Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    sunshine@ ik gebruik 50 mg clomid en 1op 1 pregnyl
    (1x poeder en 1x vloeistof) heel veel succes met de volgende poging

naat@ jij ook in de wachtweken!!!! in hetzelfde schuitje

lac@ meid dit is k*t..... heel veel sterkte dikke knuffel

hier@ vandaag insim gehad, en nu wachten!!!!!
    manlief had 9,5 miljoen zwemmers...hopen en duimen

2. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    inkie goede score van je man! succes, we duimen.

Bedankt voor jullie medeleven.
    Ik ga maar een afspraak maken bij de gyn, misschien dat ik nu ook aan de hormonen ga...

3. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag echt doorgebroken. Toch 1 dagje later dan verwacht.. misschien is het 1 dagje toch gelukt?
    Ik ga toch maar geen afspraak bij de gyn maken. Mocht het deze maand lukken dan is de uitgerekende datum 3 weken voor ons trouwen. De volgende maand zou 1 week na het trouwen bevallen betekenen. Dus december slaan we zowiezo over.
    November ga ik wel nog een poging wagen. Alleen dit keer met ovulatietesten. Ik heb superdeluxe digitale testen aangeschaft. Eerder met allerlei andere goedkopere testjes via internet vond ik nooit een ei-sprong. Mocht het nu wel lukken, dan moet het zo zijn en doen we deze maand IUI, zo niet, dan is het niet een grote ramp omdat de uitgerekende datum zo slecht uitkomt.
    Op goed geluk!

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sterkte Lac!!! Jammer dat het weer niet gelukt is!!.....
    Ik hoop dat het toch lukt en ik snap ook je idee over rondom de trouwdatum uitgerekende datum hebben...lastig he!??

Nou idd op goed geluk!
    x

5. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ balen meid dat het weer niet gelukt is!!
    ik snap dat je niet wil bevallen rondom je trouwdatum.....neem dus maar en lekker maandje off.

hier@ gaat alles goed wachten !!!!! dat duurt het langst

6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Inkie, goede score zeg, hebben wij nog niet gehaald:D
    Succes met wachten. Ik krijg Gonal-F, 75 ml en ook pregnyl 1op 1, hopelijk gaat het helpen.

@Lac, ook hier pas vandaag doorgebroken en heeeeeele heftige buikkrampen maar goed wat doe je eraan:x
    Op vakantie vond ik het wel lekker even een maandje rust, succes en nu lekker naar de bruiloft toeleven:D

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    He wat jammer Sunshine!! :( Heb je altijd zulke erge krampen? Of had je het idee dat het wellicht iets is geweest wat niet goed ging???

Krijg jij bij IUI nu dezelfde zooi als ik? Dat is wel verrassend! Dus ze willen bij jou nu ook stimuleren om meer te produceren? Is daar nou een reden voor of doen ze dat altijd bij iedereen???

@hier: niets nieuws onder de zon. O ja medicatie opgehaald vandaag bij de apotheek. Aardig wat spullen en al die naalden, mijn vent had echt zo iets van OHHH wat veel en best eng (hij was niet bij de prik instructie)! Ik had ook zoiets van: oh mijn god, ik moet wel alles nog weten straks weer, jaaiiiikkkss. Ik volg gewoon goed de instructies en dan lukt het wel hoor maar zie er dan een beetje tegen op.

Verder oke hier.

Kus

8. sunshine81

Hey meiden,

Wat is het hier rustig zeg:(

Ik ben samen met manlief een heerlijk weekendje naar A'dam geweest. We hadden een hotelovernachting incl. ontbijt gewonnen en hebben meteen de toerist uitgehangen. Heerlijk even samen en genieten. Het was natuurlijk ook prachtig weer het weekend:D

@Naat, heb jij dezelfde medicijnen dan? Dat wist ik helemaal niet. Ik ben zaterdag begonnen en moet zeggen dat ik er nog niks van merk gelukkig. Het prikken is niet fijn maar ach het is zo klaar.
    Wij hebben 3 pogingen zonder hormonen gehad en nu krijgen we er 4 met hormonen. Ik weet niet of het standaard is, het verschilt wel per z'huis geloof ik. Ik hoop dat het helpt:D Ik heb wel weer meer hoop gekregen maar ik denk ook dat het zwaarder wordt als je toch weer ongi wordt. We zien het wel, vrijdag eerste echo!
    Ik heb trouwens wel vaak krampen maar niet zo erg als deze keer. De gyn zei dat je lichaam wel anders kan reageren door de IUI dus!
    Wanneer begin jij met spuiten dan?

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Sunhshine,

Klinkt goed hoor!! Leuk dat weekend!
    Ik begin de 20e ongeveer als ik weer ongesteld word.

Ik ga nu eten! XX

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het was hier wel rustig, ik heb wel gekeken, maar ik heb zelf niet zo veel te melden. Ik ben blij dat ik nog even geen hormonen spuit. Ik hoop dat jullie er niet te veel last van hebben.

Hoe is het nu inkie??

