Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engel: voldoende drinken, zodat je bloeddruk goed blijft.. maar je moet sowieso al voldoende drinken voor de bv... en af en toe een bouillon voor het zout.... niet te snel op staan.. eerst op de rand van het bed gaan zitten bijvoorbeeld als je uit bed komt... en de billen samen knijpen als je je niet lekker voelt worden (zodat het bloed omhoog gaat stromen)... verder een rustig ritme aanhouden.., maar dat is niet echt te doen met een kleine... maar 's nachts opstaan is niet echt aan te raden... maar ik denk dat je ha dit ook allemaal al verteld heeft... ;) en je hebt gelijk.. bij jou gaat het tenminste weer over... (ik heb het overigens wel vaker gezien bij zwangere vrouwen, maar die werden idd in eerste instantie om een andere reden naar de neuroloog gestuurd.. dan werd er gedacht aan epilepsie wat kan ontstaan bij de zwangerschap.. dus die waren allang blij als het geen epi bleek te zijn)

2. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: goed bezig meis!!!

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    zeg meiden, hoe lang laten jullie maximaal tussen de voedingen zitten? Daan heeft om 10.45 zijn laatste fles gehad en ligt nu nog te pitten (heeft hij niet de hele tijd gedaan hoor). We zijn nu dus bijna 4,5 uur verder..

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    4 max ivm de meerde flessen...

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe mijn best om richting de vier uur te komen... maar er moet minimaal 3 uur tussen zitten.. dus ligt er idd aan hoe je met het aantal voedingen uit wil komen. toen ik een week geleden op een ander schema zat... had ik tussen twee voedingen soms 5 uur zitten.. en tussen de andere maar 3.

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Tussen fles 1 en 2 zit meestal 3,5 uur en tussen fles 3 en 4 zit soms net 3 uur als het aan Daan ligt. Fles 4 en 5 weer 3,5 uur. Op zich is het dus niet erg als er iets langer tussen fles 2 en 3 zit.. snappen jullie het nog? hihi!
    Komen jullie kleintjes ook meestal rond etenstijd s avonds?.. Ook al hoeft Daan de fles pas tegen 18.30 te hebben, als wij eerder eten is hij ook al wakker en wil dan de fles. Ik wacht nog heel eventjes maar maak hem max om 15.30 wakker.

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Djayvano heeft nu redelijk een ritme erin

09:00 wakker Fv met bambix

13:00 2e fles

Fruithapje potje helemaal.

16:00 3e Fles

17:00 Groentepotje eet hij ook helemaal op

21:00/22:00/23:00 4e Fles met bambix (ligt eraan hoeveel die heeft geslapen overdag dus vandaar..maar iig tussen 9 en 11 krijgt hij de laatste fles)

En dan komt hij sochtends om 09 uur half tien

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    De tijden zijn niet helemaal precies hoor want de ene keer is het 3 er tussen soms ook wat langer als 4 uur ligt helemaal aan hem hoe hij is hoe hij zich voelt...we gaan vooruit maar hij heeft nog steeds dagen ertussen dat hij weinig zin heeft en beetje uit zijn hum is...dus het ligt er helemaal aan...maar dit is wel zijn maaltijdschema..heb ik van olvarit gekregen..

9. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @engel: fijn dat je nu weet wat het is. Rustig aan doen in ieder geval en idd veel drinken.
    Ik merk ook dat ik (en dat had ik tijdens mn zwangerschap ook al) af en toe ff zwart voor mn ogen word als ik opsta. Maar dan is het even stil blijven staan en billen knijpen en dan is het ook meteen weer weg. Kan me voorstellen dat als je echt flauwvalt dit echt niet fijn is! Beterschap meid!

@flier: fijn dat de borstvoeding zo goed gaat! en dikke vette respect voor jou met je hardlopen. Ik ben (schaam schaam) nog steeds niet wezen sporten. en dan vraag ik me af waar die extra paar kg vandaan komen.... maargoed :)

@danty: wauw! djayvano eet echt al hapjes! Wanneer moet je hier normaal gesproken mee beginnen? Pim heeft nog gewoon de fles en op t cb hebben ze ook nog niets gezegd erover.

@hier: vandaag de hele slaapkamer uitgemest en schoongemaakt en ook Pim's kamertje gedaan! daarna nog was gestreken dus ik vind dat ik wel weer voldoende heb gedaan voor vandaag! nu lekker een courgette soepje maken en dan ons mannetje weer ophalen bij het kinderdagverblijf!

