Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Astarte, thnx. Hoe is ie met jou?

@Inkie, wat heb je er veel zeg. Hoeveel hormonen spuit je dan? Hopelijk wordt begin januari HEEL goed voor jou (en de rest natuurlijk ook). Heb je niet nog een echo?

2. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    sunshine@ ik gebruik clomid 5 tabletten en pregnyl 500 IE
    ik heb altijd maar 2 echo's en bij mij is de eisprong altijd op een vaste dag is gebleken na die eerdere 5 pogingen.
    ik weet niet of het veel Follikels zijn......hoeveel heb jij er dan
    gemiddeld per maand???

De reden waarom het bij ons nog steeds niet lukt. is omdat mijn eilijders erg ver en diep in mijn baarmoeder liggen...en dat de weg ernaar toe gewoonweg te lang is voor de meeeste zwemmers...
    Maar met IUI zou dat dus niet zoveel uit moeten maken....maar het is ons ook nog steeds niet gegund.....we houden moed voor 2012...dit wordt ons jaar en ook voor jou sunshine

3. sunshine81

Thnx Inkie, het wordt helemaal ons jaar...!
    Dat is makkelijk, dat scheelt een hoop echo's. Bij mij wisselt het steeds. Ik spuit Gonal-F, 75 per dag en pregnyl 5000 IE en de eerste keer had ik 2 folikels en de laatste keer maar 1. Ik weet alleen niet of de Clomid misschien meer folikels laat groeien.
    Dikke knuffel

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ da's inderdaad wel wat minder dan bij mij....maar als deze keer ook niet succesvol is dan ga ik over van tabletten naar spuiten...maar met welk middel is mij ook nog niet bekend..
    Misschien kan je het de eerst volgende keer eens vragen aan je arts waarom jij gonal f hebt??

verder@ vandaag boodschappen gedaan en thuis zitten met mijn zoon....zinderlijkheid training

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi dames,
    Inkie bespreek t eens met je arts, of hogere hormonen doses of misschien een andere soort?....Is jouw AmH weleens getest eigenlijk?.....

Inkie ik hoop echt dat het juiste eitje hierbij zit!!!!!! Liefs

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ misschien rare vraag,,,waar staat AmH voor???
    als deze poging weer niets wordt ga ik het wel vragen...want IVF is voor mij geen optie....daarvoor liggen mijn eileiders te diep en is het te riskant om een punctie uit te voeren.....dus is alleen IUI bij ons de enige mogelijkheid om zwanger te worden.

Hoe gaat ie bij jou??? voel je je nog steeds goed...?
    liefs

7. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb eventjes niet kunnen kijken, en jee wat staat er opeens weer veel op ons forum.

Wat ontzettend rot sunshine. Ik hoop dat je je al ietsje beter voelt inmiddels. Het is toch elke keer weer ontzettend naar, zeker in deze tijd. Ik hoop voor je dat je niet onder het mes moet...

Inkie, dat gaat goed met die eieren :), hopelijk brengt iui op oudjaarsdag geluk.. we duimen.

Alvast een gelukkig nieuw jaar voor jullie allemaal!!! Grootste kans dat het komende jaar voor ons allemaal een heel gelukkig jaar gaat worden :)

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ op de valreep:

fijne jaarwisseling !!!!

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Gelukkig nieuwjaar!!!!
    Op naar vele baby's hier vh forum!:)

Inkie ik denk dat ik sunshine bedoelde voor het amh... Maar dat is het hormoon of spiegel dat ze meten wat een indicatie geeft v je eicel reserve: bij mij te laag en dus kans op vervroegde overgang of iig minder eicellen over waardoor je vroeger dan normaal kans hebt dat ze op zijn: bij mij gemeten omdat mijn fsh een keer te hoog is geweest, 16 en ze willen het onder de 12 zien. Toen is ook m'n amh getest daardoor en die bleek niet goed. Daarom IVF.

Er was dus bij mij wel reden zeg maar voor IVF samen met mindere kwaliteit zaad v mijn man...!

Kan soms nog niet geloven dat het zwanger raken gelukt is...! Met een top embryo! Manlief maakt grappen dat het misschien van het gezin voor ons is en het ZH foutje heeft gemaakt ;) maar stiekem knijp ik m dan wel hoor, je denkt toch het zal toch niet!.....hij maakt altijd grappen en grollen dus het is typisch iets voor hem hoor.. Dat gezin voor ons was iets van Afrikaans of van dat continent dus daarom roept hij dat dan omdat we dan ineens misschien een donker kindje zouden hebben :);) Gewoon flauw maar af en toe denk ik: hoe kan het zo goed zijn gegaan in 1 x!?.... Ach ik wil het ons zo goed gezinde lot niet tarten maar bij bevruchting buiten je lijf zijn dit wel dingen die door je hoofd gaan....!!!

