Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    sunshine@ mijn echo was goed en vrijdag de 2e echo.
    al die symptonen ik hoop het zo voor jullie...

astarte@ heel veel succes morgen...hoop dat het erg meevalt..
    knuffel

hier@ vandaag naar de KNO arts voor cristan= gehoortest
    zijn gehoor is perfect
    veder alles rustig

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Inkie, fijn dat alles goed is met de kleine zijn gehoor. Waren er redenen om te twijfelen?
    Hoe groot waren de folikels?

3. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshne@ cristan heeft een spraak/taal achterstand.
    in juli is hij aan zijn amandelen geholpen en de arts wilde zeker weten of zijn gehoor in orde was..en dat hij alle woorden en geluiden goed kan verstaan zodat dat niet de oorzaak kan zijn

In mijn Linker eileider had ik 5 eitjes waarvan de grootste
    nu 14 mm is

4. sunshine81

@Inkie, oh wat is het dan dubbel fijn dat zijn gehoor helemaal goed is zeg!!!
    Goede score ook, ik ben benieuwd wat er vrijdag uit komt..... Ik ga heeeeel hard duimen.

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve dames,
    Punctie gehad, zonder extra pijnstiller nog naast de zetpillen. En het viel me heel erg mee! Tuurlijk deed het zeer maar veel minder dan ik dacht!... Gelukkig!!! Had er ook maar drie natuurlijk....
    En dan kom ik bij mijn iets mindere nieuws; het heeft 1 eicel opgeleverd maar.... Ik ben niet negatief maar om nou te zeggen positief.... Ook niet. Ik was teleurgesteld daarover en ook blij met dat er toch 1 is.. Heel dubbel dit gevoel!!!! En heel gespannen word je hiervan want mijn kansen zijn nu wel klein. Ben als de dood dat het niet bevrucht!!!!...kreeg wel vd arts de vraag gelijk over die 150 eenheden gonal f en dat we dat op moesten schroeven waarschijnlijk. Ja dat dacht ik ook, sterker nog ik wil menopur proberen!!! Kan je dat vragen? Want in hun folder staat niets over menopur alleen gonal f en deca..

Inkie fijn dat er met je zoon niets raars is gelukkig!!

Sunshine ik hoop door met je!!! Ik ben erg gespannen en nerveus voor as zaterdag dan horen we of er een bevruchting is geweest of niet....!!! Samen voor en met elkaar duimen!!!!

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Vijf al!!! Goed!! En rechts!!??? Xx

7. sunshine81

@Astarte, gelukkig viel het je mee maar ik kan me heel goed voorstellen dat je nu een dubbel gevoel hebt. Zou ik ook hebben als ik jou was. Gelukkig was het er in ieder geval 1, beter iets dan niets en dit is waarschijnlijk een hele goede:D Ik ga heel hard voor je duimen!!! Heb je dan zaterdag ook de terugplaatsing? En wat voor kans heb je dan dat het goed innesteld? Wat een vragen he, maar ik denk dat wij er ook aan zullen moeten. Is nergens op gebaseerd hoor, gewoon een gevoel. Dikke knuffel....

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja zaterdag evt tp!!! Hoor ik zaterdag morgen.... Zeker dubbel en heel spannend. Heb er geen goed gevoel bij maar dat kan ook goed onzekerheid en angst zijn!!!!

Kus

9. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Astarte klinkt dat je dapper de punctie hebt doorstaan. Jammer zeg dat het maar 1 tje is. Ik duim voor je. Heel spannend hoor.

Inkie klinkt dat je al snel IUI weer hebt, dat gaat voorspoedig.

Sunshine ik blijf het spannend vinden bij jou.

Ik kwam er net achter dat een collega/vriendin zwanger is. Toen ik er naar vroeg bleek het te kloppen. Ze is 8 wk, ze kreeg voor het eerst zwangerschapsklachten toen ze 6wk op weg was. Dus je hoeft niet al voor je menstruatie wat te voelen. Ik voel in ieder geval niets anders dan anders.

10. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ fijn dat de punctie toch is megevallen, 1 eicel maar ik weet zeker dat dit hem is....heel veel geluk voor zaterdag we duimen heeeeeeel hard voor jullie.
    In mijn rechter eistok zaten alleen maar erg kleine eitjes dus die doet niet mee.

sunshine@ heb je al wat meer klachten????? spannend hoor maar dat wachten is zooooooo zwaar.

lac@ ja ik weet hoe je je voelt....waarom zij wel en wij nog steeds niet...je wilt blij zijn voor die ander, maar toch is het een dubbel gevoel

hier@ morgen pas de 2e echo

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Inkie! Fijn je even te lezen! Spannend hoor, ik hoop dat het morgen een betere uitslag geeft nog dan bij de eerste echo.
    Weet je zeker dat dit hem is??? :) Dat zou me heel blij maken!! En heb je die gevoelens vaker en beter: komen ze uit?!!!? Ik hoor dat erg graag!!

