Thnx lieve meiden! Heb vannacht niet meer verder kunnen slapen, maar nu net gelukkig wel nog een uurtje op de bank... Hihi gisteravond hebben we alles nog even voor de 100.000e keer nagekeken, dus hebben alles bij ons! Ook woezel zit er nu in na gisteravond nog ff een liedje gespeeld te hebben Nog drie kwartier ongeveer en dan vertrekken we naar t zh! Spreek jullie snel weer en eet idd maar een lekker een beschuitje met muisjes Hoe voel je je vandaag Danty? Hoop dat de pijn al wat gezakt is!
Beertje ze krijgt vandaag weer prikjes... weet ook niet wat het is.... straks maar advies vragen! Pijnlijk he als je volle borsten hebt om dan iets te doen! Heel herkenbaar! Engel zo te horen ben je er klaar voor! Geniet nog van de laatste uurtjes met zn weetjes en geniet straks met alles wat er op je af komt! Danty wat vervelend dat je zo veel pijn hebt! Sterkte meis! Wolkje hoe is het met je zieke man? Wat is pim een reus zeg! Veel groter en zwaarder dan Saar!
@ Danty: hè wat naar zeg dat je je zo beroerd voelt! Hoop dat je snel opknapt! @ flier: haha nee die banner klopt voor geen meter meer Nou nog 3 uur 3 minuten en 3 seconden
haha! oeps! Nog niet helemaal wakker... en word morgen weer een jaartje ouder he, dus dat geheugen gaat al weer achteruit.... Bedoelde natuurlijk engeltje
@danty: he balen meid.... hopelijk kunnen ze je nog wat geven voor de pijn voor je weer naar huis mag. @pluus: ja een reus he... niet normaal! volgens mij is hij nu bijna even groot als Liza (of niet liz?) beertje: hoe groot is jesse nu? @hier: man heeft niet zo'n hoge koorts meer als gisteren maar nog wel steeds verhoging. Heb m dus maar verplicht in bed te blijven en breng m af en toe wel kopjes thee. wil morgen wel op vakantie kunnen! en als t niet gaat gaan we een dag later hoor, maar zal wel fijn zijn als we kunnen gaan. Hij krijgt ook vandaag uitslag van de oncoloog over het spuug wat ze vorige week hebben onderzocht in verband met zn hoesten wat niet over gaat. hopelijk komt daar iets uit en is dat ook waarom hij nu zon koorts heeft. In dat geval kan ik dan hopelijk vandaag nog medicijnen voor m ophalen. dalijk mn papa op de koffie voor mn verjaardag vast (vier t vandaag een beetje omdat we morgen weggaan. alleen ouders en schoonouders, verder geen zin in uitgebreide visite) dus gezellig!
@Engel: SPANNEND!!! Nog eventjes geduld.. en dan heb jij je mannetje in je armen!!!! @Danty: Hoe was jouw eerste nacht zonder je ventje? En heeft je man de dag/nacht alleen met de kleine ook overleefd? @Wolkje: Veel plezier met je visite!!! @Beertje: Ik denk dat het gisteren een combi van krampjes en te weinig voeding was... de voedingen erna gingen namelijk wel weer goed!!! @Pluus: Mijn vriend had Adam om 1.10u weer in zijn bedje gelegd.. en hij meldde zich weer om 04.35u... dus hij heeft redelijk wat geslapen gelukkig. Toen heb ik 'm weer weggelegd om 05.15u.. en hij sliep rond 05.35u... en toen werd hij wat onrustig.. kreeg hij z'n speentje en meldde zich toen weer rond 08.15u... Vanochtend heeft m'n vriend 'm weer mee onder de douche genomen... beide heren vinden dat heerlijk.. en nu slaapt hij weer zoetjes! @hier: Straks gaat mijn vriend voor een paar dagen naar Boedapest... en ben ik dus alleen... er zijn teveel mensen die op bezoek willen komen... Geen idee hoe ik het moet regelen... en ik kan dit niet echt uitspreken hier, want dan gaat mijn vriend weg met een knoop in zijn buik... ff doorbijten dus maar...