Liefs

10. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ een gelukkig nieuwjaar......ons jaar

astarte@ idd dat verhaal hoort bij sunshine denk ik...
    en jou gedachtes zijn helemaal niet vreemd hoor!
    Ik denk dat alle a.s. ouders met IVF dat wel eens denken......want het is wel eens gebeurt. en de angst dat je er na 9 maanden achter komt dat het een ander kleurtje heeft, en dus niet van jou is....is best een beetje eng.
    Maar het percentage is zodanig nihil......en jou zh is gewoon helemaal top, dus daar moet je maar niet aan denken.
    2012 is een top jaar voor jullie beeb.

hier@ een gezellig jaarwisseling en GEEN HOOFDPRIJS in de loterij....balen hoor kon het geld wel gebruiken.

11. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar!!! Hier een ijskoud nieuwjaar want de CV is stuk... woensdag krijgen we een nieuwe :).. brrrr.

astarte het babytje is echt wel van jullie hoor! Ze hebben hele strikte regels en protocollen om te zorgen dat jij je eigen babytje krijgt!

12. sunshine81

Gelukkig nieuwjaar!!! Het wordt inderdaad ONS jaar met veel zwangerschappen..........:D

@Astarte, haal je ons nou zomaar door elkaar?? Schandalig:p Oke, oke, laten we het maar op de hormonen houden:D
    Maar het antwoord is nee, dit hebben ze nog niet getest. Ik wacht eerst de echo voor die poliep donderdag af en anders kan ik het altijd eens vragen....
    Enne.... wij maken er ook wel eens grappen over. Ook omdat je ze met IUI bij ons ook de trap op ziet lopen met het spuitje hihi.

@Lac, brrr, dat wordt dicht tegen elkaar aan kruipen:D
    Hoe is ie nu bij jou? Je bent alweer bijna zover....

@Inkie, jammer he?! Wij hebben ook helaas nul komma nul, beetje jammer weer!!! Ach we steunen het goede doel:D

@All, hier erg moe maar ja wie niet na het weekend..... Ik hoop dat het heel snel donderdag is, dan weet ik eindelijk meer....

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi dames, even kleine update: ga nu 13-1 voor eerste echo. Mijn mannetje kon niet de 9e helaas....dus vier dagen langer wachten!....;) @hier voel me beroerd, veel maagpijnen en misselijkheden ik weet van gekheid niet wat ik wel of niet moet eten....!!!!!!!!!:$:x Oef, hoop ik dat me snel lekkerder voel dan dit!......:) Ben nog steeds super blij uiteraard hoor!.....

Sunshine, ja vraag toch s of het gemeten kan worden, tenzij de artsen geen aanleiding zien ertoe, dan doen ze het wellicht niet!...

Inkie, hoest met jou nu?

Lac, de dingen al op zijn plaats wat meer na je vakantie en wat tijd?...

xxx

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank je Lac..jij sterkte met de kou zeker nu met de storm en wind!!!! brrrr

15. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    @ sunshine we hebben deze ronde echt 0 kans, 100% zeker. Deze maand sloegen we over ivm het trouwen...

We hebben gelukkig een gaskacheltje in de kamer dus het is nog wel uit te houden, maar morgen komt dan echt de nieuwe CV, eindelijk. Soms vergeten we hoe lekker het is om warm te kunnen douchen...

16. sunshine81

@Lac, oh ja dat is ook zo. Wel even lekker rustig zeker een maandje rust??? En... heb je alweer van je warme douche genoten? Wat kan je dat dan missen he?!

Ik ben een beetje nerveus voor morgen, dan heb ik een speciale echo met vloeistof om te kijken of het inderdaad een poliep is. Nog 1 nachtje slapen....

17. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, heel veel succes morgen!!! Ik duim voor je dat het allemaal meevalt. Het is inderdaad wel rustig zo een maandje zonder stress of het wel of niet is gelukt.

De nieuwe CV is er, ik ga zo direct douchen, oeh yeah:D
    Maandag ochtend vroeg heb ik een afspraak bij de gyn. Ik ben erg benieuwd.

18. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoe ging het sunshine? Weet je de uitslag al?

19. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ warmte mis je pas als je het niet meer hebt....fijn dat alles zo snel is opgelost

sunshine@ hoe ging de echo???

hier@ dinsdag de insim gehad..een wat tegenvallend resultaat voor ons 1,8 miljoen voorig keer was het nog 6 miljoen...nu maar hopen en wachten

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Inkie 1 snelle is genoeg!!!!!!;) :)
    Lac lekker weer warm!!!!!:)
    X

Deel Deze Pagina