@Astarte, oeh spannend zeg!!! Dit klinkt toch wel heeeel erg positief.......... Ik ga heel hard duimen dat het niet van de pregnyl komt @Inkie, hoe is ie nu bij jou?? Ook al zo spannend, zou mooi zijn. Wordt wel eens tijd weer...... @Lac, hoe is het jou vergaan? Ja ik heb de HCG al gehad voordat we aan IUI begonnen en dat zag er verder perfect uit. @All, hier heb ik vandaag weer de inseminatie gehad. We hadden deze keer maar 1,9 miljoen maar ja, er hoeft er maar een bij te zijn. Nog wel even over die eventuele poliep gevraagd en eigenlijk krijg ik daar niet zoveel duidelijkheid over omdat ze het zelf ook niet goed weten. Moet echt de echo afwachten 11 januari. Hopelijk is het allemaal niet nodig Heb wel al info gekregen over IVF. Pfff komt wel heel dichtbij hoor.......
@ astarte wat fijn meid het is gewoon echt waar hoor, je bent hartstikke zwanger. @ inkie spannend durf je al een testje te wagen? @ sunshine 1,9 geeft toch behoorlijke kansen toch. vervelend he dat IVF dichtbij begint tekomen. Maar denk er maar nog niet te veel aan, wie weet lukt het deze keer gewoon! @ hier slecht nieuws. Wel doorgankelijke eileiders maar ik heb een deuk aan de bovenkant van mijn baarmoeder. (uterus arcuatus) 3% kans om een baarmoeder afwijking te hebben en dan blijkt 20% van die 3% hetzelfde te hebben als ik. Dat is een aanleg afwijking die zorgt voor minder kans op innesteling en grotere kans op miskramen. Dat samen met het weinige sperma is dus geen lekkere combinatie. In januari horen we hoe we verder gaan. Wij denken dat ze nu wel sneller naar ICSI over zullen gaan. Ik ben behoorlijk wanhopig. Als ik al zwanger wordt heb ik nog 45% kans dat het uberhaupt blijft zitten. Morgen heb ik nog een controle foto (dat was routine begreep ik) en zondag gaan we op vakantie. Het enige positieve is dat het geen pijn deed.
Ach Lac, dat is echt een enorme tegenvaller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een verhaal!!!!!!!!!!!!!!....Schrik ik toch best even van....als ik eerlijk ben. Is die afwijking iets wat je al je hele leven dus hebt, en weten ze waardoor het komt dan? Is het erfelijk of zo?.... Ik hoop zo dat er via het ZH of natuurlijk toch iets mogelijk is!! Wat ik me afvroeg heb je al wel eens miskramen gehad waarvan je ook wist? Dat ben ik even kwijt... Meid, heel veel sterkte, hou je taai, dit nieuws is ook niet wat je had gehoopt........... Ga lekker genieten van je vakantie (waar ga je heen?) en laat het bezinken ik weet ook zeker dat het goed komt voor jou...! *knuffel*
Spannend Sunshine! Als je pendels uitkomen is het of dan zwanger testen of de maand erop als de conceptie in januari is!....Ik hoop het zo voor jou!!!!!!!!!!!!! Wat komt er bij de echo op de 11e januari dan, gaan ze dan kijken naar de poliep? Weten ze nu dan niets of dat tegenwerkt oid?.... Hou je goed he!? Moet je nu nog hormonen nemen? @Inkie: heb je al durven testen? Het blijft zo stil!....!!!!
@ astarte, vorig jaar december dacht ik dat ik zwanger was en was ik 6 dagen over tijd maar negatieve test, dus dat is misschien een miskraam geweest, vorige maand was misschien ook wel een miskraam alleen dan een stukje vroeger. We zijn nu het internet aan het afzoeken naar meer info.
Op internet gevonden dat de kansen iets beter zijn dan ik hiervoor heb getyped. Kans op bevruchting is niet verminderd, maar wel de kans op een levend geboren kind 65%. Ik las dat ze wel kunnen opereren en dat dan de kansen weer veel meer normaal zijn. Maar ik weet niet of ze dat bij ons zullen doen. Misschien moeten we nog een kijkoperatie om de diagnose te bevestigen, kan ook nog een ander soort baarmoederafwijking zijn met slechtere kansen. Ik baal ervan dat het nu tot 9 januari duurt voordat ik meer weet. Ben best wel geschrokken en bang/verdrietig. De controle foto gehad, maar ik heb geen idee wanneer en of ik de uitslag daarvan te horen krijg. De rontgenlaborante kon het me niet vertellen. Die baarmoederafwijking is trouwens een aangeboren afwijking, en misschien moet er ook nog verder onderzoek gedaan worden naar aangeboren nierafwijkingen, want dat komt vaak samen voor. Ik begin me ook af te vragen of wij niet meer kans hebben op een kindje met aangeboren afwijkingen als ik dit heb en mijn vriend niet goed ingedaalde ballen. We zijn maar een stel misbaksels. Misschien loop ik te negatief vooruit te denken, dus ik moet maar even goed vakantie nemen en weer met frisse goede moed het nieuwe jaar in. Er zijn mooie posts geplaatst bij een item op het forum over niet zwanger het nieuwe jaar in, even slikken. Tip. Als het lukt check ik ook op vakantie (zwitserland) het forum, want ik ben behoorlijk verslaafd hieraan het raken. En ik ben heel benieuwd hoe het met jullie verder gaat met het wachten en het testen enzo.
