Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lac@ misschien is een vroege menstruatie wel fijn..dan kan je snel weer beginnen.....
    superdun ben ik nooit echt geweest..altans niet in de laatste 20 maar of zo.....ik ben nu al 7½ kilo kwijt....het gaat echt heel erg snel....maar ik moet nog tot 25 kilo....

2. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @inkie, dat gaat goed 7,5 kilo is niet niks.

mijn menstruatie zet niet echt door, nog geen rood bloed gezien dus de afspraak toch nog maar even afgezegd. Mijn lijf is blijkbaar een beetje van slag van die hormonen. Ik wacht dus maar eventjes af.

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Gelukkig, het klinkt inderdaad wel aannemelijk. Misschien is het daarom wel nog niet gelukt hihi..... Baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen.

@Inkie, joepie 7,5 kilo. Knap hoor. Laat/doe je er heel veel voor of let je alleen iets beter op? Het is inderdaad wel heel veel maar je weet waar je het voor doet en dat is waarschijnlijk een hele goede stook achter de deur.

@Lac, fijn dat je nu een korte cyclus hebt. Kan je tenminste weer snel beginnen. Succes morgen bij de gyn... Ben benieuwd wat ze zeggen en laat ze een plekje reserveren voor je inseminatie voordat je weer niet mag...

@All, ik denk dat mijn lichaam een beetje van slag is zonder hormonen:D Zit vandaag al op dag 31 heb ik net uitgerekend... Alle 6 de IUI behandelingen werd ik op de 26e dag ongi... Zwanger kan ik niet zijn, we hebben bewust niet geklust. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Voor de IUI had ik meestal 28/29. Vreemd....

4. sunshine81

Hihi Lac, waren tegelijk bezig. Hopelijk zet het snel door maar waarom zou je je afspraak niet door lopen gaan dan?

5. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine, had je berichtje niet meer gezien gisteren.
    ik heb de afspraak afgezegd omdat ik anders voor niets zou komen. Heb vandaag geen bloedverlies meer gehad. Dus ik denk dat ik een soort tussentijdse bloeding heb gehad. Want het zou een mega wonder zijn als dit een soort innestelings bloeding was. Een super spermacel met enorm lange levensduur. haha
    Ik wacht gewoon rustig verder af.
    Ik heb zelf ook heel regelmatige cyclussen gehad van 29 dagen. Maar heb daar af en toe ook eentje bij van 30 of 31 dagen. Zelfs een keertje 36 dagen.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    ongesteld geworden, iui 1 dus mislukt. Vrijdag weer naar t zh. voor echo en weer starten met menopur spuiten.

7. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ wat ga je nu doen???/ afwachten of toch een test?
    ik denk dat je gewoon nog wat spanning in je lijf hebt van alles...mijn advies..wacht gewoon nog even af.

gelukkig@ ahhhh wat jammer!!! verlies niet de moed..en ga er weer tegen aan deze maand....heel veel succes met deze nieuwe pohoging..

hier@ vanmorgen weer gesport....werkt een beetje verslavend!!! maar het resultaat mag er zijn....

8. sunshine81

@Gelukkig, oh nee, balen zeg... Succes weer bij de gyn!

@Inkie, hihi niet doorslaan he?! Je voelt je je er zeker wel lekker door? Goed bezig hoor!!!

@All, hier begint eindelijk de ongi te komen. Nooit wil je, nu wel en komt het niet. Wat doen die hormonen toch rare dingen met je...
    Dinsdag mogen we eindelijk naar het z'huis voor de intake...

9. sunshine81

@Lac, de wonderen zijn de wereld nog niet uit:D Wanneer zou je NOD zijn?

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ gelukkig, he balen. Trek je het een beetje? Had je veel hoop? (dat bepaald bij mij iedere keer weer hoe rot ik me voel)

@ inkie, goed bezig! Hou vol. En ik denk zeker dat je gelijk hebt. Ik ga nog niet testen. Normaal gesproken zou ik dit weekend ergens ongesteld moeten worden. Dus ik denk echt dat de hormonen wat morrelen met mn lijf.

@ sunshine, he he, dat is mooi. Voor je het weet is het dinsdag. En wie weet wordt al dat wachten beloond de komende maand.
    en ik denk echt niet dat ik zwanger ben. Dat zou wel een mega wonder zijn. Maarja wie weet. Ik reken er in ieder geval absoluut niet op.

