Ja welkom sunshine81! Ik klets nog niet veel mee dat is omdat wij in juli voor t eerst naar een fertiliteits afdeling gaan alhoewel we wel al onderzoeken bij m'n vriend hebben gehad. Die waren niet zo goed? Zelfde als bij jou. Te traag, wel redelijke hoeveelheid. Weet jij nu hoe het kan bij jouw vriend of geen speciale reden? Ik moet nog wel onderzocht worden ook. Ben benieuwd. We hebben al n kindje dus we weten dat het kan maar het is wel frustrerend. En jij al ronde 21! Pff ik vind ronde 15 al erg... Ik weet dus niet hoe lang het duurt voor wij aan iui beginnen omdat ik ook nog weer onderzocht moet worden om te dubbel checken of er bij mij niet iets is maar hoop zsm! Mag ik vragen welke onderzoeken bij jou zijn gedaan om te kijken of er iets was? @Hendrika: geldt die zomerstop ook bij jou? Is dat iets wat alle ZH doen?....
@Naat Ik heb niets gehoort over een zomerstop.... 13 juli heb ik de intake en dan zou ik de volgende ronde (aug) de eerste IUI behandeling krijgen..
Spannend he, Hendrika. Ik ben wel blij dat er eindelijk wat gaat gebeuren. Heb nu het gevoel dat we voor niks hebben geklust maar ja, hihi dat weet je maar nooit. Het zal maar wel een keer raak zijn. Ben jij nu overtijd? Of loopt je banner niet goed? @Naat, het duurt allemaal zo vreselijk lang. Wij zijn bij de huisarts begonnen met zaadonderzoek, dit was meteen niet goed en toen zijn we doorgestuurd. Bij de gyn was het ook niet helemaal goed maar in eerste instantie zou het goed genoeg moeten zijn om spontaan zwanger te raken. Toen een samenlevingstest, hier bleek uit dat er geen zaad door mijn baarmoederslijm heen kwam omdat het te traag is en teveel verschillende vormen. Daarna nog een HSG-test en toen nog een zaadonderzoek met een proefopwerking, hierdoor bleek dus dat het met IUI zou moeten kunnen. Het is een heel verhaal geworden maar als je nog vragen hebt dan moet je het gewoon vragen hoor!!! Hoeveel juli moet je naar de arts? Ik zie wel dat je een hele mooie regelmatige cyclus hebt, das wel fijn. En lekker kort
@Naat, het duurt allemaal zo vreselijk lang. Wij zijn bij de huisarts begonnen met zaadonderzoek, dit was meteen niet goed en toen zijn we doorgestuurd. Bij de gyn was het ook niet helemaal goed maar in eerste instantie zou het goed genoeg moeten zijn om spontaan zwanger te raken. Toen een samenlevingstest, hier bleek uit dat er geen zaad door mijn baarmoederslijm heen kwam omdat het te traag is en teveel verschillende vormen. Daarna nog een HSG-test en toen nog een zaadonderzoek met een proefopwerking, hierdoor bleek dus dat het met IUI zou moeten kunnen. Het is een heel verhaal geworden maar als je nog vragen hebt dan moet je het gewoon vragen hoor!!! Hoeveel juli moet je naar de arts? Ik zie wel dat je een hele mooie regelmatige cyclus hebt, das wel fijn. En lekker kort[/QUOTE] Hi Sunshine! Ik heb een redelijk goede cyclus inderdaad; regelmatig ook en weinig gekke dingen (denk ik....). Ik PB je even!
Klopt..ik ben overtijd maar wel met een negatieve test Vandaag is mn temp zelfs weer gestegen..dus weet het ook niet... Jouw verhaal is dezelfde als die van mij! Mijn slijm en zijn visjes matchen ook niet...de visjes gingen ook tegen elkaar aan plakken Het zaadonderzoek was hier wel ok alleen wat minder dan gemiddeld maar het zou wel moeten lukken om spontaan zwanger te raken... Het "probleem" bij mij is dat is af en toe een eisprong oversla... Dus alles bij elkaar werden we snel doorgestuurd voor IUI
Ik zag het net ook ineens bij jou Hendrika! Drie dagen over tijd?!? Toch spannend!!!! Negatief wil niet zeggen dat t ook niet zo is. Maar heb jij vaker last van dagen over tijd zijn of rare cyclus? Want als je soms niet eisprong hebt loopt natuurlijk je ongesteld ook niet zoals t hoort of niet?..
Ja ik heb t vaker dat ik een maand oversla maar dan heb ik ook geen ei.. Ik gebruik nu ovu testen dus weet zeker dat ik m nu wel heb gehad en ik temp ook dus dubbel check haha Misschien dat FF verkeerd gerekend heeft omdat ik 4 dagen een knal posi ovu test had..dan zou het betekenen dat ik morgen pas mn NOD heb Als mn temp morgen nog hoog is test ik nog een keer gister was ie negatief... Meestal ben ik op 12/13 DPO wel ongi maar nu zit ik op 15 DPO en een temp stijging.. Dus ik blijf toch nog een beetje hoop houden niet teveel, want dan is de teleurstelling weer zo groot
Ik snap t Hendrika! Wel super spannend!!!! Is het als je temp hoog blijft gunstig? Hou me er niet mee bezig nog met tempen...
Ja hoge temp is gunstig haha Maar ja..als je geen HCG aanmaakt zla ik niet zwanger zijn ook Ik snap er niets van... vandaag nog steeds hoge temp...
