Oh meiden, ik hoop zo dat jullie nu toch stiekem zwanger zijn??!!!!! Het duurt allemaal al veel te lang. Succes met wachten. @Inkie, zou het de innesteling kunnen zijn? Ik heb ook eens zo'n steek gehad rond die periode. @Astarte, tja ik heb dat ook wel eens gehad bij een forum en eerlijk gezegd was ik daar snel klaar mee. Ik dacht, hallo ik ben er ook nog! Ik heb daar gewoon niet meer gereageerd maar het is echt niet leuk gewoon, maar ja, het is soms ook wel lastig als je niet met hetzelfde bezig bent. Blijf gewoon gezellig hier kletsen. Wij zitten ook allemaal in verschillende fases en ik ben inderdaad ook bang dat je niet de enige bent die IVF moet gaan doen dus dan kan je ons mooi alles vertellen Vrijdag gaan ze inderdaad kijken hoe groot en hoeveel follikels er zijn, ik hoop echt niet meer dan 3 want dan gaan ze niet insemineren. Ik verwacht dat ik dan maandag weer voor een echo moet en dan 's avonds pregnyl en woensdag de inseminatie. Hihi nou kijken of ik mijn lichaam al een beetje ken Door de hormonen kon het allemaal wel veranderen dus we wachten af. Vind het wel spannender dan zonder hormonen maar dat is elke verandering denk ik. @Lac, normaal heb ik altijd 1 puist als ik ongi moet worden maar nu zelfs meerdere, gelukkig is het niet de hele maand
Lieve lieve meiden, Was hele dag werken en vanavond weg en lees net pas jullie SUPER LIEVE BERICHTEN!!!! Echt hartverwarmend van jullie en zo attent! Wat voelt dat fijn. Dank!!!! Ik duik er nu in want ben gesloopt en morgen gaat de wekker weer vroeg! Reageer gauw weer inhoudelijk op alles maar nog wel 1 ding gauw: inkie!!! Spannend!! Die steek!!! Denk aan je en hoop mee! Xxx
Vanmorgen naar het z'huis geweest voor de 1e fm-meting. Ik had er twee van 15,5 en 17,5. Hier hadden we dus niet op gerekend, zit pas op dag 9. Ik moest meteen bloedprikken en zojuist ben ik gebeld dat ik zondag weer moet bloedprikken en dan hoor ik aan het eind vd ochtend hoe nu verder. Heb even een ovu-testje gedaan en deze was negatief. Ik ben alleen bang dat we dan alweer te laat zijn maandag maar ja, ze zullen het daar wel weten.
sunshine@ dat is al 2 flinke eitjes....en zo vroeg al in je cyclus...hoop dat je maandag toch nog optijd bent....ik zal voor je duimen.... hier@ weet echt niet meer of wat ik voel....beetje misselijk sóchtens en sávonds snel moe, maar zwanger???? dinsdag maar testen...als ik niet eerder ongi ben
Wow sunshine, dat gaat snel! spannend maandag. Ze zullen wel op basis van ervaring bepalen dat je maandag terug moet komen, klinkt mij wel wat laat, maar ja ik heb er geen verstand van. Inkie spannend hoor, die steek en nu deze klachten klinkt wel "verdacht".. Ik duim voor je..
Wow sunshine, dat gaat snel! spannend maandag. Ze zullen wel op basis van ervaring bepalen dat je maandag terug moet komen, klinkt mij wel wat laat, maar ja ik heb er geen verstand van. Inkie spannend hoor, die steek en nu deze klachten klinkt wel "verdacht".. Ik duim voor je..
Ha allemaal, Sunshine, wat gek en snel...in het weekend, wordt er dan niets gedaan, voor het geval dat? Je test was dus nog negatief..hmmm...wat gek. Blijf vooral door testen!!!...Heel veel succes en sterkte. Inkie, meid ik vind het heel goed klinken!!! Nu even afwachten of het ook zo is, het schiet al op!.....duimen maar!! Lac, jij zit er tussen in en in een rustige fase denk ik nu....? @hier: waardeloos. Moe, verkouden, en.....spottingbloedingen, van bruin tot vers sinds gister en vandaag dus ook vers bloed verloren maar het zet nog niet door, dus ik bel het ZH nog niet. Maar dus echt Kl-te, het gaat echt starten de IVF deze volgende week zeg maar. En dan voel ik me ook nog ziek dus echt happy ben ik niet maar het gaat. Ik had het ook niet verwacht dat ik zwanger was, dus tja....ik moet eraan geloven..... xxx
@all iui3 mislukt ik heb bij iedere 3 de keer 1 week na de iui Bruinverlies. Dan kan het toch niet goed innestelen?? Zou hier iets aan te doen zijn
@Inkie, spannend hoor, ik duim heeeeeel hard voor je! @Astarte, moet nog steeds wennen aan je naam Balen dat het toch op IVF aankomt maar aan de andere kant is er wel weer meer hoop denk ik. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. @Annaatje, balen dat het bij jou ook mislukt is. Ik heb geen verstand van bruinverlies, heb ik nog nooit gehad. Wel hoor ik het heel vaak hier op de site rond de innesteling. Misschien kan je even de gyn bellen, die weet het vast wel. Ga je nu ook aan de hormonen of was je dat al? @All, hier vanmorgen weer een nega ovu-test gelukkig. Morgen moet ik bloedprikken en dan bellen ze aan het eind vd ochtend hoe nu verder. Ik ben benieuwd. Zelf denk ik maandag inseminatie. Ben bezig om een surprise te maken maar heb er geen zin in!
