@Vlammetjuh, Welkom hier. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak. Het is zo'n moeilijk proces........
@Astarte Ik krijg 6 kansen zonder hormonen omdat de eerste keer gelijk raak was .. Ik heb idd al een kindje.. Helaas wordt het nu moeilijker omdat ik ook diabetes er bij gekregen heb.. De arst wilt nu 6 keer proberen en hopen dat het ergens in de 6 keer raak is. Als dat niet zo is wilt ze hormonen gaan gebruiken.. Ik moet 19 dec terug komen om te kijken hoe groot het eitje is.. Hoop zo dat dit jaar nog 1 keer iui plaats mag vinden.. Als het lukt is het mooi mee genomen maar ga er niet op hopen want dan weet ik dat ik mezelf helemaal gek ga maken. Probleem is gewoon dat wij helaas een niet al te hechte familie band hebben.. en dat er veel stress gemaakt wordt . Belle elke dag en vragen.. Alleen mijn vader weet het.. De rest willen we niks vertellen pas als het raak is en over de 4 maanden heen zijn.. gewoon omdat anders de telefoon rood gloeiend staat. groetjes
Astarte gefeliciteerd! @all iui 4 ook mislukt. Heb nu utro bollen gebruikt maar Mn menstruatie komt nu dus niet.... Bruinverlies heb ik nu niet gehad dus Dat probleem is opgelost nu alleen nog zwanger worden Door die utro bollen kan je menstruatie later komen,nu 4 dagen overtijd Maar helaad niet zwanger Tot snel weer meiden
vlammetje@ heel veel succes bij je eerste meting..... heb je een jongen of meisje....??? familie...breek me de bek niet open!!!!! wat kunnen die voor een vreselijke bemoeials zijn...en ze weten alles beter...nou op dit gebied zijn wij zelf de experts....en idd ik vertel het alleen in ons eigen gezin als het zover is...de verdere familie moet maar wachten tot ik 3 maanden ben... sunshine@ ik ga heel hard hopen dat een operatie niet nodig is....ik vind het heel erg vervelend dat allle onderzoeken zo;n pijn doen....heel veel knuffels van mij
Annaatje@ wat een vreselijke domper en een K*T nieuws..... ik voel met je mee....ben je van het één af nu het ander nog...... hopelijk mag je dit jaar nog voor een 1e FM (folikel meeting) dikke knuffel
Hoi allemaal, wat is er veel geschreven in 1,5 dag en wat is er veel gebeurd. @astarte wat geweldig dat je zwanger bent! Heerlijk gefeliciteerd!!!! @inkie wat ontzettend rot voor je. Klinkt als een vroege miskraam inderdaad, zeker omdat je test even positief was. Heel naar om zo heen en weer geslingerd te worden tussen hoop en teleurstelling. Veel sterkte en een dikke knuffel! @sunshine vergeet niet hoop te houden! wie weet ga je wel zwanger het jaar uit... Wel vervelend dat je anders zo'n pijnlijk onderzoek krijgt. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik duim voor je. @annaatje ookal slecht nieuws heel vervelend. Veel sterkte een ook jij een dikke knuffel! @vlammetjuh welkom en succes! Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb er heel veel aan. Hier gaat het weer ietsje beter. Ik denk er wel veel aan. We hebben besloten om toch onze ouders op de hoogte te brengen en mijn broers en zusje. Stel dat ik geopereerd moet worden of zo vindt ik het heel naar om dat niet te kunnen delen. En stel het lukt niet dan hebben zij ook tijd om aan het idee te wennen en ons te kunnen steunen. Gisteren hebben we het vertelt aan mijn schoonouders. Ze namen het goed op, en bleken zelf ook moeite te hebben gehad om zwanger te worden. We zijn goed aangekomen in zwitserland er ligt hier veel sneeuw, heel romantisch.
lac@ ik vind het super van je dat je alle moed bij elkaar hebt geraapt om het toch te vertellen.....gewoon binnen het gezin houden en verdere familie komt later wel......heel veel sneeuw plezier daar in zwitserland....en geniet even heel veel.... dikke knuffel
Onze ouders weten het en dat is zo fijn Samen ff huilen en weer doorgaan! Maar vrienden hoeven t van mij niet te weten. Fijne week meiden
@Annaatje, K*T dat ook poging 4 weer is mislukt. Laat die ongi dan maar snel doorkomen, kan je weer verder. Nu hou je misschien toch nog een beetje hoop of niet? Sterkte...... @Lac, Je moet het gewoon alleen vertellen aan degenen waar jij je goed bij voelt. Hier weet inmiddels bijna iedereen het, als iemand er naar vraagt gaan wij er niet meer om liegen dus dan gaat het hard. Geniet van de sneeuw en rust lekker uit........ Dikke knuffel
hee dames, vandaag de fert poli geproken.....kan op 27 december voor mijn eerste echo komen en insinm datum wordt dan 2 januari 2012!!! helemaal top dat ze voor mij een extra datun inplannen... verder vandaag een beetje weg geregend....
ja super hé!!! maar als ik zo even optel....dan valt jou testdag precies op 31 december......?? jij ook een nieuwjaars baby !!!
