Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.. en wat een lieve foto's van Pim!!! Heeft hij nou jouw ogen? Of lijkt dat maar zo op deze foto's?

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flier, het is volgens mij ook echte onzin die dure flesvoedingsmerken. Ze spelen handig in op het geweten van de ouders; 'Iedereen wil toch het beste voor zijn kind?' Blablablaaaaaaaaaaaaaaah. Nee, vond ik van het begin af aan al onzin. Dus in het begin hebben we het huismerk van de Etos geprobeerd. Maar die dronk Liza toch niet zo graag. Daarna overgegaan op het huismerk van de AH en dat beviel eigenlijk meteen beter! Gek eigenlijk...want Etos en AH is eigenlijk een. Maar ja, blijkbaar zit er toch verschil in. Liza drinkt het nu nog steeds en het is een heel stuk goedkoper dan die dure andere merken.

Engeltje, meis...bah wat naar dat je steeds flauwtes hebt! Sterkte morgen bij de HA en ik hoop dat er snel iets uit komt, zodat je er iets aan kunt doen. Knuff voor jou!

Wolkje, hopelijk houdt men zich aan hun woord voor wat betreft je loonsverhoging. Schandalig hoe ze je aan t lijntje hebben gehouden zeg. En zich dan ook nog van den domme houden...bah. Groot gelijk dat je er lekker uit stapt als ze zich niet aan hun woord houden. Ik voelde me na de salarisonderhandelingen ook flink genaaid. Niet door mijn huidige werkgever, maar door een leidinggevende van een kdv waar ik vorig jaar had gesolliciteerd. Daar wilden ze me vijf (!!!) treden lager inschalen dan waar ik nu op in ben geschaald. Ik ben zoooo blij dat ik daar vorig jaar niet mee akkoord ben gegaan. Volg ook je hart en je gevoel, want plezier in je werk is ook echt heel erg belangrijk. Dat hervind en ontdek ik nu ook weer. Ik krijg weer energie van wat ik doe in plaats van dat het me alleen maar energie kost. Heerlijk! Dat verdien jij ook. Dus kijk maar wat het met je doet volgende week. Ik heb wel geleerd dat wat ik doe, me energie op moet leveren en het niet alles van me moet vergen. Doet dit het wel, dan is het tijd voor een heroverweging om weer een gezonde balans te vinden. En het werkt echt! Ik bloei er nu weer helemaal van op, ik heb de juiste keuze gemaakt. Is maar goed ook, want als ik nu niet happy met mijn werk zou zijn, dan weet ik niet of ik nog overeind zou staan hoor. En ik denk dat dit voor jou nu ook heel erg belangrijk is. Knuff voor jou, kanjer!

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, wow...Pimmie! Wat een mooi en lief ventje!! Smelt....

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou belde net naar de ha en mocht gelijk komen. De wachtkamer zit alleen helemaal vol hier, dus hoop dat t snel gaat.
    Quinten is vannacht door Nick verzorgt, heb hem alleen in bed gevoed om 5 uur. Meneertje is alleen vanaf half 3 aan het spoken geweest de arme spruit. Nick is ook helemaal gesloopt nu. Om half 8 hebben we hem in bed genomen en daar slaapt ie nu nog samen met Nick, dus hoop voor Nick dat dat nog ff duurt, maar ik vrees van niet, hij zal zo wel eten willen...

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Succes engel!

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Wolkje mooie fotos hoor..wat een lekker mannetje is het zo om te zien..echt zo liefff.. ik deed kantoorassistente...was manusje van alles eigenlijk...naar heb diploma voor secretaresse/telefooniste en boekhouding maar die heb ik niet helemaal afgemaakf de opleiding

Engel succes zo..

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: suc6 meis... en ook voor je vriend met Quinten..!

@hier: afgelopen nacht voor het eerst Adam niet gebakerd... en dat is goed bevallen! wel sokjes om z'n handjes gedaan zodat hij zich niet kan krabben en hij geen koude handjes krijgt!

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @flier: JEEEE! Thanx! Hoor ik ook een keer dat ie op mij lijkt :) :)
    haha! Maar ik vind dus ook dat hij mijn ogen heeft, de onderkant van zn gezicht is echt de kant van mn man. Ik herken daar ook erg de kindjes van zijn zus in toen ze deze leeftijd hadden.

En wat fijn dat het goed ging vannacht! En de koude handjes hebben ze allemaal en schijnen ze geen last van te hebben heb ik laatst opgezocht. Maar lekkere warme wantjes is natuurlijk ook wel fijn :)

@danty: was, je bent ontslagen dus? (sorry hoor, mijn geheugen is een zeef... maar je hebt t vast wel gezegd toen....) in ieder geval fijn dat je nog even uitstel krijgt!