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Vanaf 4 maand mag je er mee en dat is hij zondab maar djayvano was er iets eerder al aan toe en hij lacht ook echt als ik hem fruit en groente hapje wil gaan geven dan ziet hij het bordje en lepeltje en dan een brede glimlach....hij sabbelde op zijn handjes..kauwde overal op..en maakte hele dag kauw bewegingen en hij volg mij met eten en drinken...

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: Ik heb geloof ik iets te vroeg gejuicht over de bv... vorige voeding was prut... en weer te weinig.. hij heeft anderhalf uur liggen brullen... hopelijk is de voeding van net 'm beter bevallen... in ieder geval voelde het alsof er meer spanning op mijn borsten stond.. ennuh.. wat betreft het lopen.. als ik een paar extra kg zou hebben.. zou ik misschien niet lopen.. maar hier zijn het een paar extra kg in het kwadraat :D ik pas sinds gisteren wel weer in een 'normale' spijkerbroek.., maar dat zijn oude broeken.. die had ik voordat ik begon met fanatiek lopen (dus voordat ik afviel). Toch voelt het wel goed om niet meer in zwangerschapskleding te lopen...!!!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, 7,2 kg wat is Pim een BEER!! Goed joh!!! Sarah is een stukkie ouder maar weegt nog een heel stuk lichter! Grappig om dat verschil te zien!
    Wat een geweldige foto’s trouwens!! Super mooi!
    En wat betreft je werk! Vervelend zeg!! Is echt krom!!! Maar goed, hopelijk kom je er goed uit met je gesprek!!

@ Sita, ik heb geen zwangerschapsdementie maar babyvermoeidheid ;) Haha sorry dat ik jullie door elkaar haalde :D
    Hoe is het met de schilfers bij Daan? Al wat minder?

@ Engel, goh wat vervelend van het flauwvallen zeg!!
    Heb jij nog gniet genoeg zwangerschapskwaaltjes gehad? Nu zelfs ontzwangerschapskwaaltjes! Bah! Dikke knuffel meid!!!

@ Liz, hoe gaat het met je vriend? Hij was weer een paar uurtjes aan het werk toch? En hoe gaat het met de therapie?

@ Danty, fijn dat je nog even langer thuis mag blijven!!! Hopelijk kun je nu alles gaan verwerken! Het is allemaal niet niks!!

@ Flier, wat goed dat Adam goed geslapen heeft nu hij niet ingebakerd was!!! Fijn joh!!
    En fijn dat de bv weer iets beter loopt!!! Meid, je kan het hoor! Blijf geloven in jezelf en in je lichaam!! Je doet het kei goed en Adam doet het super goed op jou!!!!
    O en je vroeg hoelang er tussen de voedingen zit… het is wisselend! Sarah heeft soms als ze eenmaal ’s middags slaapt (wat niet vaak gebeurt) er ’s middags wel eens 6 uur tussen zitten!
    Wat momenteel zo’n beetje het schema is:
    7.30 uur – 11.30 uur – 16.30 uur – 20.00 uur – 22.00 uur
    Sarah gaat steeds meer richting de 4 voedingen maar dit vind ik echt nog te weinig voor haar!
    Wel krijgt ze overdag maar 1 borst (ze heeft dan ook genoeg) de eerste en laatste krijgt ze sowieso 2 borsten en die van 20.00 uur vaak ook!
    Maar goed, het schema wisseld ook wel hoor want gisteren was het alsvolgt:
    7.30 uur – 12.00 uur – 18.00 uur – 19.30 uur en 22.00 uur
    Ow en wij zijn trouwens begonnen met een perenhapje. Dit doen we meestal bij ons avondeten! Ze vind het sinds zondag lekker! We houden dit dus nog een paar daagjes vol en dan gaan we het volgende proberen! Ik denk dat dit wortels wordt!

