@Naat en Inkie, balen dat het is doorgebroken zeg!!! Inkie voor jou op naar IUI, spannend hoor Naat, succes morgen voor de intake, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. @Lac, succes morgen, dan begint het wachten weer voor jou. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag moet, heb nog geen positieve test maar zit op dag 13 vandaag! @Naat, coole avatar trouwens
@Lac, hoe is het gegaan? @Naat, succes, hoe laat moet je? @All, hier vanmorgen een posi ovu-test dus ik heb morgen om 11.00u mijn 3e IUI behandeling! Dan begint het wachten weer hihi
Hoi allemaal, Nou de derde IUI zit erop. 0,5 miljoen goed beweeglijke na opwerking bleven over, 7 miljoen in totaal. Ik weet nou niet waar je moet kijken, ik denk naar die 0,5 miljoen, dat is dan 6% kans op zwangerschap dit keer. Dus op goed geluk! Het wachten is begonnen.. Succes morgen sunshine! En Naat hoe was je intake?
Hallo allemaal! Ja de intake is geweest vandaag! Even verslag: Ik begin volgende maand (rond 20/11 moet ik weer ongesteld worden) met alles. Heb volgende week prikinstructie en kan de medicatie afhalen in de apotheek. Hoef gelukkig niet eerst een cycus met de pil te doen (lange cyclus!)! Blij toe! Verder was de VCM van mijn man ietsjes beter dan eerst gemeten maar nog steeds 10 en dat is wel verminderd maar goed genoeg voor IVF. Geen ICSI dus! Daar ben ik wel blij om toch.... Ik moet dan Gonal F en Cetrotide gaan spuiten. Ik doe mee aan een onderzoek waarbij ze dmv een echo gaan kijken hoeveel eiblaasjes en van welke grootte, en waarvan afhangt welke hoeveelheid Gonal-F ik moet gaan spuiten. Dat wordt dus aangepast aan mij persoonlijk zeg maar. Ik heb vandaag (cyclusdag 2) een echo nog gehad vanwege al die pijnen die ik heb ervaren de afgelopen twee maanden....Op echo niets te zien. Maar ze telde links twee follikels en rechts 6 a 7...weet iemand hier of dat goed is...of redelijk goed? De arts zei dat het wel goed was maar blijft het dan bij 6 a 7? En wordt er maar 1 kant aangeprikt per punctie!?? Vroegen mijn man en ik ons ineens af..... Hoop daar even antwoord op te krijgen! Ik had een redelijk aardige arts, ik vond wel dat ze heel erg het verhaal wat er ging gebeuren afwerkte en totaal geen aandacht gaf aan het gevoelsaspect......Typisch ZH van tegenwoordig.. Ik ben wel op zich blij maar het voelt heel dubbel ook. Ik vind het gewoon eng en ik heb nog altijd niet het gevoel dat wij door IVF zwanger gaan raken. Of dat dan komt door het feit dat het wellicht toch anders nog lukt of dat het niet lukt met IVF an sich weet ik ook niet. Het is een gevoel!.....
sunshine@ alles goed gegaan vandaag??? lac@ het wachten is begonnen...we duimen naturlijk met je mee. naat@ goed nieuws!! fijn dat je met de IVF kan beginnen... sorry ik heb geen ervaring met ivf dus punctie info kan ik je niet geven. ja, ziekenhuizen zijn tegenwoordig heel erg gericht op feiten en niet op gevoel. ik snap dat je een dubbel gevoel hier over hebt, maar de kans om zwanger te raken is nu wel aanwezig en als de arts er in geloofd moet jij dat ook doen....dus positief blijven en duimen!!!! hier@ vandaag met clomid begonnen, gisteren alles opgehaald bij de apotheek.( gelukkig was alles binnen, dus ook de pregnyl) gisteren verjaardag gehad van mij schoonvader, werd 65 jr. we hadden een vrachtwagen (scania vabis) geregeld voor een laatste rit. Hij is altijd vrachtwagen chauffeur geweest maar door zijn gezondheid moet hij daar 20 jaar geleden mee stoppen. Hij was zo blij.....en sávonds lekker gegeten bij Taco's wok
Hoi allemaal, Naat de spits is afgebeten, ik denk dat je er best vertrouwen in kunt hebben dat het zin heeft hoor, je kansen zijn niet verkeken. en je gevoel heeft je wel eerder bedrogen toch? Ik denk dat in totaal 10 eitjes wel een goede opbrengst is, ik denk niet dat er meer bij komen, die hebben dan wat in te halen lijkt mij, volgens mij prikken ze beide kanten aan. Misschien kan je hier nog wat extra info vinden: http://www.nvog.nl/Sites/Files/0000000096_IVF.pdf Hoe is het gegaan sunshine? Hee Inkey wat een goed idee voor je schoonvader! En bedankt voor het duimen!
