Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik zat net te denken... misschien lk raadplegen!!
    Saskia en Mirjam hier op het forum hebben mij al heel erg goed geholpen!!!
    Misschien dat zij wat tips hebben!!

O ik ben trouwens echt even aan het genieten!!!
    Heb kei hard muziek aanstaan (op laptop dus boven hoort ze het niet!) en ben was aan het vouwen al dansende door de huiskamer!!! Heerlijk!! Dit is echt lang geleden!!! Sarah ligt boven te huilen maar zo is dat wel vol te houden!!

I Love Guus Meeuwis! :D (hahaha ja heftige muziek he ;))

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Héhé....... eindelijk.. meiden ik leef ook nog hoor!

Heb het zo ontieglijk druk momenteel.. ook leuke dingen druk maar ook minder leuke dingen...;)

@Pluus... allereerst hele dikke knuffel voor jou! Dat je toch je schema tot dusver zo goed volhoudt!! Petje af meid..!! Kan me zo voorstellen dat het tegen al je moedergevoel indruist om je kleine humpiedumpie niet op te mogen pakken als ze huilt!! Maar blijkbaar werkt je schema wel nu ze toch ook een nacht door heeft geslapen op haar EIGEN kamertje!! Goed man!! Ga zo door!!!
    Enne... jij ook al zo fan van die heftige muziek hé.. hier hetzelfde! Haha!:D

@Liz.. idem dito.. dikke knuffel voor jou!! Wat ontzettend heftig verhalen heb ik van je gelezen. Het is toch ook te zot voor woorden dat je vriend absoluut geen weekje therapie mag missen maar zij wel gewoon 2 weken mogen cancelen!! Absurd!
    En wat je schrijft dat je Liza niet zo'n jeugd wilt aandoen begrijp ik helemaal! Wat een onmogelijke keus staat jou te wachten meid, enerzijds ben je ongelukkig zo en daarmee voelt Liza jou ongeluk ook (denk ik.. ;) ) anderzijds wil je je vriend ook niet opgeven!
    Moet je vriend beslist naar deze therapie? Is er geen andere therapie optie waarbij hij eventueel uit huis zou moeten ook? Zou denk ik veel beter zijn voor hem... zwaarder voor jullie maar ook gezonder momenteel (zoals ik je verhalen interpreteer.... :( )

@Sita.. bedankt dat je af en toe even aan me dacht! Dikke knuffel! Wat goed dan Daan zo goed groeit man..! En fijn dat alles zooo lekker gaat bij jullie!

@Engel.. je bv verslik verhaal... Jesse had hetzelfde een hele tijd! Verslikte zich vaak door de heftige tsr ineens.. advies bij mij was hem dan af te koppelen en de stroom op te vangen in een doekje/bakje en wanneer er niks meer vanzelf uit spuit hem waar aanleggen!
    Helpt ook ontzettend goed tegen krampjes dat hij die waterige voormelk niet veel van binnenkreeg!! Idee om eens te proberen?
    Wat een verhaal ook weer over je flauwvallen meid.. bah.. inmiddels ook gelezen dat het weer wat beter gaat! Hopelijk zet deze lijn zich voort!!
    En wat een prachtige foto's in je album!!
    Betreft de baby van de maand foto zou ik voor de douchefoto gaan... maar denk dat je inmiddels al hebt ingestuurd of niet? ;)
    En... Quinten dus ook flink verkouden!? Jesse heeft ook al tijden een hoestje maar niet echt snottebellen.. heb van de week een ui op zijn kamer gelegd (doormidden gesneden..) stinkt wel maar merk dat zijn hoestje minder word!

@Flier.. haha... jaaah... mijn kleine grote vent krijgt slagroom joh! Poeh hé... hoef pas 13dec weer naar het cb maar ben me toch zo benieuwd wat hij gegroeid is..! Tis echt een zoon van een Beertje! :D
    Dus.. aan het afbouwen nu? Hoe verloopt dat?
    Petje af ook dat je bent wezen hardlopen! Ik heb van de week mijn abo op pauze gezet bij de sportschool! €40,- betalen voor 1x sporten in de maand is me teveel.... ;)

@Wolkje.. meid wat jij zegt ook over dat je vriend wel hele dagen kan gamen en niet de vaat even kan doen volgens mij is dat man-eigen hoor! Hetzelfde verhaal hiero....
    Fijn dat het werken je toch mee is gevallen. Zelf denk ik dat je nog erg vaak van die 'rare' momenten mee gaat maken dat je terugdenkt owjah... vorig jaar...... ;)
    Bedenk dan tegelijkertijd hoe een wolk van een ventje je nu thuis/op kdv hebt zitten!!
    Superfoto's ook van jou kleine grote reus!! Prachtig ventje!!

