Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog geen :). Mijn vriend begint zich al af te vragen of er hormonaal iets niet klopt met mij. Maar volgens mij heeft de gyn daar al op getest.
    Dus dat zal wel niet... hoop ik.
    Ik ga ook the voice kijken. Ben helemaal alleen deze donkere avond en nacht, alleen met onze kat. bluh. Wordt ook een beetje verdrietig van lieve babytjes en kindjes op tv, reclames, sinterklaas, op straat, in de winkel, met sint maarten aan de deur, overal.

2. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    annaatje@ veel plezier dit weekend...
    ja 2012 is voor ons

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Lac, ja ik heb ook van die momenten, pffff. En dat is niet heel handig met al die kleintjes van vrienden enzo. Dikke knuffel en ik zou anders gewoon de gyn even bellen!

4. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    #584 Lac, 25 nov 2011
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
    Net een :) gevonden!!!! ik ga de gyn bellen...

net de gyn gebeld tenminste kreeg de afdeling verloskunde aan de lijn, ze bellen me terug. ben benieuwd of het kan, zal ws zondag worden, maar ze doen er in het weekend maar 1 IUI per dag... spannennnd

Net teruggebeld het wordt zondag middag!! Ik ben blij!!

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ikke ook blij zn voor jouw lac

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Goed nieuws Lac!!!

Mooi! Jij dat zondag, ik de eerste fm en beiden met goed resultaat!!!!!

X

7. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt anna en astarte!
    En astarte daar gaan we voor!

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ wat ben ik ontzettend blij voor je. dat het toch dit weekend nog mogelijk is.......ik ga heel hard duimen..

astarte@ ook voor jou heel veel succes met je fm...hopelijk is ie goed gegroeid.....ik duim heel hard.

hier@ vandaag weer verder met zinderlijkheid....gister avond op de valreep nog even een kleine poep gedaan...zo super trots dat hij was...resultaat SUPER sticker....en smartie

9. sunshine81

@Lac, JIPPIE wat moet dat toch nog een goed gevoel geven en wat fijn dat er ook IUI op zondag is, bij ons namelijk ni, ook geen m-metingen enzo! Succes en we gaan weer heel hard duimen!

@Astarte, jij ook alvast succes morgen bij je eerste fm-meting. Hopelijk weet je dan snel meer..........

@Inkie, wat goed zeg en wat zal het lekker zijn als hij helemaal zindelijk is. Daar mag hij en jullie ook best trots op zijn:D

@All, hier ontzettend pijn aan mijn borsten, meteen na de eisprong al maar het doet nu zelfs soms zeer als ik alleen nog maar loop, pffff. Verder nog geen nieuws maar ja het is ook nog niet zo lang geleden.
    Zag trouwens net de naam Ameera voorbij komen op tv voor een meisje, wat vinden jullie daarvan? Vind het altijd leuk om namen te bedenken enz.

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie bedankt!! en wat is je zoon een grote jongen! Met recht een sticker verdient! Bizar he, hoe blij je kan zijn als kind met dat soort dingen :)

@ sunshine, ja ik ben ook heel blij dat ze dat ook in de weekenden doen. We hebben nu al 2 pogingen in het weekend gehad, scheelt weer 2 maanden.

@ allemaal
    Ik moest vanmorgen nog even bellen naar de gyn over praktische dingen, toen bleek dat hij het beter vond om vandaag de IUI te doen.
    Dus net terug uit het ziekenhuis en IUI gehad.
    We hadden een hele goede score, beste tot nu toe, 2 miljoen goed beweeglijk en 22 miljoen in totaal.

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Lac: spannend meid, fijn dat het goed was de score en nu weer wachten...oeffff altijd moeilijk he? Maar hou je taai!!!!!

Even update van hier:

Ik heb vandaag mijn eerste FM gehad en we hadden....3 eicellen. Magere hoeveelheid en toch was de IVF arts tevreden omdat de kwaliteit wel heel goed is van die drie. En nu hebben we woensdag (of evt dinsdag) al de punctie!!! En ik ben net pas een week bezig! Heel snel dus! Eentje was al 21 mm en de andere 2 waren 14 en 15 mm....

