@Inkie, oh nee toch, wat vreselijk naar voor je. Je was er al bang voor maar het is toch even schrikken als het ook echt zo is. Fijn dat je weer thuis bent. Rustig aan en goed uitrusten en herstellen hoor, het is allemaal niet niks. Een hele dikke knuffel van mij.
@Sunshine: hoe is het met jou!?? Klachten? Al verschijnselen van een evt zwangerschap!? Hadden ze bij jou nou je bloed en zo geprikt en gecheckt????
@Naat, nee ze hebben geen bloed geprikt ofzo. Ik voel me een beetje raar en waarom kan ik niet zo goed plaatsen. Gister was ik tot het begin van de middag misselijk maar kan me niet voorstellen dat dat nu al kan en ik heb ontzettend zere borsten. Nou heb ik altijd last van mijn borsten tussen ei en NOD maar niet zo erg. Ik weet het ook niet, durf ook niet te hopen enzo. Ik vind het zooooooooo spannend en ben een beetje bang dat de teleurstelling zo groot is:x
Ik snap het Sunshine, maar het klinkt wel hoopvol! Het is ook zo lastig, die periode ertussen wachten!..... Voel je je lichamelijk raar of geestelijk????
He ik heb zo juist mijn 1000e berichtje geplaatst!! Tatadaaaaaaaaa! Nou nou, word ik ineens VIP member genoemd....! Hihi....
@Naat, het is vreselijk irritant dat je in een keer vanalles voel. Nee, ik voel me lichamelijk raar. Toen ik maandagmiddag thuis kwam van de IUI wist ik zeker dat het deze ronde raak zou zijn, van de week weer die twijfel en nu durf ik niet te hopen. Duim je heel hard met me mee?
naat@ gefeliciteerd VIP member!!!! sunshine@ idd klinkt hoopvol ik kreeg mijn eerste symptonen 3 dagen na mijn insim....dezelfde die jij nu opnoemt,,,,hoop we duimen met je mee.. hier@ vannacht niet kunnen slapen van de spierpijn in mijn hele lijf....vooral mijn nek. het bleek dat ik moeilijk te intuberen ben ( buisje in mijn keel voor beademing) en mijn buik doet pijn van de spierpijn...verder rust ik goed en doe ik erg weinig. vanmorgen mijn kleine zoon opgehaald bij oma...die heeft 2 nachten gelogeerd. Blij om weer thuis te zijn...
naat@ de kans dat ik weer in aanmerking kan komen voor een iui is inderdaad afgenomen maar niet onmogelijk. we zullen na 3 mnd eerst een gesprek hebben om te horen wat nu de beste manier is iui of ivf. afwachten dus
@Inkie, wat fijn dat de kleine man weer lekker thuis is. Dat geeft je meteen ook weer wat afleiding. Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Het is ook allemaal niet niks, zeg. Wat klinkt dat dan ver weg he, 3 maanden of ben je er eigenlijk nu ook wel een beetje klaar mee voorlopig? Het lijkt me ontzettend moeilijk. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Een hele dikke digi knuffel
Hoi meiden Hier is het rustig Nog steeds weinig klachten. Heb 1 sept echo. Verder weinig te melden. Nog steeds wel onwerkelijk. Inkietoy heel veel sterkte meid. Hoop met je mee sunshine
Hoi, Nou ik ben nog niet ongesteld, maar ik denk eigenlijk dat het vanavond of morgen begint. Dat komt wel goed uit eigenlijk een dagje later, want anders heb ik een bruiloft en een cursus wanneer ik de volgende IUI pogingen zou hebben. (ja ik merk dat ik gewoon doortel met de pogingen die we nog te gaan hebben, ik ga er eigenlijk niet vanuit dat het gaat lukken) @ Inkeytoy ik ben er helemaal stil van, wat ontzettend naar voor je (jullie) een hele dikke knuffel en heel veel sterkte en beterschap. @ Anaatje, Moeilijke keuze moet het geweest zijn om voor donorzaad te kiezen. Mijn vader is zaaddonor geweest, (ik heb hierdoor 25 halfbroertjes of zusjes). Hij was een anonieme donor, dus ik ken ze niet. Ik kan me wel voorstellen dat je voor een zaaddonor kiest. Ik hoop niet dat wij die keuze moeten maken. Vip member, wow, ik ben nog een junior, heb nog veel berichtjes te gaan... maar dit is er weer 1 op weg naar het ultieme doel, vip member worden..
@ LAC: LOL!!!! @iedereen: slaap lekker! En iedereen sterkte met hopen, verdriet verwerken en blij zijn om een prille zwangerschap....!
@Birgitta, wat klinkt dat ver weg nog he, 1 swptember. Hoe voel je je? Hoeveel dagen na de IUI heb je positief getest? @Lac, en is het vandaag doorgebroken? Ik hoop en duim nog steeds dat je niet naar de volgende poging hoeft Hihi, dan ben ik dichterbij de VIP member @Hier, alles is een beetje vreemd. Zaterdag was ik erg misselijk, nu doen mijn borsten zo'n pijn dat ik zelfs last heb van de hobbels als ik fiets. Ook is 's avonds mijn buik helemaal opgezet, zelfs het rokje wat normaal vrij los zit, zat gisteravond veel te strak. Ik durf het niet te hopen en geloof ook niet dat het ons zo lukt maar toch vind ik het vreemd allemaal.
@lac wij hadden allebei meteen al zoiets van als er geen zaad is dan willen We niet kinderloos blijven en het groeit altijd nog in mijn buik En we mogen ook blij zijn dat met mij alles in orde is. Tuurlijk hadden we liever samen een kindje gehad maar we hebben Nu samen zon sterke band mede hierdoor dat we er voor 100% achter staan. Vind echt superknap/gul dat je pa ook zaaddonor is geweest. Maar misschien moeilijk voor jouw omdat je niet weet wie je half broers zussen zijn. Ons donorzaad is binnen en nu nog ff paar weken afwachten Succes meiden
Spannend Anna, wij hebben gelukkig nog niet voor de keus gestaan maar ook wij zijn het er al over eens dat we zover zouden willen gaan. Wanneer weet je nu wanneer de inseminatie plaats vindt? Gaan ze eerst vanalles erover uitzoeken? Hopelijk is het jullie ook snel gegund, we hebben wel lang genoeg gewacht.
Ik voel me prima. 16 dagen na inseminatie heb ik getest en dus positief. IK ben eerder met de drie maanden bezig dat we die doorkomen dan 1 september.
Ja hoor, ik ben weer ongesteld, de afspraak bij de gyn is alweer gemaakt, helaas. Ik vind het niet moeilijk hoor dat mijn vader zaaddonor was, wel raar dat ik niet weet wie de biologische halfbroers en zussen zijn, want wie weet ben ik ze al tegen gekomen... Ik ben wel nieuwsgierig in hoe verre ze op me lijken en op mijn vader. Naja, maar daar gaat dit forum niet over. Ik kan niet wachten op mijn volgende IUI poging, de tijd gaat soms zo ontzettend langzaam, iedere keer is het weer een maand verder. En is er weer iemand bevallen die later is begonnen met een poging een kind te krijgen dan wij. Voordeel is wel dat mocht het lukken, de blijdschap en dankbaarheid nog veel groter zal zijn. Oh ik zou zo ontzettend graag een kind willen. Ik jank maar een potje en ga maar weer verder.
@Lac, ja het is zooooo niet eerlijk soms. Neem een lekker wijntje, jank een potje en we gaan weer door en hopelijk niet al te lang meer Sterkte en onze tijd komt nog wel.