oeps lawi was een foutje, (gebruikte ik elders als naam) jaja, erg aan het relaxen , vooral niet bezig met al dat zwangerworden gedoe, haha. Je hebt gelijk ik moet niet zo veel online zijn hier. Ik heb opeens ook zoveel tijd... Meer tijd om te piekeren, en info te zoeken enzo. Klinkt goed je kwaaltjes. En hoe je ermee omgaat. Ik zou als ik jou was er ook gewoon alle vertrouwen erin hebben. En goed dat je meedoet met moeders voor moeders! Gelukkig is er de komende week veel afleiding en voor je het weet is het 9 januari. En als je te veel twijfelt, gewoon nog een testje kopen. Je kan nu met 10% korting goedkope testjes kopen bij sensitest (kreeg ik een mailtje van). Zijn prima testjes, en als dat je onzekerheid weg neemt is het alleen maar fijn.
Hi Lacje, Nou ik vond er nog eentje in de kast ergens van de KV en die heb ik toch nog even gedaan, voor mijn gemoedsrust: Super positief!!! Maak me nu wat minder zorgen ook. Ik geniet gewoon nu en vertrouw! Jij sterkte daar. Liefs!!!
astarte@ ik blijf heel positief....en het blijft gewoon plakken bij je... lac@ heerlijk zo;n luier vakantie.....even je gedachten op niks en genieten......in januari zien we wel weer.... hier@ weer aan de clomid begonnen.....want dit is pas de 3e keer na mijn BBM....als het nu weer niet lukt dan pas ga ik over op het spuiten van hormonen. verder rustig aan zo voor de kerst......laatste kado's en inkopen gedaan....
@Lac, hihi leuk dat je vanaf je vakantie lekker actief blijft hier. Niet teveel piekeren hoor en ook lekker genieten van elkaar. Vieren jullie ook de kerst daar? Leuk hoor, heb je nog kunnen skieen vandaag? @Astarte, zolang je die klachten houdt kan het alleen maar positief zijn haha. Soms niet leuk denk ik maar misschien wel geruststellend. Nog twee weken dan heb je de eerste echo. Wat gaat dat eigenlijk snel he?! Wij hebben 2 februari info avond IVF, het klinkt nog zo ver weg maar ook zo dichtbij.... "Geniet" ervan @Inkie, Ik hoop dat de hormonen je bespaart blijven...... Wij zwanger rond de jaarwisseling en jij een super eisprong. Vindt je het nu ook extra spannend en eng? Of kan je niet vaker een BBZ krijgen? Misschien domme vraag hoor maar vroeg het me af. Kan me voorstellen dat het extra moeilijk is..... @All, hier ben ik al twee dagen aan het janken. Vandaag kreeg ik een super lief kaartje van een vriendin en hup daar ging ik weer, pffff. Ken mezelf gewoon niet meer terug door al die hormonen. Heb ook echt geen zin in de feestdagen. Vorig jaar zeiden we : Dit wordt ons jaar en we zijn alweer een jaar verder en ben nog niet zwanger. Soms is het allemaal niet zo leuk meer maar goed, we gaan gewoon door en nemen onze rust. Morgen lekker uitslapen en niks doen........
sunshine@ niets is dom om te vragen... ja de kans op een bmm zwangerschap is bij mij nu groter omdat ik het al eens gehad heb....... We hebben toch heel gemengde gevoelens...we hopen dat alles nu goed gaat.... maar we weten ook dat het weer mis kan gaan, maar we kijken nu naar de toekomst....en misschien dat een wens doen op kerst avond....toch in 2012 uitkomt
@ inkie succes met de clomid enzo, gelukkig nog geen hormonen spuiten, zonder spuiten is het jullie al eerder gelukt dus wie weet een mooie test in het nieuwe jaar! @ sunshine het heeft hier alleen maar gesneeuwd alle dagen, morgen gaan we weer terugrijden naar NL voor de kerst enzo. Skieën in een constante sneeuwbui hadden we niet zo'n zin in, dus we hebben lekker geluierd, met mooi uitzicht Die hormonen slaan wel lekker toe bij jou, fijn . Ja de lol van het samen proberen zwanger te worden is moeilijk om vast te houden met alle tegenslag. Sterkte met de feestdagen en wie weet wordt dit wel een heel fijn oud en nieuw Een hele fijne dag morgen. Ik duim voor jullie! Misschien ben ik de komende dagen niet online ivm de feestdagen en de hort op zijn. Daarom bij deze aan jullie allemaal fijne kerstdagen!!!
