Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door engeltje23, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meiden, even klein berichtje: ik heb net m'n baas gesproken! Eigenlijk moest ik de 15e weer beginnen maar ik sta nu ziek gemeld en ze heeft een afspraak bij de arbo arts geregeld. En ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij een psycholoog voor de 18e!

En dat voelt goed! Hè wat een opluchting dat de druk nu van de ketel is!!

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: Oh... heerlijk meis!!!

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sita... Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon DAAN!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    O fijn zeg wolkje!!!

hoe was de uitslag van je man? En is hij al wat opgeknapt?

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    we hebben hier krampjes... en niets helpt... ik geloof niet dat Adam zich door het huilen beter gaat voelen.., maar dat heeft hij geloof ik nog niet zo in de gaten...

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zielig is dat he! Helpt het om hem op zijn buikje op jou arm te leggen?

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee.. dat helpt niet... :( Het helpt wel een beetje om 'm op zijn zij op mijn borst te leggen en dan zowel over zijn rugje als buikje te wrijven...
    Overigens... ik kom er ook net achter, dat waarschijnlijk door de stress van vandaag (vriend met vliegtuig weg voor een paar dagen, de lekkage en mogelijke gevolgen), mijn bv minimaal is... 1 borst geen druppel... de andere 20-30ml.. dus hij heeft denk ik ook honger... Ik wist niet dat stress zoveel invloed kon hebben... lig nu dus op de bank te ontstressen... whooeesssshhaaa...

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar idd.. het is zoooooo zielig... en hij kijkt er ook zo oprecht beteuterd en zielig bij...

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Flier... jaaahhh... stress en te weinig rust hebben ontzettend veel invloed meid!! Weet er alles van!! Dus... lekker op de bank.. Adam desnoods bij je en lekker tv kijken/boekje lezen meid!!
    Wat een gedoe zeg met je lekkage!! Wanneer komt de loodgieter?
    Balen dat je vent juist nu ook weg is.. en... over bezoek... loop jezelf niet voorbij hé meid!! Jij bepaald!!

@Wolkje.. Jesse was 30 augustus 63cm en 7595gr ... nog meer een reusje dan jou Pim! (qua gewicht dan.. ;))
    Moet volgende week donderdag weer naar cb dus ben erg benieuwd want damn wat word die maxi-cosi mij zwaar zeg.. pfff....

@Pluus.. Jah zo pijnlijk alleen al om hem uit bedje te halen als mijn borsten nog op knallen staan.. ik hou hem dan altijd tegen de kant die ik al (hopelijk..) gekolft heb.. haha! :D

@Engel... ben zoooo benieuwd naar jullie knappe kereltje!!! :D:DVreselijk dat het bloed prikken zo k*t ging... had je mij even moeten smsen joh.. kwam ik wel eventjes.. beloofd dat ik het in 1x raak had gedaan!! ;)
    Hopelijk ging je infuus beter?!

@Danty.. snel opknappen meid!! Fijn dat je toch naar huis mocht wel!! Hopelijk gaat het je nu eindelijk mee zitten!!

@hier.. zooo.. lekkere dag gehad.. was alleen te laat op de afspraak want jawel.. mijn vader (en alle collega's) moesten op de zaak komen.. :( Blijkt dat hun filiaal vanaf 1-7-2013 niet meer is..... :(
    Ze proberen de grote klussen (mijn vader werkt momenteel aan een parkeergarage)(hij is hoofdmonteur... installatie en verwarming enz....) te verkopen aan andere bedrijven met of zonder personeel...

Nou... daar sta je dan.. 35jaar voor die baas gewerkt en word je op je 61e aan de kant gezet...... Nog te vroeg om eigenlijk met de VUT (moet hij financieel er veel te veel op inleveren..) en te oud om een nieuwe baan.... :(:x
    En mijn ouders hebben het al ernstig krap... Ik help ze altijd al met alle rekeningen want ze komen er niet goed uit meer zelf.... (noujah.. mijn moeder dan want mijn vader 'bemoeit' zich daar niet mee...)

Vind zo sneu.... hopelijk word die klus verkocht met personeel want dan heeft hij tot 2016 nog werk in ieder geval!

Noujah.. dat moest mijn moeder dus even kwijt vandaar dat ik te laat was...;)

Verder hele gezellige dag gehad.. Jesse geslapen joh van 13u tot 16.30u! Slaapkopje! :D
    En nu ging hij alweer in zijn oogjes wrijven... zo schattig dat t ventje nu in zijn oogjes wrijft als hij moe is/word! Mannetje....

Zo... Jesse ligt op bed.. vriendlief is.. jawel... weg (surprise....) dus ik ga nog even bezig met mijn fotoboek...

@Liz... hoeveel blz heb jij je fotoboeken? (even kijken of ik me nou zo te buiten ga of dat elke moeder dat doet..:D)

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ow, praat me niet van krampjes.. afgelopen nacht weinig slaap gehad doordat Daan last van krampjes had. Sliep alleen bij mij of mn man op de borst. Vanmiddag/vanavond weer wat krampjes. Aan de andere kant goed, want dat betekent dat zn darmpjes aan het werk moeten, maar wat sneu!