Ik ben wel blij maar ook bang dat het doordat het zo weinig is niet werkt. Maar ik blijf vertrouwen....op wat ze zei: kwaliteit is goed!....En dus hoop ik dat dat de eindresultaten gaat helpen!!! Want het blijft heel spannend ik heb vannacht heel slecht geslapen ervan was zo gespannen en bang dat het niet goed zou zijn! Dus toch ook blij dat het wel iets oplevert. De arts zei dat ik in mijn korte IVF-traject het wel goed doe met deze opbrengst. Ik was ook helemaal verbaasd toen ze zei dat we de punctie al konden gaan doen!....

Nou ik lees jullie!

xxx

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hoe spreek je Ameera uit dan? Als Almere of Amira? Ik weet het niet, ik vind die naam niet zo heel erg bij mij aanslaan eerlijk gezegd maar ja JIJ moet het mooi vinden met je man! :)
    Dank voor je succes wens, zie 1 post eerder van mij de uitslag!....
    Pijn aan de borsten bij jou is hoopvol! :D.....Kusje

13. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte dat is snel!! 3 van goede kwaliteit is beter dan 6 van slechte lijkt mij... spannend de punctie, krijg je een roesje? Zie je er erg tegen op? Hoe is het nu met die hormonen, heb je er veel last van?

@sunshine ik was helemaal vergeten te reageren op je post. Die pijnlijke borsten zijn wel opvallend! ik ben het met astarte eens, geeft wel hoop.
    En wat Ameere betreft, klinkt wel leuk. Voor mij persoonlijk ga ik meer voor de Nederlandse namen.

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Lac,
    Ik heb niet heel erg last vd hormonen, wel iets meer opvliegerig soms maar totaal niet shocking, 1 piepklein puistje, soms wat menstruatiepijnen en gister was ik snel verdrietig. Al met al..niet slecht vond ik.
    Ik zie wel tegen de punctie op maar ja, het zijn er maar 3 dus dat is zo klaar denk ik!....;) Hoop ik!.......
    Ik krijg niet standaard een roesje, maar dat moet ik vragen en ik twijfel, want ik wil het wel graag, of iig pijnstiling die heftiger is dan een paracetamol en voltaren.....Maar misschien is het zo voorbij weer....en valt het met 3 wel mee...

Ik weet het gewoon niet!

XXX

15. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ spannend hoor al die symptonen...die lijken wel te passen in het juiste plaatje.....we duimen.
    de naam Ameere zou niet iets voor mij zijn...maar smaken verschillen, gewoon doen waar jij je goed bij voelt

lac@ wat heb jij mazzel gehad dat je nog even moest bellen zeg....anders was je misschien te laat geweest deze maand..
    we duimen voor je...voel je al iets???

astarte@ idd 3 goede eicellen zijn fantastisch...ik hoop dat de punctie mee valt..maar ik heb geen ervaring daarmee....ik ga wel heel hard duimen.

hier@ morgen de 1e echo weer....
    Jullie weten nog wel dat ik een buitenbaarmoederljke zwangerschap heb gehad...en in die zelfde periode was ik samen met mijn jongste zus zwanger..(helaas had zij ook een miskraam)
    Gisteren kreeg ik een telefoontje van mijn zusje...en en en
    ze is 3 maanden zwanger....
    Ik ben heel blij voor hun maar het geeft toch weer een heel dubbel gevoel.... waarom hun wel en wij nog steeds niet..

16. sunshine81

@Lac, nu begint het wachten weer...... Wat een goede oogst zeg, dit MOET geluk brengen. We gaan weer duimen en heel veel kaarsjes branden!

@Astarte, zo dat ging snel zeg. Ik zou ook zeggen beter 3 goede dan 6 slechte. Even om je wat meer hoop te geven, mijn schoonzus had er 2 de eerste keer en het is een gezonde tweeling:D Weet je al wanneer je de punctie hebt? Hele dikke knuffel, het komt allemaal goed.............

@Inkie, pfffff, dat is even schrikken zeg. Kan me voorstellen dat dit even heeeeel hard aankomt. Weet ze wel van jullie dat jullie bezig zijn in z'huis? Dikke knuffel en succes morgen met de echo!!!

