Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussion in 'MMM clubs' started by danip, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Oh nee Lac, wat zie ik nou!! Dat valt even vies tegen zeg! Grmbwhrrrrr:x Het is gewoon niet eerlijk....... Had zo'n goede hoop voor je.......... Een hele dikke knuffel en ik weet dat je het nog even niet wilt horen nu maar geniet even van je maandje rust. Ik denk aan je.

Thnx meiden, ik ga GENIETEN!!!!

2. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lieve lac@ wat een grote shit zooi zeg..ik had zo gedacht dat het dit keer echt raak was...ik weet dat het iedere keer weer een grote teleurstelling is als het weer niet lukt..maar deze maand was toch heel bijzonder...ik weet dat je het nu nog niet wil horen maar ik weet dat het ook voor jullie een keer komt..
    ik denk aan je....heel veel knuffels...laat het even bezinken en vol goede moed het nieuwe jaar in xxxxx

sunshine@ een heel lekker weekend toegewenst...geniet ervan

astarte@ hoe voel je je??? spannend

hier@ vandaag mijn 2e werkdag gehad...errrrug leuke coolega's en ook leuk werk....wel heel erg vermoeiend...maar alles moet weer wennen..na 8 maanden...
    verder heb ik nog geen duidelijke symptonen...na 3 dagen insim.
    we wachten gewoon af....veder voor iedereen een hele dikke knuffel..want ik geloof dat iedereen dat nu wel even nodig hebt
    hier komt ie......KNUFFEL...!!!!!!

3. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb heel veel aan jullie reacties, bedankt.
    Vanmorgen bij de gyn geweest. Ik krijg volgende week vrijdag een HCG foto als die goed is verder met nog 3 keer of nog 6 keer IUI, in ieder geval 3x met hormonen en daarna ICSI. Als de foto niet goed is volgt een kijkoperatie, maar hij verwacht dat dat niet nodig zal zijn. Onze derde poging IUI telt hij niet mee omdat de zaadkwaliteit te slecht was.

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Oh sterkte met de hcg...!
    Vermoeden ze iets van problemen? Of is dat normale procedure?

Sterkte meid!

Xxx

5. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ ik hoop dat die foto er gewoon uit zal zien en dat je snel weer mag beginnen...wel goed dat je het met hormonen mag proberen.
    veel sterkte volende week
    dikke kus

astarte@ hoe voel je je nu??? al enig symptoon????

hier@ sinds gister avond ben ik misselijk en een heel erg opgeblazen gevoel..... ik durf niet meer te hopen...dus waarschijnlijk te veel gegeten gister avond....we wachten wel af

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Inkie! Enige symptomen....nee ik kan wel zeggen dat ik last van dingen heb soms maar omdat ik die Utrogestan bollen heb, kan dat totaal vertekend zijn door de progesteron die daarin zit (bijwerkingen zijn misselijkheid, gevoelige borsten, duizeligheid, neerslachtigheid etc) en ik heb soms wel dat ik me wat dizzy voel, wat misselijk amper maar soms een beetje wee en mijn borsten zijn gevoeliger. Ik had wel dat ik nu zag dat op mijn linkertepel duidelijk verkleuringen zijn die ik niet herken. Dat was wel even hoopgevend omdat ik enkel lees vd bijwerkingen dat het gevoelige borsten geeft!...Maar ik ben ook nog steeds snel chaggie en dat heb ik normaal ook wel en had ik ook wel meer door de hormonen die ik gespoten heb denk ik. Ik weet het dus echt niet!

Maar heb jij nu nog hormonen in je lijf? Waardoor je evt misselijk kunt zijn?

Veel liefs en we duimen! Wanneer mag jij testen precies???? Was dat nou ook de 18e????
    xxx

7. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    spannend inkie en astarte!! nog 1 weekje weekje, een moeilijke wachtweek, maar wie weet is het toch gelukt!

die HCG krijg ik omdat het bij mijn ziekenhuis protocol is om die te doen na 3 pogingen. 1 poging van ons tellen ze niet mee omdat de sperma kwaliteit te slecht was. Ik ga ervan uit dat er niets te zien is. Gelukkig valt mijn ovulatie dit keer samen met kerst en doen ze dan toch geen IUI, dus deze maand is niet verspilt.