Ik hoop inderdaad dat de kans echt toeneemt sunshine!! Ik durf echt niet te hopen!..... Mooi dat jouw test negatief is. Wel al lichte streep hopelijk??? Inkie ik blijf duimen!!! Annaatje, klinkt apart maar als innesteling ook. Die dan misgaat wellicht...? xx
@ sunshine ik heb altijd zeker 5 dagen bruinverlies voor mn nod Ik ga nog 3 keer iui doen zonder hormonen Dat is totaal 6 keer omdat wij het met donorzaad doen En hsg goed was. Na 6 keer een gesprek en dan zal wal met hormonen zijn....?? Maybe is ustrogan iets voor mij voor dat bruinverlies ofzo??
@ astarte ja ik zit in een niks fase. ga maandag beginnen met ovulatietesten. Ik denk dat je veel meer kans hebt met IVF dan met IUI of gewoon klussen. Spannend en moeilijk. @ anaatje, vervelend dat het niet gelukt is. Ik ben het eens met Astarte, het klinkt als wel een innesteling, maar vervolgens een vroege miskraam. Ik zou het met de gyn bespreken. @ sunshine spannend hoor.. je cyclus vliegt om met die hormonen. @ inkie, spannend nog zeg, ik duim voor je, hopelijk nog geen teken van ongesteldheid...
meiden @ dank jullie wel voor jullie duimen en hoop... l;ac@ nee, nog geen ongi tekenen..???? astarte@ balen zeg dat het weer niet is gelukt...hopelijk wordt IVF jou volgende poging en is die wel raak....we blijven duimen annaatje@ vind het ook weer erg K*t voor jullie dat het niet zo mag zijn....ook voor jou blijf ik duimen. sunshine@ heb je al bloed geprikt vandaag???? en nu??? hier@ gisteren hebben we laminaat gelegd op de zolder en dat is nu af... kreeg smiddags wel even last van duizeligheid. opvliegers en moeheid.....en nu heb ik een opgeblazen gevoel.....maar ongi klachten nee nog niet!!! We willen er niet te veel op hopen, dus we zien het dinsdag wel xxxxx duimen maar
meiden@ helaas ben ik net ongi geworden.... ik baal als een stekker....waarom???? we gaan weer opnieuw beginnen
Inkie!!! Hoe kan dat nou zo plots????!!!! Zonder voortekenen!!!!??? Is het wel vers bloed? Of bruin alleen?.... Sterkte!!!!!
astarte@ ik weet het ook niet. het is 3 dagen te vroeg, maar het is helder bloed en nogal erg hevig dus is er geen twijfel. alles zit vandaag een beetje tegen.....noem het maar een baaldag
@Inkie, oh nee zeg, waarom nou.............? Niet eerlijk he?! Sterkte en een dikke knuffel @All, hier vanmorgen de inseminatie gehad. We hadden een oogst van 4,1 miljoen, we hebben wel eens meer gehad maar goed er hoeft er maar 1 bij te zitten Die Pregnyl is trouwens ook niet fijn, pfff. Nu weer twee weken wachten, pfffff.
Hi dames, Ik ben vandaag begonnen met mijn 1e IVF behandeling start zeg maar. Ik moet 150 eenheden Gonal F spuiten per dag. Heb een uitgangsecho gehad omdat ik mee doe aan een onderzoek waar ze kijken naar evt aangepaste hoeveelheid hormonen. Ik had bij mijn uitgangsecho 7 follikels....geen idee of dat veel is, het is dacht ik niet bijster veel maar ik heb dan ook een laag AMH en zit tegen de 35 aan.... Heb eerste spuit gezet! *trots* Ging prima!!! Xxx