@werk: Ik heb Commerciele Economie gestudeerd en werk nu Marketing/Communicatie. Op zich niet echt een vakgebeid waar de banen nu voor t oprapen liggen, en al helemaal niet parttime. Maargoed, ik hoef daarentegen niet perse weg.
    Maar er is inderdaad wel iets beschadigd door dat hele gedoe, ik ben een harde werker en heb veel over voor mn werkgever, maar dan moet ik dat wel terugkrijgen in respect/waardering en in dit geval salaris. Sowieso kan ik in deze functie niet groeien, het is dit en er is niets boven. alleen op het hoofdkantoor kun je groeien, maar dat is aan de andere kant van het land en dus niet echt een optie. Het was dus al nooit mijn plan om hier jaren te blijven.
    Anyway, ik ga gewoon lekker weer aan de slag, hou mijn priveleven op nummer 1 en dan zien we wel weer verder op t moment dat de beoordelingsgesprekken zijn geweest. Eerst alles prive maar weer lekker op de rit krijgen en dan is het werk-leven weer aan de beurt.

Ik ga in een volgende baan wel wat meer kijken naar wat ik echt wil en leuk vind. Het is zoals Liz zei: je moet energe krijgen van je werk in plaats van dat het je energie kost. Ik heb altijd iets gehad met goede doelen/milieu/mensen. Iets goeds doen zeg maar. Ik ben nog nooit zo gedreven geweest als toen ik voor mijn studie stage heb gelopen in Oekraine en een aantal maanden in Kiev heb gewoond. Ik heb daar een opdracht gedaan voor een organisatie die straakinderen opvangt. Ik heb daar de hele organisatie onder de loep genomen en adviezen gegeven over hoe zij de tent efficienter kunnen runnen en hoe ze meer sponsoren kunnen werven. Dat vond ik zo gaaf om te doen, wel de zakelijke kant om het zo maar te zeggen, maar met als hoger doel dat je "iets goeds" doet. dat geeft zo veel voldoening en dat mis ik nu echt. Ik wil iets hebben met het uiteindelijke eindproduct van het bedrijf waarvoor ik werk en daar een onderdeel van uit maken.
    Als afstudeerproject heb ik een onderzoek gedaan naar een nieuw soort vervoermiddel voor binnen milieuzones in steden om afhval mee op te halen. een groen vuilniswagentje zeg maar. Ook dit vond ik helemaal geweldig; bezig zijn met een onderzoek maar aan het einde van de rit zal het bijdragen aan een beter milieu en een betere levensomgeving.

Heel breed dus, maar ik merk dat ik een stukje passie voor het product/de dienst moet hebben dat het bedrijf levert, en dat heb ik nu niet echt. Ik heb me dus wel voorgenomen dat ik naar zoiets ga zoeken, ook al zijn dat vaak de banen die iedereen wel wil hebben. Nadeel is ook dat stiekem toch de grote bedrijven (wereld natuur fonds of een goed doel ofzo) vaak ver weg zitten en ik toch wel graag in de buurt werk. Maar ach, komt vast goed!

Ik ga eens even verder met opruimen!
    de bovenverdieping is aan een puinruim actie toe!

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, hoe gaat het nu? Inmiddels al wat meer duidelijk? Sterkte meid!

Wolkje, wat een briljante foto's zeg van Pim! En ik sluit me aan bij wat Liz zegt.. mocht het echt niet goed bevallen, is het misschien voor jou ook tijd om ander werk te vinden waar jij je happy bij voelt.

Liz, wat grappig dat Liza Etos niet lust en AH wel.. heb even op internet gezocht, maar daar zit echt precies hetzelfde in en ook dezelfde hoeveelheid. Ik ga gewoon wat proberen. Eerst de Etos maar. Als hij deze niet lust proberen we de AH. Ik vind KV echt een verschrikkelijke winkel om met de kinderwagen doorheen te gaan, ik bots overal tegen aan, zo krap is het (heeft de Blokker trouwens ook hier). Dus als de Etos of AH goed bevalt blijf ik daarbij.

Meiden, ik heb gewoon mn badkamer weer schoon! haha! Dat is al 6 weken geleden dat die voor het laatst was gedaan...:) Zo maar even de boel beneden opruimen voor mn schoonmoeder langs komt. Bizar eigenlijk dat mensen in 1 keer tijd vinden om langs te komen, terwijl ze voordat Daan er was, bijna geen plek in de agenda konden vinden en we altijd naar de anderen moesten. Ach ja... hoop dat ze niet alleen voor Daan komen maar ook voor ons. ;)

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, ow ja.. hier ook geen wantjes aan hoor. En ook ijskoude handjes, maar daar schijnt hij inderdaad geen last van te hebben. Wel van bijna helemaal boven zn deken liggen en een koude romp krijgen.. ;) Super dat het goed ging! Hoe gaat de bv nu?