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ wel erg vevelend dat je door die bolletjes echt geen enkel idee hebt, dan wordt het wachten wel erg lang.
    de sympt die te maken hebben met je tepelverkleuring...weet ik niet.ik heb daar geen last van gehad..
    en ik heb alleen de pregnyl gespoten...en verder geen andere hormonen..
    we mogen idd op dezelfde dag testen de 18e

lac@ fijn dat het ziekenhuis dit doet als protocol
    En idd mijn zh is ook dicht tijdens kerst en oud&nieuw dus als ik weer ongi wordt dan wordt het ook wachten tot eind januari 2012.
    voor iedereen een dikke knuffel

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend he Inkie...! Ik hoop dat wij in 2011 nog zwanger raken :). Ik heb nu, een week precies na TP last van ongesteld krampen....goed of juist niet? Het komt en gaat hoor.....Kusje

10. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    klink goed!!! heb ik namelijk ook erg veel last van al de hele dag..... ja spannend wordt 2011 toch nog ons jaar ????
    we zullen het vamzelf merken volgnde week

11. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zou wel heel erg gaaf zijn als jullie allebei tegelijk zwanger blijken te zijn... Ik ben benieuwd.. ik duim voor jullie.

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    vanacht overgegeven!!! en de hele morgen al misselijk.
    en buikkrampen.
    echt niet leuk!!!!!
    nu kerstboom aan het optuigen samen met mijn zoon.....hij speelt liever met de ballen dan dat hij ze in de boom doen.....
    gelukkig plastic ballen

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Woehaaa wat krijgen we nou!? Zwanger!?! Zou wel super zijn!!! Of is het een virus omdat je ook buikkrampen zegt?......spannend!!!!!:)

14. sunshine81

Hey meiden, ik heb een super weekend gehad maar ben helemaal gesloopt, kom morgen ff reageren.
    Moet morgenochtend ook weer voor de eerste fm-meting, ben benieuwd.....

15. sunshine81

Wat is het bij jullie allemaal nog spannend zeg!!!

@Astarte en Inkie, hebben jullie al een idee? Hoe voelen jullie je?
    We zijn zo erg toe aan goed nieuws en het klinkt allemaal zo positief.....nou weet ik wel dat we dit allemaal eerder hebben gedacht maar toch......
    Heel veel succes nog even met wachten!!!

@Lac, spannend de HCG vrijdag. Het viel mij uiteindelijk heel erg mee en het fijne is dat je gewoon meteen mee kan kijken en niet weer heel lang hoeft te wachten tot de uitslag.
    Ben je alweer een beetje bijgekomen?

@All, hier vanmorgen de eerste fm-meting weer gehad en ik had er rechts twee van 15,5 dus woensdag terug voor de volgende meting. Ben benieuwd. Ik kan het jaar nog net heel positief afsluiten:D

16. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Sunshine, dat gaat weer lekker vlot met je follikels, hopelijk een super gelukkig nieuw jaar!:D

@ inkie, dat klinkt wel positief zeg! Ik ben benieuwd...

@ astarte, hoe voel je je nu? kan je de spanning nog aan?

Hier voel ik me weer de oude. Beetje spannend vrijdag (De HCG). Ik heb wel vandaag in mijn agenda gezien dat ik weg kan sneaken zonder dat iemand het door heeft. Gisteren weer mijn kleine nichtje gezien van nu een week of 6 oud. Ik baal ervan dat ik met kerst niet het goede nieuws kan vertellen aan de familie... Maar we zien het wel weer, ik heb gewoon goede hoop dat het ons een keer zal gaan lukken. Iedere keer als ik weer ongesteld ben, stort ik me op de trouwdag voorbereidingen, dan wordt ik weer een beetje blij.

