@Lac, wij mogen nog 2x IUI proberen en dan gaan we naar IVF. Maar ze veranderen bij ons nog wel eens dus het kan maar zo weer veranderen. Ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen, het klinkt goed maar ja..... Ik weet eigenlijk niet of ze bij ons ook dicht gaan maar ik heb dan rond de 14e de inseminatie dus dat zou er net voor vallen. Maandag heb ik eerste fm-meting weer. Straks weer beginnen met hormonen spuiten........... @Inkie, ik zou het ook niet zeggen hoor maar misschien is het lastig met afspraken in het z'huis. Wanneer mag je beginnen? Leuk hoor en inderdaad, beter iets dan niets........ Enne........ succes morgen, ik duim voor een goede zaadkwaliteit!!! We moeten allemaal nog zwanger dit jaar........ Kan nog net @Astarte, het lijkt me echt zo vreemd om nu een embryo te hebben maar dat je nog niks zeker weet. Nu lijkt me dat het wachten dan nog langer duurt........ Ik hoop zo dat je ons snel goed nieuws kan vertellen. Wanneer mag je testen? Spannend hoor! Ik ga weer heel hard duimen..........
@Sunshine: Hi lieverd, ik mag 2 weken en 1 dag na de TP testen (=18/12, zie mijn handtekening )! Ik lees wel dat anderen zo'n twee dagen daarvoor testen al en dat dat ook wel oke is maar ja, ik ben zo'n braverik die dat niet durft omdat ik bang ben dat ik vals positief test hihih maar ik ga zeker wel eerder testen mijzelf kennende... Jij succes met spuiten weer!!! Wat spuit je nu, weer die gonal F ook???? Of was het nou iets anders? xxx
@inkie succes morgen!!!! @sunshine dat is al snel IVF, ik hoop dat het niet nodig is. En inderdaad mooi streven allemaal nog zwanger in 2011. Astarte is in ieder geval al heel goed op weg. Nu wij nog. @astarte wat een gedoe met die bolletjes, maar daarmee denk ik ook weer meer kans dat het lukt. Ik hoop het echt zo voor jullie. Ik vind mijn wachten lang duren, maar als je weet dat er een embryootje in je zit is het volgens mij nog veel moeilijker om te wachten. Hier begin ik goede hoop te krijgen. Ik hoop maar dat mijn lijf me niet voor de zoveelste keer voor de gek houdt...
Spannend Lac!!! Ik hoop heel erg voor je mee!!!! En ja die bollen moeten helpen dus ik heb ze zojuist weer netjes ingebracht ! Kus
lac@ ik hoop zo voor je dat het deze keer lukt....gaat het vandaag nog goed???? duimen doe ik voor je sunshine@ ik mag woensdag beginnen met werken, dus ik zie het wel astarte@ hoe voel je je? toch wel raar je weet dat je zwanger bent, maar zo voelt het nog niet.... ik ga heeeeel hard duimen enne we mogen op dezelfde dag testen!!!! dus dat moet wat zeggen hé hier@we hebben vandaag insim gehad en in totaal 45 miljoen zaadjes waarvan er 6 miljoen erg bewegelijk en goed waren...dus duimen maar weer.. en wachten want dat duurt het langst
Mooi inkie, dat zijn de goede getallen! Hier begin ik toch wel heel veel hoop te krijgen. Ik was vannacht wakker en misselijk en raar zwaar gevoel in mijn buik. en vandaag heel de dag meerdere momenten misselijk geweest. Ik ben bang dat als het straks niet is gelukt dat ik weer even heel erg down wordt... Normaal gesproken zou ik donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden, maar ja misschien is het wel zaterdag, de IUI was ook voor mijn doen een paar daagjes te laat.