@Labeltjes.... iets gelezen over labeltjes... hetzelfde verhaal hier... zo'n labeltje is prachtig om in de mond te doen!! Hele knuffel is niks.. maar OW GOD... dat labeltje..... HET EINDE!!:D

@Speentje.. Jesse heeft wel een speentje.. maar vaak wil ie m niet als ie al half in slaap is.. dan spuugt ie m echt uit en dan vliegt ie met een rotgang echt FLOEP zo 30cm verder! Machtig om naar te kijken!! Haha...! nadeel is dat als hij m dan weer wil hij m niet zelf terug kan vinden.... ;)

@hier..
    Mensen nog aan toe... heb momenteel niet echt een leven! Het gaat compleet aan me voorbij! Half6 wekker sochtends.. alst mee zit rond half6 savonds thuis.. Jesse heeft met dat uur verschil dat hij savonds echt om 18.30 echt op bed wil! Dus kom ik thuis, eten maken en zet ik dan op laag vuur op, Jesse in bad, Jesse tiet, Jesse flesje (als hij nog wil...) Jesse bedje, rond 19uur komt vriend pas thuis.. dus pas als ik zo'n beetje klaar ben met Jesse.. dan eindelijk eten! Nou... dan ben ik uitgeteld! :(
    Voornamelijk gewoon omdat IK alles kan doen, elke avond...! Gisteren toevallig voor het eerst!! had vriendlief sochtends aardappelen geschild! WOehoe... dus hoefde alleen maar op te zetten! :D Scheelt al zoveel.. had ik eventjes gewoon Jesse-tijd!

Verder ben ik met mezelf in discussie wat ik wil met de bv... mijn doel was 6 maanden... minimaal... nou.. daar ben ik bijna... en dan?! ;)
    Wat wil ik dan....;) ??
    Aan de ene kant denk ik dan is het goed.. mijn doel is bereikt en dan ga ik afbouwen dat ik nog gewoon sochtends en savonds geef ofzo...
    Maar in dec heb ik mijn eerste nachtdiensten weer en moet ik dus werken van 17u tot 8u .... dus mis ik beide voedingen.... ;)

Moet keuzes maken... en wat ik ook kies... ik vind het moeilijk..... :(

Jesse begint nu te protesteren... dus zal ff fruit in de staafmixer gooien! :D

Pssstt.. vandaag lekker vrij want gisteren naar de twilight marathon geweest!! GEWELDIG!!!! :D:D

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Jakkes meiden... knip ik net toch even in het vingertje van Daan! Bah bah! dacht het nagelknippertje eens te proberen.. vinger 1 en meneer trekt zn hand even hard weg,.. mis. Huilen! Nu een velletje los en bloed... bah!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    trouwens... hier ook een fan van Guus! haha!

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, goed om van je te horen! En succes met je keuze.. lastig hoor! knuf!

6. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guus: Ik heb ook meerdere cd's.. hahaha.. moet ook wel als je in Tilburg gestudeerd hebt.. :p Heb 'm nog live gezien toen hij net bekend was!!!

@Beertje: Afbouwen gaat goed. Ik vind het aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ga ik de momenten dat hij boos wordt omdat er geen melk is echt niet missen.. dan voelde ik me echt falen als mama. En het stomme is dat ik kan voelen of ik voldoende melk heb of niet.. aan de spanning van m'n borsten. Pittig schema heb jij zo!!! Pffff... Echt diep respect dat jij de bv zo lang kunt volhouden!!!! Volg je hart of je wilt doorgaan of wilt stoppen... Als je het toch wilt volhouden, vind je vast een manier dat dit goed lukt....!

@Sita: Oooohhh.. bah wat eng!!! Ik heb ze om dezelfde reden nog niet durven knippen!!!!!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: heb er al helemaal een beeld bij zo dansend door de kamer! :p
    Heb het nu voorgelegd aan de lk, ben benieuwd! Net trouwens weer gevoed en nu ging het helemaal goed. Wel weer 10 min goed drinken en daarna kwam er een klakgeluidje bij het drinken, dus afgekoppelt, ff boertje laten doen en hij dronk weer verder, zonder onrustig te worden of te verslikken. En tijdens het uitbuiken, hoppa broek weer vol :) Vind t alleen zo lastig met verschonen daarna, hij houdt echt niet van poep in zn broek ( ik geef hem groot gelijk ) maar als ik hem gelijk verschoon na t voeden moet hij spugen. Toch maar een kwartier gewacht en daar was hij t echt niet mee eens eigenlijk. Na t verschonen is hij wel weer helemaal happy ;)

