Halllooooo meiden!! Teken van leven hiero!! Danny geeft Jesse nu flesje.. eten staat klaar dus kunnen we zo direct eten! Allereerst... PLUUS!!! ... meid... echt waar F*CK je collega's ging er door mijn hoofd heen toen ik dat las over het kolven!! Echt.. en je directeur.. die zegt dat je dan beter in de pauzes kan gaan kolven... F*CK hem ook!! Echt meid dat moet je NIET gaan doen.. ik heb het lange tijd ook gedaan dat ik geen pauzes nam omdat ik me ook 'schuldig' voelde.. maar echt ik ben een x gebroken op het werk.. kon het niet meer aan en ben vanaf toen echt structureel gelijk na het voeden/kolven pauze gaan nemen! (omdat het voeden altijd onder koffie/thee tijd is...) Kolven ga ik eerst 15minuten pauze nemen en ga dan gelijk door.. interesseert me niks dat collega's het dan even drukker hebben! Tuurlijk.. ene keer zit ik ook makkelijker dan de andere keer... en heus neem ik ook nog wel eens 10minuut pauze of soms 5.. maar ik neem het wel! Jou collega's zouden juist ontzettend dankbaar moeten zijn dat jij het ze nog vraagt of je schema hun uitkomt!! Ja kan ook gewoon denken op het moment supreme 'collega's zoek het allemaal maar ff uit ik ga NU' ...!! Zoooo./... dat moest er ff uit zeg....... Meid.. blijf op je strepen staan!! @foto's.. allemaal foto's gezien in jullie albums.. prachtig allemaal meiden!! Baal er eigenlijk best van dan je op mijn werk pas sint mag komen vieren als je kindje 2 is geweest!! :x Nou heb ik geen foto van Jesse met sint dit jaar nog... Toch zijn eerste sint... @Engel.. goed man dat het al ietsje beter gaat met de reflux van Quinten! Hopelijk zet deze lijn zich door! En wat een geweldige foto zeg!! PRACHTIG!! @Sita.. gefeliciteerd meid!! Nog 1 dagje dan eindelijk rust!! En psstt.. als ik jou was... zou ik toch beetje oefenen met Daan uurtje weg brengen... anders is je eerste werkdag een drama misschien dat je hem dan ineens zo lang moet missen! Niet leuk... maar ik ben blij dat Jesse vooraf een ochtend moest wennen hoor! @Pluus.. jij ook nog gefeliciteerd meid!! En wat goed dat Saar nu zo goed slaapt!! YEAH!! @wolkje.. Ow war goed nieuws dat de uitslagen goed waren van je man!! Begrijpelijk dat je er nog niet veel vertrouwen in kunt hebben maar voor nu ziet alles er iig goed uit meid!! Gefeliciteerd!! Toch supergoed nieuws!! Oew... even eten.. vertel zo verder!
@ beertje: hoop zeker dat er een stijgende lijn in blijft zitten bij m'n ukkepuk, wordt er zelf ook zo verdrietig van soms als hij pijn heeft! Ben echt blij dat dat niet meer de hele dag zo is. Wat jammer dat Jesse 2 jaar moet zijn om naar de Sint op je werk te gaan, stomme regel! Hoe is het nu verder met jullie? Je grote lieve bink is vast nog veel groter gegroeid, fototijd!! Mijn boefje heeft oma flink te grazen genomen vanavond Zei al dat ie 2 spuitluiers per dag heeft nu, nou die had ie al gehad, al 3 zelfs. Oma deed hem vanavond lekker in bad terwijl ik beneden was en toen kreeg ie dus spuitpoep in bad hahaha Baal dat ik t moment zelf niet heb gezien, maar t eindresultaat wel en t was veel, niet normaal meer!!!! Hihi mijn kleine viespeukje
Bekijk bijlage 288741 mijn mini pietje met zwarte piet... Beertje is er bij jullie in de woonplaars niks dan...dit was bij onsop het winkelcentrum in onze woonplaats aank weekend komt sint hier aan in de stad en hij is die dag ook nog bij mij op het winkekcentrum inde wijk daar ga ik ook nog een keer heen kijken of hij ook met sint op de foto kan
Bekijk bijlage 288742 mama en mijn hartendiefje♡♡♡ Bekijk bijlage 288743 kijk is hoe stoer♡♡♡
@Sita: GEFELICITEERD!!! (ik hoop dat ik goed onthouden heb dat je vandaag jarig bent ) Waren alle feestjes dit weekend geslaagd? Je vroeg me nog naar het afbouwen van de bv... dat gaat wel goed eigenlijk... @Engeltje: wat een lieve foto van zo'n pruillipje!! ik ben dol op pruillipjes!!! en spuitpoep in het badje... iellll.. dat heb ik hier gelukkig nog niet gehad!!! @Danty: Ahh... een echt Djayvano-pietje!!! @hier: bezoek bij schoonmonsters overleefd. ik zal me er niet over uit laten... Adam heeft zich voorbeeldig gedragen... en het ging goed met de voedingen.. de nachten blijven lastig voor 'm.. met name vanaf 5uur is het 'feest'... geen idee wat ik er aan kan doen.. iemand tips?
