Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussion in 'MMM clubs' started by danip, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie 1,9 miljoen kan echt genoeg zijn, hou hoop!

2. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    dank jullie wel....ik hou hoop

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Inkie, probeer te blijven hopen. Wij gaan in ieder geval heeeeel hard voor je duimen.......

@Lac, wat zal jij lekker en lang gedoucht hebben haha...

@All, de echo was pijnlijk maar de afgelopen dagen waren nog erger, pfff. Kon gewoon amper lopen en bukken etc. ging al helemaal niet. Wat heb ik een pijn gehad zeg, doe me dan nog maar een HCG, was een stuk minder erg. Maar in ieder geval is het geen poliep maar een myoom aan de achterwand van de baarmoeder. Dit zou een zw.schap niet in de weg moeten zitten. Ze gaan nu overleggen of het eruit moet maar de gyn zei dat dat dan waarschijnlijk na een zw.schap zou zijn. Maandag heb ik weer een fm-meting en dan gaan we volgende week voor de laatste keer insemineren, pfff. Komt wel heel dichtbij nu hoor, pfff........
    Nu het weekend lekker rustig aan doen....
    Fijn weekend allemaal...

4. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine
    Gelukkig!!! Fijn dat je geen operatie nodig hebt en dat het goed zit! Balen dat je er zo veel pijn van hebt, ik wist niet dat dat zo'n verschil was tussen echo en hsg.
    Confronterend een laatste poging IUI ik hoop dat dit 'm is voor jullie, dat zou wel heel erg fijn zijn.

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Sun, wat vervelend voor je die pijn!!! Myoom... Wat is dat exact?? Goedaardig neem ik aan?!
    Ik ben erg benieuwd maar sowieso blij dat het niet geopereerd hoeft!:) Nu even rustig aan!!!
    Denk goed aan jezelf!
    En op naar ik hoop een iui die goed gaat konen!!!!! Dan komen de pendels uit!!!:)
    Liefs

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lieve sun@ wat een ellende zeg die pijn, maar ben wel blij dat je verder niet geopereerd hoeft te worden...ik blijf heel hard voor je duimen...dikke knuf xx

hier@ voel me haast niet anders dan normaal.....wel wat last van een opgeblazen gevoel...wat duurt dat wachten een eeuwigheid.....

7. sunshine81

Thnx meiden, gelukkig heb ik niet zoveel pijn meer maar vanmorgen had ik weer een fm-meting en deze arts zei dus weer dat het er waarschijnlijk wel uit moet omdat we nu aan IVF gaan beginnen en dan willen ze alle onzekerheden uitsluiten. Nou ik weet het niet meer hoor, wordt er een beetje moedeloos van.
    We gaan morgen wel insemineren en dan hoor ik woensdag of die poliep/myoom/verdikking of wat het dan ook mag zijn er wel of niet uit moet. Pffff, houdt het nou nooit op???
    Ik hoop dat het allemaal niet nodig is en het deze laatste IUI toch raak mag zijn.......

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hè wat vervelend voor je sunshine.......!!!
    Ik hoop ook zo dat de iui voldoende is!!!! *duim duim duim*

Denk aan je....
    X

9. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie spannend, wachten is echt balen ja.

@ sunshine wat verwarrend zeg... irritant. Ik hoop met je mee dat het gewoon lukt met IUI.

Hier heb ik te horen gekregen dat ik die baarmoederafwijking moet zien als flaporen. (echt dat zei de gyn)Ziet er anders uit, maar doet het gewoon. Het kan geen kwaad volgens hem. Dus ik heb denk ik verkeerde info gelezen. Ook geen kans op nierproblemen. Pfioe.. Ik ben opgelucht. En ik mag geen info meer zelf gaan zoeken van mijn vriend.
    We gaan nu 3x IUI doen met hormonen.
    Ik mocht meteen vandaag gaan spuiten. Puregon 50++ eh (als het jullie wat zegt) vrijdag follikels meten...
    Best spannend elke dag zelf spuiten. Ik had verwacht dat ik hormonen zou kunnen slikken. Of spuiten jullie allemaal? (sorrie hebben jullie vast al een keertje gepost maar toen deed ik dat zelf nog niet en heb ik dus niet onthouden)

10. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb even terug gelezen naar de hormonen die jullie gebruiken. Gonal F is het zelfde als Puregon alleen een ander merk. 50 ++ is een fractie minder dan 75 eh dus sunshine en ik doen dus bijna het zelfde.