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hiiii! Goed hoor, dus de follikels groeien goed! Fijn! En al snel weer de tweede meting! Had je er maar 2, of nog meer kleinere ook? Inderdaad maar hopen op een goed einde van 2011 met een nieuw begin voor 2012 ;):)!
    Lac, inderdaad spannend die HCG - ik ben erg benieuwd hoe je dat gaat beleven, en of het meevalt. Neem je wel van te voren pijnstillers!? Echt doen hoor, pfff niet alleen erna, daar heb je dan te laat iets aan. Als je paracetamol of zo iets oraal gebruikt moet je het minstens twee uur v te voren nemen, rectaal kan 45 min van te voren, dat werkt sneller. Goed veel nemen! Hoor verschillende verhalen maar het is wel pijnlijk begreep ik dus als je goed pijn stilt ben je al een eindje. Maar je hebt als het goed is iets van je arts voorgeschreven gekregen...!
    @Inkie: meid, hoe voel jij je? Was dat spugen eenmalig of is t buikgriep??? Heerst wel wat dacht ik!.....

@hier, komt in mijn volgende post, ik ga even kopiƫren vanaf een ander forum want anders moet ik weer alles typen! :D;) xxx

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    PS leuk dat het zo fijn was in Maastricht! :D

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ik had vandaag dus hoofdpijn en ik heb dat altijd voordat ik ongesteld word (nu 9 dagen na TP dus zou wel vroeg zijn maar goed), maar wel altijd hoofdpijn twee dagen voor mijn menstruatie, dus het kan nog steeds zo zijn dat ik wel ongesteld word hoor maar door die hoofdpijn vandaag zat ik best even in zak en as. Het valt dan ineens zo van: het is niet gelukt ook al weet je dat nog niet. Ik heb ook menstruatiekrampen gehad en ook aan de zijkanten meer omhoog steekjes en ook in de liezen. Dat laatste is dan weer positief, beter dan die hoofdpijn....Ik ben eigenlijk best bang dat ik niet zwanger ben omdat het helemaal niet speciaal zo voelt...! Ik voel 'niks'...Maar ik hoop gewoon heel erg dat ik er naast zit en dat ik wel degelijk een plakkertje heb! Ben wel wat duizelig af en toe maar dat zal komen door de Utrobollen.......Vooral net even, dan ben ik echt even zo van prututuut!.....;)

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Nog wel een kleine aanvulling: ik mag langer met de Utro bollen doorgaan! Ik heb het ZH gebeld vandaag omdat ik normaal in mijn eigen cyclus heel erg last heb van spotting, gemiddeld 2 dagen maar in oktober had ik bijna 6 dagen spotting voordat ik eindelijk ong werd! Ik las dus vandaag op zw.pagina ergens dat iemand met ook een laag AMH net als ik en daardoor minder (pfff werd even heel erg duizelig nu net woooo) goed met die progesteron levels was of zo, iig dat dat invloed had op de nesteling van het embryo ook, in negatieve zin. Mijn arts had namelijk ook gezegd dat ze dacht dat bij mij het progesteron level te snel daalt ineens vlak voor NOD en dat ik daarom spotting heb. Dat heb ik op het verpleegkundig spreekuur aangekaart, dat ik me zorgen maakte dat ik morgen de laatste Utro bollen moet nemen en dat ik dan daarna moet vertrouwen op mijn eigen lijf en dat ik bang ben dat dat slechte invloed heeft. De verpleegkundige aan de lijn had echt zo iets van: huh? nee hoor in Nederland doen we dat niet, in sommige andere landen wel maar onderzoek wijst uit dat dat niets uitmaakt. Maar ik zei dus: ja maar ik heb ook nog eens een laag amh en had twee maanden terug echt heel erg lang spotting.....toen zei ze dat ze het na zou vragen en word ik teruggebeld vanmiddag door een andere dame dat er een recept naar de apotheek is gefaxt! Voor meer Utro voor mij! Ze wilden mij dat niet onthouden en ik begreep dat in het UUMC dat per 1-1-2012 ook veranderd wordt, dan moet je de bollen 18 dagen gaan nemen ipv nu de 12 dagen! Je ziet, ik ben blij dat ik assertief ben geweest want nu mag ik doornemen en ook al ben ik niet zwanger, dan heb ik alles gedaan eraan wat ik kon doen, ook gezien al mijn spottings en lage AMH!......

Share This Page