@engeltje: wat een cutie! dat lipje!! heeeeerlijk! wat fijn dat het jhbm een beetje lijkt te helpen, dat schept hoop! hopelijk gaat het snel beter! @danty: Wat een mega schattige pietenbaby heb je! super lief met dat mutsje! @flier: was je nu al gestopt met de bv? ja toch? (ben t ff kwijt). Bij ons waren de nachten ook drama, tot ik stopte met de bv. toen meteen naar nog maar een keer per nacht en toen hij een week of 10 was begon hij steeds vaker door te slapen. Ik denk dus dat je gewoon geduld moet hebben (hoe vervelend ook) en dat het vanzelf komt... Hier hebben we ook pas sinds een maand echt een beetje een goed ritme, dat hij overdag zn vaste slaapjes heeft enzo. komt dus vanzelf! @beertje: fijn om weer van je te horen! je zult het wel druk hebben met alles. Hoe gaat het nu met je vriend en het huishouden? trek je het allemaal een beetje? en wat zag ik op facebook: heb je promotie gekregen?? Gefeliciteerd!!! @ Sita: Happy birthday!!! zo te lezen heb je een druk maar leuk weekend gehad! heb je leuke kado's gekregen? @hier: nou mijn griepje had nog een staartje. na een paar dagen weer fit te zijn geweest had ik gisteren weer enorm buikpijn en vannacht heerlijk met waterpoep op de plee gezeten. niet fijn.... oh en over schoonmonsters... die van mij zeurt steeds dat pim zn sokjes steeds uit trapt. Tja, dat doen baby's nou eenmaal... ik let er altijd wel op, in die zin dat ik ze weer aan trek als ik zie dat ze uit zijn, maar soms heeft hij gewoon even een "druk" half uurtje waarin hij zo ligt te trappelen in de box dat ik wel aan de gang kan blijven. Ik doe daar nooit zo moeilijk over, maar schoonmama vindt dat maar niks. Ze zei laatst al dat ik m maar kniesokjes aan moest trekken want dit was zielig. Zo lang hij zn voetjes niet afvriest of ligt te huilen, vind ik het echt niet zielig. Niet dat ik m uren zonder sokken laat liggen, maar 10 minuutjes gaat hij niet dood aan. soms blijf je lopen. (mocht iemand tips hebben voor sokjes die wel aan blijven ) Maar nu was Pim vandaag bij hun, had m expres al lange sokjes aan gedaan die moeilijk uit gaan om gezeur te voorkomen, en nu had ze tegen mn man gezegd dat ze pim wel kniesokjes voor sinterklaas zou geven want dit kon echt niet. ach ja, ik ben gewoon een slechte moeder die haar kind mishandelt door slechte sokken te kopen.... moet ik maar mee leren leven... Oh en vandaag weer bij mn psych geweest en het gaat gewoon hartstikke goed! Ik ben nog lang niet weer helemaal de oude, maar vergeleken met 2 maanden terug gaat het echt lekker. zo fijn! hij was ook helemaal tevreden. En ik kreeg op mn kop dat we het niet hadden gevierd dat de bloeduitslagen goed waren, dus wij hebben vanavond als toetje een hele beker ben & jerry's leeggelepeld fijne avond meiden!
