Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Lac: is het al doorgezet dan inmiddels??

@Sun: hoe gaat het met jou nu?

@Inkie: gaat de afvalrace goed nog?

@hier: alles goed! X

2. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lac@ hoop dat het dit weekend komt..

hier@ ongi is dooorgekomen....en alval race gaat gestaag door..maandag weer weegdag.....hoop toch wel op minimaal een 0.5 kilo

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Inkie, wat lijkt me dat moeilijk zeg, om zo af te moeten vallen. Maar daarom juist: petje af. Crash dieet klinkt aantrekkelijk maar werkt alleen op de korte duur dus dat gaat gewoon niet...
    Sport je ook meer? Ja toch? Is natuurlijk sowieso goed voor je maar nu helemaal. Ik hoop dat het je lukt!
    Sterkte en succes. Volgens mij zijn koolhydraten de boosdoeners. Maar dat weet jij ook wel! :)

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ het is inderdaad wel heel erg frustrerend hoor dat het zo erg langzaam gaat...maar een crasch dieet is idd niets voor mij...
    ik ben bezig met een south beach dieet....veel eiwil voor het behouden van de spieren en zeer weinig koolhydraten en daarnaast 5 dagen sport...( 1½ uur in sportschool p/d)
    oh ja ben gisteren ongi geworden...misschien houd ik wel vocht vast of zo

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Astarte, wat fijn dat het goed met je gaat. Is de misselijkheid nu ook over?
    Met mij gaat het goed hoor, lief dat je het vraagt. Donderdag starten met de decapeptyl en dan gaat het hele circus beginnen. Ben alleen een beetje bang dat ik met Pasen een hele hoop paaseitjes in mijn buik heb zitten. We hebben dan familieweekend dus hoop dat ik niet al te veel pijn krijg. Nou ja, we wachten af.

@Lac, is het al doorgebroken? Irritant is dat he?! En je wil het niet omdat je weet dat het toch niet raak is maar je gaat toch twijfelen...

@Inkie, ik ben trots op je!!!

6. sunshine81

@Gelukkig, hoe is het met jou? Duurt lang he, dat wachten... Heb je er al een gevoel bij?

7. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    joepie ruim een kilo af :)

ik had het eigelijk niet werwacht...halverwege deze toch op de weegschaal gestaan en er was maar 0,2 kio af....wel ben ik ongi geworden dus waarschijnlijk heel veel vocht vastgehouden.
    zaterdag ook een feestje gehad maar ik heb mij streng gehouden en zelf wat lekkers van huis meegenomen om daar te snoepen.

gelukkig@ hoe gaat het???? en wat denk je zelf???

lac@ is het er bij jou al???? ik hoopo het voor je

8. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal, ik ben eindelijk weer ongesteld... jeeh dat duurde echt lang. Ben nooit blij om ongesteld te worden maar nu toch echt wel. Woensdag weer afspraak bij de gyn.

@ inkie wow 1 kilo weer kwijt dat gaat goed zeg!! Gefeliciteerd!

@ sunshine je hebt wel het goede weekend uitgekozen voor veel eieren haha

@ astarte fijn dat het goed gaat.

9. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hier alles goed. Voel nog niks bijzonders dus we wachten gewoon af.

10. sunshine81

@Inkie, JOEPIE, je bent al op een derde. Wat knap zeg dat je dan zelf wat mee neemt om te snoepen...

@Lac, wat fijn zeg dat je eindelijk ongi bent geworden. Ik had dat ook, eindelijk een keer blij dat je het wel wordt hihi.
    Misschien moeten ze wel heel veel eitjes gaan zoeken rond de pasen hihi, goed voorteken zullen we maar zeggen:D

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Whahahah leuke symboliek Sunshine met die eitjes! ;) :D

Inkie ook van mij bewondering dat je zelf iets mee neemt en een kilo weer kwijt bent! Blijf zo doorgaan!!!!!!

Lac, eindelijk, het duurde erg lang maar fijn dat je nu verder kunt!!!

X

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    dames@ dank jullie wel voor de lieve ondersteunende woorden....
    het gaat langzaam maar wel vooruit.....
    vandaag weer sportschool en op zoek naar werk, want ik moet deze maand nog werk hebben, anders kan cristan niet op het KDV blijven.
    de kinderopvangtoeslag wordt dan opgeheven omdat ik dan 3 maanden zonder werk zit. Maar hopen dat dat niet hoeft.

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Inkie heb je al idee waar je wil werken of kunt werken??

14. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ik heb morgen een afspraak bij tempo team in hoorn.
    zij hebben waarschijnlijk een functie voor mij...als inpakker voor de paasdagen......
    De functie maakt mij niet uit,,,,zolang cristan maar op het KDV mag blijven daar ga ik voor.
    Mijn achtergrond is verzekeringen en administratief maar daar is op dit moment heel erg weinig in te vinden.

15. sunshine81

@Inkie, oh das balen zeg. Kan me voorstellen dat het je dan even niet uit maakt wat je doet. Je bent anders natuurlijk je plekje kwijt op het KDV maar ook voor hem is het wel goed om daarheen te gaan. Succes morgen. Hopelijk vindt je snel wat in je eigen branche, is toch wel het fijnst...

16. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ gelukkig: toch spannend ookal voel je niets, succes met het laatste wacht weekje.

@ sunshine, nou dat wordt rapen voor de gyn!

@ inkie, succes morgen! En jammer dat het niet in je eigen vakgebied is, maar dat komt vast nog wel...

@ astarte, ja ik ben echt opgelucht.. Hoe is het nu met de misselijkheid enzo? Heb je al een buikje?

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Inkie: ik hoop dat het goed uitpakt ;) (grappige term bij een inpakfunctie :D) met je gesprek vandaag!
    Laat t weten even!

@Lac: buikje is er echt al hoor!!! :) Tweede kindje gaat ook sneller dan bij de 1e! En de misselijkheid is grotendeels weg maar na een te zware maaltijd of vet, heb ik er gelijk weer last van!...gisteren nog!....Hoort erbij maar blehh wat voel je je dan beroerd soms even! Maar het gaat verder goed hoor!!! Mijn banden heb k wel pijn aan en met te snel opstaan en zo. Bekken voelt broos, dus goed opletten!
    @Sun, hoe is het met jou nu dan?

Ik lees jullie!

18. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ik heb de baan!!!!!!!
    ben vandaag begonnen,,,,met schoonmaak werk en vanaf begin april met productie en inpakwerk..:):)

ik heb mijn doel bereikt en dat is dat cristan op het KDV mag blijven
    Ik ben zo blij

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Fijn inkie!!!!!!

20. sunshine81

@Inkie, GEFELICITEERD!!! Wat super fijn ook al is het niet wat je graag wilt. Inderdaad je doel is bereikt. Hihi jij hebt veel doelen dit jaar:D

@Astarte, het gaat prima hoor. Zojuist de eerste spuit gezet:x Voel het wel op de prikplek maar ben wel wat gewend qua naaldjes... Ben benieuwd of en wanneer ik last ga krijgen van de bijwerkingen, hoop dat het nog even weg blijft hihi.

Deel Deze Pagina