@ Hier, we zijn gisteren bij de ha geweest. Ze heeft Sarah weer onderzocht en ze kon weer niks vinden. Ze heeft toen zelf de kinderarts gebeld voor een afspraak. Daar hielden ze een beetje af onder het mom van… het is druk, we hebben zieken, we kunnen toch niks doen behalve het kindje opnemen zodat de ouders bij kunnen slapen etc!
    Nu heb ik een hele fijne ha en ze heeft gewoon een afspraak geeist! We mogen dus maandag komen. Ze vond dit eigenlijk te lang duren maar ik heb gezegd dat ik dit niet zo erg vond. Er gaat nu tenminste wat gebeuren!!
    Overdag gaat het nu trouwens wel redelijk! Ze slaapt af en toe in de kinderwagen na een rondje lopen en dan blijft ze nog een kwartiertje slapen.
    Ook speelt ze weer wat in de box. Ik heb dus af en toe mijn handen vrij! Joehoe!!! Eindelijk weer wat rust!! Verder slaapt ze ook wel in de draagdoek bij mij op de buik!
    Dit alles is natuurlijk verre van ideaal maar beter dan heel de dag een huilend kind!
    ’s Nachts is nog steeds drama! Ook al slaapt ze heel de nacht tussen ons in… ze is nog steeds heel veel wakker en veel onrustig! Maar goed, we bikkelen wel door!!

Verder gaat het met mij niet erg lekker! Mijn weerstand is echt compleet weg! Heb nu dan ook echt super keelpijn. Ik kan amper slikken en heel mijn hoofd doet er ook nog eens pijn van.
    Er zitten geen plekken op dus het is geen keelontsteking maar gewoon een griepvirusje maar fijn is het niet!
    Vanavond blijft Sarah even bij mijn ouders zodat mijn man en ik lekker kunnen gaan shoppen! Sint inkopen! Heb er erg veel zin in!!
    Ik ben zo blij met mijn ouders!!!! Ze ontlasten ons echt enorm en ze nemen Sarah af en toe even over zodat we even rust hebben. Ik blijf er dan altijd gewoon bij hoor maar even haar niet in mijn armen hebben is super!
    Ik eet op het moment iedere middag daar een boterham en de ene keer blijf ik er heel de middag en de andere keer ga ik rond 3 uur naar huis. Erg fijn!!!
    Vanavond eten we daar want… (logica van mijn vader…;)) als Sarah toch komt kun je net zo goed mee eten!
    Dus… ik ga alle spulletjes weer eens bij elkaar rapen en die kant op!!
    Fijne avond! :)

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Fijn dat je zo'n goede ha hebt en dat zij een afspraak bij de kinderarts voor je geregeld heeft!! Ik vind de reactie van het ziekenhuis wel een beetje bijzonder hoor... Je hebt een hulpvraag en wordt doorverwezen door de ha.. dan moeten zij je toch gewoon inplannen zonder al te veel vragen te stellen???? Maar goed... Lekker dat je ouders je ook zo goed steunen en er voor zorgen dat jij ook een beetje tot rust kan komen overdag.
    Als Saar zo weinig slaapt, zou je toch denken dat ze oververmoeid is en dit niet lang vol kan houden...
    Respect hoe jullie dit volhouden!
    Beterschap voor jou!!!! Hopelijk is het griepje snel weer over... en alvast eetsmakelijk!!!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor al jullie knuffels en lieve woorden meiden!
    En idd niet alleen zwangerschapskwaaltjes maar ook ontzwangerschapskwaaltjes die vrij heftig zijn...
    Wil eigenlijk gewoon aandacht, meer niet hoor;) Nee heb er echt schoon genoeg van! Kan ik eindelijk weer een beetje normaler functioneren komt dit weer om de hoek kijken. Toch maar weer een stapje terug nemen en conditie langzamer opbouwen. Liever 2 kortere wandelingen op 1 dag als een langere ( en tsja wat is dan lang he... )

@ Flier: thnx voor al je tips meis, ik ga er goed op letten allemaal. Hoop alleen echt dat t geen issue gaat worden en dat t m'n leven gaat beheersen. Aan de ene kant moet ik heel bewust nadenken over hoe ik de dingen nu doe, maar aan de andere kant moet ik er juist niet teveel over nadenken want dan gaat t ook juist mis... Weer iets waar ik een balans in moet gaan vinden!
    En ben best een beetje jaloers op je met je hardlopen hoor, petje af! Wou dat ik t kon!
    Fijn dat je bv toch weer wat op gang lijkt te komen! Zou t door de warme doeken komen? Misschien gewoon lekker een combi geven als je dat een goed gevoel geeft!

@ wolkje: wat een lekker ventje heb je toch om te zien!

@ sita: op de dag zit er hier meestal 3.5 a 4 uur tussen en soms nog net iets langer. Ik kijk dan een beetje naar hoe ik aan t eind van de dag uitkom. Snachts zit er meestal 5 a 5.5 uur tussen, hoop dat dit snel nog wat langer gaat duren :)

@ pluus: Pfff wat een gedoe om bij de kinderarts terecht te komen, maar eindelijk staat je afspraak dan! Hoop dat ze kunnen ontdekken wat er is en jullie kunnen helpen meis! En fijn dat je ouders er zo voor jullie zijn! Lekker geshopt?