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nee dat is altijd zo'n nadeel als het rustig is. We hebben allemaal weinig te melden. Ik heb ook nergens last van eerlijk gezegd, geen zwanger klachten en ik heb losgelaten. Het zal allemaal wel hoor. Ik zie het wel, voor nu denk ik: laat maar lekker zitten allemaal....

Sunshine, leuk je weer even te lezen.

Kusje

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Even ter info @allen: mijn naam is nu Astarte want ik vond het toch wel privacy gevoelig worden!! Dus niet in de war raken it is me!!! XXX

13. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    he meiden.

hier alles rustig....helaas kan ik niet spreken van zwangerklachten.....maar we moeten nog een ruime week...dus afwachten

verder alles goed.

14. sunshine81

Hier heb ik ook niks te melden haha, gezellig zijn we zo:D

Vrijdag is de eerste echo, daar is het wachten op. Wel krijg ik allemaal puistjes van die hormonen zooi, pfff, hopelijk is het tijdelijk.........

@Astarte, dat is wel ff wennen hoor:D
    Ik hoop toch stiekem dat je zwanger bent:D

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Heeee Sunshine, wat gezellig dat je er bent ook weer! Ik vind het heel lief wat je schrijft! :D Ik zit ook op een ander forum wat ik zelf gestart ben over wie er in november start met IVF en helaas ben ik zo'n beetje de laatste die start en die dames wisselen druk uit over allerlei dingen waar ik niets van weet nog echt omdat ik het nog niet doe allemaal (spuiten, metingen etc.) en ik zet daar af en toe ook reacties en zo maar weinig mensen reageren daar inhoudelijk op tenzij ik echt vragen stel maar niemand zegt nu bv dat ze hopen dat ik zwanger ben en dan voel je je toch een beetje allenig daar....:( Snap je wat ik bedoel? Ik weet dat niemand het kwaad of opzettelijk bedoelt,maar ik had daar ook gezet dat ik nu Astarte heet (idd ff wennen hahhaa) en daar reageert dus niemand op! Ik heb dat trouwens wel geschreven, dat ik het beetje jammer vond dat ik een beetje buiten de boot val nog omdat ik het nog niet allemaal doe werkelijk....;) Maar dan is het dus extra lief wanneer ik jouw berichtje lees. :) Dank je wel dus voor je lieve woorden die ik nét even nodig heb!!

Hoe is het met jou? Terug in de puberteit met puisten?! Dat is wel vervelend he!? Heb je verder nog last van dingen trouwens???

Gaan ze vrijdag met de echo kijken hoe groot je follikels nu zijn? Spannend! Wanneer krijg je dan de IUI weer??

Kus!

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    He Inkie! Spannend meid! Ik hoop toch dat het zo is, en een ruime week van te voren heb je ook vaak nog geen zwangerschapsklachten toch? Er is dus nog hoop! Ik zit 5 dagen ervoor en ik heb het zelfde als jij: geen gevoel erbij doordat ik ook geen zwangerklachten heb. Denk dak niet zwanger ben ook, zo voelt het gewoon niet!.....:)

Succes daar he!??
    xxxx

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ow ik lees net nog 9 dagen tot je eisprong dus dan duurt het nog ongeveer zo lang! Duhhhhhh....! :p

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ wel evenm wennen hoor!!! maar mooie avatar!!!

heb hetzelfde als jou.. geen gevoel erbij!! vorige keren had ik 4 dagen na de insim al diverse klachten...zoals moe misselijk buikbanden pijn en duizelig...en nu....helemaal niets dus....ik wacht wel af.

Ze weten op dat andere forum helemaal niet wie ze vergeten....
    je bent een kanjer en een echte vriendin die altijd wel raad heeft en ik hoop dat ondanks dat je aan de IVF begint toch gezellig bij ons blijft......dikke knuffel

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend Astarte, het is zo'n spannende tijd, je kan altijd bij ons blijven hoor, wij weten misschien niet helemaal hoe het voor je voelt wat je meemaakt, maar misschien is dat ook niet altijd nodig. Ik vind het knap van je dat het je lukt om het wat meer los te laten. Je helpt ons door je berichtjes en ik hoop dat wij jou ook af en toe een steuntje in de rug kunnen zijn.
    Hoewel ik het liever niet wil typen is er grote kans dat je niet de enigste van ons bent die de IVF route zal moeten bewandelen op weg naar het soms enige nog zichtbare doel in je leven, een baby krijgen. Een hele dikke knuffel!

Inkie ik denk dat het nog niets hoeft te zeggen dat je nu nog niets voelt, volgens mij kan het wel verschillen per zwangerschap. Dus ik hou hoop voor je!

Ow sunshine, balen van de puisten, ik verwacht dat dat bij mij ook zo zal zijn. Heb altijd al puisten van hormonen gehad. Nou zien mensen ook nog zoiets aan je, irritant. Het is al vervelend genoeg. Ik hoop dat het allemaal goed gaat, spannend, succes he!

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ ja puisten die krijg ik ook als ik met die hormonen bezig ben....

lac@hou hoop dat de iui toch gaat lukken.....

hier@ vanmiddag opeens een enorme steek in m,ijn onderbuik???? wie weet wat dat kan zijn???

Deel Deze Pagina