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ik ben nog aan de clomid tabletten maar als deze poging niets wordt dan wordt het waarschijnlijk ook gonal F en dat is alleen spuiten

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend meiden hoor! Sterkte ermee!!!!!!!!!

Liefs

13. sunshine81

@Lac, voelt het bij jou nu je aan het spuiten bent ook ineen keer zo "anders"? Net of het dan "echter" is ofzo. Je went er heel snel aan hoor moet ik zeggen.

@All, hier gister de laatste IUI gehad, wel een beetje raar hoor. Wel een score van 6,5 miljoen dus 3x meer dan de vorige keer:D Zojuist telefoontje gekregen dat het "ding" er niet uit hoeft. Het is allemaal een beetje onduidelijk maar het blijkt zo klein te zijn dat het eigenlijk waarschijnlijk niet in de weg kan zitten. Als de eerste IVF zou mislukken gaan we het er nog een keer over hebben. Ik hoop dat alles niet nodig is en ik volgend weekend goed nieuws heb:D

@Astarte, hoe is het met jou misselijkheid? Vrijdag echo, ik ben benieuwd. Zie je er tegenop? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?

14. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine he fijn, eindelijk duidelijkheid zeg over dat ding. En wauw 6,5 miljoen dat is mooi!! Ik hoop zo dat de laatste IUI lukt voor jullie... Ik kan het me zo voorstellen, hoe bizar zo'n laatste keer.
    Volgend weekend is alweer heel snel. Succes met wachten.

@astarte ben je zenuwachtig voor je echo? Voelt alles nog goed?

@inkie hoe lang gaan jullie nog door met IUI en spuiten met hormonen?

Ik vind het inderdaad anders om te spuiten. Het voelt opeens als nog meer een probleem of zo. Nog echter. Ik heb verder helemaal geen last (nog) van de hormonen, maar het idee van het spuiten. En het spuiten zelf. Ik sta iedere keer met die pen in mijn hand te aarzelen. Gek om jezelf pijn te gaan doen of zo iets denk ik. Maar het zal wel wennen denk ik ook, want ik moet het nog vaak doen.

Ik wou dat er iemand was die kon zeggen dat het allemaal niet voor niets is, dat ergens aan het einde van deze weg zo'n lieve kleine roze baby in je armen ligt.

15. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ heel veel succes morgen met de echo....spannend..

lac@
    IUI is mijn enige kans om zwanger te worden en ik mag zo lang doorgaan als ik nodig vind, alleen zal het hormoon met de tijd anders worden en zwaarder.
    IVF/ICSI is voor mij geen optie omdat mijn eierstokken te ver in mijn baarmoeder liggen en dus niet gepucteerd kunnen worden.
    En het spuiten daar heb ik nog steeds heel veel problemen mee...het idee om jezelf pijn te doen...daar moet ik mij steeds weer over heen zetten..maar ik hoop dat dat went.

sunshine@
    ik ga heel hard voor jullie duimen...dat deze keer raak is...
    maar wel een geweldig nieuws van het DING....ik hoop dat alles goed gaat.

hier@
    Het wachten duurt het langst en ik mag maandag testen.
    Mijn gevoel is gemengd...ik heb wel last van zijbuik krampen en misselijk maar dan sávonds laat.
    Verder wel gespannen borsten maar dan weer niet pijnlijk.
    Heel anders dan de vorige keer toen ik wel zwanger bleek te zijn.