Wollkje wat een gezeur van je schoonmoeder idd...ik heb sokjes van bambino van kv die ze soms hebben die blijven aardig zitten en zeeman heeft soms ook fijne stevige sokjes of ter stal....maar hier soms ook hoor dus zijn we samen slechte moeders...fijn dat het beter gaatbij de phsy...en lekker toetje.... Wat een lieve fotoooooooo♡ heerlijk he als ze zo bij je slapen... Ga mijn baby wakker maken en zijn laatste fles geven...net ff kerstkaartjes geschreven...heb via WIJ jonge ouders fotokerstkaarten laten maken...30 stks voor 7,50 dat was niet duur..en net maar vast verstuur klaar gemaakt..gooi ze week na 05 dec op de bus heb ik dat is een keer optijd gedaan...ben altyd zoooo laat ermee dat ze meestal na de kerst aankomen.......ojaaa vandaag grootste ruzie met mijn buurman pfff...hij maakt uit zichzelf de trappengat schoon van onze flat maar loopt steeds te zeuren over dat niemand wat doet etc...vanmiddag hoor ik hem schelden op ons we waren aso's,gaaies,teringlui nou en ga zo maar door en dat half uur lang en mijn pa kwam binnen ging die zijn klachten tegen hem zeuren nou dat ging me echt echt tever dus ben als dolle stier tegen hem tekeer gegaan denk dr ze me buiten ook wel hoorde..heb zo vak gezegt belde wonigbouw wel op n laat hun maar een schoonmaker regelen ik betaal er wel voor maar dat wil hij niet wnt hij wil niet betalen zo knieperd..en in janu gaaan ze hier bezig met cvketel en cv aanleggen want hen nog een ouderwetse gaskachel dus het is hier op de slpk soms -15 in de winter nou voor djayvano kan dat gwn echt niet...maar 70% moet hier akkoord meegaan van alle flats..dus ong 4 gezinnen mieten dit willen..nou is hij hier iedereen aan het ompraten pfffff...dus ben zoooo boos heb zo vaak met hem gepraat ook over cv dat djayvanos kamertje te koud is etc...maar dan hoor ik hem stiekem praten dat mensen het niet moeten doen etc etc..dus liep beetje uit de hand want hij zei recht in me gezicht liever 10 van mij hier wonen als 1 van jou nou dat slaat nergens op heb netjes voor elkaar heb dinfen hier geregeld voor de flat en heb nooit herrie geen feestjes helemaal niks geen overlast dus stormde op hem af en wou hem slaan maar gelukigggg hield me vader me tegen...weet niet wat er gebeurde maar verloor totaal me zelf controle...
Aaahw, Wolkje. Wat een wolk van een kereltje heb jij zeg! hihi! Heerlijk he als ze zo liggen te slapen? En wat super dat je veel aan de psych hebt. Krijg je daar nog veel gesprekken mee? Enneh.. je bent een hele slechte moeder hoor, dat de sokjes van Pim uit gaan. haha! Danty, kan me voorstellen dat je klaar bent met die buurman. Niet leuk! Pluus, hoe gaat het met Saar? Engeltje, gaat alles oke bij jou? Dit weekend niet veel van jou gelezen.. Bedankt voor de felicitaties meiden! Was inderdaad gisteren jarig. Ik heb eurootjes gekregen om kleding te shoppen, en verder een canvasdoek met Daan erop en we krijgen een naambord voor bij de voordeur. Super leuk dus! Ben helemaal gek op mn canvasdoek! Hier is het drukke weekend achter de rug. Gisteravond de laatste visite gehad, dus nu weer back to normal. Daan doet het echt super! Vanaf donderdag/vrijdag heeft hij al 10 uur tussen de laatste en eerste voeding zitten. Ik ga vandaag alle flesjes iets naar voren schuiven zodat we vanavond tegen half 10 a 10 uur de laatste fles kunnen geven. Eens kijken hoe dat gaat. Zou wel lekker zijn want dan kan mn vent ook wat meer slaap pakken.
Dank je! Geeft niks hoor. Ik ga even snel koffie drinken voor de kleine man weer wakker wordt (die begint alweer te brabbelen). Meiden, weet iemand van jullie trouwens wanneer je naar 4 flessen mag? Daan doet het super op 5 hoor, maar ben benieuwd wanneer dit mag. Ik hou namelijk niet veel uren over op een dag, waar ik toch 5 voedingen in moet stoppen.
