe collega's beter kennen. Wel balen dat je je zo beroerd voelde, dan is het lastiger om er volledig van te genieten. En Liza krijgt al 'echte' drolletjes.. Stoer hoor! @Hier: Ik wilde na het snoeien en voeden lekker wandelen, maar ineens is het hier KEIHARD gaan regenen. Niet leuk
heej meiden, ook hier weer even een reactie. Pluus, wat super dat er toch kleine sprongetjes vooruit zijn en ze wat meer kan slapen nu! En inderdaad, lekker van genieten dat je ouders ook wat zorg overnemen zodat jij je rust ook wat kunt pakken. En leuk zeg, zo'n avondje weg! Engeltje, ow ja.. de spruw, dat was het. En de kuur echt afmaken hoor, zou jammer zijn als je straks weer overnieuw moet beginnen. Liz, gelukkig ben je weer wat beter te pas. Het heerst toch veel hoor, niet fit zijn. Hihi, en al echte drolletjes! Grappig zeg! Kreeg trouwens een draagdoek (Lodger Shelter) van een kennis van ons. Daan ligt nu dus in die lodger tegen me aan te slapen. haha! Eerst vond hij het maar niks, groot protest in zo'n ding waar geen bewegingsvrijheid is, en nu snurkt hij wat af! Met mij gaat het inmiddels een stuk beter, de verkoudheid neemt ook al wat af en het hoesten is een heel stuk minder. Mn vent is inmiddels ook weer opgeknapt, alleen Daan is nog best verkouden. Maar dat gaat ook wel weer over. Hij heeft nu trouwens volgens mij die baby-acne,.. overal puistjes in zijn gezicht lijkt het wel en een aar rode vlekjes, maar het ziet er niet geïrriteerd uit. Dit gaat vanzelf over toch?
@ flier: he das balen zo'n kapotte tegel! Hopelijk lossen ze het snel op! En ik hou hem zeker goed in de gaten hoor! Ook vandaag heeft hij zich af en toe nog wat verslikt en dan houdt hij ook even z'n adem in maar dat is echt enkele seconden en dat is een normale reactie vind ik. En idd breath holding spells lijkt ook op epilepsie, Nick zei gister ook gelijk al toen hij t zag van oh dat lijkt daar ook wel heel erg op! @ pluus: wat fijn dat Sarah al zoveel meer ontspannen lijkt te zijn! Hopelijk zet dat voort en gaan de nachten nu ook steeds beter! En was Sarah ook zo misselijk toen van de nystatine? Hij heeft vandaag gelukkig niet gespuugd nog, maar wel wat last van z'n buikje en vieze broeken. Maar oh wat walgt hij van dat spul zeg, hij kokhalst ervan zodra er maar een druppeltje op z'n lippen komt. En wat voor bessensap heb je Sarah toen gegeven precies? Onze trouwdag was trouwens 23 september, tijdje geleden dus alweer, maar thnx nog hihi @ sita: fijn dat jullie al een stuk zijn opgeknapt, nu Daan nog! En die pukkeltjes zie je vaker hoor, trekt vanzelf weer weg, Quinten heeft er ook een paar nu! @ Liz: leuk toch een teamuitje? Maakt niet uit wat je dan doet, als het maar gezellig is, dat is het belangrijkste! En lekker zeg dat fietsen! Verheug me op de dag dat ik t weer kan, maar 2 min op de hometrainer is meer dan zat nu nog... We hebben trouwens een leuk kado gekregen van Nick z'n werk! Het grote geluksboek van Carry slee. Is speciaal voor ons en Quinten geschreven met al onze namen erin echt grappig! Morgen hebben we trouwens een speeldate Degenen van de pufclub die achter ons wonen zijn een week later als ons bevallen van een meisje en daar hebben we mee afgesproken, echt superleuk, ben benieuwd naar hun ukkie! Oh en Quinten is vandaag alweer 1 maand, wat gaat t toch snel!!
