Oooh meiden.. gisteravond Daan om 21.45 een fles gegeven, dus we verwachtten dat hij om 7.30 al wel wakker zou zijn. Was het gewoon nog 8.30!! Zat er gewoon 11 uur tussen de flesjes! We gaan hem dus maar gewoon wat eerder de laatste fles geven en dan kijken hoe dat blijft lopen. Dan overdag maar wat minder tijd tussen de voedingen, maar daardoor kunnen we s nachts wel goed onze rust pakken. Heb trouwens een koortslip nu.. echt irritant. Elke keer handen wassen en niet echt kunnen knuffelen en kusjes geven. Ach ja,.. hoop dat het snel weer voorbij is!
@ sita: wow wat heerlijk zeg!! Ik vind t al fijn als er 6 uur tussen zijn voedingen zit snachts haha Wel vervelend zeg een koortslip! Mijn moeder belde van de week ook dat ze dat had, toen had ze Nick aan de tel. Een dag later sprak ik haar en toen zei ze dat t meer onder dr lip zat en dat t rare blaasjes waren. Heb haar maar doorverwezen naar de huisarts, want ik vermoedde toch meer krentebaard toen ze dat zei en idd! Ze zit nu aan een ab zalfje en mag Quinten ff niet knuffelen.
Oh heb net trouwens de osteopaat gebeld, kon eigenlijk morgen om 17.00 al terecht, maar dit komt voor ons niet zo best uit en nu hebben we dus volgende week donderdag een afspraak staan, ben erg benieuwd hoe t in zn werk gaat allemaal! Moet van tevoren een heel intakeformulier invullen over zijn klachten, de zwangerschap en de bevalling. Ga t ff doorlezen allemaal!
Ja, erg lastig zo'n koortslip. Maar goed... Ik ben ook erg blij met onze doorslaper hoor. Net wilde hij trouwens 210 ml drinken. Had 150 gemaakt omdat ik het zoveel vindt (normaal 180) wat hij drinkt elke 3 uur, dus dacht dan maak ik 3 van 180 (fles 1,3 en 5) en de andere 2 maak ik 150. Nou niet dus! Meneer dronk 150 zo leeg, daarna was hij nog niet uitgedronken, dus weer 30 bij gemaakt, en daarna had hij nog honger, dus weer 30 erbij. Net dus 210 gehad. Gaan dus maar proberen om tot 17 uur vol te houden en dan om 21.30 zn laatste fles te geven. En dan elke keer gewoon 210 aanbieden. Als hij zelf om 210 vraagt, gaan we de 4 flessen nogmaals maar proberen vandaag. CB adviseerde om gewoon 5 flessen aan te blijven bieden, maar als ik hem elke 3 uur verplicht een fles moet geven en het er eigenlijk ingepropt wordt, is dat ook geen optie. Eerder hield hij ook 4 a 4,5 uur vol tussen de voedingen, maar heb dit toen ingekort omdat hij s nachts langer sliep. Ik denk dat hij dus gerust die 4 a 4,5 uur wel kan redden. Ik heb dat liever, dan dat ik hem om 23.00 wakker moet maken voor een fles die dan met moeite op gaat.. dan maar langer doorslapen achter elkaar, ook prettiger voor ons. Vanmiddag trouwens een afscheidsfeestje van mn vader, hij is met pensioen. haha! Daarna samen eten. Daan gaat mee, dus hoop dat het allemaal lukt. Zaterdag toch maar eens kijken of we oppas kunnen regelen en dan samen wat kleding gaan shoppen.