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ flier je zou wel denken dat ze over vermoeid is he... maar nog steeds niet... wij wel daar en tegen Haha.

en ja het was echt raar van het zh! Maar mijn ha stuurt je zelfs naar de spoedeisende hulp als ze je geen afspraak geven! Bij de seh mogen ze je niet wegsturen... maar zo ver is het niet gkomen!
    Gelukkig kan mijn man mee! Ze had net weer zo'n gilaanval en ik heb duidelijk gezegd tegen hem dat we ons niet zomaar weg laten sturen! Ik wil dat ze haar onderzoeken en helpen! Zo'n klein angstig hulpeloos kindje is echt zo zielig!!

We hebben net een haarband gekocht trouwens! Zie mijn fotoalbum!!!
    Alle sintkadootjes zijn weer binnen voor de lootjes! Alleen voor Saar nog!

Duimen jullie weer voor een goede nacht!!! Dan hoop ik me morgen weer minder ziek te voelen!!

16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, fijn dat je weet wat er nu aan de hand is en dat je je daar in ieder geval op in kunt stellen. Wel balen dat je nu weer iets te verwerken hebt. Maar dat kun jij hoor! Wees lief voor jezelf en je lijf die jou je mooie mannetje toch maar mooi heeft gegeven.

Sita, bij ons zit er nu 4 a 5 uur tussen de voedingen.

Pluus, fijn dat je nu eindelijk bij de kinderarts terecht kunt komen en wat fijn dat je huisarts zich zo voor jullie in heeft gezet. Anders had het nog wel even wat langer kunnen duren zo te lezen. Het lijkt mij al heel erg fijn dat er naar je is geluisterd en dat je serieus genomen wordt. Is toch wel wat waard als je langzaam aan met je handen in het haar begint te raken toch?

