@ inkietoys wij hebben ook geen ervaring met IVF, ik denk niemand eigenlijk hier, omdat IUI een stap voor IVF is voor de meesten. @sunshine een hele fijne vakantie!! Even bijkomen van alles. @naat spannend... Ik ben nu weer in voorbereiding op IUI poging 2. Maandag een volgende echo. Ws woensdag IUI. Heb nog even navraag gedaan na opwerking de eerste keer (proefopwerking 1,2 miljoen en de tweede keer 1,7 miljoen over voor IUI) De tweede keer was volgens de gyn een goede kans op zwangerschap... Op mijn werk weten ze het nog steeds niet, de echo's kunnen tot nu toe iedere keer voor mijn werk worden ingepland, maar dit keer valt de IUI niet in het weekend, dus ik vrees dat ik het toch moet vertellen. Want liegen daarover wordt wel lastig, denk ik.
Heel veel succes lac. Duim voor je. Hier gaat alles nog steeds goed. nog 5 dagen dan echo. Ben benieuwd.
Hi dames Birgitta fijn dat t goed gaat! Inkietoy wel spannend we houden elkaar op de hoogte! Sunshine hoe is t nu met jou?? Hier geen nieuws. Gevoelige borsten dat wel en das voor mij erg vroeg dus blijf n beetje hopen!... X
Vandaag IUI poging 2 gehad. Mijn ticker van deze site klopte, vanmorgen wisten we nog van niets, en toen vanmiddag al insemineren. 1 miljoen dit keer. nu maar weer twee weken duimen...
nou vandaag is de dag. Krijg een echo, kijken of alles goed is. Ben bloednerveus, slecht geslapen. Ik laat het jullie weten.
iemand iets van birgitta gehoort???? ik hoop dat de echo goed is verlopen.... hier@ nog herstellend maar ik ga volgende week weer proberen om te zwemmen....misschien dat mijn conditie weer iets beter wordt,want die is o,o 23 september gesprek met gyn...hopelijk worden we wat wijzer
Spannend inkie! Dinsdag zijn wij aan de beurt dus dan meer info. Nu word ik helaas wéér ongesteld. Teleurstellend!!!!....
Hoi dames, Vandaag eerste fm en bloedprikken voor iui 1 gehad. jippie, twee eitjes van 14mm en bms van 8mm (cd12). mandaag weer kijken. Het is echt zo spannend,zeg! Medicatie is clomid 50mg en later wel Pregnyl. Meiden, duimen voor twee wondertjes voor ons Raar want ik droom vaak van twins... Hoe groot waren jullie eitjes op cd12?
mijn eitjes waren ook 12mm op cd 12 (1e echo) daarna 15mm op cd 14 (2e echo) daarna 18mm op cd 16(3e echo) daarna pregnyl op cd 17 insim op cd 20 ik heb een cyclus maand van 30 dagen
@ Inkietoy, spannend hoor, en echt vervelend hoe lang het herstel duurt. Ik denk veel aan je, vind het zo vervelend wat je is overkomen. Drukt je wel met de neus op de feiten dat als het lukt om zwanger te worden dat er dan ook nog van alles mis kan gaan. @ Naat, balen dat je ongesteld bent geworden, en succes dinsdag. hou je ons op de hoogte? @lavania welkom en succes ik heb niet geprobeerd om de metingen te onthouden, Ik ben op dag 12 nog nooit gemeten, wel op 11 en later dan 12. Maar ik heb iui in eigen cyclus dus zonder hormonen, en weet niet of je dan de eitjes kunt vergelijken. Als je een tweeling wilt wil ik wel voor je duimen.
@all ben cb digitale ovu testen aan t doen en nu dag 17 Maar ik kan me ei niet vinden Elke maand wel een smiley nu nog niet Zou dat komen door stress omdat t mn eerste iui is
@ anaatje, balen, misschien inderdaad wel van de stress... Misschien lukt het je om een relaxdagje in te bouwen dit weekend? Wanneer heb je normaal je smiley?
@lac mn cyclus varieert van 27 dagen tot rond de 32 Maar heb ooit 1 keer ook 39 dagen gehad Vanochtend weer geen smiley op dag 18. Word er depri van
HOi Dames Nou hier is het slecht nieuws, Ze konden niets zien op de echo, 2 keer. Als me hcg hoog blijft dan gaan ze kijken waar het wel zit maar niet in me baarmoeder. Dus hoop dat me waardes lager zijn dan is het gewoon afgestorven zeg maar en kan me lichaam het zelf oplossen. vanmiddag gesprek met arts. Had met beter nieuws willen komen maar helaas. \gr
Hi Birgitta, meid wat een vervelend nieuws zeg!!....Het klinkt dus buitenbaarmoederlijk...nog iemand die dat heeft, tjonge ik word er niet vrolijk van!....Heel veel sterkte dit is natuurlijk een enorme tegenslag en ik vermoed dat je erg verdrietig bent....
birgitta@ wat vind ik dit zo erg voor jullie.... heel veel sterkte met het gesprek en de verwerking..... ik heb er geen woorden voor......ik denk aan je
Birgitta wat erg voor jullie... ik leef met je mee. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je inmiddels meer weet en van de verdere onzekerheid af bent of het buitenbaarmoederlijk is of niet. Wat ontzettende moeilijke rotsituatie.