lac@ jeetje meid ik ben wel heel erg geschrokken van je bericht....moet eigenllijk een beetje huilen, want dit is best K*T. ik hoop dat een nieuw onderzoek straks meer uitsluitsel bied en dat het evt met een operatie is te verhelpen.... ga idd eerst lekker vakantie houden en probeer het even te laten rusten.....jullie hebben het echt verdient.... een hele dikke knuffel van mijXXXX sunshine@ goede insim...nu weer wachten.....ik duim voor je dat de echo in januari goede berichten geeft.. ik hoop dat een IVF niet nodig is....dus we gaan extra hard duimen. astarte@ je bent zwanger@!!!! ik weet het zeker die testen liegen er niet om. hier@ bij mij wat angstige momenten gister..... ging gister eten maken om 17:30 uur kreeg ik opeens last van heftige buik krampen en enorme hoofdpijn...tot huilens toe heb ik op bed gelegen.....later om 19:00 kreeg ik het weer....en bij het nbaar bed brengen van cristan deed het zo'n pijn dat ik daarna meteen de spoedlijn van de huisartsen post heb gebeld... gelukkig zakte het daarna af en de arts vond het goed als ik vandaag zou afwachten.....hele avond geen last meer gehad. vannacht een aantal dromen gehad die eindigde op de WC met bloed...MK.....dus toen ik vanmorgen wakker werd meteen naar de wc en niets aan de hand..... ik was heel erg opgelucht en heb vanmorgen meteen een test gehaald.....dus ga vanavond meteen al testen,wachten op morgen doe ik niet meer. iemand een idee wat het kon zijn, ik heb de hele dag al negers meer last van.....heb een naar gevoel dat het niet goed is????
Hoi hoi! Wat een leuk topic! Hier nog eentje die gaat beginnen met iui! 19 dec terug komen om te kijken hoe groot het eitje is zonder hormonen! Ik krijg 6 kansen omdat de eerste keer ook gelukt is.. Mocht het daarna niet gelukt zijn krijg ik hormonen er bij.. Ik ben best wel gespannen en benieuwd of ik deze maand al mag beginnen ik hoop het zo.. Wel heb ik gezegd dat ik het niet wil zeggen tegen bekende (dus dit forum is een goeie uitlaat klep) Ik hoop het zo! voor de meiden die al begonnen zijn ik duim mee!
Owwww Inkie meid...wat spannend dit!!!!!!!....Heftige buikkrampen heb ik niet gehad, en hoofdpijn wel, maar ook niet dat ik er gek van werd. Echter, een dame van het IVF forum had ook heel erg hoofdpijn, zo erg dat ze misselijk ervan werd en iets ertegen had moeten nemen!....En zij is....zwanger!!! Maar ik durf er niets van te zeggen hoor de test moet het gewoon laten zien!....Je hebt iig nog geen bloedverlies, dat is toch al geweldig of niet!???? Zeker als het nu weer weg is. Misschien reageer je sterk op de veranderingen in hormonen spiegels, hoofdpijn is daar wel echt een teken van. Alleen die heftige krampen....ik weet het gewoon niet... Zet je aub vanavond erop of je getest hebt (ik neem aan van wel ) en wat de uitslag was?!!!! Spannend!! Sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hi Sunnie Shine! Hoe gaat het met jou nu? 1,9 klinkt idd niet als heel veel maar je zegt het goed: 1 is genoeg!!!!!!!!!!!!! Was even benieuwd hoe het met jou is verder....! x
Lieve Lac, pfff ik ben allang blij dat de kansen iets beter zijn dan dat ze leken...maar het is absoluut niet wat je wil horen dan nog steeds....Ook dat verhaal van je nieren met evt problemen klinkt heel erg dat je denkt: O als dat maar ook niet nog s zo is....! Ook wat je schrijft de combi van jullie tweetjes is niet op biologische manier gezien dan, niet sterk, ik snap je helemaal....Misbaksels echter niet hoor!! :x Vraag eerst bij je arts of het zo is dat je kindje ook meer kans op afwijkingen heeft door jouw conditie (door niet goed ingedaalde ballen kan me niet voorstellen dat dat erfelijk is....maar ik ben geen arts!). Ik snap je angst en verdriet. Toen ik te horen kreeg van mijn lage AMH, was ik ook heel erg geschrokken en verdrietig. Ik voelde me minder vrouw, minder in staat om een kindje te krijgen en aangetast in mijn gevoel, bang om vervroegd de overgang in te gaan en dat in combinatie met mijn man zijn iets verminderde zaad....ik was ook heel bang en het is toch goedgekomen. Ik weet, het is een ander verhaal maar het is ook om een plaatsje te geven aan alles, dit moet gewoon bezinken bij je nog en je moet het verwerken, een plaats geven en daarna gaan kijken wat er mogelijk is. Want er zijn dus nog wel mogelijkheden begrijp ik! Ik hoop het echt. Geniet van je vakantie in Zwitserland en praat er goed over samen.... Knuffel
Hallo Vlam, welkom hier! Wat bedoel je met 6 kansen omdat de 1e x ook gelukt is?.... Heb je al een kindje? Ik snap het wel dat je niets wil zeggen tegen bekenden, anderzijds heeft niemand een idee wat je doormaakt of je moet liegen erover....dat heb ik juist niet gedaan en het wel gedeeld (over mijn IVF en kinderwens). Maar volg gewoon jouw eigen gevoel daarin hoor! Succes de negentiende!!!