Ohhhh Lac, dat klinkt echt super spannend, ik hoop het zooooo voor je. Kaarsje brand alweer Duim, duim, duim. Wanneer ga je een testje wagen? @Astarte, ja weer Gonal F. We wachten wel weer af wat het deze keer gaat doen........ Ik weet niet of ik het zo lang zal volhouden om niet te testen hihi. Volgens mij voel je nu nog meer "rare" dingen of valt dat wel mee? @Inkie, nu begint het wachten weer. Wel een goede score of valt het bij jullie tegen? Morgen begin je op je nieuwe werk toch? Heb je wel lekker afleiding, succes met je eerste werkdag
@Inkie: klinkt hartstikke goed die 6 miljoen snelle!! Mijn man had er totaal maar 8 of 9 en daarvan waren ze voornamelijk niet zo snel dus ik vind het goed klinken! Daar zal het niet aan liggen iig! En inderdaad succes morgen bij je nieuwe baan! @Lac: Owwwww wat spannend is dit zeg!!!!!!!!! Ik vind het heel positief klinken...nu nog een posi testje in je handen! Wanneer test je eigenlijk???? @Sunshine: benieuwd of je weer wat puisten gaat kweken dit keer ik had er trouwens ook 3 ineens, en ook bij mijn voorhoofd, dat heb ik nog nooit gehad geloof ik! Echt zo'n puber plek hahaha . Nou Sunshine brand ook een kaarsje voor jezelf erbij he!??? Kusje! PS hier alles goed. Gisteren steken in liezen gehad. Nesteling, is ongeveer 2-5 dagen erna (de TP) dus het was al mogelijk gisteren....ik weet het echt niet...ik voel verder nog niet zo veel maar dat kan ook nog niet, pas als het ingenesteld zou zijn en ik zelf HCG ga aanmaken is het duidelijker hoop ik......Ow ik hoop toch zo!.....! xx
Ik wordt echt gek hier van het wachten. Ik was vannacht opnieuw wakker van de misselijkheid/ of wakker en daarna misselijk, en had ontzettende zin in een mandarijntje. Ik ben bang dat ik alles aan het inbeelden ben. Ik heb een paar uur wakker gelegen na het wakker worden. Vandaag weer meerdere momenten misselijk geweest. Ik ben na mijn werk direct langs de apotheek gegaan op zoek naar extra gevoelige zwangerschapstesten, maar die hadden ze niet, dus nu maar via sensitest 3 besteld. Ik zal ze overmorgen wel in huis hebben, misschien morgen al. Vrijdag heb ik nog een afspraak staan bij de gyn om te bespreken hoe verder. Die laat ik toch maar staan, wat de uitslag ook is. Ook spannend bij jullie dames. Inkie hoe was je eerste werkdag?
@Lac, en............ vind het zo spannend, het klinkt zo goed. Weet je al iets? Ik hoop dat je het je niet verbeeld? @Astarte, spannend, spannend, ik hoop echt met je mee Elke dag ga je denken: voel ik wat??? Irritant he?! @All,ik ga heerlijk een weekend naar Maastricht met mijn beste vriendin. Ik heb er echt zoveel zin in. Lekker shoppen, naar de kerstmarkt in Valkenburg, kletsen, lekker eten en ga zo maar door! Even helemaal genieten en alles even loslaten.
hoi allemaal, Ik heb het weer gedaan. Mezelf voor de gek gehouden. Ik ga nooit meer op mijn lichaamssignalen vertrouwen. Ik ben weer ongi en ik heb ook nog negatief getest, dus het is zo duidelijk als wat. Shitzooi. Ik kan het echt niet hebben dat ik er weer zo in ben getuimd terwijl ik dit al eerder heb gehad. Het wordt weer een niet zwangere kerst.
Oh Lac.... Wat vind ok dit K.T!!!!!! Hoe kan dit nu?????? En ook nog ongesteld geworden!!!! Ik kan niets anders zeggen dan dat ik schrik en teleurgesteld ben!!!!! Wat triest voor je, wat is dit toch een moeilijk gevecht om aan te gaan elke x dat je negatief test.... de klap lijkt me nog harder na het hele proces via een ZH..... Ik wens je sterkte.... Xx
Hi sun! Geniet er maar heerlijk van ik ben jaloers je ziet dat je de momenten moet plukken na Lac haar nieuws!.. X
Bedankt astarte. Maar maak je niet druk, wat bij mij gebeurd heeft niets met jouw lijf te maken. Jij hebt een embryootje op de goede tijd op de goede plaats, ik had alleen een zaadje op de goede tijd op de goede plaats. Dat maakt nogal wat uit. Dus houd moed!