Hallo lieverds Ik wilde jullie ook vast hele mooie toch fijne en warme dagen toewensen!!!! Ik ben ook druk en veel bezig! Dus nu dan maar vast! Hier alles goed. Niet te veel klachten gelukkig. Alleen na het sporten wel wat last gehad v m'n liezen dus voorzichtig zijn! Enige wat ik zo gek vind is dat ik bij m'n eerste zwangerschap al vrij snel zo last had v jeukende borsten doordat ze zo groeiden en dat heb ik nu niet! Niets is hetzelfde maar zou dat nu langer duren of zo? Toen had ik het een dag of 5 overtijd. Dat ben ik nu ook zeg maar maat eigenlijk ben ik nu al verder dan toen qua ontwikkeling embryo... Maar Lac; goede en veilige thuis reis! Inkie: op naar 2012 zwanger en wel!!! Sunshine: jij zelfde als inkie! Snap je hormonen verhaal!!!!! Jank maar lekker... Enne.....2012 wordt wèl jouw jaar!!!!!!! Liefs
dames@ ook van mij hele fijne kerst dagen en een knallend 2012 toegewenst. astarte@ idd bij mij had ik ook last van mijn borsten eigenlijk vanaf dag 5 na de insim al....maar alle zwangerschappen zijn anders.... lac@ veilig terug reis...enne lekker lui zijn is ook een vakantie...volgende keer weer skieen.... hier@ de hormonen slaan er weer goed in dit keer....flink sjaggie maar gelukkig weet jos hier goed mee om te gaan... ben weer bezig met zinderlijkheid training...van mijn zoon...gaat wel steeds beter,maar een ongeluk zit er altijd in
@All, FIJNE KERSTDAGEN!!!!!!!! @Inkie, veel spannender is het dan zeg. Kan het me heel goed voorstellen maar de volgende keer gaat het gewoon goed hoor.... Ik wens met je mee vanavond....... Fijn he, die hormonen, ik vind ze ook niet leuk, pfff. Succes met de zindelijkheidstraining, zou een leuk begin zijn van 2012
Mijn buikje weer flink rond gegeten. Genoten van de kleintjes in de familie. Met een klein beetje pijn in mijn hart, maar het was ook wel erg leuk. Hoe was jullie kerst? Ik heb aan jullie gedacht met kerst. Inkie en sunshine, ik hoop dat het nog een mooi uiteinde wordt!! Ik ga in iedergeval uitgerust, relaxed, maar een beetje teleurgesteld het nieuwe jaar in. Ik heb een itempje gestart om lotgenootjes te vinden met baarmoederafwijkingen, om te weten te komen hoe er in nederland hiermee wordt omgegaan, en ben erachter gekomen dat het niet gebruikelijk is om te opereren. Maar er heeft zich nog niemand gemeld met te weinig sperma en het zelfde probleem als ik, dus wat daar de standaard voor is weet ik nog niet... 9 januari duurt eindeloos lang (dan heb ik een afspraak bij de gyn en hoor ik meer over hoe verder)
Knap Lac, toch hoe je er mee om gaat. Het zal lastig voor je zijn met die kleintjes en dan toch genieten: super goed van jou! Ik vertrouw erop dat het goed gaat komen bij jou, misschien niet gelijk maar blijf vertrouwen houden....goed dat je dat topic geopend hebt, voor meer contact met lotgenoten! Dat helpt altijd is mijn idee, kijk maar naar hier en het fijne van met elkaar kunnen praten erover..... Kerst was leuk, hier ook maar ook wel lekker dat het weer klaar is. Al dat late zitten met een kind is soms best zwaar en dan is het straks weer gewoon na de 31e gelukkig!.... Slaap lekker dames! Ik hoop ook voor Inkie en Sunshine! xx
lac@ goed van je dat je toch nog even kan genieten vna die kleine dingen......en ik ben vandaag weer bij de ferti poli geweest en misschien is 31 december mijn insim datum....maar dat hangt weer af van de groei van mijn eitjes....dus wie weet??? astarte@ hoe voel je je ??? ziek of gaat het wel...
lac@ ik hoop voor je dat er veel mensen reageren op je nieuwe item....dam kom je ook wellicht aan meer info
Ook hier een gezellige kerst gehad en veel en lekker gegeten. Helaas eindigt 2011 niet zoals ik had gehoopt, ongi geworden. Nu maar een extra flesje wijn met de jaarwisseling @Lac, fijn dat je hebt genoten. Ik heb precies hetzelfde, gister was het iets moeilijker toen ik mijn eerste bloedverlies zag. Ik hoop dat je wat reactie krijgt op je "probleem". Toch fijn om het met anderen te delen... @Inkie, hopelijk wordt het nog dit jaar en dan positief in januari Ik ga heel hard duimen. Wanneer heb je de eerste fm-meting? @Astarte, heb je het al aan veel mensen verteld? Of was het moeilijk om het geheim te houden met de kerst? Hoe voel je je?
sunshine@ wat vind ik dit zo vreselijk voor je... ik ga ervoor duimen dat 2012 ons jaar wordt heel veel knuffels van ons vandaag mijn eerste fm gehad 13mm donderdag terug......
Inkie, 2012 wordt zeker ons jaar Ik ben er nu eigenlijk heel rustig onder, had deze keer ook echt een gevoel dat het niet goed zat. Ik moet 5 januari voor de speciale echo om te kijken of er inderdaad een poliep zit. Dit vind ik wel erg spannend moet ik zeggen. Aan de ene kant hoop ik het want misschien lost dat het probleem op maar aan de andere kant moet ik dan onder het mes. We wachten af. Begin morgen weer met hormonen spuiten...... Succes morgen, hopelijk zijn ze goed gegroeid. Ik duim voor je.... Wordt wel spannend of het nog de 30e wordt....
Hi sunshine, wat enorm balen zeg meid!!!! Je gevoel was dus wel juist...helaas... Ik wens je echt alle goeds voor 2012- in alle opzichten hoor! Maar vooral je grootste wens!! Inkie: benieuwd hoe het er morgen voorstaat bij je!
dames@ vandaag weer echo gehad in totaal links 7 folikels en rechts 5 folikkels (kleintjes) insim is nu 3 januari....dus 2012. sunshine@ ik hoop dat het deze maand wel voor je lukt...en dat je alle zh onderzoeken niet nodig hebt. ik duim voor je....