Je vroeg hoe het nu met mijn vriend en de therapie is. Nou...slecht kan ik je vertellen. De therapie valt vies tegen en ze handelen daar eigenlijk alleen maar vanuit de boekjes. Ik herken de protocolletjes en technieken al van mijlen ver, vanuit mijn eigen SPH studie. Als je niet binnen hun scenario valt of vanuit hun referentiekaders meewerkt, dan kun je gewoon opstappen hoor. Dan weten zij het ook niet meer, want daar zijn dan geen regeltjes en richtlijnen voor waar zij zich achter kunnen verschuilen en hun handelingswijze op kunnen baseren. Heel vaag en heel amateuristisch. Nou had hij bijvoorbeeld aangegeven dat hij minder actief deel wilde nemen aan het 'sport' onderdeel. Daar heeft hij niet heel veel mee en daarnaast levert het hem vrij weinig op. Dat werd hem niet in dank afgenomen, want zo ondermijnt hij het groepsgevoel/ gebeuren. Vervolgens halen zij dit statement zelf weer kei hard onder uit door mede te delen dat er na twee weken het onderdeel sport voor een aantal weken uit zal vallen omdat de gene die dit onderdeel aanbiedt, een paar weken op vakantie gaat. Nou zeg ik je...!! Daar zakt je broek toch vanaf?? Wat nou groepsgevoel?!!!! Dikke bullshit, want als het hen uit komt, dan gooien ze het hele programma dus ook om. Dat is net zoiets als een tijdje geleden. Mijn vriend kreeg geen toestemming om twee keer te missen vanwege onze vakantie, maar vervolgens vallen er twee weken erna wel prompt twee keer uit omdat hen dat zo toevallig beter uit komt! Dus de hele groep moet hen wel tegemoet komen als het zo uit komt, maar als je hen vraagt een beetje meegaand te zijn; ho maar. Nou...wat ben ik pissig op die lui. Dit heeft toch totaal niets met hulpverlening te maken? Hulpverlening is iemand tegemoet komen in zijn hulpvraag. Maar daar wordt alleen maar gerangschikt naar de visie, mening en planning van de therapeuten en de hulpverleners. En dan hebben we het nota bene over het AMC!! Stelletje incompetente, labiele amateurs..dat zijn het. Ze mogen zelf wel eens een therapietje hier of daar gaan volgen zeg. Of een cursus empathie ofzo. Er zijn maar een of twee onderdelen waar mijn vriend baat bij zegt te hebben, de rest doet hem niets en levert hem niets op. Hoezo in het belang van de groep? Er is toch ook nog iets als een individuele behoefte en hulpvraag? Je komt daar toch niet om tof te doen met die groep, maar toch vooral voor jezelf? Ze zullen het meer op moeten splitsen en niet teveel concentreren op dat groepsgebeuren, want mensen raken ondergesneeuwd zo. Dat is nu toch wel duidelijk?! Er is ook behoefte een ruimte en mogelijkheid voor individuele ontplooiing en ruimte voor individuele belangen. Maar dat kan dus niet.....slecht hoor! Dus mijn vriend heeft besloten te stoppen met de therapie, het levert alleen maar meer stress en onbegrip op en hij komt er niet verder mee. Het sociale stuk heeft hem zeker heel erg goed gedaan, het heeft hem geholpen om weer wat mee te draaien in de maatschappij. Maar meer levert het hem ook niet op, het ontbreekt hem aan zijn individuele behoeften en belangen. En aangezien hij nu ook weer aan het opbouwen is op zijn werk, wordt die therapie in dat opzicht dus wat zinloos voor hem. Jammer maar helaas. Nu zal hij op eigen verzoek psychologisch nog wel worden begeleid. Komende dinsdag heeft hij zijn 'eindgesprek' bij zijn psych en dan zal hij wel horen hoe dat er verder uit zal zien.
    En ik? Tja... ik weet het ook niet meer hoor. Hoe moeten wij dit samen gaan rooien? Ik voel me in de kouw staan en ben boos op dat kloten AMC. Gisteren weer flink geclasht met mijn vriend toen ik thuis kwam uit mijn werk. Het eerste wat hij tegen me zei, was dat Liza nog een fles moest. Nadat ik even uit had gepuft gaf ik haar dus idd maar haar flesje. Vlak daarna krijg ik het verwijt dat ik ook wel eens mag koken..bladiebladieblaa. Heel vreemd, want zijn moeder helpt hem tegenwoordig met koken. Aardappeltjes geschild, vlees gebakken...dus hij hoeft het alleen maar op te warmen en dan staat het eten op tafel. Nou echt..ik was nog geen 30 minuten thuis. Bleek dat hij een rotdag had gehad. Hij had een glas kapot laten vallen, dat kon hij nog wel behappen en relativeren. Maar daarna kreeg hij stoom in zijn gezicht vanuit een bakje uit de magnetron waarvan het dekseltje wat los liet. Nou..panisch en paniek!! Want het kwam in zijn gezicht en zijn huid is al zo vertyft en verminkt...dus...ja, dit kan er niet ook nog eens bij! Als een gek voor de spiegel hangen natuurlijk om te kijken of hij er niet een diepgewortelde brandwond bij heeft, nog eens kijken, nog eens kijken. Ojaaa hoor, ik zie een rood plekje. Shit, shit, shit..weer een litteken erbij. Paniek, paniek, paniek!!! Dat gebeurt er zo'n beetje bij hem wanneer er iets mis gaat bij het koken. Daar kan hij compleet in doorslaan. Alles wat warmte uitstraalt is dan een potentieel gevaar en wordt dan vermeden. Ja..zelfs de fles. Vandaar dat Liza dr flesje nog niet had gehad. Die krijgt ze meestal vlak voor ik thuis kom. Dus het is nou ook weer niet zo dat ze uren zonder fles had gezeten. Gelukkig komt dit niet zo heel vaak voor in deze mate. Maar zulke momenten zijn er dus nog wel. Nou blijven rondspattende dingen (zoals het stuk vallen van een glas bijvoorbeeld), heet water (bij het afgieten bijvoorbeeld) e.d. gewoon nog stressmomenten voor mijn vriend, maar hij doet het vaak wel gewoon. Tot het hem weer eens teveel wordt en dan breekt de angst en de paniek uit.

