ilja@ welke hormoon gebruik je??? clomid/puregon/memopur?? hier@ dames ik zit in de rats???? sinds 10 feb heb ik licht bloedverlies.....sinds 11 feb is dit heftiger geworden, en ook echt rood bloed.....maar de zw symptomen blijven??? ik kan het vergelijken met een lichte menstruatie. het kan een innestelingsbloeding zijn, of het is echt mis... Ik zit met mezelf in de knoop en weet niet goed wat ik nu moet doen behalve afwachten......ik moet nog tot donderdag.... even een domper hebben
@Inkie, mmm dit klinkt wel heel vreemd... Heb je al een testje gedaan? Het zou wel heel vroeg zijn om ongi te worden maar ja, door al die hormonen weet je het soms ook niet meer. Ik ga heel hard voor je duimen, dikke knuffel... @Lac, oh nee zeg, daar was ik ook altijd zo bang voor!! Dit is echt niet leuk zeg, gadsie, had zo gehoopt op goed nieuws. Ons is dat ook altijd verteld en ik zou het advies maar opvolgen, denk dat je zelf ook niet op een 4-ling zit te wachten alhoewel je soms denkt, beter dan niks... Wel vreemd dat de plekken al vergeven waren, ze wisten toch al dat je het weekend waarschijnlijk moest? Raar hoor, dan had je dus sowieso (hoe schrijf je dat eigenlijk?) geen inseminatie gehad? Een hele dikke knuffel voor jou... @Astarte, wat een super goed nieuws, hoe fijn is dat zeg... Willen jullie weten wat het wordt? Spannend en nu kan het echte genieten dan toch echt beginnen... Heb je al dingetjes gekocht???
@ ilja veel succes! En jouw opmerking heeft me wel doen twijfelen, maar ja ik ben toch iets te braaf, en heb het advies van de gyn wel opgevolgd. @ inkie, wat moeilijk. Ik zou toch even wachten of het nu nog verder door gaat zetten of niet en dan voor de zekerheid zowiezo testen donderdag. Ik duim en hoop nog met je mee. @ sunshine, tja we hadden inderdaad niet erbij gepast in het schema in het weekend, ze wisten het maar er waren toevallig nog 4 anderen in dit weekend. Het eerste wat de gyn zei die vrijdag was ook nog voor hij ging kijken dat ze vol zaten. Hij zei dat het maximaal 5 keer per jaar voor kwam dat hij stellen teleur moest stellen omdat er geen plek was. Het was dus toeval dat ik ook echt niet mocht vanwege medische redenen. Ik ben best in de verleiding geweest trouwens om zelf te klussen tegen advies in, want ach wat is de kans dat er uberhaupt bij ons 1 levende goede spermacel bij 1 van de 4 eitjes aankomt. Maar durfde toch niet en m'n vriend ook niet. Toevallig belde gisteren een van m'n beste vriendinnen om te zeggen dat ze zwanger is (eerste kindje), had ik niet verwacht maar ik stond verstelt van mezelf hoe ik gewoon blij voor haar kon zijn. Ze weet niet van onze pogingen dus ik moest nog heel hard mijn best doen om niets te zeggen. Ze is toevallig ook nog uitgerekend op mijn trouwdatum, hoe bizar. Ik hoop dat ik het er niet al te moeilijk mee ga krijgen zeker niet in die periode, wil gewoon blij zijn, als dat lukt.
@Sun: ja dank je wel voor je lieve woorden ook! Wij willen graag weten wat het wordt, dus dat horen jullie met 8 weken ook ! Hihihi. Ik heb nog geen dingen gekocht. Ik heb nog zoveel dingen liggen en als het een jongen wordt kan ik veel weg gaan doen en als het een meisje wordt, heb ik nog GENOEG om de eerste jaren mee door whahahaha! Dus als ik weet dat het een jongen wordt, ga ik zeker wat leuke jongensdingen kopen aangezien ik die nu nog niet heb natuurlijk. Hoe is het met jou? @Inkie: oef...helder rood bloed is volgens mij nooit een goed teken maar dat hangt er ook vanaf hoe lang je dat hebt en of het gewoon wat bloedverlies is of ECHT menstruatie (met bijbehorende krampen etc.) Ik geloof dat andere dames ook wel eerder menstrueren door gebruik van hormonen dan anders weet alleen niet meer of dat nu ook hier was (Sunshine toch...) maar ik weet wel dat het kan iig.....helaas......wat vind ik dat nu toch jammer als het wel ongesteld is...........!!!!!!!!!!!! Hoe staat het er nu voor?.... @Lac: ik zou ook in die verleiding zijn en het ws gewoon doen ook nog. Precies om wat jij schrijft: hoe groot is de kans op al 1 spermacel....maar goed, volg je eigen gevoel met zijn tweetjes. @hier: nog steeds misselijk na het eten! Verder goed! XXXXX
dames, het is in de loop van de dag steeds minder geworden en ook minder rood......ik wacht gewoon af en test donderdag wel
Wat apart zeg! Ik hoop echt een innesteling! Heb je gekeken of daar ook helderrood bloed bij kan? Ik heb wel een opbeurend verhaal. Collega van mij had, wat zij dacht, een menstruatie gehad. Ze leefde er dus gewoon leuk op los en werd daarna maar niet ongesteld. Wat bleek, ze was al 9 weken zwanger!!! Die eerste, naar wat zij dacht, menstruatie, was dus geen menstruatie geweest maar een zwangerschap! Dat was maar kort, paar dagen maar en wel ook helder bloed. Dus Inkie, moed houden, oké!? xxxxxx
@Inkie, mmm vreemd verhaal... Het enige wat je kan doen is afwachten maar dat is nu juist het moeilijkste. Succes en dikke knuffel @Astarte, hihi dan zou een jongetje wel leuk zijn. Het lijkt me zo leuk om te shoppen? En inderdaad mijn cyclus was ook korter maar wel heel regelmatig en duidelijk. @Lac, wat knap van je zeg... Ik heb het soms ook makkelijk en soms hakt ie er ff in maar ja, laat maar gebeuren soms. Goed dat jullie samen de beslissing hebben genomen... Eigenlijk nog een geluk bij een ongeluk anders was het nog zuurder geweest...
