Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    astarte@ wow wat een geweldig bericht gefeliciteerd!!!!!!
    ik wordt er ook helemaal happy van...
    voel je je al wat beter nu de spanning er af is.....
    vind dit zo tof voor je.....dikke knuffel

lac@gelukkig dat de FM goed ging ....ik ben niet teleurgesteld maar eigenloijk wel blij dat die rot baan over is....nooit geen telefonisch verkoop meer voor mij......

hier@ afgelopen week heeft cristan een nieuw laag kinderbed....
    en de afgelopen 2 dagen valt ie er 2 a 3 x per nacht uit....dus vandaag een provisorisch uitval beschermer gemaakt....nu maar afwachten of het werkt...

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank je wel Inkie en ook Lac, voor jullie lieve woorden!!!! :) Nu jullie nog he!??????!!!!!!

Inkie: wij legden een matras naast het lage bed en onze meid is er 1 x uitgevallen toen maar. Heb je al een matras ernaast geprobeerd?

Heb je al verschijnselen van zwanger of ongesteld!???? Ben zo benieuwd voor je!!!!!! Ik duim echt voor je Inkie!!!

Lac, gelukkig dat het voor nu goed was. Hoeveel zaten er eigenlijk?

Liefs!

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Astarte, JOEPIE wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!! Wat zal jij opgelucht zijn... Wanneer mag je weer?

@Inkie, oef wat spannend zeg. Wat denk je zelf? Of kan het voor je gevoel nog alle kanten op? Ik ga toch nog even heel hard duimen voor je... Het is je zo gegund... Dikke knuffel
    Gelukkig vindt je het niet erg van je baan en ben je die grens over. Wat voor werk wil je gaan doen dan? Dat telefonische verkopen zou ik ook niks aan vinden, blhh.

@Lac, Fijn dat het niet te snel ging... Ik ben daar ook elke keer weer bang voor. Insemineren ze bij jullie als het teveel follikels zijn? Bij ons mogen het er maximaal twee zijn.

@All, hier geen nieuws verder. Wachten, wachten, wachten. Ik moet wel zeggen dat ik een beetje een dubbel gevoel heb van dat "ding". Wat als het nou wel in de weg zou zitten dan zijn we nu voor jan doedel bezig maar als het niet zo is, doe je een operatie onder narcose voor jan doedel. Ik vind het best lastig. Hopelijk is alles gewoon niet nodig en is het deze keer raak...:D

Fijn weekend allemaal en meiden... ook voor ons komt er een dag dat wij ook zo'n mooie, lieve, kleine, roze baby in onze armen ligt..

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ ja dat heb ik al geprobeert. we hebben het advies gehad om alleen het matras te proberen want een kind zal het wel leren om in bed te blijven liggen

5. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine bij ons mogen het niet meer dan 3 follikels zijn, dus bij 3 doen ze het nog wel. Raar he, hoe verschillend ze per kliniek omgaan met dit soort dingen. Ik denk trouwens dat er duizenden vrouwen per jaar zwanger worden met zo'n myoom aan de buitenkant zonder dat ze dat weten. Mocht het een belemmering zijn dan zal het in ieder geval geen belemmering zijn bij de bevruchting lijkt mij toch? Ik snap wel dat je er van baalt, soms kan je maar beter niets weten.

@ astarte, heel veel (ik heb ze niet geteld) maar er zijn er nu 3 rond de 10 mm (geloof ik)

@ inkie zit Cristan niet onder de blauwe plekken dan? Mijn schoonmoeder heeft voor de kleinkinderen een soort klein bedhekje wat je makkelijk en snel onder een matras kunt schuiven, een jaren 80 ding, maar misschien verkopen ze nog wel zoiets??

Spuiten gaat gelukkig steeds makkelijker, gelukkig. Verder hier geen nieuws.

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ nee geen blauwe plekken of kneuzingen...!!
    hij valt uit bed en slaap gewoon door.
    We hebben al een ander matras geprobeert om ernaast te leggen....zodat hij niet erg hard valt.

hier@ vandaag toch maar even een test gehaald voor dit weekend denk dat ik hem maandag doe....of zondag avond evt
    jullie horen het......duimen maar

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend Inkie! Ik ben zo benieuwd!! Maar nog geen bloed dus!? Dat geeft wel hoop! Hou ons op de hoogte oké!???xxxxx

8. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ vannacht en vanmorgen boven de wc gehangen..echt beroerd. en ik heb ook last van pijnlijke (.)(.)...

zal ik de test dan vandaag maar doen???

gisteravond nog visite gehad errrug gezelli maar wel laat geworden.
    Mijn man en zoon liggen nog te slapen...het is 10:40 uur
    uitslapers!!!!

9. sunshine81

@Inkie, en......... heb je al getest? Ik hoop het zo voor je. Ohhhh doe die test, we willen het weten........ Spannend zeg.
    Lekker trouwens van die uitslapers:D

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    super spannend... ik duim voor je inkie..

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ negatief getest :(

maar nog geen bloed..
    ......zolang ik dat nog niet heb ga ik dinsdag opnieuw testen.
    wie weet heb ik nog geen voldoende hcg hormoon???
    heb niet zoveel hoop meer, maar wie weet

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nou hoe kan je dan zo ziek zijn geweest?!?!?!? Ik blijf hopen!!!!!!

13. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie he balen, ik hoop met je mee..

14. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ ik weet het ook niet.....ik blijf misselijk en
    gespannen (.)(.) houden
    ik hou hoop......misschien komt het hcg nog.

15. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    helaas is de bloeding op gang gekomen.......balen

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat sneu!!!!!!:( :( inkie... Sterkte lieverd!!......

17. sunshine81

@Inkie, oh nee wat K* zeg!!! Had het zo gehoopt voor je... Hoe voel je je? Dikke knuffel

18. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, zwaar k*t. Dikke knuffel. Ik had veel hoop voor jou, klonk zo goed, heel erg jammer. Hoe voel je je?

Hier vanmorgen bij de gyn geweest. De dosis puregon blijkt te laag voor mij zijn geweest, want er is nu uiteindelijk 1 follikel gerijpt en staat op springen, de rest was weer een stuk kleiner. Maar de gyn zei dat de puregon wel voor meer slijmvlies heeft gezorgd, dus een lekker nestje ligt klaar. Vanavond pregnyl spuiten en dan woensdagmiddag IUI...

19. sunshine81

@Inkie, hoe is het nu met jou?

@Lac, bij mij zijn ze juist blij met 1 follikel, hoeveel willen ze dan dat er eigenlijk zijn? Hopelijk is dat nestje zo uitnodigend dat het er snel in gaat liggen. Succes alvast... Ook voor je mannetje:D

@All, hier nog steeds geen nieuws, saai he?! Heb alleen het idee dat ik veel meer moet plassen maar kan ook door de kou komen...

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ vandaag voor een uitgangs echo naar het ZH geweest.

mag morgen beginnen met menopur 75 eerts 10 dagen spuiten en daarna echo.

verder voel ik me goed en ga er weer voor......zoals ik al eerder zei 2012 wordt ons jaar

Deel Deze Pagina