Hoe dan ook: vermoeiend!! En ik was er gisteren ook echt heel boos om, zag het niet meer zitten en heb eerlijk gezegd dat ik niet meer gelukkig ben en er niet altijd even veel vertrouwen meer in heb. Een trap onder zijn reet heeft ie nodig en dat heb ik hem ook verteld. Het is erg dat zijn vader er niet meer is, dat we mijn moeder moeten missen en de nare jeugd die ik heb gehad. Maar kom op zeg, de basis van zijn depressie...laten wel wel zijn...dat is toch niet de essentie van het leven?! Je huid, je haar, je schoonheid...het is verdorie allemaal vergankelijk!! Laat die controle nou eens los, stop de strijd nou eens gewoon en ga de confrontatie aan. Net zoals ik deze aanga. Alles in mij schreeuwt er om, om heel hard weg te rennen, te vluchten. Iedere dag word geconfronteerd met mijn eigen angst; dat mijn dochter opgroeit in een situatie die ik echt niet wil. Dat is mij vroeger ook overkomen en heel weloverwogen heb ik gewacht met kindjes. Sterker nog, ik had niet eens een kinderwens. Deze ontstond door mijn vriend. Juist met hem durfde ik het aan en kreeg ik vertrouwen in mij zelf. En nu....nu gebeurt dus waar ik al die jaren zo ontzettend bang voor was. En..ik kan er niets tegen doen en moet hier ook maar mee dealen. Wat je overkomt, daar kun je niet altijd wat aan doen. Maar je hebt wel de keuze hoe daar mee om te gaan! Je hoeft geen slachtoffer te zijn als je dit niet wilt. Ik voel mij ook geen slachtoffer, ik kan weg gaan samen met Liza als ik dat wil. Die keuze heb ik. Maar ik ben niet iemand van de makkelijkste weg, wil de confrontatie aan gaan, mijn angst onderzoeken en omarmen. Samen met mijn vriend. Op zijn beurt zal hij zijn angst ook aan moeten gaan. Maar goed...wordt een lang verhaal dit. Sorry! Maar jullie snappen vast mijn frustratie, boosheid en bovenal verdriet wel.

Gelukkig hebben we er wederom goed over kunnen praten nadat we uit de fase van boosheid en verwijten waren. Maar moeilijk is het wel. Moeilijk om toe te geven dat ik vaak niet gelukkig ben met hoe het nu is. Ik ben de drama en de ellende zat, die hebben we genoeg gehad. We hebben een goede baan, leuke woning, super dochter en elkaar. We mogen in onze handjes knijpen; alle ingrediënten voor geluk. Al het andere is toch helemaal niet relevant? Maar goed...

Ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op en hard werken! Meiden, slaap lekker.

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Ahhh... wat schattig is Saar toch met haar haarband!!! Echt heeeeeel lief! Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Beter?

@Liz: Meis.. ik heb geen juiste woorden voor je... het is gewoon klote dat jullie in zo'n situatie zitten terwijl je juist zou moeten genieten omdat jullie in de bloei van jullie leven zitten. Dikke knuf.. en veel sterkte! (heb je evt. een (tijdelijk) vluchtadres waar je energie zou kunnen bijtanken met Liza?)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: superschattig !!!

@ Liz: pff meis, wordt weer stil van je verhaal! Wordt hoog tijd dat t eens de positieve kant op gaat met je vent. En dan niet een klein stapje, maar een flinke stap! Jullie hebben nu wel genoeg voor je kiezen gehad! Jij gaat met enorme stappen vooruit en hij lijkt er een beetje stil in te blijven staan. Erg frustrerend lijkt me, je wilt gewoon samen vooruit! Dikke knuffel!!!

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jeetje Liz, ook ik word helemaal stil van je berichtje! Wat ongelooflijk van het ziekenhuis zeg... dat verwacht je toch niet... Pffff!!! Die gezondheidszorg gaat alleen maar verder achteruit!! :(
    En dan het verdriet dat jij hebt! Ik kan me goed voorstellen dat je niet gelukkig bent in deze situatie!!
    Serkte meid!! En lucht je hart hier regelmatig he!!!! Dat mag gewoon!!!!!!!!!!!!

@ Flier, de nacht is niet zo lekker gegaan! Ik had het steenkoud en heb zelfs in mijn fleecetrui geslapen! Ik was zo beroerd!!
    Saar was vanaf 12 uur aan het spoken en op zich had ik haar nog wel stil gekregen maar ik kon niet... Mijn man was ook moe dus toen maar weer tussen ons in!
    Ik heb haar anderhalf uur bij me gehad maar ik kon niet meer dus heeft ze de rest van de nacht bij mijn man gelegen!
    Na vanmorgen de eerste voeding is ze gelukkig weer in slaap gevallen. Tot 10.45 uur zelfs!!! Dit heeft mij heel erg goed gedaan want ik voel me nu weer een stuk beter!!

Hoe is het met jullie? En met de bv?

@ Engel, hoe voel jij je vandaag?

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    O en schattig he die foto!!! Ik vond hem ook echt SUPER!!

Deel Deze Pagina