@ inkie spannend zeg, ik duim heel hard hier... @ sunshine ja zo dacht ik er ook over, ach ik zit er eigenlijk al niet meer mee. Het zij zo. @ astarte al wat minder misselijk?
dames@ negatief getest vanmorgen !!!! de bloeding is nu bijna weg...en zoals ik al vermoedde was het een vroegtijdige menstruatie. Ik zal nu een pauze van een half jaar inlassen om aan mijn gewicht te werken....ben nu al 6 kilo kwijt en ik wil graag 25 kilo kwijt zijn op mijn verjaardag op 30 juni.....of dat zal lukken......ik ga het proberen.... Natuurlijk blijf ik wel posten op dit forum.....ik ben zo vreselijk benieuwd naar al jullie pogingen.....en ik kan jullie niet missen. heel veel succes iedereen...... xxxxx
Jee Inkie, wat enorm balen zeg!!!!!!! Moet weer een domper voor jou zijn....Hou je het een beetje vol? Wat een goed voornemen van je kilo's! Dat je ervoor gaat is het belangrijkste!!!!!!! Ik blijf ook posten hier om dezelfde reden als jij. Ik wil ook graag horen hoe het gaat met onze dames hier! En met jou dus ook! Heeeeel veel sterkte en we lezen elkaar nog wel he!? Liefs
@Inkie, oh nee dus toch... Niet leuk zeg. Knap dat je het nu een half jaar de tijd geeft. Het gaat je zeker lukken, ik weet het zeker Dikke knuffel Enne... inkie en astarte, jullie moeten echt mee blijven schrijven hoor, anders gaan we jullie veel te veel missen en ben ook benieuwd hoe het gaat zonder dat je bezig bent met kindje "maken" op wat voor manier dan ook.
Ach inkie wat ontzettend rot voor je. Een dikke e-knuffel voor jou. Ik kan je ook niet missen. Misschien kunnen wij je nog een beetje steunen in de strijd tegen de kilo's. Astarte ik ben ook heel blij dat jij nog meeleeft en leest en post. sunshine kruipt voor jou de tijd ook zo langzaam voorbij? Of vind je het een prettige pauze?
Hier ben ik weer een keer.... Afgelopen zaterdag mijn 1e IUI gehad. Had 2 mooie eitjes en het sperma van me partner was goed (fase 1). Moest na de IUI een half uur blijven liggen met het ziekenhuisbed gekanteld, en kreeg huiswerk mee naar huis dat het goed zou zijn als ik zo snel mogelijk klaar te komen. Nu dus wachten. Voel me niet anders dan anders dus heb er geen goed gevoel over. Weten jullie wanneer de pregnyl 5000 uit je lichaam is? Wil zo graag testen maar heeft nu natuurlijk nog helemaal geen nut. Wachen duurt zo lang.
@Lac, de tijd gaat zooooooooo langzaam. Op zich is de rust wel ff lekker maar kom nu maar op hoor!. De 28e weten we meer... @Gelukkig, spannend hoor je eerste IUI.
het klaarkomen zou de eitjes een eind naar de juiste plek duwen door het samentrekken van de baarmoeder.
@ gelukkig, ik heb ook nooit te horen gekregen dat ik klaar zou moeten komen na IUI, ik moet iedere keer 15 minuten blijven liggen. Ik blijf me verbazen over hoe verschillend het overal is. Dat je niets merkt nu hoeft niets te betekenen. Je kan alsnog wel zwanger zijn hoor. Je hebt nog 8 dagen te gaan voor je testdag, dus hou geduld en dan weet je het vanzelf. @ sunshine, ja dacht ik al, het lijkt me vreselijk lang duren allemaal. @ inkie, fijn, het is ook een rare tijd als stel vind ik. Ik denk dat het goed is om weer eens met iets anders bezig te zijn. En straks ben je super dun in kleren die je al een tijdje niet meer paste. Het is een fijn uitgangspunt om van daaruit zwanger te worden lijkt mij, dan heb je na je zwangerschap ook weer minder kilo's kwijt te raken. Succes!!! Ik ben weer ongesteld geworden. Super vroeg voor mij, maar het kan niet anders dan dat het daadwerkelijk ongesteldheid is, want we hebben geen poging mogen doen. Dus dat is mooi, want zo'n cyclus zonder kansen vind ik maar niets. Dinsdag weer een afspraak bij de gyn.