Engeltje, ben benieuwd of je mannetje er al is en hoe hij eruit ziet! :D

Foto's; hihi! Hier ook elke dag genoeg hoor! De telefoontjes voor het kraamschudden komen nu ook. Leuk maar ook druk de komende tijd dus.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey lieve meiden, heb nog geen idee wanneer ik uitgebreid verslag ga doen, maar ff kort.
    Quinten en ik hebben beiden wat complicaties gehad....
    Hij met ademhalen en moest de couveuse in, gaat nu gelukkig goed en ligt bij me....
    Ik viel steeds weg door de ruggenprik en moest een paar keer flink gepept worden met medicijnen... Was allemaal best heftig dus....
    We liggen nu lekker bij te komen samen, doe binnenkort t hele verhaal.....

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hemel Engel.. dat is schrikken...!!!! Maar alles is nu helemaal goed met jullie beiden???? Hopelijk is hij snel sterk genoeg dat hij de couveuse uit mag! Veel sterkte aan jullie drietjes!!! Dikke knuf!

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: Oh.. lekker zo'n nachtje he... Arme Daan... en ook arme ouders... :)

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hij ligt nu lekker i zn wiegje en t gaat goed, hij is alleen doodop van alle gebeurtenissen en hij is ook enorm lang wakker geweest vanmiddag, dus de bv is helaas nog niet gelukt. Wel een paar keer geprobeerd, maar hij is gewoon echt te moe....
    En ohhh meiden hij is echt zo mooi! Zo perfect! Morgen kan ik vast een foto uploaden, ik wordt zo nog ff nagekeken en dan probeer ik ook wat te tukken.... Foto's en verhaal volgen nog ;)

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.. super meis!!! Ben heel benieuwd!!!! Weltruste!

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    super fijn engeltje! en Gefeliciteerd met jullie Quinten!!!
    Vervelend dat jullie allebei wat complicaties hadden, maar fijn dat het nu weer goed gaat!
    geniet er van en kom maar lekker tot rust samen!

joepie! nu ben je eindelijk mama! :-D

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Engel... GEFELICITEERD met je zoon meid!!
    Eindelijk mogen we dat zeggen nu!! :D:D

In 1 woord kl*te dat niet alles van een leien dakje is gegaan... hopelijk heb je nu geen medicatie meer nodig?!
    En mag je kleine al uit de couv lekker bij je op de kamer in zijn wiegje nu?

Meid.. ga lekker uitrusten... en we horen je verhaal binnenkort wel!!
    Geniet van je ventje en hopelijk lukt de bv ook erg snel!! Tis vrij normaal dat kindjes erg moe zijn eerste dag hoor.. Don't worry! ;)

GENIETEN NU!!!

@Sita.. wat vervelend dat Daan ook al zoooo'n last heeft van krampjes zeg... pfff.. wat ik nu bij Jesse doe is een beetje lauwwarm pittenzakje op zijn buikje... misschien handig ook voor jou en Flier?
    T helpt Jesse heel erg op de momenten dat hij krampjes heeft....

@hier... zo... weer 2 (jawel... aghum....) blz van mijn fotoboek af... ben nu toe aan dat de familie bij ons mocht...
    Daarvoor is het verhaal me heel erg bij gebleven dus ging het maken van de blz ook erg snel.. maar toen kwam de meute familie en weet ik amper meer wat allemaal gebeurde...
    Weet alleen nog donderse goed dat mijn schoonvader mijn zwager belde om te vertellen dat wij een kleine hadden.... Ben ik zoooo boos om geweest en nog... wie is HIJ om dat te gaan vertellen terwijl wij in een hele drukte zaten...!! EIKEL.... kan dr nog boos om worden.. is niet zijn taak om dat wereldkundig te maken!! :x
    Maar oké... dus ga even diep nadenken welke quotes enz er die avond zijn gevallen want die zet ik er allemaal bij in het boek... :D

Maar nu.... slapen!! Trusten meiden!

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Gefeliciteerd Engeltje met jullie bink Quinten!
    Hopelijk gaat alles snel helemaal goed met hem, komt de bv op gang en kun jij lekker bijkomen van alles. Klinkt wel even als heftig! Hoop voor jullie dat jullie snel met zn 3tjes thuis zijn. Heerlijk he, zo'n mannetje bij je!

Hier lijken de krampjes nu even over. Daan ligt nu een half uur heerlijk te slapen in de reiswieg na de voeding. Hoop dat hij nu gelijk even een paar uur pakt, zodat wij ook kunnen slapen.
    Morgen komt de vk weer hier, en hopelijk gaan er dan wat hechtingen uit. Heb er flink last van, voelt zo trekkerig vandaag.
    Nou, ik ga lekker slapen meiden! Kan de energie goed gebruiken. ;)

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lieve engel gefeliciteerd met quinten! Eindelijk tijd om te gaan genieten!
    Wel heftig van de complicaties! Hopelijk sterken jullie beiden snel aan! Was hij inderdaad zo groot als ze voorspelt hadden?

Meid die bv komt wel goed hoor! Kost even tijd! Niet te druk om maken! Sterkte!

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    gefeloiciteerd met je jullie zoon Quinten en nu lelker genieten engeltje

Deel Deze Pagina