Hehe, eindelijk eens tijd om hier even te reageren!! @ Sita, meid, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik heb gisteren heel de dag aan je gedacht maar gewoon geen tijd gehad om je te feliciteren!! Heb je het drukke weekend overleefd? Rust lekker uit van alle vermoeiende dingen! Ik herken dat wel hoor, dat je sneller moe bent! Hier ook!! Maar je hebt nog verlof, lekker uitrusten dus!! En wat goed dat Daan zo goed geslapen heeft en het zo lekker doet!! Jij bent vast een hele trotse mama! En je vroeg of ik maat 3 kv luiers nog geprobeerd heb, jup maar ben toch weer even tijdelijk overgegaan op maatje 2 pampers. Maat 3 kv en maat 3 pampers waren beide toch nog echt te groot! Op zich is de kv luier wel erg fijn hoor!! @ Danty, fijn dat het nachtje goed gegaan is!! En knap van je hoor!!! Ik dacht dat het om een avondje ging, maar het was dus ook een nacht!! Fijn dat alles goed gegaan is! En wat een ongelooflijk leuke fotos!!!! Ik word iedere keer helemaal blij van alle mooie fotos van al die lieve kindjes van ons allemaal @ Engel, wat een geweldig mooi mannetje is Quinten!!! Super mooie foto! Ook al trekt hij een super schattig pruillipje!!! En fijn dat het zo goed gaat met hem!! En geweldig die spuitluiers! Hoe gaat het met jou? Kun je het allemaal een beetje verwerken of?? En hoe gaat het met je bekken? Heb je nog veel pijn? @ Beertje, zoals Danty ook al zegt komt er geen sinterklaas bij jullie in de buurt waar je even heen kunt gaan? Wel stom dat jullie pas vanaf 2 jaar bij sinterklaas mogen komen!! En Danny helpt dus wat meer mee zo te zien? Fijn joh!! @ Flier, fijn dat je je schoonmonsters weer overleefd hebt!! Even over het wakker worden om 5 uur hoe warm/koud is het op Adam zijn kamertje? Rond die tijd is het buiten op zn koudste zou hij geen kou kunnen hebben? Ik heb geen idee hoor, ik denk maar even mee!! @ Wolkje, je hebt bij de prenatal sockons dat zijn dingen die je over de sokjes doet zodat ze niet uitgaan Maar waar bemoeid jou sm zich mee zeg!!! Het is heel normaal dat babys dat doen doen ze allemaal!!! Maar zoals Danty ook al zei, je hebt van kv sokjes van bambino. Die blijven bij Sarah heel goed aan!! En .. ik heb er over heen gelezen dat je man goede uitslagen had GEFELICITEERD!!!! Dat moet zeker gevierd worden!!! Meid, wat fijn!!!!!!!! En je was dus weer wat ziekjes balen! Ziek maar goed uit meid! Ow en ook jij hebt al zon uberschattige foto!!!! @ Danty, goed bezig jij met je kerstkaarten!!! En wat een vervelende buurman heb jij zeg! Bah! @ Hier, hier gaat het goed hoor!!! Erg druk geweest! Zaterdag hadden we eerst het sinterklaasfeestje bij mijn man zijn werk. Dit was erg leuk! Het duurde wel lang maar dat was niet erg! Ik heb zo gelachen Ik was Saar aan het voeden en er zat een collega van mijn man naast mij. Dus mijn man zegt handig zon lopende voedselbank, hij haalde zijn schouders op en verder niet. Vervolgens ben ik bijna klaar met voeden (zat al zon 15 minuten) zegt hij ineens o geef je borstvoeding? Had ik helemaal niet door!!! Haha ik had het goed gedaan vond ik zat er dus netjes bij! Maar Sarah is goed verwend! Was zo geweldig om te zien! Ze vond het uitpakken al erg leuk! Ze was echt aan het helpen! Vervolgens kreeg ze een muziekboekje dus mijn man zet het muziekje aan en ze begon echt te juichen!!! Ze was helemaal vrolijk!!! Was zo vertederend om te zien! Echt een genot!! Vervolgens naar mijn ouders voor het volgende feestje (het was 3 kwartier heen en 3 