Flier: ik heb de voorspellingen ook gehoord en ga gewoon kijken hoe ver ik kom met mijn regenjas/broek/ laarzen. Als het te gortig wordt, dan weet ik de tram te vinden hoor. Of dat ik alleen heen fiets en dan terug met de tram ga. Mijn fiets kan daar makkelijk een nachtje blijven staan hoor. Ik zie het wel. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik nu weet hoe ik moet fietsen. Is ook n mooie route hoor. Eerst via IJburg en het Diemerpark een stuk binnendoor. Dus lekker wakker worden in de ochtend. Daarna kom ik vlak langs het Amstel station en dan richting het Amstel hotel, dan schamp ik het centrum net en dan langs het Leidsche plein zo het laatste stukje door het Vondelpark. Prachtig stukje Amsterdam dus! Idd...waren erg leuke activiteiten waarbij ik mijn collega's ook weer wat beter leerde kennen. Was echt n leuke dag! Hier regent het nu ook hoor. En dat gaat ook niet meer ophouden vrees ik zo. Sita, ja..het heerst zeker. Ik ben al een week of twee zo aan het kwakkelen. Dan weer een dagje goed te pas en dan weer twee daagjes niet. Twee weken geleden vreselijk verkouden geweest en sindsdien heel erg aan het kwakkelen. Mijn lichaam moet zich echt even instellen op al die bacteriën van de kindjes op het kdv. Normaal gesproken ben ik echt nooooit ziek, fiets overal zo doorheen. En jij ook al niet helemaal fit he? Zou gewoon verboden moeten worden! Vervelend van die baby-acne. Gaat volgens mij idd vanzelf weer over. Mijn neefje had het ook eventjes. Engeltje, Leuk cadeau zeg! Doet me denken aan wat ik een tijd geleden voor een goede vriendin van mij heb gemaakt. Een fotoboek met als thema 'Raad eens hoeveel ik van je hou?' Dat verhaaltje en de plaatjes in het boek verwerkt en overal de naam van haar en haar vriend en kindje. Erg leuk geworden! Wij hebben vorige week trouwens ook nog een heel leuk verlaat kraamcadeau gekregen. Een spaarvarken met leuke tekening van een hertje en de naam en geboortedatum van Liza. Net even de foto's van het teamdagje van mijn camera gehaald. Zal er hier ook wat neerzetten:
Ah wat een leuke foto's van Liza!!! En mooie roze klomp, haha! Danty: leuke foto's van djayvano hoor! Pluus: wat fijn dat je het idee hebt dat de osteopaat heeft geholpen! Ik hoop echt dat jullie nachten beter gaan worden! En heb je toevallig haar bedje recent verplaatst? Kan ook zijn dat het daar mee te maken heeft. Hier: ook al een paar dagen prut! Misselijk, gaar, moe, bleuh! Vrijdag naar de sauna geweest met man, dat was wel fijn, maar kon niet echt lekker genieten nu ik me zo voelde. Met het eten kreeg ik een enorm bord pasta dat heerlijk was, maat heb drie happen gegeten en moest toen echt stoppen. Zij vandaag nog tegen m'n man: als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger was! Aarghh! Daar zitten we dus echt niet op te wachten hè! Stom hè, een jaar geleden waren we allemaal met niks anders bezig dat zwange worden en nu zouden we het allemaal niet willen! Haha! Net Ook ineens helder rood/roze bloed/slijm met afvegen... En zou nu rond eisprong moeten zitten, ook wat kramp vandaag. Vreemd. Ik hou t er maar op dat ik een griepje heb en m'n lijf nog wat van slag is. Oh en sita: Pim had ook baby acne: heel z'n gezicht zat vol! Heb ik toen nog een foto van gezet hier! Maar is nu helemaal over, dus no worries, gaat vanzelf weg! Oh en vrienden van ons hebben vannacht een zoon gekeregen, helemaal leuk!
@ Liz: leuke foto's van je teamuitje en natuurlijk van Liza!!! @ Wolkje: ojee, dat klinkt vaag! Gelukkig weet je dat t niet zo kan zijn maar toch! Hopelijk voel je je snel wat beter! Ohhh en lekker naar de sauna! Jammer dat je er niet echt van kon genieten! Hoe zit dat eigenlijk met bv en sauna? Mijn borsten reageren namelijk enorm op warmte, ze zouden dan echt op ontploffen staan denk ik! Quinten is gisteravond erg onrustig geweest en dit kwam niet zo goed uit, was natuurlijk alleen thuis, was enorm moe en had ontzettende maagpijn! Toch maar weer aan de omeprazol begonnen uiteindelijk en dit hielp gelukkig wel een beetje. Verder wilde ik hem vannacht troosten toen hij begon te huilen in bed nadat hij verschoont en gevoed was al, maar ik heb de slaapkamerdeur gered en toen viel ik flauw. Gelukkig was m'n mannetje er toen weer om te helpen... Gaat lekker dus weer hier...