@ Engel, mijn borsten zijn niet meer gewend om te kolven! Hoe vaker ik kolf hoe meer er weer uit komt! Ik heb nu net weer 1 keer gekolft, beide borsten, en heb er nu iets meer als 50 ml uitgekregen! Als meer dan gisteren in 1 keer kolven! Straks weer een keer!! Jij kolft regelmatig he, dat scheelt echt! Ik hoop tegen de tijd dat ik weer moet gaan werken (17 december) dat het weer makkelijker gaat! Al kan ook best even thuis gaan voeden maar dan moet Sarah op mijn tijden eten en niet wanneer ze honger heeft... Ach komt allemaal wel goed! @ Sita, he wat vervelend van die koortslip!! Hopelijk ben je er snel vanaf! Heb je het al vaker gehad? En heerlijk! Dat doorslapen!!!! Wel even klungelen he, met die flessen!! Fijn dat Daan het er goed op doet!! En gefeliciteerd met je vader! Mijn ouders zijn beide al thuis... toch wel fijn hoor!!! Gaan je ouders ook oppassen? Meid, even oppasregelen hoor! Kun je lekker even weg... is wel even moeilijk maar het gaat je vast lukken!! @ Hier, zo! Ik heb weer een mega was weggevouwen... Nu zit er nog 1 in de droger en 1 in de wasmachine! Als die klaar zijn ook maar gelijk vouwen! Straks ook even boodschappen doen! Mijn man is vandaag jarig en mijn ouders en zus komt eten! We eten dus met z'n 7en. Manlief is helemaal gek van boerenkool, we eten dus boerenkool vanavond! Poe, word veel aardappelsschillen! Haha komt goed!
Ow en engel, die osteopaat is fijn hoor!!! Wij gaan morgen ook weer met Saar! We zien echt heel duidelijk verschil, ze is zo relaxt als ze daar vandaan komt!! En die vragen kregen wij ook, of de zwangerschap goed verlopen was, geen stressmomenten waren etc, of de bevalling goed verlopen is en ga zo maar door!!!
Pluus, haha dat wordt veel aardappelen schillen ja! Wel lekker hoor! Gefeliciteerd met je mannetje! Koortslip, ja heb het vaker gehad. Breekt meestal door bij mij met oververmoeidheid. Dus tja... zegt al genoeg. Mn vent is vandaag wel heerlijk thuis, dus kan het wat rustiger aan doen vandaag. En heerlijk inderdaad dat mn vader vanaf nu niet meer hoeft te werken. Mijn moeder werkt 3 dagdelen, dus is goed te doen. En ze passen samen straks de woensdag op. Wel fijn hoor! Nou, ik ga nog even tukken voordat we weg moeten. Daan slaapt nu lekker. (Althans, hij is stil.. haha!)
@ pluus: gefeliciteerd met je man!! Ik hoop echt dat volgende week of de dokter, of het cb, of de osteopaat goed kunnen helpen! We lijken vandaag wel weer terug bij af, na iedere voeding is hij zo verdrietig! Nu net was weer de ergste keer.... Voel mezelf er zo verdrietig over! Wil hem dolgraag bv geven, maar op deze manier is t gewoon verschrikkelijk. Tijdens t voeden ligt hij vrij rustig en gaat t best goed, maar erna gilt hij t uit en dit breekt echt mijn hart! Ik geef t nog de tijd tot wat de osteopaat er volgende week van zegt en anders moet ik maar gaan stoppen met voeden, hoe naar ik t ook vind, maar wil gewoon t beste voor m'n kereltje en dat is t dus op dit moment niet meer
WOOEHHOEOOOEEE!!! Mijn ventje kan heeeelemaal zelf omrollebollen!! Beide kanten op..!! (links en rechts...) Van buik naar rug deden we al.. maar sinds vandaag ook helemaal zelf van rug naar buik!! PROUD ME!! @Pluus.. ik gebruik de neusspray elke keer voordat ik ga kolven.. 