Ff mini update : t loopt hier zowieso al iets uit helaas, hoop niet al te lang want ben echt zo misselijk! Heb een verpleegster die niet eens m'n bloed kon prikken, ging 2 x mis, moest daardoor naar t lap en daar ging t in 1 x net als normaal.... Die verpleegster had ook nog eens nat gaas erop gedaan ipv droog dus heb nu 2 flinke bloeduitstortingen op m'n armen zitten.... Ben ik ff blij dat zij het infuus niet gaat zetten !!
Oh balen Engel..., maarre... blijf focussen op het positieve.. vandaag heb jij je ventje in je armen!!!
woehoeeeee! engeltje is als het goed is al mama!!!! @hier: ik heb 3 uur moeten wachten tot ik de webshop van de bijenkorf in kon (wachtrij om de website op te komen!!!) maaaaaaaaaar: Ik heb de nijntje lamp! Niet die hele grote maar die van 50cm! wilde ik al een hele tijd hebben en nu scheelde het 50 euro....
@hier: Vanochtend kwam de benedenbuurvrouw aan de deur, omdat het bij haar lekte.. en dat zou vanuit onze badkamer of keuken komen... stress.. stress... stress.... nu wordt er een loodgieter geregeld die ernaar moet kijken.., maar ik ben alleen met de kleine man thuis, want mijn vriend is vertrokken naar Boedapest... en ik zie het niet zitten dat ze tijdens mijn voedingstijden in huis zijn... Volgens mij kunnen ze niet eens bij de juiste leiding komen zonder te breken... mijn god.. ik houd mijn hart al vast...
@wolkje: een wachttijd om de webshop in te komen???? wow.. die kende ik nog niet!!! maar supercool dat je geslaagd bent voor zo'n leuke Nijntje-lamp!
Engeltje, he bah..wat rot dat t uit liep zeg! Hopelijk mogen we je ondertussen feliciteren?! Flier, pff..wat naar van die lekage en dat je dan ook net weer alleen bent dan! En je kraambezoek, kun je het niet gewoon verspreiden zodat t voor jou wat beter te behappen is? Wolkje, Liza is nu ruim 6 kg. Dus eh...je mannetje is echt n reusje <3 Ik ben nu aan t werk en kan niet heel uitgebreid reageren. Arme Lizaatje heeft wat verhoging en is wat verkouden. Ze drinkt wel goed en is ook gewoon vrolijk. Verder had ik vanochtend de schrik van mn leven. Ik heb geholpen een vrouw in de stabiele zijligging te leggen nadat ze hard van dr fiets was gestuiterd nadat ze door n scooter werd geschampt. Kon ze met de ambulance mee. Geen goed begin van mijn dag. Erg geschrokken!
O engel ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat! Wolkje een wachtlijst... wow! Liz dat is schrikken zeg!! Nou Saartje is weer naar het cb geweest! Ze weegt 5292 gram en is 61 cm. Die mannen zijn dus echte reuzen in vergelijking met Liza en Sarah!
@Liz: Jemig.. dat was ook schrikken voor jou vanochtend!!! Gelukkig kon je hulp bieden! En arme Liza.. Hopelijk zakt de verhoging snel en verdwijnt de verkoudheid. Je hebt gelijk.. ik moet gewoon beter het bezoek verdelen.., maar dat is best lastig... Zeker omdat een stel vanuit Londen naar NL komt en ze dan meteen 'even' willen langskomen (hopelijk rekenen ze niet op een slaapplek). Een ander stel woont aan de andere kant van NL en kon alleen maar dit weekend... En dan willen mijn ouders ook nog even komen kijken hoe het nu met kleine Adam is (maar hen kan ik makkelijk afbellen...) Heb net een bloemstuk van mijn werkgever ontvangen... toch wel heel lief!!
Sorry flier vergeten op jou te reageren! Kun je geen hulp van je moeder/zus/vriendin of iemand anders vragen komende dagen zodat je wat ondersteuning hebt met de loodgieter en het bezoek? Sterkte meis!