Hier is de 3e IUI ook geweest. Wij hadden deze keer zelfs 6,8 miljoen in totaal. Bij ons hebben ze het nooit over de beweeglijkheid Zal het toch eens vragen dan. Nu gaan de wachtweken weer in @Naat, het komt nu ineens zo dichtbij he?! Het gaat ook best snel dan en het gaat met IVF gewoon lukken, we blijven positief denken Ik kan je geen antwoord geven over je punctie-vraag, sorry. @Lac, wat klinkt dat weinig he. De eerste keer hadden wij 2,4 miljoen dus we zijn aardig de goede kant op hihi. We mogen gezellig samen wachten, pfff.
He wat is het stil hier opeens. Ik was zelf niet in staat om te kijken op het forum. Mijn schoonzusje heeft een tweede gekregen, helemaal gezond. Ik ben blij Gisteren heel dag op mijn nichtje doorgebracht van 1,5jr. Lekker vertroetelt heerlijk. Ik hoop zo dat wij dat ook nog gaan meemaken... Ik begin het wachten alweer zat te worden. Jij sunshine? Weet jij al wanneer jij IUI hebt Inkey? Naat ben je al wat wijzer?
lac@ ik moet 3 november voor mijn 1e echo. dus eerst afwachten hoe dat gaat.... ja die wacht fase is zo vreselijk.....we duimen voor je hier@ ben net klaar met de clomid tabletten en die maken mij nogal chagarijnig,,,,altans dat zegt manlief verder rustig dagje
Het is zeker erg rustig hier........... @Lac, pffff dat wachten ben ik al wel weer zat ja maar er zijn nog maar een paar dagen voorbij. Probeer veel afleiding te zoeken, is afgelopen weekend ook wel gelukt. Was erg druk maar wel gezellig druk. Ik hoop dat ons wachten eens beloond wordt........ @Inkie, heb jij altijd een vroege eisprong of klopt je banner niet? Ik hoop dat je hem snel hebt, kan je ook op het wachtbankje @Naat, hoe voel jij je nu? Heb je het allemaal een beetje kunnen laten bezinken?
Hallo ladies! Ik voel me redelijk rustig eronder. Het is gewoon zoals het is maar ik zie er tegen die punctie op, dat is vooral het ergste vind ik. Dan lees je dat je een naald in je schede krijgt (zo staat het er letterlijk, klinkt zo vies überhaupt ) en dan denk ik: NEEEEEE waarom moet IK zo'n pijn lijden!!!??? Ik zie daar tegen op ja....Ik voel me dus nu wel rustig en ik heb wel wat meer rust in mijn lijf erover. Deze ronde natuurlijk nog wel even proberen op de natuurlijke manier!...Ik las dat ik ook 18 dagen moet wachten als ik al een terugplaatsing krijg en dat is wel ERRRGG lang, dus Sunshine ik snap je helemaal!..... Inkie, spannend voor jou dus straks ook weer.... Lac, ik moet nog even kijken waar jij nu zit in je behandeling en cyclus! Kusje
sunshine@ mijn eisprong heb ik pas erg laat op de 20 / 21 dag van mijn cyclus dus nu nog 14 dagen te gaan
Hi Inkie; dat is wel heel laat zeg!...Is er dan nog wel een innesteling enzo mogelijk omdat het zo laat is? Of kan dat wel gewoon met een latere NOD datum die dus daardoor opschuift...? Ik dacht dat ze altijd zeiden dat het als het zo laat was heel lastig zou zijn....Ik had het eerst zelf ook rond dag 16 en nu meestal 13 de knaller en dan dus 14/15 de eisprong. Laatste keer had ik dus alleen wel binnen een week daarna al eerste bloedverlies van de spotting; dat kan niet goed zijn! xxx
nog 8 dagen, vanmorgen duizelig, kan dat iets betekenen? verder niets aan de hand, ik denk dat ik te graag wil dat het lukt.
@Naat, JA dat kan ik me voorstellen zo'n punctie, pfff. Moet er nog even niet aan denken. Heb altijd al pijn bij de eendenbek. Hopelijk is het allemaal niet nodig en raak je toch nog "spontaan" zwanger Ik duim nog even heel hard voor je. @inkie, pffff dat is laat zeg. Moet je nog langer wachten dan ons, en het duurt allemaal al zo lang.......... pffff:x @Lac, hihi hier ook duizelig een paar keer per dag maar ik weet ook dat ik weer ijzertekort heb dus ligt het bij mij daaraan. Wat duurt het lang he?! De tweede week duurt nog langer helaas. Hier voel ik helemaal niks, ook raar omdat ik altijd zere borsten heb na de eisprong maar ja we wachten nog maar even ongeduldig af
naat@ ik weet niet beter dat het voor mij geen problemen opleverd ik heb een cyclus van 31 dagen dus 10 voor innesteling en bevruchting...ik ben al wel 2 x zwanger geweest en heb ook al een kind van 3 jaar op dezelfde manier ontvangen... lac@ hopelijk betekenen deze voortekenen iets???? hier@ morgen mijn eerste echo....
dames@ wat duurt dat wachten lang he. hier@ mijn echo was goed en ik moet maandag terug voor 2e echo.....so far so good