1x maar.. dus niet wanneer ik de 2e borst kolf nog een keer. Hij werkt dan bij mij niks noppes nada extra..! Maar inderdaad zoals Wolkje al zei.. voor elke kolfbeurt! Gefeliciteerd met je vent!! Was de boerenkool lekker? @Engel.. och wat sneu zeg van dat braken weer! Wel lekker samen gedoucht daardoor..! Maar toch zielig!! Ik hoor heel veel verhalen om me heen dat de osteopaat vaak goed aanslaat.. hopelijk bij jou ventje ook! @Sita.. WOW.... wat een grote beer is Daan joh!! En weet je.. over die laatste fles zou ik echt niet moeilijk doen hoor.. Daan groeit ontzettend goed.. Als het nou bv was geweest had je hem ook niet wakker gemaakt.. (als je op verzoek zou voeden...) dus waarom moet iedereen wel zo spastisch doen op het cb wanneer het fv is! Toch? Ik zou m gewoon laten slapen en geven als hij zich meld... Enne... succes met winkelen! @Flier.. Dankjewel meid!! Ben ook supertrots op mezelf.. en errug mooi/leuk om nu te horen van alle mensen dat ze dit toch stiekum wel gehoopt hadden ook!! (dat ik het zou worden..) En... Adam nog koorts gehad? Hoe ging het oefenen vanmorgen? @Wolkje.. wat een super schattige foto!!! Zoooo jammer dat Jesse eigenlijk zo niet meer in slaap valt bij me!! @hier.. zoals gezegd.. supertrots dat Jesse zichzelf om kan rollen!! Op de valreep voor de 6maanden haha!! OWww... ennn... heb me toch wat idioots joh.... ik had de vriezer altijd stampvol melk zitten hé...... Omdat ik minder kolf dan Jesse drinkt had ik voor de tijd al een hele voorraad aangelegd.. Nou is mijn DOEL morgen bereikt!! Danny is thuis morgen bij Jesse en geeft m dus de fles met bv nog.. ennn.. heb ik nog precies exact genoeg voor morgen in de vriezer!! Toch idioot... ik had echt geen ruimte over voor iets anders want alles was melk melk melk..... nou is mijn doel bereikt en is ook precies... alles op!! Vind zo frappant... heb niet zo gepland ofzo... Zal bezig met het volgende fotoalbum zo.. heb EINDELIJK het album van de bevalling binnen!! ZOOOO proud!!
Beertje, wow.. wat een kanjer heb jij zeg!!! hihi, en dat met 6 maandjes, super hoor! Enneh.. grappig dat je morgen ook alle bv op hebt uit de vriezer. Daan en 4 flesjes.. gaat super vandaag! Hij was op een gegeven moment wel wat jengelig, maar hebben hem de speen gegeven en hij hoefde pas om 17.15 weer een fles te hebben. Vanavond weer even na 3 uur jengelig, maar ligt nu nog te slapen dus er zit weer 4 uur en een kwartier tussen. Echt top! We kijken gewoon een paar dagen hoe dit gaat, en anders draaien we het gewoon terug naar 5 flessen hoor. Daan dronk de flessen ook weer keurig leeg, en deed er ongeveer 20 minuten over, ipv 30. Zijn tempo gaat dus ook wat hoger met drinken, omdat hij dan gewoon echt meer honger heeft, in plaats van dat hij eet omdat het nou eenmaal moet na 3 uur. Ik ben erg benieuwd hoe het komende nacht gaat. Ben zo trots op mn mannetje! Beertje, je hebt trouwens gelijk hoor. Met bv is er niks aan de hand als je op verzoek voedt bij het cb, maar met de fles moet er per sé zoveel in de baby gestouwd worden...
ff snel: ik zit nu met twee laptops aan klaar om dalijk te proberen om om 10 uur kaartjes te kopen voor robbie williams!!! vind het helemaal spannend! mn broer zit ook achter zn pc, dus met 3 computers sterk zou het toch moeten lukken!! Pim in de wipstoel op tafel er bij haha!
en en en? Is het gelukt????? @ Beertje, wat knap dat Jesse omrolt!!! Joehoeee!!! Een mijlpaal!! @ Lieve Engel, meid, heb je al tips gevraagd aan de lk voor de bv en de reflux? Het zal toch niet nodig zijn om daardoor te stoppen? Ik snap helemaal dat je verdrietig bent meissie!!! Een hele dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!! @ Sita, was het leuk gisterenavond?? Alles goed gegaan? @ Hier, nou ik heb een aardappelschilarm (lees gevoel van tennisarm...) 4 kg aardappelsschillen is NIET leuk!!! Haha maar het was wel lekker en gezellig Vanavond weer naar de osteopaat met Sarah!! Ben zo benieuwd!! Ze heeft vannacht trouwens weer super goed geslapen! Van 23.00 uur tot 8.00 uur! Wij mogen niet klagen! Ben er 2 keer uitgeweest voor het tutje maar dat was om 23.30 en 6.30... geen probleem dus!