Hier op het moment erge pijn steken in mijn rechter eierstok, doet nu toch meer zeer dan ik dacht.......ik lig op bed nu.....

Erg nerveus en angstig voor as zaterdag en de uitslag.... Probeer te vertrouwen maar het is moeilijk.....

Liefs voor de andere dames!
    X

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ we snappen dat alles een hele grote invloed heeft op je lichaam....rust lekker uit...en heb vertrouwen...dikke knuffel

13. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte, sterkte! Hoop dat je je snel beter voelt.

14. sunshine81

@Astarte, probeer een beetje te rusten. Voel je je alweer wat beter? Ik ga wederom vanavond een kaarsje branden........

Vanavond ga ik heel veel kaarsjes branden voor ons allemaal..........

@Inkie, succes alvast voor morgen. Ik hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn.

@All, hier vanmiddag het idee dat ik ongi ga worden. Had een paar minuten ongi-krampen. Pfff........... ik weet het ook niet meer hoor, ben stik sjagie en zit met mezelf in de knoop. Probeer veel afleiding te zoeken maar ik vind elke poging weer zwaarder..........
    Ik moet echt proberen om hoop te houden maar het is momenteel heeeeeeeeel moeilijk.............:x

15. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ krampen hoeven nog niets te zeggen...
    ik blijf voor je duimen......
    het wachten is lang, en idd elke poging is zwaarder

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sunshine hou je taai! Het is ook zwaar! Ik snap je!!!

Inkie dank voor je opsteker, we wachten en duimen!...
    Jij bijna aan je ei!!!!

Lac, ook nog heel even wachten! Maar dan op een posi test! Liefs!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    PS Sunshine nog 7 dagen tot testen, geef het nog even tijd, die krampen zeggen nu nog niets! x

18. sunshine81

Helaas is ook deze poging mislukt.............:x

@Astarte, succes morgen, ik duim voor je!!!

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    He sunshine wat ontzettend moeilijk en rot. Een hele dikke knuffel. Het is ook elke keer weer een gigantische teleurstelling. Ik snap je helemaal, vindt het ook elke keer weer moeilijker. Maar ik hoop dat je snel je hoop weer vindt. Want je hebt recht op hoop. Misschien helpt het als je aan je gynaecoloog vraagt hoe die naar je kansen kijkt. En ik denk ook, als het je even te veel wordt, misschien helpt het je wel om even 1 maandje over te slaan, om je weer wat op te laden.
    Nog bedankt voor je kaarsje.

Astarte ik duim voor je!

Ik heb 3 dagen opgetrokken met mijn zwangere collega die kotsmisselijk is. Lastig want zij weet niet dat ik in dit traject zit, en ik vond het best lastig om 3 dagen geconfronteerd te worden met haar zwangerschap. Ik heb goede hoop, maar voel me verder zoals altijd. Wachten duurt weer veel te lang.

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ ik weet niet wat ik moet zeggen.. zo rot voel ik mij.
    heel veel sterkte....en idd je moet hoop houden en wie weet volgende maand.....nieuw jaar nieuwe kansen...dikke kus

lac@ ik heb dat ook meegemaakt.....wie weet ben jij de volgende....ik duim nog heel hard voor je

astarte@ hoe is ie meid.....gaat alles nog een beetje

hier@ vandaag mijn echo en ik was er heilig van overtuigt dat mijn eisprong al was geweest, omdat ik daarna altijd jeuk krijg.(van onder)...blijkt dat alles er nog zit. nu zondag spuiten (pregnyl) en dinsdag insim...... ben wel erg gespannen.
    VK heeft gezegt als het deze keer niet raak is dan moet ik zwaardere hormonen gaan spuiten, dus ipv tabletten moet ik 5x spuiten.....ben als de dood dat ik dat moet doen..dus ga ik maar hopen dat het deze keer wel lukt.
    Verder ben ik vandaag op soll gesprek geweest.....en aangenomen!!!!!!!
    dus mag ik woensdag een keer meedraaien, als ik dan nog een goed gevoel heb wordt mijn contract opgesteld

Deel Deze Pagina