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, groot gelijk. Eerst je privé leven op nummer 1 en dan weer verder zien! En het zou wel gaaf zijn als je toch zo'n baan zou kunnen vinden.. je werk met passie doen is belangrijk!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    precies!

Gezellig dat je schoonmoeder langskomt! Ik heb gisteren de badkamer gedaan, helemaal geschrobt aan alle kanten, ook al veel te lang niet gebeurd :) ben geloof ik 2 uur bezig geweest... oeps :) iets vaker doen dus!
    Maar ik ben ook weer druk aan de slag, wil alles lekker aan kant hebben voor als ik weer moet werken, kom ik tenminste thuis is een net huis.

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hihi, ja erg he zo'n achterstand.... ;) Ik wil hier de boel ook nog grondig opruimen, vooral boven. En dan met name al die speeltjes en dingetjes die Daan heeft gekregen, waaronder ook dingen die we waarschijnlijk toch niet gebruiken.. Beneden lijkt het nog een beetje wat, maar ook daar is het rommelig. Nog genoeg te doen dus.

Maar.. eerst Daan de fles! Hij wordt weer wakker. :)

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ie geen last van de koude handjes kreeg merkte ik al.. maar ik vind het een win-win situatie, want hij kan zich nu ook niet krabben..!!! :)

@Wolkje: graag gedaan :p En verder kijken op de banenmarkt kan toch nooit kwaad...?!!! Wie weet vind je iets wat je leuk vindt.. dat is dan mooi meegenomen... En zo niet.. dan zit je nog even safe...

@bv: gaat redelijk.. hij trekt er nu ruim 3 uur op.. soms 4... dus dat gaat de goede kant op. gisteren ook maar minimaal bijgevoed... dus ben best trots :)

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh.. ben ook weer wezen hardlopen.. ging beter dan vorige keer! joehoe!!!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou wat ik heb is uiteraard weer zeldzaam, maar hoort soms bij het ontzwangeren. Het is in ieder geval heel duidelijk dat mn bloeddruk niet in orde is. Eerst heeft de arts mn bd gemeten terwijl ik zat en daarna na het opstaan en toen daalde de bovendruk gewoon met 20 en hierbij was ik alleen maar een klein beetje dizzy. Waarschijnlijk daalt hij soms dus gewoon nog veel meer.
    Ze gaf aan dat dit vooral savonds en bij plotselinge temperatuurverschillen zal voorkomen. Voorlopig moet ik bij iedere keer dat ik opsta proberen er zeker 2 tot 5 min over te doen en verder nog meer zouten eten en zoethoutthee drinken. Het moet uiteindelijk vanzelf over gaan, maar dit kan erg lang duren. Verder moest ik ook nog voor de zekerheid bloed prikken om andere dingen uit te sluiten, al verwacht ze niet dat hier iets uit gaat komen, maar beter het zekere voor het onzekere. Morgen krijg ik hier de uitslag van als het goed is.

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, super dat de bv weer beter gaat! Hopelijk blijft dat zo totdat je zelf over wilt op fv! Enneh.. topper! hihi, goed bezig met hardlopen zeg..
    Ik heb laatst een klein stukje met de hond hardgelopen (op mn wandelschoenen, hihi!) en dat viel me niet tegen. Dacht dat mn conditie veel harder achteruit was gegaan.. Dat geeft een mens weer hoop, haha!

Nou, schoonmoeder is net weer geweest. Was wel even weer gezellig.. :)

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: Dan heb je een vorm van syncope... zo zeldzaam is dat toch niet? Ons ziekenhuis heeft een speciale poli voor dit soort klachten... 't Is wel zo dat het vaak niet herkend wordt.. en daardoor onder gediagnosticeerd is... Maar wat je zegt.. met bepaalde leefregels is het geen probleem... lastig is het wel.. Sterkte meis!

Ga zo lekker visje op de markt halen!! mjummie!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: als ontzwangerschaps klacht schijnt het niet veel voor te komen volgens de ha. Veel mensen zouden hier dan al last moeten hebben voor de zwangerschap en dat had ik dus niet. Ben 3 x in mn leven flauwgevallen en dit kwam door een hele heftige buikgriep en verder nooit deze klachten gehad. Maargoed het fijne is dat t ook gewoon weer weg zou moeten haan uiteindelijk ;)
    Maar heb jij verder nog tips om hiermee om te gaan dan? Wil er alles aan doen om het te voorkomen natuurlijk!

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, fijn dat je nu weet wat het is, maar wel errug lastig zeg! Ik bedoel.. als de kleine man krampjes heeft of zo, wil je er toch zo snel mogelijk bij zijn. Het zit niet echt mee hè. Gelukkig is het niks ernstigs.

Nou, Daan ligt na een kwartier te jammeren in zn bedje te slapen. Kan ik mooi mn was opvouwen en mn vaatwasser doen en misschien ook nog stofzuigen. ;)

Deel Deze Pagina