Engeltje, oef wat schrikken zeg dat je flauw viel! Gelukkig was je kerel er! Kun je nu wel wat rust pakken? Wolkje, haha, klinkt spannend bij jou! Laten we het maar op een griepje houden.. een zwangerschap zou nu niet echt schikken lijkt mij. Hier ging het afgelopen nacht best goed. Werd zelf een keer tussendoor wakker om te hoesten en even later werd Daan wakker. Maar dit was nog te vroeg. We wilden eigenlijk nog geen fles geven, dus getroost, een speen, weer goed onder zijn deken en even later sliep meneer tot 8.00 uur. Uiteindelijk heeft hij dus nog een lange nacht gemaakt. Volgens mij had hij het ook gewoon koud, hij kruipt zo ver omhoog als hij aan het maaien is met zijn armpjes. Vanochtend heeft hij al een half uur echt geslapen,.. wilde niet aan zijn slaap toegeven en ik moest nog weg. Hij slaapt nu ook niet trouwens. Heeft om half 12 de fles gehad en ligt nog wakker in zijn bedje geluidjes te maken, terwijl hij echt moe is. Hoop dat hij zo lekker gaat slapen.. Zijn verkoudheid wordt trouwens gelukkig minder. Soms komen er in 1 keer onwijs veel snotjes uit, maar hij ademt in elk geval weer wat vrijer. De fles gaat nu ook een stuk sneller leeg! Ben zelf nog steeds niet helemaal fit merk ik. Heb wat warme wangetjes, dus ik ga het erg rustig aan doen vandaag. Dan morgen maar in het huis bezig. Kunnen die slaapzakjes maatje 68/80 van de Hema echt pas vanaf 12 weken? Ik vraag me namelijk af hoe lang dit goed blijft gaan met Daan en zijn gekruip omhoog in zijn bed.
@ Sita: Ja gelukkig kan ik nu meer rust pakken, zoals het er nu naar uitziet is Nick t/m vrijdag lekker vrij dus dat is fijn. Vanmorgen na t douchen ging het ook weer bijna mis, maar nu ik heb gegeten gaat het wel weer goed. Mijn ijzer zat tijdens mn zwangerschap steeds op het randje, dus denk dat t daar vandaan komt nu. Het voelt in ieder geval niet zo als toen mn bloeddruk maar bleef schommelen. Fijn dat het met Daan ook al een stuk beter gaat nu en heerlijk dat hij uiteindelijk weer zo lekker is gaan slapen! Ik zit hier ook een beetje in slaapzakken dubio. Heb hier ook wel een kleiner maatje hangen, die kan wel qua hoofdgat zeg maar, maar de mouwen zijn veel te lang en niet echt makkelijk om te slaan. Misschien dat ik ze maar ga inkorten ofzo. Denk dat maatje 68/80 wel echt te groot is hoor, maar je moet vooral kijken dat de arm en het hoofdgat niet te groot is zodat hij er niet in kan kruipen, want dat is dus gevaarlijk. Maar zit dit goed, dan zou hij het wel aan kunnen. Hier net de speeldate gehad, was erg gezellig! Leuk ook om ff bij te kletsen. Ze hadden namelijk dezelfde vk en het zelfde zh en liepen tegen dezelfde dingen aan als wij, met precies dezelfde personen.
Ik wil trouwens mee gaan doen met de baby van de maand verkiezing, kan alleen niet kiezen tussen de foto's! Kunnen jullie misschien helpen??
Pfff.. Daan is alweer wakker. Heb hem net voor de 2de keer zn speen maar weer gegeven. Hij heeft echt zo'n jammerhuiltje dat hij wel moe is maar nog niet aan zijn slaap toe kan geven, en hij hoeft pas over een uur eigenlijk zn fles. Engeltje, fijn dat je vent t/m eind van de week waarschijnlijk thuis is. Ik vind het zelf al erg prettig als mn kerel extra vrij is, maar kan het me in jouw situatie helemaal indenken. Leuk dat je speeldate zo goed is bevallen! En fijn om wat herkenning te hebben zeg.. Ga straks maar eens proberen of ik een slaapzak heb die goed past. Heb hier alleen mouwloze slaapzakken, dus geen probleem met de lengte van de mouwen. Wat betreft je foto's, ik vind de laatste wel echt super! Hihi!
