Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Sun,...., wat kan ik zeggen? Behalve dan k.ote voor jou en wat een teleurstelling!!!!! Hoe kan dat nou?? Je zit 7 dagen voor testdag!?!?!? Is dat niet erg vroeg voor al een menstruatie?... Is het wel doorgezet echt ook??? Ik denk aan je!!!! Dikke knuffel/kus!!

Inkie gelukkig dat ze er nog zaten!!! Nog steeds 5?! Ben heel benieuwd!!!

Lac rare situatie met die collega, ken je dr al lang? Misschien over tijdje toch vertellen als deze poging mislukt. Want het kweekt ook begrip en duidelijkheid als je vaak mey dezelfde persoon werkt. Is dat t geval???? Sterkte iig! En succes!!!!:)

Hier alles oké wel nerveus uiteraard maar iets minder negatief dan eerst. Meer van: het kan goed of slecht zijn ipv het zal wel slecht zijn ;)!

Ik post morgen zsm al denk ik dat ik bij slecht nieuws niet gelijk achter de pc kruip.... Anderzijds biedt het veel giga troost met jullie te kunnen delen wat ik voel zonder vooroordelen die we allen tegenkomen!

Liefs! Ga er nu in want ben kapot en heb ook nog pijn vd punctie toch!...

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ps inkie v harte met je nieuwe baan!! Wat ga je doen??? X

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo dames,

Hier een hele blije Astarte!!! :D
    Er is bevruchting geweest en er is een heel goed embryo uitgekomen!!!!!!!!!!!!!!! Joepieeeeee!!!!!!!! Vanmiddag om 14.00 de TP!!!!!

Liefs!!!

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    astarte@ wat super!!!!!! ben zo blij voor jullie.. zoals we zeiden als het maar 1 goed ei is.......veel succes vanmiddag.....
    woeoeoeoeoeoe

5. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    wow astarte wat een goed nieuws!!!! succes!!!!

En inkie gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Wie weet is het spuiten niet nodig... en mocht het wel nodig zijn misschien wil dan je man spuiten??

Hoe is het sunshine, voel je je al ietsje beter?

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ hoe was de TP...???

sunshine@ hoe is ie nu met je??? maak me toch wel een beetje zorgen....weet dat we er zijn om alles met je te delen, ook je minder goede dingen en gevoelens..hele dikke knuffel

lac@ en heb je al een idee???? hoe voel je je??

hier@ vandaag naar het winkelcentrum geweest..omdat zwarte piet daar was..een hele leuke middag gehad en ook nog 3 kadootjes gescoord.

7. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb veel dorst en was vanmorgen een beetje misselijk, licht gevoelige bosten en ik heb een koortslip. Zegt dat wat? Ik kan er zelf nog geen kaas van maken.

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx meiden...... Ja het is gisteren doorgebroken en inderdaad is het wel erg vroeg. Morgen is 15 dagen na inseminatie maar ik denk dat die hormonen spuiten me veranderen. Heb ook ontzettende krampen in mijn buik en leef op pijnstillers. Het gaat wel weer, we gaan op naar nummer 5 en hopen en duimen dat we toch nog stiekem dit jaar zwanger zijn..............
    Na de 2e IUI heb ik inderdaad ook een maand rust gehad maar daar moet ik nu nog niet aan denken. Als de IUI het voor ons niet mag zijn willen we nog een verre reis maken en daarna met IVF starten al hoop ik niet dat het zover komt.

@Astarte, JIPPIE wat een goed nieuws!! Hoe is het gegaan? Is het je meegevallen? Ik ga heel hard duimen voor een plakkerd..........

@Lac, klinkt goed, ik duim voor je!!!!!!

@Inkie, spannend weer he?! Wat kan je lichaam je dan toch weer voor de gek houden. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat ga je doen? Heb je verteld over je situatie?

9. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine mooi dat je weer wat hoop terug hebt. Heeft de gyn gezegd hoe vaak jullie het gaan proberen voordat je aan IVF gaat beginnen?

Ik weet het niet bij mij hoor, ik heb al zo vaak dezelfde dingen gevoeld zonder dat het iets betekende. Maar ja, ik duim hard verder en kan jullie duimen ook goed gebruiken!!