@Ameera (spreek uit Amira) dit is ook helemaal geen naam voor mij maar kwam het tegen en dacht......... oh dit is apart. Vind het altijd gewoon grappig wat anderen van zo'n soort naam denken. Eigenlijk alle namen, altijd leuk om te bedenken:D

@All, hier nog steeds vreselijk pijnlijke borsten. Vandaag op de fiets naar mijn werk geweest en dat was niet echt een pretje..... Denk overigens niet dat het wat betekend, heb het al vanaf de dag na de IUI maar wie weet. Verder helemaal niks nog......We wachten nog even ongeduldig af;(

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Inkie: meid, wat een rotgevoel geeft dat dan he, dat zij toch alweer zwanger is en jij niet. Ik WEET hoe je je voelt...! Ik denk dan: laat het even toe en laat het zijn, want het is ook niet leuk. Ook al gun je die ander in dit geval je zus het beste van de wereld. Dus....let it be.

@Sunshine: ik wil geen hoop geven maar toen ik 1 x een lichte streep had en dacht dat ik zwanger was, had ik vanaf ovulatie hele gevoelige borsten en ik ben er toen zeker van geweest dat ik zwanger was. Dus....ook al was het uiteindelijk niet goed, het zwangere gevoel was er en bij jou klinkt het dus hoopvol!!!! Joepie!

@Lac: succes met wachten meid!!! We duimen voor je!

@hier: Vandaag door het ZH gebeld: 30e de punctie!! In de ochtend!!! Ik ben gespannen blij!!! xxx

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ ja ze weet het al vanaf het begin..crsitan is ook het resultaat van een iui....ze vond het wel heel erg moeilijk om het te vertellen, dat vertelde ze wel..maar voordat ik het van een ander te horen kreeg wilde ze het toch vertellen..
    en inderdaad let it be...mijn tijd komt nog...
    Je symptonen zouden best wel raak kunnen zijn. toen ik zwanger was had ik binnen 2 dagen na de insim al dezelfde symptonen
    gevoelige borsten. opgeblazen gevoel, misselijk en vooral in de auto (bijrijderskant) als manlief weer iets te hard door de bochten ging. en pijnlijke buikbanden...we wachten af..spannend

astarte@ heel veel succes de 30e in het ZH....we denken aan je.

hier@ we wachten morgen af

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte valt inderdaad wel mee qua last van hormonen. Ik zou zeker om een roesje vragen en van te voren flink paracetamol slikken, waarom pijn lijden als je het ook wat minder heftig kunt beleven. Zonde als je er een trauma aan over houd. De 30ste dat is woensdag al!! Lekker snel spannend hoor...

@ inkietoy wat fijn voor je zusje, maar ook moeilijk, ik snap hoe je je voelt. Jullie tijd komt nog wel. Succes morgen.

@ sunshine ik vind het wel spannend bij jou hoor. voorzichtig een beetje hoop?

@ allemaal bedankt voor het duimen en blij zijn voor mij. En inderdaad ik denk dat ik veel geluk heb gehad met mijn belletje 's morgens. Want ik dacht ook al, wel laat zondag. Ik voel verder me niet anders dan anders. Een steekje hier en een steekje daar, verder niets. Dus tja als het hoort dat je direct iets merkt, dan zal het niet zijn gelukt. Maar ja ik heb wel goede hoop. Ik wil graag zwanger het nieuwe jaar in! Ik wacht maar weer ongeduldig af. Gelukkig weer wat afleiding de komende week. Ik ben daarom een paar daagjes niet online.
    Ik heb trouwens al wel een afspraak bij de gyn gemaakt om te bespreken hoe verder voor in het nieuwe jaar. Met hormonen of niet. Ik kan die afspraak altijd nog afzeggen :D.

20. sunshine81

@Inkie, hoe is het gegaan met je echo?
    Ja, ik kan me ook voorstellen voor mensen dat het moeilijk is om te vertellen en wel fijn dat ze het jou wel rechtstreeks verteld en niet via anderen. Ik heb in mijn directe omgeving gevraagd of ze het ook gewoon zo snel mogelijk willen vertellen en de meesten houden er rekening mee maar moeilijk blijft het wel.

@Astarte, spannend hoor morgen! Zie je er erg tegenop? Hoe laat moet je? Heel veel succes alvast en je hoeft maar 1 keer:D

@All, ik durf eigenlijk niet meer zo te hopen inmiddels. Door wat jullie schrijven krijg ik wel weer een beetje meer hoop:D Vanmiddag had ik ineen keer wat felle steken links onderin mijn buik. Wachten duurt zooooooooo lang.........

Deel Deze Pagina