kwartier terug rijden dus ze had al 2 slaapjes te pakken in de auto, ook bij mijn man zijn werk had ze een half uur op de arm geslapen dus het slapen ging goed!). Bij mijn ouders aangekomen heb ik Sarah weer even gevoed en daarna lekker in bed gelegd. Daar heeft ze toen ook lekker een half uur geslapen. Vervolgens lag er een brief van Sinterklaas op de deurmat Mijn neefje sprong een gat in de lucht en werd er helemaal hyper van! Zo leuk om te zien! Sarah werd daar natuurlijk wakker van, geen probleem! Daarna cadeautjes Sarah is zo verwend!! Ze heeft een jasje, mutsje, wantjes en sjaaltje gehad (zie mijn fotoalbum!) Zo ongelooflijk schattig!! Ze heeft verder nog een ringentoren, pyjama, rammelsokjes, badeendjes, 2 boekjes en vingerverf gehad. Ze is erg verwend!! Ze vond het zo leuk om de cadeautjes uit te pakken! Was echt een genot om naar te kijken!! Daarna hebben we haar weer lekker op bed gelegd en heeft ze heel de avond bij mijn ouders geslapen. s nachts is ze wel heel veel wakker geweest. Toch te veel prikkels! We hadden het ook wel verwacht! We hebben haar dus uiteindelijk toch maar even in bed genomen omdat we zelf nog wat wilde slapen. De volgende dag de verjaardag van mijn man. Het was weer erg druk zoals altijd! Maar Saar heeft het ook voortreffelijk gedaan!!! Na de eerste voeding heeft ze 2 uur geslapen, toen uurtje eruit en weer terug. Ze sliep gelijk maar helaas schrok ze net voor de bel ging wakker. Ze heeft toen een uur gehuild maar we hebben haar gewoon laten liggen. Vervolgens heeft ze toch nog een uur geslapen, toen weer gevoed en even gespeeld daarna weer terug in bed en heeft ze weer 2 uur geslapen! En s avonds sliep ze ook gelijk weer! Die nacht heeft ze ook weer voortreffelijk geslapen! Het gaat dus erg goed!! Ze slaapt lekker en we zien nu ook wanneer ze moe is. Ze liet eerst nooit vermoeidheidstekenen zien maar nu wel! Ook de nachten gaan erg goed! We meoten zon 2/3 keer haar tutje even geven maar verder slaapt ze gewoon heel de nacht lekker door! Afgelopen nacht heeft ze van 22.30 uur tot 8.45 uur geslapen!!! Goed he!! Ik ben erg trots op haar!!! Verder ben ik gisteren nog naar school geweest om met mijn directeur te praten over het kolven. Hij bekende zijn fout, hij had verwacht dat wij dat onderling wel geregeld kregen maar hij had nooit verwacht dat dat niet zou lukken. Hij gaf dus zijn fout toe! Erg fijn! Hij heeft nu een veel beter plan bedacht en hij gaat regelen dat dat gaat lukken! Ik heb dan om 11.30 uur vervanging en dan heb ik inclusief mijn pauze tot 13.00 uur de tijd! Erg fijn dus! Het zal mij wel een kwartiertje pauze kosten maar dan heb ik nog 3 kwartier over, geen probleem dus!! Ik ben daar erg blij mee!!! Verder pakt Sarah gelukkig ook de fles weer! Ik heb gisteren heel de dag gekolft om 1 voeding voor elkaar te krijgen dat was een beetje balen! Ik ga dus maar iedere dag weer kolven om mijn lijf hier weer aan te laten wennen! Ik heb nog een week of 3 tot ik weer moet gaan werken dus hopelijk lukt het dan om wat meer gekolft te krijgen! Ik zie dat het weer een heel verhaal is geworden zal maar eens stoppen!
Meiden, bij de zeeman hebben ze super schattige kerstkleertjes!! Ik heb voor Sarah een super schattig zwart jurkje gekocht met een strik en tule onderkant, daarbij een grijs glittervestje! Super lief!!! Voor jongens hebben ze zwarte broekjes met rompers met stropdasje erop geprint en een giletje!! Super stoer en schattig!!! En nog eens super goedkoop!!!
