Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie goed om te horen, en ja ik denk ook 2012 wordt ons jaar. Succes met spuiten.

@ sunshine bij ons willen ze 2 of 3 follikels. Bizar toch hoe verschillend?!

morgen de IUI... spannend...

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Inkie, goed bezig. Succes met spuiten en inderdaad 2012 wordt ons jaar en dan het liefs in de eerste helft:D

@Lac, succes vanmiddag met je inseminatie...

3. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lac@ is alles goed gegaan?

hier@ bij mijn echo gister had ik in beide eistokken 5 folikkels.
    nog wel heel klein, maar ze zei dat alles er goed uitzag.
    nu maar hopen dat deze menopur aanslaat.
    Want ik weet niet wat de toekomst bied na deze 3 pogingen...
    voor mij geen IVF en ICSI maar of ik door mag gaan met IUI....???

weet iemand de bijwerkingne van menopur??? of is het net als pregnyl?

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend Sun, ik hoop zo dat het uitkomt, de pendels!!!

Inkie, klinkt goed!

Lac, ik snap dat allemaal niet zo goed maar ik vertrouw er gewoon op dat het goed gaat komen!!!;)

Hier alles prima, weinig nieuws. Misselijkheid wordt al minder gelukkig!!! Wel VEEL honger!!!!!!!!!!!!!! ;)
    x

5. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie: bijwerkingen van menopur Vaak (1-10%): hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, opgezette buik. Lokale reacties op de injectieplaats. Syndroom van ovariële hyperstimulatie (vooral bij Polycysteus Ovarium Syndroom (PCOS)), gekenmerkt door buikpijn, opgezet gevoel, misselijkheid, braken, diarree en vergrote ovaria met cysten.
    Pregnyl is iets anders. Heb je last van bijwerkingen?
    Ik zou gewoon vragen aan de gyn wat die in gedachten hebben voor je voor de toekomst. Niet fijn om niet te weten waar je aan toe bent.

@ Astarte fijn dat je je weer wat beter voelt.

Hier ging de inseminatie zelf wel goed, maar dit keer weer een slechte hoeveelheid. 600.000 goede sperma cellen. Dus deze poging zal de gyn wel weer niet meetellen (hij telt ze mee als er meer dan 1 miljoen zwemmers waren) Er hoeft er maar 1 goede tussen te zitten..
    al met al dus niet zo'n succesvolle poging niet met de hormonen en niet met het sperma. Dus heel klein kansje dat het gelukt is.
    De afgelopen 3 IUI pogingen was er maar 1 met meer dan 1 miljoen goede zwemmers.

6. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ honger is een goed teken. fijn dat je je al wat beter voelt

lac@ zoals je zelf al eens gezegd heb..je hebt er maar één nodig...en we blijven duimen dat deze poging raak is.

en nee ik heb noggeen last van bijwerkingen,maar was alleen benieuwd wat die waren als ik een reactie krijg.
    we gaan als die laatste drie pogingen niet aanslaan een gesprek hebben met de gyn.

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    sterkte met alles dames! Ik lees mee hoor!

xx

8. sunshine81

Hey meiden,

Ik vind het een beetje een spannende dag. De afgelopen maanden met de IUI behandelingen verlies ik op dag 11 al het eerste bloed, dat is dus vandaag. Als ik morgenavond nog niks ben verloren ga ik toch stiekem een beetje meer hopen. Ik voel me eigenlijk prima, moet wel vaker plassen, heb sinds eergisteren een beetje pijnlijke boobs maar ja dat zegt niks. Vind het spannender nu omdat ik hoop dat we niet voor IVF hoeven te gaan. Pffff, het wordt een hele lange dag....... Of weekend:D

@Lac, ik ga heeel hard duimen voor 1 hele goeie:D

@Astarte, fijn dat je je iets beter voelt... Alweer 9 weken, wat gaat dat snel he?!

9. sunshine81

@Inkie, ik hoop dat de menopur net dat extra zetje is en dat je niet zo veel last hebt van bijwerkingen.... Jij hoeft geen gesprekken meer hoor.... daar gaan we voor goed:D

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine ik hoop het zo voor je, het zou echt super zijn als het is gelukt! Sterkte met wachten...

@ inkie je hebt vast dat gesprek niet nodig met de gyn, ik ben het helemaal eens met sunshine :)

Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik heb opeens koortslip in m'n oog. Nu moet ik 5 keer per dag oogzalf in m'n oog stoppen. Ik ben blij dat ik nu niet meer hoef te prikken, anders voel ik me echt een bejaarde pillendoos :)

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    :mad:Sun: meid ik HOOP het zo voor je!!!!!!!!!!! Zou geweldig zijn!......Enne..nu nog geen bloed is in jouw geval ECHT moed! :) *duimend de avond in voor jou, kijkend naar TVOH straks hi hi ;)*

@Lac: in je OOG!????????? :$ :$ :$ :$ :$ :$
    Dat heb ik nog nooit gehoord!! Heeft je vriend een koortslip en heeft hij je teder in je oog gekust recentelijk :D;)?? Hoe kom je daar anders aan????