Verder heb ik vandaag mijn laatste werkdag gehad. ik deed telefonisch verkoop, maar ik haalde mijn dag score vaak net niet, dus kon ik vanmorgen weer naar huis..na een gesprek te hebben gehad...dus nu weer in de WW en snel weer op zoek naar een andere baan

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hi dames!!!
    Daar ben ik even!
    Sun, wat een goed nieuws dat het 'ding' er niet uit hoeft! :D En nu maar hopen dat het raak is en de pendels klopten!!!!!!! Ik duim iig voor jou!!!!

Inkie, ik vind je klachten wel zwanger klinken hoor!....Waarom ben je anders misselijk? Of kan dat ook door de pregnyl (heb je weer pregnyl gespoten eigenlijk?)...? Ik ben nu ook anders zwanger hoor, dus er is geen vergelijking merk ik. Destijds groeiden mijn (.)(.) na een paar dagen overtijd al mega en jeukten heel erg, nu zijn ze wel iets groter maar amper verschil in mijn idee. Ook die bruine kringen om je tepel heb ik niet en ook niet meer van die bultjes dan voorheen...dat vond ik ook wel weer raar maar daarom ben ik zo blij dat ik straks mn echo krijg. Ik ben toch wel nerveus hoor!!! Zal alles goed zijn!!!...Ik update jullie in de middag, dan heb ik hem gehad!!!

Lac, dat spuiten blijft idd raar en gek om je zelf pijn te doen. Ik had de eerste keer in het ZH met oefenen ook dat ik helemaal niet lekker was ervan, maar het went snel zat want het doet gewoon niet erg pijn vind ik zelf.....Heel veel succes, ik wens je ook een frummel toe!!!

@hier: nog steeds veel misselijk, eergisteren ochtend hing ik weer boven de pot. Had de fout gemaakt een zwangervitaminepil te nemen en dat is gewoon te zwaar, ik verdraag die niet! Oh wat moest ik kotsen (er komt dan niets uit maar mijn maag voel ik omhoog komen en proberen alles eruit te gooien maar op de een of andere manier lukt dat niet....) Het lucht wel op hoor maar pfff, ik stopte bijna niet! Dat is naast het feit dat ik minder uiterlijke verschijnselen heb dan bij de eerste keer wel een duidelijke zwanger klacht dus ik hoop maar dat alles straks goed is!!!

Ik post vanmiddag weer! *knuffel*

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    PS Inkie wat rot van je baan!! Vond je het wel leuk? Lijkt me vreselijk, telefonische verkoop om eerlijk te zijn.....:) Hoop dat je iets nieuws leuks vindt!!!!!! kus

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

Jul 1, 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ ja ik spuit nog steeds pregnyl....en als ik zo jou klachten lees...lijken ze toch erg veel op die van mij..
    zou ik dan zwanger????

en ik ben helemaal niet rouwig om mnijn baan...het was toch niet wat ik zocht.....maar ik moest wel, omdat ik mijn opvangtoeslag voor het KDV wilde behouden....en de pijldatum was 1-1-2012 en die ben ik nu voorbij dus vrolijk weer in de WW

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Dames!!! Alles is goed! Hartje klopt, ik zag het met tranen in mijn ogen!!!!!!! Zo blij!!!!!!!!!! :D Wat een geluk, voorrecht etc.etc!!!!!
    Alles zag er goed uit, het kleintje is zelfs wat groter dan je zou verwachten. Mijn eigenlijke datum is 22-8 dat ik uitgerekend ben maar door de grootte van het kindje gaf de echo aan 19-8 :D!
    Even mijn banner aangepast!
    Nou liefs van een happy dame!!!

20. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte wow super wat leuk gefeliciteerd, ik wordt helemaal blij van je berichtje, laat staan hoe jij je zelf voelt!!! Je hebt toch een ontzettende mazzel gehad met die super embryo!! Wordt vast een superbaby:D

@ inkie spannend hoor, ik vind het ook wel goed klinken! Jammer inderdaad van je baan, maar je klinkt er gelukkig niet erg teleurgesteld over. Wel jammer dat je nu minder afleiding hebt van het wachten, want dat duurt toch altijd weer veel te lang.

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Om te controleren of het niet te snel ging met mijn follikels, bleek allemaal goed te gaan. Maandag ga ik weer...

Share This Page