Sunshine meisje jij klinkt echt zwanger!!!! Dan klopt er 1 pendel! Ik hoop t voor je..! Vandaag begonnen met ovulatie testen weer. Was t vergeten maar had wel indroog streepje maar te laat ernaar gekeken! Zou wel raat zijn zit pas op dag 8!... Morgen maar weer testen!... Sterkte daar! Lac wat jammer voor je. Doei allemaal ....
@lac balen meid! Knuff voor jouw @sunshine ik moet de eerste dag van mijn menstruatie belgie laten weten via sms dat ik mijn menstruatie heb dan kunnen ze er rekening mee houden dat we willen gaan beginnen. Dan moet ik vanaf dag 12 sochtends cb digitale ovu testen doen (in belgie gent adviseren ze alleen die te doen en gelijk sochtends met de eerste plas) als ik dan smiley heb dan moet ik ze weer smsen en dan krijg ik voor 16uur te horen hoelaat ik er de volgende dag moet zijn. Wat fijn is is dat hun in het weekend ook open zijn hiervoor.
@Naat, dat zou inderdaad wel vroeg zijn maar je weet nooit. Ik hoop het ook zo maar vind het ook zooooo spannend! @Anna, oh dat is handig zeg, alles via de sms! Hoe lang is het rijden voor jou dan? Dan is het wel fijn dat je niet steeds voor je metingen ofzo hoeft te gaan. Spannend he?! Op welke dag zit je nu dan? Hier nog steeds giga zere (.)(.), niet normaal. Ook heb ik steeds honger en als ik dan ga eten heb ik ineens geen trek meer, pfff. Ik hoop dat het goede tekenen zijn maar ik durf ook niet te hopen. Was het maar vast weekend:x
@sunshine spannende dagen nog voor jouw Wij rijden er 1,5 uur op. Goed te doen. Gezellig kletsen met mijn man in de auto haha tijdschriftje/boek mee. En op terugweg vaak naar mac We maken er altijd maar gezellig uitje van. Denk dat we er nu 4 keer zijn geweest,valt wel mee en op mijn werk kan ik het goed regelen want Alleen mijn leidinggevende weet het. Zit nu op dag 26 Maar ik begin in oktober,ff maandje relaxen nog en ben nu goed op mijn eetpatroon aan het letten
bedankt allemaal, zat er ff doorheen. Maar nu gaat het weer. @Sunshine dat klinkt wel verdacht hoor ik hoop het zo voor jullie!! @annaatje ook spannende tijd voor jullie, klinkt wel goed geregeld. @naat, zal wel negatief zijn geweest die test, bij mij drogen al die testen ook op met een positief streepje, dus het is wel belangrijk om op de juiste tijd te kijken, je kan ook een foto maken om te vergelijken met eerdere tests (maar misschien weet je dat allang en heb je het ook al vaak gebruikt die testjes) Bij mijn gyn adviseren ze twee keer per dag te testen, 's avonds en 's morgens zodat je het zowiezo niet mist. En ze bepalen ook welke tijd je de iui krijgt aan de hand van welke positief was.
Hi Lac, dank dat klopte dus ook inderdaad! Het restje was gister toen ik wel op tijd keek namelijk wit met een SUPER licht streepje, dus dat duurt nog wel dag of twee à drie!..... Fijn dat t weer gaat met je, blijf vertrouwen houden!
Sunshine ik zit echt met je mee te hopen!!! Het klinkt allemaal bekend als zwangerschaps klachten!! Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn eerste bijna nergens last v had op 1 x een duizeling en heel misselijk gevoel na! De groei van borsten begon pas week na nod! Maar goed alles is anders en je hoort ook velen die jouw klachten hebben voor nod! We duimen dus mee!! Ga je van t weekend testen met kruidvat testen? Of andere die vroeger kunnen!? X!
@Naat, thnx voor het duimen Ja, eigenlijk wilde ik pas maandag testen, dan is het 15 dagen na inseminatie, maar manlief is naar Lowlands het weekend en komt pas maandagmiddag terug en dan ben ik aan het werk. Gaan nu vrijdagochtend testen als hij nog thuis is, wel zo leuk. Ik ben alleen het hele weekend alleen, wat de uitslag ook is, is niet leuk:x
Nou ik hoop dat de test dan niet negatief is vanwege te weinig hcg aanmaak!! Ik ben eergg benieuwd post je gelijk met nieuws?! Zou wel tof zijn als t nu al raak is!! Bij jou was er niets raars gevonden toch? Het was het zaad van je man? Wist je nu ook metingen van hem getals wise?!
Wat verschrikkelijk hé! Dat ze dat niet eerder hebben gezien. Wat een hele nare ervaring! Hoe voel je je nu? Ik hoop ietsjes beter! Ik lees dat ze 1 eileider ook hebben verwijderd! Het lijkt me dat dit flinke consequenties hebben? Sterkte meid! LIEFS.
imke22@ dank je wel. heeft inderdaad veel consequenties....de kans op een iui wordt veel kleiner omdat er nu 1 eilijder weg is...misschien wel een IVF maar dat hoor ik wel bij het volgende gespek over 6 weken. voor nu eerst herstellen en we zien wel wat de toekomst bied birgitta@ klinkt goed je sympyonen......duimen... veel succes vrijdag, hoop wel dat je HCG dan voldoende is....anders later in het weekend nog een test doen hier@ vandaag naar de kinderboederij de woid geweest. erg leuik gehad vooral cristan vond de geitjes het leukst
@Naat, zou echt super zijn maar heb vandaag ongi-krampen gekregen en gister een puist en dat betekend dat mijn ongi eraan komt maar ja, je weet nooit. Ik zal morgen ff posten als ik de test gedaan heb maar geloof er niet meer in. Het zaad van manlief is erg slecht, bij de laatste IUI was er maar 2,1 miljoen over en ze zeggen dat het boven de 2 moet zijn om voor IUI in aanmerking te komen. Beweeglijkheid is 23%. Hoe gaat het hier verder met jullie?
@ sunshine balen... nog even afwachten, maar erg positief klinkt dat inderdaad niet. Hoe zit dat met dat boek? Heb ik iets gemist?
Ja welk boek???! Wat balen sunshine!!!.. Maar blijf geloven totdat het echt zo is. Diezelfde hormonen als met je ongesteld zijn de hormonen die met zwanger zijn opspelen dus alles is mogelijk denk ik!! Veel zwangeren hebben puisten juist door de hormonen!... Ook verloor iemand v mijn andere forum bruinig bloed en had alle ongesteld tekenen dacht ze, en bleek zwanger!!!
Oei dat is inderdaad niet zo veel... Maar ja 1 of 2 () goede zwemmers is genoeg!!!! Op twee miljoen lijkt dat dan wel weer mee te vallen als je het zo stelt...maar zo werkt t blijkbaar niet... Wel moeilijk hoor... Ook voor je man die is wellicht ook wel met n bepaald schuldgevoel opgezadeld hierdoor? Of niet?.. Je wil toch graag dat t lukt.. Hier niets nieuws. Doe ovu testen.. Nog heel licht streepje dus dat duurt nog paar dagen...
Oh haha, over dat boek, je kan hier toch elke week wat winnen? Twee weken terug was dat een boek van de babyplanner en die had ik gewonnen Ja, ik weet het, alles is nog mogelijk maar toch geloof ik het niet meer zo!!!! We wachten wel even, het wordt toch eens tijd voor goed nieuws!
Trouwens, als je geen "zaad"probleem hebt, heb je al zo 80 miljoen voor de IUI, dus het is heel weinig, maar ja, er hoeft er maar 1 bij te zijn.