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh yeah, ik ben nu eindelijk een "Member" :cool:

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac @ we duimen heeeeel hard voor jullie...

sunshine@ rust lekker uit deze maand....en we hopen dat 2011 op de valreep nog geluk brengt.
    Is bij jullie de fertiliteits poli de laatste 2 weken van december wel open???? bij ons zijn ze dicht

mijn nieuwe baan is telefonisch verkoop..niet de meest ideale baan , maar alles is beter dan niets...en vanuit een werkende situatie soll is altijd beter.
    Nee ik heb niets verteld over de situatie...bij mijn vorige werkgever heeft dat mij de kop gekost, en na een half jaar dus ook mijn ontslag... ik zie het wel als het zover is

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Inkie! Heb je je ei al gevonden!???? Liefs!

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Jihaaaa! :D

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend zeg!!! Ik weet het ook niet, wat het kan zijn, vooral dan die koortslip eigenlijk....;). Ik weet alleen dat je dat krijgt als je weerstand daalt en niet om je te ontmoedigen maar dat heb ik juist altijd voor NOD als ik het word......Maar misselijk aan de andere kant brengt een heel ander gevoel omhoog: wellicht toch zwanger!!!!!!! Ik hoop het echt voor je Lac!! Wat is je eigen gevoel erbij????? Laten we vooral eeeeerrrgg hopen! Heb jij meestal roze van te voren o.i.d.??? Nog 5 dagen!!! Sterkte!

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi lieverd, wat ontzettend teleurstellend dit zeg! Ik vind het ook erg vroeg hoor.....Maar aan de andere kant 15 dagen na inseminatie is dan wel weer volgens het boekje...toch? Mag jij nog voor een poging dit jaar op (vroeg Inkie volgens mij ook al)? Bij ons zijn ze vanaf 23-12 dicht tot 1 januari dacht ik. Grote schoonmaak doen ze dan....Ik weet dus als het mislukt, begin ik in januari weer opnieuw...

Op zich nog niet eens zo gek, want als ik wel ongesteld word na deze TP is dat dus ergens voor of op de 18e december en twee weken later zijn ze open dan is het half januari dat ik alweer zou kunnen starten indien nodig. Maar ik hoop en probeer te focussen erop dat dat niet nodig is. Positive thinking naar mijn kleine embryootje!!!!!....Ik hoop het toch zo!
    Alles is me trouwens meegevallen Sunshine...de punctie ook (zie andere post) en de TP is niets, dat is gewoon even benen wijd en het gaat erin en klaar....! :D Zo gek, dat ik nu een embryo in me heb wat moet gaan nestelen nog...!!!!!! Technisch ben ik zwanger maar het voelt heel gek....en je durft ook niet te genieten omdat je weet dat het nog mis kan gaan...!

Nou ik lees jullie en Sun, sterkte meid!!! X

16. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Astarte lijkt me echt een bizar idee, zo'n embryo die nog even moet gaan nestelen. Moet je nu nog hormonen spuiten, of is nu alles verder natuurlijk? Ik duim voor jullie!

Ik denk, omdat mijn eisprong een beetje laat was deze maand, dat ik, mocht ik wel ongesteld worden, nog een dag of 2 extra moet wachten dan mijn banner aangeeft. Ik begin vaak met bruin, maar heb nooit een koortslip als ik ongesteld ben.
    Ik kan eigenlijk niet meer wachten. Ben ook heel de dag al dit forum aan het checken... ik wou dat het al een weekje verder was...

17. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ ik hoop dat alles goed blijft gaan..nu nog innestelen.
    we duimen heel hard..

lac@ het wachyen duurt het langst...een koortslip heb ik nog nooit gehad dus dat weet ik niet. verdere sympt zijn wel goed te plaatsen./..spannend!!!!

hier@ vanmiddag mijn spuit gezet....toch weer spannend...
    disndag insim en vanavond nog even klussen....
    morgen pakjes avond.
    Ik hoop dat 2011 nog een mooi kerstkado heeft voor ons. :)

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Lac! Ik hoef niets meer te spuiten maar wel vaginaal bolletjes Utrogestan inbrengen voor je bm slijmvlies! 3 x per dag dus je bent lekker bezig hahaha! Dat moet ik nog een dag of 6 en dan stopt het en de week erop mag je testen....!

Liefs

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Inkie, wat moet jij dan spuiten, Pregnyl ook of iets anders??? En moet je toch nog klussen ook erbij???? Is dat nog gelukt? Best lastig op commando soms....;) Ging de spuit zetten wel goed?
    Jaaaa wij hopen allemaal op een mooi kerstcadeau!!!:) xx

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ ja het is pregnyl en dat gaat me goed af.. en omdat er geen medisch oorzaak bij ons is gevonden waarom het tot op heden nog niet is gelukt, raade ze ons aan om het toch nog zelf te doen.
    en idd op cammando is niet zo leuk, maar je weet waarom je het doet.
    Morgen insim.

Deel Deze Pagina