@ sunshine ik snap dat je twijfelt over dat ding. Maar ik denk dat het wel klopt dat je er geen last bij hebt om zwanger mee te worden. Opereren is altijd een risico lopen, ookal is het vaak klein. Dat je nog niet zwanger bent ligt vast niet aan dat ding. Stel je wordt zwanger met IVF poging 1, dat kan, dat hebben we gezien , dan wordt je toch eventjes niet ongesteld, dus heb je ook geen last van dat flauw voelen door het bloedverlies. Ik zou zelf het advies van de gyn opvolgen. Maar het is jouw lijf, en ik snap heel goed dat je twijfelt. @ inkie ik hoop met je mee, vervelend van die bijwerkingen en succes met je echo woensdag! @ astarte wat leuk dat je nog zo met ons meeleeft en meeleest. Hier is mijn oog alweer rustig, maar ja moet 5x/dag blijven smeren in ieder geval morgen nog, woensdag ochtend weer naar de huisarts. Mijn buik is verder rustig, geen klachten. Het wachten duurt weer eindeloos. Ik heb trouwens een boek gekocht: de babyplanner. Zag wel leuke reviews gaat over een vrouw die onze weg ook bewandeld.
sunshine@ om alleen van alle vragen af te zijn zou ik gewoon de arts bellen... als je je rustiger voelt daarmee komt het alles ten goede. lac @ fijn dat je oog weer wat beter is. En dat wachten, ja dat duurt eindeloos!!!! hier@ morgen zien we hoe groot mijn follikels zijn....ik heb last van buikpijnen dus moet dat een goed teken zijn??
Thnx meiden voor het advies, ik ga in ieder geval even bellen morgen en dan kijk ik wel even wat ze zeggen. @Lac, ja je hebt daar wel een punt, zo had ik het nog niet bekeken. Mmmm lastig. Fijn dat je oog weer wat rustiger is, het lijkt me echt geen pretje?! Hopelijk hoef je snel niet meer te smeren en is het weg. @Inkie, succes morgen alvast met de fm-meting... Hopelijk zijn ze al goed op weg...
Spannend Inkie! Benieuwd of je niet te veel hebt als je het over buikpijnen hebt!... Sunshine, benieuwd wat de arts zegt! Ja hier alles goed. Misselijk nog veel dat wel maar gelukkig amper boven de pot ....! Verder groeit mijn buik langzaam maar ik pas mijn oude broeken nog wel gewoon! Gelukkig! Moeheid wordt minder maar is er soms ineens slopend! Had vanavond aardig krampen maar meer maag en darmen: toch schrik je dan ff... Zit alles nog wel goed?!... Pfffff.... Liefs
@Inkie, hoe is het gegaan? @Astarte, goed teken, misselijk zijn De zorgen blijven he?! Je bent al 10 weken. Wanneer heb je weer een echo? Willen jullie weten wat het wordt? @All, hier gebeld naar z'huis maar wordt vrijdag terug gebeld. We wachten dus nog even af...
Lieve Sun, Goed dat je gebeld hebt! Ik ben erg benieuwd wat ze zeggen!!.... Inkie, inderdaad hoe ging het? @hier: Alles goed, iets minder misselijk zowaar vandaag! Verder alles goed. Ik heb 9-2 weer een echo, dus dan weten we meer!....Maar het voelt nog goed hoor! En ja, we willen weten wat het wordt, dus ben erg benieuwd...Ik zeg nu al: een jongen!..... xxx
dames@ alles is goed gegaan met de fm.... ze hebben alleen gezegd dat ik hierna nog 2 kansen heb om te slagen..zo niet zal het voor mij over zijn.... aangezien ik overgewicht heb..hebben ze me aangeraden om na deze poging eerste te proberen om af te vallen.....en het na 3 maanden nog eens te proberen.....dus duimen dat dez poging lukt...anders wordt het gewicht verliezen...moet ongeveer 15 kg af.....best veel en daar zit ik best over in. sunshine@ goed dat je hebt gebeld...afwachten tot vrijdag astrate@ bah misselijk en ziek.....hopelijk gaat alles snelk beter en we duimen voor je 2e echo in februari.
@ inkie, jee dat is best even slikken, 15 kilo en 3 maanden geen pogingen. Ik hoop dat het allemaal niet nodig is voor je.. @astarte wat fijn dat het nog zo goed gaat, tja die misselijkheid is wel verrot, maar wel denk ik een teken dat " hij " lekker zit. Spannend hoor die echo binnenkort. Ik wil hem ook graag zien, zet je hem op het web? @ sunshine goed dat je hebt gebeld, ik ben benieuwd wat de gyn zegt. Hier wel wat gespannen borsten, maar ja, dat ken ik nu wel van mijzelf. Zegt geen fluit bij mij. Nog een weekje en dan weet ik meer. Trouwens de babyplanner is tot nu toe erg leuk om te lezen.