Laat de ongi maar komen, dan kunnen we eindelijk weer verder.
    ik hoor morgen of ik een nieuw contract op mijn werk krijg... komt waarschijnlijk goed, maar ja ik moet nog onderhandelen over salaris en het hoe en wat. Ik ben blij dat ze niet weten van onze baby plannen.

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ hoe is het afgelopen met de contract bespreking.....??

gelukkig@hoe gaat het nu met je??? al wat bekomen van alles?

hier@ in het weekend sport ik niet.....lerkker voor mijn gezin...
    wel met cristan naar de speeltuin geweest...en met de buurtkinderen verstoppertje gespeeld......jeetje daar wordt je moe van..dus heb ik mijn beweging ook weer gehad...

sunshine@ bijna dinsdag!!! de tijd gaat altijd heel langzaam als je ergens op wacht....

12. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie ik mag blijven!! Nu nog een arbeidsvoorwaardengesprek en salarisonderhandelingen en zo. Enorme opluchting.
    En wat ben je toch goed bezig met sporten!
    Ik probeer al een tijdje te sporten, maar vind het soms lastig om me ertoe te zetten. Wel een leuke manier: Start to run met Evy is wel een aanradertje. Hardlopen met aanmoediging en opbouwschema op muziek, kan je gratis downloaden door ff te googlen. Ik doe het op de crosstrainer deze winter, maar misschien ga ik binnenkort wel echt de straat op om te joggen.

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi dames, was even een week weg maar hier ben ik weer! Ik las in de banner van Sunshine een week overtijd, ik dacht WOW! Maar dat klopt niet of iig niet zwanger...Jammer!...

Lac, fijn van je baan! En sportief ook dus! Want Inkie, hartstikke goed joh! Zet hem op!

Hier alles prima. Misselijk nog wel af en toe en buikje begint nu te groeien! :) Liefs

14. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ astarte wat leuk dat je een buikje krijgt. :)

@ sunshine heel veel succes morgen!!!!!!

Hier nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Zal wel dit weekend komen. Ik wil nu echt wel weer verder, duurt me allemaal wat te lang.

15. sunshine81

@Lac, Gefeliciteerd met je contract, dat is echt super lekker. Helemaal in deze tijd. Ben je nog ongi geworden? Kan het niet stiekem toch raak zijn? Anders hoop ik dat het snel komt en je weer verder kan.

@Astarte, lekker zeg een weekje weg. Waar zijn jullie geweest?
    Ja, haha die banner klopte hoor maar door de IUI behandelingen was alles van slag. Ruim twee jaar wil je niet ongi worden en nu zo snel mogelijk en komt het niet, het is niet eerlijk:x.
    Wil trouwens wel een foto zien van je buikje hoor?! Dat lijkt me echt zo leuk, als je het eindelijk gaat zien:D

@Inkie, coole banner:D Enne....die kleine houdt je denk ik ook wel flink bezig in het weekend? Ik vind het knap van je...

@All, ben best een beetje zenuwachtig voor morgen maar het is nu bijna zover. Ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen en wanneer het eindelijk gaat beginnen...

16. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    sunshine@ heel veel succes morgen ik zal duimen voor je

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Succes vandaag Sunshine! Laat even weten hoe het ging. Ik denk dat je pas volgende cyclus begint omdat ze aan het begin van je cyclus altijd starten, dus zou je nu net te laat zijn. Hopelijk kan het gelijk je eerstvolgende cyclus. Voor die tijd moet je nog prikinstructie, alle medicatie bij je apotheek halen op recept etc. etc.

We horen het wel!

Kus

18. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ sunshine hoe is het gegaan???

@ all bedankt voor de felicitaties.

Ik ben nog niet overtijd dus ik verwacht gewoon nog mijn ongi op dag 29 (zondag a.s.) Ik heb nog nooit tussentijds gebloed, maar ja komt vast door die hormonen.

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Lac, heb je wel sex gehad en daarom een kansje op zwangerschap spontaan of niet?

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ dat wachten duurt lang hé......hopen dat het dit weekend nu maar komt.

hier@ sporten,,sporten en weer sporten...helaas val ik niet zo snel meer af....nu ongeveer maar 300 gram per dag...maar in de week is dat toch 1.5 kilo...joepie ik pas mijn oude broeken weer...ben al vanaf maat 52 naar maat 48 gegaan.

Deel Deze Pagina