@Inkie: Ik hoop mee met de andere dames! Sterkte!

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ ik ga zo vreselijk voor je duimen....;)
    in jou geval betekend dit heel veel.....doe je het rustig aan....en pijnlijke boobs is wel een symptoon van een zwangerschap///duim duim

lac@ ja hoor!!:$! heb jij weer.....hoe kom je daar nu aan..of te wel hoe kom je eraf:(....
    succes met smeren......

hier@ gaat alles goed!!!dit weekend kan ik even afleiding krijgen
    een paar verjaardagen...even gezellig

13. sunshine81

@Lac, in je OOG???!!! Hoe krijg je dat voor elkaar? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Wat lijkt me dat vervelend zeg, succes met de zalfjes en ik hoop dat het snel weg is...

@Inkie, lekker is dat soms he, veel afleiding...

@All, hier dacht ik gister na het douchen met afdrogen een druppel bloed te zijn verloren maar tot nu helemaal niks meer:$ Ik heb zelfs vanmorgen nog naar de handdoek gekeken en zie gewoon niks meer. Wel heb ik het gevoel dat ik ongi ga worden. Is mijn lichaam me weer aan het neppen???:x Ik word gek van de onzekerheid en heb helaas te weinig afleiding dit weekend, ga ook steeds "plassen".
    Pffffff.......... wat is het deze keer toch weer moeilijk:)

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sunshine, wat spannend meid! Dat geeft toch al hoop weer of niet!???? Wanneer ga je testen? Ik dacht ook dat ik ongesteld zou worden. Had hoofdpijn de week ervoor, krampen her en der...

Ik ben zo benieuwd! Wie weet dit keer.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. sunshine81

IVF is een feit!!! Grmbwhggrmbwhhh:x

16. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine wat kut zeg. Een hele dikke knuffel.

@ all ja in m'n oog, dat kan dus. heb het virus er ws ingevreven. Kan nog link zijn ook. Gelukkig ben ik er vroeg bij.
    Verder bij mij nergens last van. Behalve zaterdag relatrouble, maar dat is gelukkig alweer goed. Het is geen beste tijd geweest voor ons beiden het afgelopen jaar. Ik hoop dat de goede tijden snel mogen beginnen...

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve sun: kan niets anders zeggen dan: wat klote zeg!!!!:( :( Heeele dikke knuffel en ik vertrouw erop dat dat kindje komt bij jullie... Kijk
    Maar naar mij! Ook met IVF gelukt!
    Meid mail gerust met vragen naar me over de IVF of op t forum hier...! Sterkte!!

Lac gelukkig weer relatie probleem voorbij dus?! Zet erg druk op je relatie hoor dat klopt!!! Sterkte daar...
    Xx

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ je had zo'n goed gevoel erover!!!! wat enorm klote zeg:x

lac@ ja de relatie staat ook bij ons onder druk...zeg maar
    soms denk ik wel waar ben ik mee bezig? maar we willen het zo graag dus ga je maar door.
    hoe gaat het met je oog???

hier@ het spuiten van menopur geeft bij mij wel enige bijwerkingen hoor. ik voel de eitjes gewoon rijpen zeg maar..de hele dag pijn in mijn buik en opvliegers...humeur om op te schieten
    hoop dat alles niet voor niets is????
    woensdag de 1e echo weer

19. sunshine81

Thnx meiden, doet me goed... Soms is het echt moeilijk en ik moet zeggen dat ook hier soms de hormonen ff op hol slaan en dan is het niet altijd even gezellig. Maar ja, er gebeurd ook nogal wat met ons allemaal. Gelukkig houden we genoeg van elkaar en hier komen we ook wel doorheen.

Ik twijfel alleen een beetje over het "ding" wat in mijn baarmoeder zit. Ze zeggen wel dat het waarschijnlijk geen zw.schap in de weg moet staan maar waarom is het dan nog steeds niet gelukt? Ik ga woensdag maar eens met de arts bellen denk ik. Aangezien we nu toch rust hebben kan ik het maar beter nu doen misschien. Als de 1e IVF mislukt zou het er alsnog uit moeten dus dan maar liever nu, misschien heb ik dan ook wat minder bloedverlies, wordt er gewoon een beetje slapjes van. Dit heb ik trouwens altijd...
    Wat zouden jullie doen?

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Zeker de arts bellen!!!!!!

Deel Deze Pagina