Maar zakt hij al de dag voor nod of pas op de dag zelf? Want dan is er minder hoop. Echter, als dat niet zo is, is er wel hoop!!!! wat zegt je gevoel?...Ik denk aan je!
@Hendrika, oh wat spannend zeg! Hoef je misschien toch niet de IUI in! Ik duim voor je. Goed teken dat je temp omhoog gaat. DUIM, DUIM, DUIM. Wanneer ga je weer testen? @Naat, ik denk dat ze in het z'huis je ook gaan adviseren om te gaan tempen een paar maanden om te kijken of en hoe je je eisprong hebt. Hebben ze het daar nog niet over gehad? Misschien verschilt het per z'huis hoor.
"normaal" zakt hij in 1x naar beneden naar de 36.2/3 en die ochtend wordt ik dan ook ongi.. Mn gevoel zegt dat het niet zo is..want ja..waarom zou het die andere maanden dan ook niet gelukt zijn?? Ik wou vandaag testen maar had geen tijd dus heb nu besloten om tot vrijdag te wachtten. Ben ik dan nog niet ongi en mn temp nog hoog, en de test weer negatief dan bel ik ff met de gyn... heb jij nog helemaal niet hoeven tempen Naat??
Ik doe al ovulatietesten en ik weet dat ik netjes ovuleer en mijn LF is altijd bijna constant. Dus ik hoef toch niet te tempen dan??
Toch nog wel even spannend dus Hendrika, ik hoop dat het toch raak voor je mag zijn!!! Ik duim voor je. @Naat, ik weet het niet. Je zou zeggen van niet maar ze kunnen er in het z'huis wel een heleboel aan aflezen. Je kan wel even voor de zeker de gyn bellen of ze dat willen. Kan je misschien nog een maand proberen. Het verschilt per z'huis denk ik.
Ik typ even snel een berichtje, ben namelijk op mijn werk. We hebben thuis vanaf vandaag een week geen internet (en tv.. ) dus ik kan alleen op mijn werk even spieken Ik reageer volgende week even op jullie, anders ben ik zo lang aan het spijbelen haha. We zijn gisteren voor de eerste follikelmeting geweest. Op dag 10 dus. En ik had al een Follikel van 18 mm! En ook een grote cyste van 7 cm Maar volgens de gyn is de kans groot dat dat vanzelf weg gaat. Vraag me alleen af of het kwaad kan als je zwanger wordt? Weet iemand dat? Nou ja ik moest dus gisteren meteen de pregnyl zetten Dat heb ik gedaan, voor het eerst en viel me best mee. Het prikte wel en het is nu ook nog wat gevoelig, maar ik heb het heel langzaam ingespoten en dat ging goed. En nu hebben we dus zaterdag al onze eerste iui! Echt zo snel had ik het niet verwacht, maar ik vind het onwijs spannend! Had gisteren zelfs zin om mezelf te spuiten (vreemd.. ) en nu kan ik niet wachten tot zaterdag. Eindelijk gebeurt er, voor mijn gevoel, iets! We hadden ook nog mazzel trouwens. Want ik moest dus gisteren ook nog snel pregnyl halen bij de apotheek. Blijkt dat ze dat dus nooit op voorraad hebben, en het er op zijn vroegst vandaag zou zijn. Maar een collega vond nog ergens een doosje! Ze zei al dat ik dan echt mazzel had, want ze hadden dit echt nooit in voorraad. Nou ja lucky me! En o ja, onderweg naar het zh vloog er een ooievaar over onze auto, en gisteren vloog er een door onze straat Ik zei al, die heeft eindelijk een tomtom gekregen, en zoekt vast ons huis voor een special delivery! Nou tot over een week...
Haha Danip, wat een gunstige dingen allemaal. Dit wordt jullie maand. Nog een nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Spannend hoor, ik duim dat de eerste keer meteen raak mag zijn.
Thanks! Ik vind het zo spannend! Internet doet het trouwens blijkbaar vandaag nog. Ben nu thuis, en ik kan er nog gewoon op. Wij stappen over naar KPN, en ik had een ingansdatum doorgegeven met de vraag dat als de vorige provider een andere einddatum zou hanteren (daar had ik nog bericht van) of ik het dan nog zou kunnen wijzigen. Nou dat kon, dus alles aangevraagd. Toen kreeg ik een bericht van de huidige provider dat de einddatum een week eerder is. Dus ik weer bellen met kpn om het eerder in te laten gaan, blijkt dat dat daar helemaal niet kan! :x Wel later maar niet eerder. Dus nu zitten we een week zonder tv, internet en telefoon.. Goed begin bij KPN dus. :x
Heb ik nog mooi tijd om op jullie te reageren @ Sunshine: Echt balen van de zomerstop! Vind het eigenlijk ook best raar! Bij ons hebben ze gelukkig geen zomerstop, anders zou ik echt enorm balen! Het gevoel van spanning en blij zijn dat er eindelijk wat gebeurt herken ik heel goed! De mmm is natuurlijk sowieso heftig, maar nu worden de kansen wel weer groter. @ Hendrika: Jeetje al 6 dagen overtijd. Dan kun je op een gegeven moment ook wel gek worden van de spanning! Wanneer ga je weer testen? Ik duim voor jullie! @ Naat hoe gaat het met je?
@Hendrika, en....... heb je alweer getest? Toch spannend he?! @Danip, hihi goed begin bij KPN ja, pfff. Een week is dan best lang haha. Geniet er nog even van