@Engel: Jemig.. schrikken meis! Maar goed dat je vent thuis was... Ben benieuwd hoe de tattoo-voetjes worden...! Oh.. en ik vind de foto's van de Quinten onder de douche en in het badje errug lief. Beide omdat ze zooo herkenbaar zijn voor elke moeder! @Sita: Doe maar rustig aan als je zelf nog niet helemaal fit bent. Lekker dat Daan bijna van zijn verkoudheid af is! @hier: Adam heeft een pruildagje... vermoeiend... nu ligt hij eindelijk rustig in bedje te slapen... Ik merk dat mijn voeding weer in een dip zit. Heel lastig.. wil niet teveel bijvoeden.., maar hij is onverzadigbaar. Zelf ben ik hartstikke gaar. Ga vanavond op tijd naar bed. Ga ervoor kolven en dan doet mijn vriend de late voeding.
@ sita: ben benieuwd of t lukt met 1 van je slaapzakjes! En jij vind de laatste dus t leukst van z'n hamam waarbij ie in slaap viel.... Ohhh vind t toch zo moeilijk, maar ben zelf ook wel gek op die foto! @ flier: balen dat Adam een pruildagje heeft en jij een voedingsdip! Zou je zo graag de tip willen geven voor een betere melkproductie.... Het is gewoon zo oneerlijk, jij hebt te weinig en ik veel te veel, was t maar wat beter verdeeld he.... Ik eet em drink wel wat meer als wat ik normaal deed, maar ook niet extreem... Misschien kan t wel met je voeding te maken hebben, zal eens globaal opnoemen wat ik eet.., 8.30: volle yoghurt of kwark met cruesli of 2 a 3 boterhammen 10.00: 3 crackers met beleg 12.30: 3 boterhammen en een bouillon 15.00: 2 stuks fruit 18.00: warme maaltijd 19.30: weer wat yoghurt of kwark en soms wat nootjes of wat anders lekkers En jij vind dus ook 1 van de badder/douche foto's Het staat nu dan dus maar 2-1 voor de hamam
@Engel: Ik eet ongeveer hetzelfde als jij... alleen de crackers van 10 uur.. daar eet ik een koek bij de koffie (1 koekje = geen koekje... eet er minstens 2 ) Tja.. ik probeer me er niet druk om te maken, want dat is niet bevorderlijk voor de productie. Ik snap er ook niets van... Maar misschien heeft hij gewoon meer nodig. Hij wordt natuurlijk wel steeds groter... Ja.. de badder/douche foto's vind ik het leukste! Tja.. en zo'n pruildagje.. we hebben allemaal wel eens een offday.. hij heeft zich vorige week voorbeeldig gedragen toen we bij mij ouders waren... dus dit mag ook een keertje En na de vorige voeding lachte hij ook nog eventjes naar me.. en dat maakt m'n dag wel weer goed hoor!
@ flier: ja waarschijnlijk heeft hij idd gewoon meer nodig. Had Quinten gisteravond ook trouwens een keer hoor. Ik voed altijd maar met 1 borst per x, maar hij had dus meer trek, alleen was m'n andere borst daar nog niet echt klaar voor. M'n moeder was hier even dus die ging al een klein flesje bv opwarmen, maar terwijl ze dat deed kreeg ik ineens een enorme toeschiet reflex, flesje kon dus weg... Heerlijk he die lachjes! Maken je hele dag goed idd! Quinten ligt nu naast me op bed m'n gezicht te bestuderen en hele verhalen te vertellen, zo gezellig! Hij gaat zich ook veel meer op z'n omgeving richten en kan woest worden als hij niet bij z'n speeltjes kan!
Flier, lekker op tijd je bed in.. hoop dat het lukt om niet teveel bij te voeden. Nou, de slaapzakjes die ik heb zijn veel te groot. Maar even overleggen met mn vent of we zo'n klein slaapzakje bij de babydump halen van Isi. Denk dat het wel nuttig kan zijn aangezien ons ventje aardig om hoog kruipt. Engeltje, Daan toont nog niet heel veel interesse in zijn speeltjes. Hij kijkt wel veel rond, bestudeert alles goed en brabbelen kan hij ook prima! Maar speeltjes.. nee nog niet echt..