Pluus wat fijn dat ze stukken beter slaapt... Djayvano gisteren bij cb geweest...7278 gr en 63,6 cm en arme schat moest met 3 man vast gehouden worden om zijn prikjes te krygen..zo sneu..mnr was te sterk voor de arts zelf hihi...hij doet hetverder erg goed en ik kreeg ook compliment over dat ik erg goed deed twijfel nog wel is aan mezelf..en ze vroeg wat ik met hem deed want hij had zo'n mooi huidje..ik zei eigenlijk niet veel smeer hem soms in met zwitsal maar niet iedere dag en hij gaat om de dag in badje of douche en daar doe ik dan badmelk van zwirsal in voor droog huidje en smeer hem dan soms in met bodymilk van zwitsal droog huidje en zijn gezichtje met zwutsal voor wangetjes of daro vaseline meer eigenlijk niet..maar waswel ff trots naturlijk... bah vandaag weer ongi geworden bah bah weer veel pijn in me buuiik maar goed kies er zelf voor want wil nig niet aan de anti cinceptie ff geen hormonen vor mij.. Fijn dag allemaal
nou, het is gelukt maar hoe.... achterlijk!!! Sta ik om half 10 al in een wachtrij om op de site te komen, ben ik er iets voor 10 door en refresht de site niet automatisch om 10 uur. dat moet je dan dus zelf doen om vervolgens weer van de site geflikkerd te worden en weer achteraan aan te moeten sluiten.... echt stom!!! Mijn broer had dus precies op t goede moment de wachtrij aangezet en was er om 10.02 door en kon kaarten kopen. is dus net geluk hebben, want ik refreshte de site om 10 uur en kon er pas om half 11 weer in. toen was het al uitverkocht. Dus gelukkig heeft mn broer ze kunnen kopen. Er waren al wel geen sta plaatsen meer! schijnbaar was er gisteren een presale (een voorverkoop voor een voorverkoop....idioot!) en daar waren alle veldkaarten al uitverkocht! dat is toch oneerlijk; als je dus niet lid bent van een of andere elite fanclub dan weet je dat niet en heb je dus al praktisch geen kaarten meer! en niet dat ze dan ff op die site zetten: veldkaarten zijn al uitverkocht.... Ben dus boos!!!! Maargoed, we hebben wel kaarten, dus een kleine JEEEEE!!! wel mega poepie duur... 85 euro pp..... maar wil hier al jaren heen en man ook (krijgt ie van mij onder de kerstboom
@ Danty, meid wat fijn dat je complimenten krijgt!!! Dat verdien je want je doet het ook heel goed!!! En jij hebt dus ook een lekker stevig binkie!! Leuk!!! @ Wolkje, wat belachelijk dat het zo slecht geregeld is, en dan ook nog eens die voor-voorverkoop! Bah!!! MAAAAAR je hebt ze!!!! Kun je lekker je man verrassen!! Joehoe!!! Ik krijg net een telefoontje... krijg vanavond een loge... m'n neefje!!! Hij is 9 maanden, m'n oom wilt uit eten met z'n vrouw. Ben benieuwd heo dat gaat want het is een mannetje met gebruiksaanwijzing!! Ach, ze leggen hem zelf in bed, dan zal het vast goed gaan!
Wolkje, jeej! Je hebt ze! Pluus, leuk zeg! Gaat vast goed komen met je neefje te logeren. Nou, hier gingen de 4 voedingen gisteren best goed. Ik merk dat hij het vandaag niet redt met 4 voedingen, is ook flink lang wat er dan tussen de voedingen moet zitten, 4.5 uur! Ik blijf dus gewoon op de 5 flessen denk ik. Die 4,5 uur redt hij namelijk niet. Hij heeft eerder honger, logisch ook! Ik zit alleen flink te klungelen met de tijden dan.. Want als ik om de 4 uur aanhoudt, heeft hij s nachts max 8 uur slaap achter elkaar, en het is juist zo lekker dat hij langer slaapt en hier willen we eigenlijk ook wel van profiteren nu hij dit doet. Maar als ik aanhoudt wat hij nu s nachts slaapt, moet ik om de 3,5 uur een fles aan bieden, tenzij hij langer slaapt s nachts, dan blijft er maar 3 a 3 uur en een kwartier over. Straks vervalt de laatste fles als hij 4 maand is, maar dan kom ik weer op 4 uur tussen de voedingen. Dus wat is wijsheid? Hem wakker maken voor de laatste fles, of laten slapen en me aanpassen...