Inkie, fijn meid!!!!!!!! Op naar een vruchtbaar 2012! Laat dat kindje maar komen!!!! Heel veel sterkte geluk etc.!!!! Liefs
Ja jij ook Sunshine!!!!!!!!! Laat die pendels maar uitkomen, dan gaan jij en ik (en Inkie ook!) gezellig samen beppen over onze zwangerschappen...afgesproken!???!!!!!!
Wow 31 december testen, dat zou toch geluk moeten brengen denken jullie niet? Fijn inkie dat ze extra data en zo hebben geregeld voor je! Succes dames! Hoe is het anaatje, ben je al ongesteld geworden? Trouwens wat zijn eigenlijk pendels? (of is dit een hele domme vraag?)
Lieve Lac, Een pendel kan je zelf maken door een steentje oid aan een touwtje te hangen maar je hebt ook professionele pendels die je kunt kopen (google het eens!). Daarmee kun je een ja of een nee krijgen bij vragen die gesteld worden door jou. Dat kan ronddraaien zijn voor ja en heen en weer voor nee, of omgekeerd, dat hangt van jou af, dat moet je de pendel ook eerst altijd vragen als je gaat beginnen! Op google vind je meer info! Hoe gaat het nu met je,...heb je de info al wat kunnen laten zakken (in de sneeuw? )..? Hoe is je vakantie? xx
Lieve Astarte, Oh zo'n pendel, ja die ken ik wel. Ik dacht dat het iets op de website was. Het gaat wel, gisteren mijn ouders vertelt (die kwamen hier gisteren aan) ze waren in tranen, omdat ze meeleven met ons. Ik hield het zelf merkwaardig genoeg droog. Me een beetje grootgehouden voor hen geloof ik. We zijn helemaal ingesneeuwd hier. En het blijft maar sneeuwen. Lekker films aan het kijken, boekjes lezen enzo. Als het zonnig is gaan we skieën, maar dat wordt ws pas donderdag. Hoe is het met jou? Heb je nog zwangerschapskwaaltjes? Ben je bang, of heb je alle vertrouwen? En wanneer krijg je een echo? groetjes Lawi
Lawi? Is dat een foutje of expres!? Of staat dat voor lawine, waar jij zit nu? Wat goed dat je het verteld hebt aan je ouders...ik snap dat zij ook verdrietig zijn...het kleurt toch een toekomstbeeld eventueel in...Hou je je niet in of kon je echt niet huilen? Je hoeft niet sterk te zijn he!??? Het klinkt wel heerlijk jouw vakantie....heerlijk relaxed vooral! Geniet je nog wel een beetje? Ik ben natuurlijk nog wat onzeker deze periode. Ik weet dat het een precaire tijd is nu..maar ik weet wel dat ik probeer en wil vertrouwen hierop! Ik heb wel last van kwaaltjes (zuur, borsten vooral tepels dan kriebelig en gevoelig, vannacht enorme krampaanval in kuit en soms iets vermoeider, lag gister vroeg erin!). Ik wil gewoon graag dat dit blijft en ga daarvoor!!!!!! Meer kan ik niet doen! Het brengt absoluut onzekerheden mee omdat je bang bent toch ineens te bloeden oid. Ik heb me bij Moeders voor Moeders opgegeven en als die komen ga je testen om te kijken of je natuurlijk echt zwanger bent. Is toch weer even spannend dan, ik heb niet meer getest sinds zondag en je gaat ervan uit maar toch...op een ander topic hier had iemand toen ze kwamen van MvM dus een lichtere test gekregen en ook bloedverlies/bruinverlies. Dat is wel onzeker makend. In dit licht neem ik misschien ook een beetje afstand van het forum....ik merk dat ik daar heel onzeker van word....snap je?.... 9-1 heb ik de eerste echo! Dan ben ik 7 weken en erg benieuwd of er al hartactie is! Sterkte daar! XXX