@Inkie, aiaiai dat zal schrikken geweest zijn zeg. Hoe voel je je er onder? Ik ga nog harder duimen dat het nu lukt.... @Lac, spannend weer he?! Het duurt allemaal zo lang altijd, vooral die laatste week. Ik heb dat boek gewonnen hier op zp een paar maanden geleden. De schrijfster had het zelfs speciaal voor mij gesigneerd, erg leuk. Vond het een heel leuk boek maar ook confronterend en je leest hem zo weg hihi. Geniet ervan...
lac en sunshine@ ik ken het boek niet, maar uit jullie woorden maak ik op dat het erg mooi is. lees ze hier@ de klap is goed aangekomen en vanaf gisteren ben ik dus begonnen....we zijn naar schoorl geweest(klimduin) en vandaag een bezoek gebracht aan een sportschool hier in de buurt. ik moet dit doen,,,ik weet nog niet hoe maar het gaat me lukken. xxxx
Meiden, iui 5 was gelukt maar.helaas miskraam Heb dinsdag curretage gehad. Was pas 5,5 week Mn hsg was 964 dat is niet veel toch? Weet wel dat ik zwanger kan worden dat is goed nieuws toch.... Knuff voor jullie
@Annaatje, Oh nee wat vind ik dit erg voor jullie zeg. Is het eindelijk gelukt gaat het alsnog mis. Pfff een hele dikke knuffel en inderdaad je weet wel dat het in ieder geval kan maar toch.... @Inkie, goed bezig! Je kan het, ik heb er alle vertrouwen in... @All, hier vandaag teruggebeld door de arts en eigenlijk raadt ze het op dit moment af om het "ding" weg te laten halen. Het is zo klein dat het eigenlijk niet in de weg kan zitten maar ja, zeg nooit nooit natuurlijk. We hebben nu 2 febr. IVF info-avond en dan 28 febr. de intake in het z'huis en dan gaan we meteen starten afhankelijk hoe ik dan in mijn cyclus zit natuurlijk. Spannen hoor, het lijkt nog zo ver weg, pfffff.....
@ sunshine, zeker confronterend boek. En het lijkt ver weg, maar voor je het weet is het toch alweer eind februari... Heel erg spannend die nieuwe stap. Als je het boek leest is het 1 grote achtbaan aan hormonen. Zo heftig hoorde ik astarte niet klagen. Ik hoop dat het voor jou mee valt. @ annaatje, wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad, maar inderdaad ook goed om te weten dat je zwanger kon worden. Heel veel succes en sterkte. @ inkie heeeeel veel succes met sporten! Wij staan achter je. Je hoort het nu niet, maar ik ben hier heel hard aan het joelen: gogo inkie! Je kan het, je hebt al veel doorstaan dus dit lukt je ook!
annaatje@ dit vind ik heel erg verdrietig......heel veel sterkte.... maar je kan zwanger worden dat is wel goed nieuws. hele dikke knuffel sunshine@ hopelijk ben je na het gesprek met de arts wat gerustgesteld.....en die tijd vliegt voorbij en voor je het weet is het februari enne je hebt deze poging ook nog.....hoe voel je je???al wat symptonen of nog niet?? hier@ ik ben ziek en verkouden!!! ik slaap snachts nauwelijks en ben om het kwartier wakker om te snuiten. ik proef niets meer en ben te moe om uit me ogen te kijken..... hebben jullie al medelij???? maar resultaat ik ben al 2 KG kwijt....jippie gisteren naar de fert poli geweest voor de echo en weer konden ze maar 1 eistok vinden...en de eitjes waren niet goed gegroeit.. nu moet ik maandag weer heen voor echo om te kijken of ze nu wel gegroeit zijn. het risico is dat ze al gesprongen zijn of niet goed zijn ontwikkeld. Als dat zo is dan stop ik voortijdig en ga eerst aan mijn gewicht werken
@Lac, nee ik heb dat ook (nog) niet zo erg als in het boek maar heb er wel een flink potje bij zitten janken... @Inkie, haha ja zo kan je ook de kilo's kwijt raken maar ik heb heeeeeeeeeeel erg medelijden met je, hoop dat je snel weer opknapt. Ik heb geen poging meer hoor, voor de IVF. Ben bijna klaar met mijn ongi en hebben nu even een maand rust, ik denk zelfs twee, ligt eraan hoe mijn cyclus gaat lopen... Eitje van Inkie: ik wil dat je niet gaat springen dit weekend en lekker wacht tot je maandag groot genoeg bent. Daarna mag je pas!!! Hopelikj helpt dit
@ inkie wat fijn dat je zo lekker aan het afvallen bent , en ik vindt je super zielig. Ik denk trouwens dat sunshine haar toespreken naar je eitje moet hebben geholpen. succes!!!! (en beterschap!!) hier dacht ik vanmorgen wat bruin bloed te bespeuren. Maar het zet nog eventjes niet door.
@ astarte, ik heb deze maand niet geskipt, maar ik denk dat het m'n menstruatie die begint altijd zo, en m'n cyclus is verkort door de hormonen. Dus mijn ticker klopt niet.
lac @ ik hoop dazt het een innesteling is.....en dat de IVF toch niet nodig zal zijn. hier@ verkoudheid is op zijn retour en vannacht weer beter geslapen. Ik heb gemengde gevoelens over morgen....iets zegt mij dat ik deze poging maar moet overslaan en eerst aan mijn gewicht moet werken...en aan de ander kant als het eitje nou wel goed is gegroeit...is het ook weer een kans en ik heb alweer 12 dagen spuiten erop zitten dan is dat ook voor niks geweest.....ik weet het niet meer?? we zien morgen wel