vlammetje welkom hier hier@ heb vandaag getest.....een heel licht bijna niet te zien streepje...ik wacht vannavond en test evt morgen ochtend nog eens......ik durf het bijna niet te geloven !!!!! zwanger???? ik meld me morgen nog eens........
Wow!!! Wie weet?!?? Je mocht dus wel testen maar was dat niet ook al vrij snel? Dus, dat t logisch is dat het nu nog niet zo donker is?! Foto!! Heb je foto genomen???! Zet m dan ff erop!! Sterkte ik hoop je morgen te lezen!!!!!! Kus!!!
he meiden, niet zwanger.....gister avond ongi geworden......ik heb eeb potje zitten janken van teleurstelling..hoe kan mijn lichaam me zo voor de gek houden.....het is geen innestelings bloeding want daar is het te veel en heftig voor. Maar waar dat lichte streepje dan vandaan kwam.....wie weet was ik wel zwanger maar door die enorme pijn in mijn buik een MK..dat zal ik helaas nooit weten. astrate@ heb jij je test gedaan?????
Lieve Inkie....wat een teleurstelling...mijn buik krimpt ervan samen als ik het lees................ Wat vind ik dit jammer voor je, voor jullie!!!!!!!! Ik was eigenlijk al een beetje bang voor een hele vroege miskraam toen je dat hele lichte streepje noemde..Inkie, ik heb het idee dat het misschien wel raak is geweest een paar keer maar dat er iets misgaat dan vervolgens..heb je dit al besproken met de arts? Ik kan je nu alleen maar heel veel sterkte wensen en liefs en knuffels..........*knuffelt jou even sterk en denkt en wenst voor jou alle goeds* (ik schiet er gewoon van vol even, ik snap je zo goed...) x
Ik vind het dus heel erg zuur voor jou Inkie, dat ik vandaag positief gestest heb...hier de test...Ik ben uiteraard super blij....nu jij nog! In 2012 lukt het, dat moet gewoon!!! XXX
astarte@ super gefeliciteerd!!!!! met jullie zwangerschap. ik ben zo blij voor jullie.....enne mijn tijd komt echt nog wel in 2012...... GEFELICITEERD !!!!!!!!!!
@Astarte, JOEPIEEEEE GEFELICITEERD!!!! Eindelijk is het zover, geniet ervan. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Spannend hoor. Ik ga nu weer even heel hard duimen voor een plakbeeb! Jij gaat lekker het nieuwe jaar uit....... Trouwens die controlefoto is alleen maar om te controleren of er geen vloeistof is achtergebleven. Heb ik ook gehad. @Lac, wat een vreselijk nieuws zeg!!! Ik kan me voorstellen dat dit heel hard aan komt, pfffff. Wat klinkt januari nog ver weg he?! Geniet van jullie vakantie en kom een beetje tot rust. Een hele dikke knuffel voor jullie @Inkie, oh nee wat een vreselijke K*Tzooi, pfff, het is gewoon niet eerlijk he?! Het duurt allemaal zo lang en ons lichaam kan ons zo in de steek laten. Het is gewoon echt niet leuk. Hoe voel je je nu? Nog zo'n buikpijn gehad? Dikke knuffel ook voor jou... @All, hier is alles prima. Vind het wel een beetje moeilijk om hoop te houden. Ik ga heel hard duimen op een fijne jaarwisseling. Astarte, ze gaan inderdaad in januari met een speciale echo met vloeistof (dit is wederom pijnlijk) kijken of het inderdaad een poliep is en zo ja moeten ze die operatief verwijderen. Ik hoop dat het niet nodig is en het deze keer wel een keer raak mag zijn...... Fijne zondag