@Pluus... misschien een idee om standaard elke morgen na her voeden de borst te kolven die Saar niet drinkt? Of drinkt ze beide? Ik doe dat al maanden zo en kreeg er een flinke voorraad mee in de vriezer! Laatste tijd geven we wat ik sochtends kolf savonds bij omdat ik savonds niet meer voldoende heb.. Maar dan hoef je maar 1x te kolven en bouw je toch flink wat op! Misschien ook een idee om eens zo'n neusspray te vragen voor je tsr? Ik merk bij mij dat ik echt veeeeel meer afkolf met die neusspray ondanks dat ik toch vrij gemakkelijk mijn tsr opwek! En pssstt.. wat een dotje van een dochter!! Prachtig pakje heeft ze gekregen zeg!! @Danty.. hé wat een gedonder meid met je buren.. woon je daar verder wel fijn? Of zou je liever verhuizen als het kon? En wat een geweldige foto's!! @Sita.. geen idee joh.. hier zijn we sinds denk 1,5 maand ofzo over op 4 voedingen.. Maar weet niet of het met flesvoeding anders is natuurlijk.. @Engel.. wat een geweldig verhaal...! Ook Jesse heeft dit heeeel in het begin 1x gepresteerd in de tummytub! Zat er amper 5seconden in en kon er alweer uit! @Wolkje.. wat fijn om te horen dat het de goede kant opgaat bij de psych!! Dikke knuf!! Zo blij voor je.. en hoop dat je genoten hebt van je B&J ijs!! Ennn.. had je goed gelezen.. Meiden.... Ik heb 'promotie' gemaakt!! Zooooo happy!!! Ik was 'gewoon' dienstdoend analist op lab in ziekenhuis.. nu gaat begin volgend jaar onze applicatiebeheerder met de VUT.. diens plekje werd opgevuld door een 1e analist. Dus kwam er een vacature vrij voor 1e analist... 6 collega's en ikzelf hadden naar die functie gesolliciteerd... EN IK HEB M!!! Eerste analist is dat je de teamleiders (lopen er 2 op lab rond...) kunt vervangen en zeg maar dat je de leiding hebt over de 'gewone' analisten! Betekend ook dat ik (zoals ik heb gehoord...) 10 schalen omhoog ga in mijn loon!! (zit nu nog 'maar' in 40 en ga dan naar 50 ) Ben echt zoooo blij mee!! Alle collega's balen echt ontzettend.. niet zozeer dat zij t niet zijn geworden maar jawel.. omdat ik er ook nog maar het kortst werk.. nu net 3 jaar terwijl er dus ook mensen met 15 of zelfs 20jaar ervaring hadden gesolliciteerd! Ik was slim, had goed overzicht, was rustig, bleef altijd kalm, kan mensen aansturen, helpt mensen en ik was een goede voedingsbodem.. (kan mensen laten geloven in hunzelf enz....) Erg leuk om te horen!! Zo.. dat was mijn biggest nieuws!! Haha.... Of noujah... ook HUGE nieuws.... sinds gisteren staat de kraan hier open.....:x:x:x:x (van onderen....) Mijn hemel zeg.... lijkt wel of alle menstruaties van de afgelopen 16 maand er nu uit komen! Verder gaat het met Jesse wat minder.. hij is weer ernstig verkouden.. zo erg dat ik morgen de HA ga bellen om donderdag langs te gaan! Ventje heeft de hele nacht liggen kuchen en ons dus ook wakker gehouden natuurlijk! @Engel... psst.. wil je weten hoe groot....?! Speciaal voor jou een foto!
Beertje, wat een cutie!!! Schatje! En vervelend dat hij zo verkouden is! Hopelijk kun je donderdag terecht!! Ennuh GEFELICITEEEERDDDD!!! Goed gedaan meid!! Je mag trots op jezelf zijn!!! En ik ga inderdaad 1x per dag kolven! Ze drinkt nu sinds een week 1 borst dus ik ga dan inderdaad tegelijk de andere kolven! En die neusspray heb ik ook al in huis... nog niet echt gebruikt... vind neussprays VERSCHRIKKELIJK!!! En zelfs dat is nog zacht uitgedrukt!! Heb echt een neustrauma!! dus als het even kan gebruik ik m niet... maar als het helpt ga ik het wel doen hoor... maar daar moet ik me psychisch echt even op voorbereiden! Haha!