@ beertje: pff wat een drukte dan zo idd! Kan je je vriend niet gewoon vragen of hij voortaan de aardappels kan klaarzetten sochtends, omdat jij t anders niet echt red zo met Jesse?
    En die ui is een goed idee idd, ga ik ook proberen. Wil niet gelijk aan de hoestdrank of neusspraytjes, hij moet dingen ook zelf kunnen oplossen en hij is nou ook weer niet zo mega verkouden dat dat echt nodig is. Het is net als wat jij zegt, een hoestje en je hoort in zn neusje wel dat er wat zit, maar t loopt er niet echt uit en hij kan gewoon door zn neusje ademhalen.
    Ik heb niet echt het idee dat t door mn tsr komt, want dan zou hij er toch op dat moment zelf last van moeten hebben? Dat heeft hij dus niet, op het moment van mijn tsr drinkt hij gewoon rustig door. Maar mocht je nog meet tips hebben, graag!
    En ik heb toevallig vandaag mn foto verstuurd, heb toch die van t badje genomen....sorry ;)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: oh wat rot zeg!!! Heb hier nog niet hoeven knippen gelukkig, maar denk ook dat als t nodig is dat ik dan gewoon eerst t vijltje erbij pak!

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, voel me ook echt even rot door dat knippen.. t bloeden is nu wel gestopt en meneer slaapt weer, gelukkig. Vijlen doe ik ook nog wel hoor, maar er zaten nu van die scherpe hoekjes aan wat me met het vijltje niet goed lukt. Dus maar geknipt. De rest van de nageltjes die te lang waren gingen wel goed.. maar bah, wat naar! Hoop dat het snel weer helemaal geneest.

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Beertje, jeetje meid wat een dagen maak jij!! Petje af meid!!!
    En wat de bv betreft! Doe wat goed voelt voor jou! Wil je je graag die ochtend en avondvoeding blijven doen, gewoon doen! Je draait niet iedere nacht nachtdienst en die paar keer krijgt hij gewoon de fles (gekolft of fv)! Dan heb je die fijne momentjes toch nog met hem!!
    Maar nogmaals! Doe wat goed voelt!! Alles is goed of het nou fv is of bv! Succes met de keuze!!

@ Sita, meid wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat je er door uit je doen bent! Maar ik denk dat alle ouders dit wel eens mee maken hoor! Ik ben zelfs zo'n held dat ik alleen maar ze zelf afbijt! Vijlen durf ik geen eens laat staan knippen! :D
    Sterkte meid!!

@ Guus! Wij gaan ieder jaar naar de groots met een zachte G concerten! We hebben zelfs ons huwelijk er een week voor verzet! :D
    Nu baalde ik vorig jaar echt enorm dat deze concerten rond mijn uitgerekende datum zaten!!
    Komende maand komt hij in het theater hier in de stad... wil er eigenlijk wel heen moet ik zeggen :D

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies.. ik was gisteren voor het eerst in 18 weken weer eens naar de kapper geweest... en ben er helemaal blij mee!!!

Zo heb ik een etentje omdat ons plaatsvervangend hoofd weer vertrekt.. en ik heb me opgedoft.. en ik vind mezelf er errug goed uitzien vandaag.. dus dat ga ik ff met jullie delen.. :D

Bijgevoegde bestanden:

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: ziet er goed uit hoor!! :)

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx Engel :D Okido.. ik ben er effetjes tussenuit.. ik hoop echt dat ik Carpaccio en Biefstuk krijg.... :p

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Flier!! Je ziet er geweldig uit meid! Je straalt helemaal!!
    Geniet van je etentje en ik duim voor de carpaccio en biefstuk!!! (krijg er spontaan zin in! :D)

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, looking good today!! hihi! Enneh.. ik krijg nu ook zin in biefstuk en carpaccio... :D

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mmm ik ga zo ook een lekker biefstukje eten!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ondanks dat de macaroni lekker was heb ik ook zin in biefstuk en carpaccio!!! Haha!

Hoop dat Flier het krijgt en lekker van mag genieten!!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: hoe gaat t nu met Sarah?

Quinten slaapt hier eindelijk! Was sinds 14.00 al wakker en steeds erg verdrietig door de krampjes. Nick heeft hem net tot wel 4 x in bed moeten troosten en 1 x was hij zo overstuur dat hij hem maar ff op zn arm heeft genomen... Hopelijk tukt hij nu ff door en krijgt hij geen krampjes meer!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen: kennen jullie het verhaal van de carpaccio en de biefstuk...??? WE GINGEN WOKKEN! niks carpaccio of biefstuk... hahahaha.., maar het was wel heel lekker!!! en heel gezellig!

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ah zielig engeltje!

Hier heeft saar zich net overgegeven. Overdag doet ze wel kleine slaapjes maar nog geen uren achterelkaar!

Ze ligt nu ook heel vaak gewoon te wachten tot we komen! Al een hele verandering dus!

Deel Deze Pagina