bedankt naat en sunshine. Het lucht me echt op om hier te kunnen schrijven. En jullie reacties te lezen doet me goed. Wat vervelend Anaatje dat jullie poging is mislukt.Wel fijn dat je direct door kan. Veel succes met je volgende poging! Ik gebruik pregnyl om de eisprong te timen, op het moment dat het ei bijna gaat springen moet ik pregnyl spuiten en de dag daarna krijg ik de IUI. Maar volgens mij kan het ook voor andere dingen worden gebruikt. Naat ik hoop voor je dat het innestelingsbloeding is. Maar past die pijn daar ook bij? Ik weet het niet of dat erbij hoort. Ben je altijd regelmatig ongesteld? Vlinder veel succes!!
Ja Lac ik ben regelmatig en heb nog nooit een bloedinkje gehad een week voor nod! De pijnen lees ik meer over dat mensen van die steken hebben die doortrekken dus ook dat zou kloppen. Het is nu overigens helemaal weg die pijnen en ook geen bloed verlies gehad meer, alleen toen even en licht roze toen ik afveegde. Nu heb ik amper klachten hooguit nu beetje zeurderig menstruatie gevoel heel laag... Kijk het kan aktijd fout gaan maar ik ben vrij zeker ervan dat dit een innesteling was. Nu maar afwachten!!!!....
Als ik nou was blijven bloeden of zoiets vaags of de pijnen aanhielden had ik me meer zorgen gemaakt over iets met die slechte amh maar dat is het niet denk ik....! X Hoest verder met jou Lac? Wat is t hier verder stil... Had wel beetje op meer reacties gehoopt op mijn berichtje...
@Naat, hihi ik zou hetzelfde hebben als jij. Het klinkt wel heeeeeeeeel erg als een innestelingsbloeding en ik heb van wel meer meiden gehoord dat ze er pijn bij hebben. Ik hoop heel erg dat dit een goed teken is en ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!! Hoe voel je je nu verder?
Hoi Sunshine!! Gezellig dat jij er ook weer bent. Ik voel me verder prima, niets bijzonders eigenlijk. Juist dat is anders. Normaal heb ik pijn aan de borsten, of krampen maar op dit moment niets van dat....ook hoop ik dat dat een goed teken is! Heel af en toe een steekje of krampje, of steek in de borst naar mijn tepel toe en dan zakt t weer weg.... Ik heb al vanaf dat ik menstrueer nog nooit tussentijds bloed verloren en dat is dus al een hele lange tijd! Ik heb ook gelezen dat het zeer kan doen en dat is niet zo gek denk ik, er is toch e.e.a. gaande daar!.... Hoe is het met jou dan???
Ow spannend Naat, dat klinkt wel positief... Ik duim voor je. Met mij gaat het prima, ik zit nu ongeveer op mijn ovulatie dag. Ik heb de afgelopen dagen niet kunnen echoën omdat ik niet naar de gyn kon vanwege de afstand, dus we moeten maar gewoon klussen. Ook niet erg hoor, maar deze keer telt dus niet echt mee.
@Naat, ohhhh dat klinkt echt positief zeg!!! Hou je ons op de hoogte? Hier alles prima hoor, morgen begin ik weer met ovu-testen en dan eind deze week de 2e IUI poging, ben benieuwd. @Lac, hopen dat dat klussen toch nog voor een wondertje kan zorgen
Hi dames, Nou ik heb vandaag getest en die was dus hartstikke negatief, niet eens een klein streepje. Ik heb echt zo gehuild ik zit er behoorlijk doorheen, ik raak mijn vertrouwen kwijt. Ik was er echt zo zeker van en dan toch negatief....ik weet het gewoon echt allemaal niet meer zo goed. Gisterenavond hebben we de info avond van IVF gehad en ook die info heeft mij laten schrikken. Ik wil het nog wel maar ik heb het er moeilijk mee. Ik had zo gehoopt dat het niet hoefde en zeker na de innesteling want ik ben er zeker van dat dat het was, hoopte ik gewoon dat het zo was en we de weg door IVF heen niet hoefden te bewandelen... Pfff....het is een moeilijke dag vandaag voor mij..... Liefs
Naat76 Balen zeg!!! meis heel veel sterkte vandaag! Je NOD is nog niet geweest dus het kan allemaal nog!! Positief proberen te blijven!! Ik heb ook net getest ook negatief!! Maar totaal nog geen ongi gevoel. Morgen 14 dagen na 1e IUI dus... maar goed ziekenhuis gaf aan pas de 30ste te testen, tjee wat gaan die dagen langzaam voorbij!
Hi Nic79, dank voor je reactie! Jij dus ook negatief getest...balen he!?... Ik las net op dit forum toch ook van vrouwen die innestelingsbloedingen hadden gehad en toch ongesteld werden. Ik heb ook geen ongi gevoel, of dat had ik totaal niet maar ik heb nu toch lage rugpijn en wat steken onderin mijn rug en een beetje een zeurend gevoel. Normaal gezien verlies ik vandaag wat roze en word ik het overmorgen dus ik hou dat in de gaten. Negatief is echter negatief ik wil dus niet hopen op iets wat toch niet is..... Maar je hebt gelijk dat mijn NOD er nog niet is. Maar twee testen negatief zegt mij genoeg hoor.....
Tjonge jij hebt al een tweeling! Wow...dat lijkt me heftig! Is die tweeling wel normaal verwekt zeg maar?....
Hi Naat76 Nee die zijn ook via een IUI behandeling verwekt. Ja was wel even schrikken 2e echo, die dag wel 100x gezegd het zijn er twee... maar nu weet ik niet beter. En zwaar.... wat is zwaar begin even nu super leuk!! Meis ik blijf voor je duimen!!! En anders heel veel sterkte!!!
Lieve Naat, wat vreselijk naar voor je. Ik weet dat je er niet aan wil maar er is echt nog hoop!!! Geen bloed geeft moed, ik ga nog even heeeeeeeeeel hard voor je duimen en ik zal vanavond een kaarsje voor je branden. Dikke knuffel en hou vol. Over die info-avond, het is dan allemaal zo definitief he?! Laat het allemaal even rustig bezinken en je mag me altijd PB-en he?! @Nic, ik hoop voor jou ook dat de positieve test nog komt. Bij de hoeveelste IUI was je de vorige keer zwanger? Spannend en leuk oom voor een 3e te gaan.
Bah Naat, wat een rot dagen zeg. Veel sterkte deze dagen. Ik leef met je mee. En Nic ook balen, jammer. Wanneer komt er nou eens een goed bericht in ons cluppie? Hier zit het old fashioned klussen erop... wachten maar weer.
@ sunshine, ja helemaal waar. Ik geloof dat ik deze maand niet veel moeite hoef te doen om alles vol te plannen
hi meiden, Naat76 balen zeg!! vandaag een heel licht streepje gezien, je moet de test echt in het licht houden.... weet echt niet wat ik moet denken, bij de twin was het meteen heel duidelijk. Je mocht de test tot dertig min aflezen en werd toen wel iets duidelijker. maar nog heel vaag. Voel mijzelf zo'n muts weet het echt niet. Je wil zo graag een streep zien dus... denk dan verbeeld ik het mij nou. En begin ook meteen te twijfelen als het zo licht is kan het nooit goed gaan AAAAHHHH om gek vna te worden Sorry meiden moest even mijn verhaal kwijt.