Ja woon op zichzelf wel fijn we willen nu wel graag wat groter wonen...mja dat diurt verlopig nog wel ff... Nogmaals gefeliciteerd super voor je xx en wat is het toch super knap mannetje met zijn grpte mooie ogen ♡♡♡♡ Pluus ik had bij hm ook een smoking gekocht zo leuk...maar ga toch nog ff kijken bij de zeeman
@Pluus.. kolf je dan tijdens dat Saar drinkt? Is dat handig? Ik kolf altijd voor Jesse drinkt.. Komt zelden voor maar wil hij wel meer dan 1 borst dan slinger ik m alsnog aan de gekolfde.. zit altijd nog wel wat in! En meis.. die neusspray helpt mij echt ontzettend.. ik gebruik m pas sinds 2 weken ofzo nu (ook niet elke dag hoor..) maar merk dat ik zonder neusspray iets van 60/70 kolf en met neusspray 130/140 ... Ik laat het zeg maar makkelijker los dan ofzo.. want het tsr opwekken heb ik geen problemen mee! Jah.. lekker fruitbekkie hé! Mijn grote vent....! Vrijdag is hij 6 maanden!!! En..... jawel........................... t moet ooit gebeuren...... ik denk dat ik vanaf zaterdag ga afbouwen met de bv... Zulke dubbele gevoelens bij.... pffffffffffff ...................
Nee totaal niet handig maar onhandig is het ook niet! Het lukt mij goed om te kolven terwijl Saar drinkt! Het enige is met afkoppelen even onhandig maar dat lukt ook wel! Het fijne is, dat ik daarna niet meer hoef te zitten! Heb het gelijk gedaan! En daarbij zeggen ze dat dubbelzijdig kolven beter is dan enkelzijdig... ik kolf dan dus enkelzijdig en aan de andere kant Sarah! Dus ben wel dubbelzijdig aan het voeden zeg maar! Ik kan trouwens wel de toeters van de kolf tussen mijn bh klemmen waardoor ik m ff los kan laten als Saar loslaat of iets dergelijks! Dat scheelt vast! En zal me over mijn neusangst heen zetten en het eens proberen met die spray! En afbouwen... poe... ik snap dat je het lastig vind!! Maar als dat m wordt voor je dan moet je dat zeker doen!! Ga je helemaal stoppen of deels? Sterkte meid!!! ow en Saar is van de week al weer 5 maanden... tijd gaat VEEL te snel!!!! PFFFFF!!!! @ Danty, fotooooo van de smoking!
@Pluus.. Noujah.. als dat handig is voor jou dan vooral zo doorgaan! Ik kan hem niet in mijn beha klemmen... Wat voor kolf heb jij? Tjah.. nou weet je.. het is zo'n dubbel gevoel.... ik heb zo helemaal toegeleefd naar de 6 maanden! DAT was mijn doel... DAT wilde ik bereiken! Maarjah... nu is het zover....... SLIK..... Maar... wanneer ga ik dan afbouwen? Ik heb liever dat ik het gewoon mooi voor mezelf rustig kan afronden/afbouwen dan dat ik straks niks meer heb ineens (doordat ik vanaf december weer nachtdiensten moet doen! ) Ik merk nu al wel dat ik savonds niet genoeg heb (al weeeeken hoor... ) en vandaag wilde hij ook ineens beide borsten! Heb er aan de ene kant vrede mee en dit moet gewoon eigenlijk... maar mijn gevoel zegt nog van WIL NIET!! Maar waarschijnlijk denk ik over een maand nog zo!
Ik heb een medela swing! En ja... ik snap dat je het moeilijk vind en zelf de keuze wilt maken ipv dat je lijf die keuze maakt!! Maar ik snap heel erg goed dat je het moeilijk vind hoor!!! Maar meid, je hebt je doel wel gehaald!! En daar mag je enorm trots op zijn!! Probeer met afbouwen ook veel je gevoel te volgen! Wil je rustiger aan afbouwen dan doe je dat gewoon lekker!! Sterkte meid!!! Ik heb trouwens net een mail gekregen van mijn directeur dat het kolven/voeden geregeld is!! Erg fijn!!! Ik heb van de week trouwens een doel gesteld met bv... ik wil het een jaar proberen te geven!! Hoop dat dat gaat lukken wellicht na 9 maanden wel met fv erbij als ik niet meer mag voeden/kolven tijdens werktijd maar de andere voedingen wil ik wel bv blijven geven! Hopelijk gaat het ook lukken!