ja dat snap ik maar als de test morgen slecht is..dan is hij dat woensdag ook... Dan kan je deze ronde afsluiten en weer vol goede moed op naar poging 2 en hoef je niet nog een paar dagen in spanning te zitten en erg verdrietig te worden op het moment dat je ongi wordt.. Zal je zien..dat gebeurt dan natuurlijk net op een moment dat het niet uitkomt en je niet ff lekker kan janken... Ik zou het dan liever doormiddel van de test weten dan dat ik wordt verrast door bloed Maar.....Positief blijven!!!!! Morgen lekker testen..een dikke roze streep en dan heb je wat extra dagen om op je mooie wolk te zitten!!
@Danip, oh nee, balen zeg. Hopelijk blijft je ongi uit en maak je gewooon wat later HCG aan. En laat het anders maar snel komen, dan kan je op naar ronde 2! Succes.
danip@hou moed misschien dat inderdaad je hcg nog op gang moet komen, anders snel naar ronde 2.... heel veel sterkte.
Hey!! Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik zit nu op dag 16 na ovulatie. Kan dat door de pregnyl komen? Dat je LF dan langer is?
Oei, spannend Danip, heb je alweer een testje gewaagd? Ik weet niet of het daardoor kan komen, anders moet je ff met het z'huis bellen. Dan weet je het zeker. Ik duim voor je!!!
IK kreeg van het zh te horen dat ik pas na 17 dagen na inseminatie kan testen Dus miss. ben je te vroeg meid. Verders zou ik het niet weten. succes.
Hier zojuist een positieve ovulatie-test gehad. Voor mijn doen erg vroeg, dus maar goed dat ik even oefen voordat ik volgende ronde moet testen voor de IUI.
HIer ff moeilijk. Kan pas aankomend weekend testen. Mijn lijf geeft allerlei seintjes, wat is dit moeilijk. Die twee weken lijken wel een jaar. Vandaag iets bruine afscheiding. Ongi of innestelingsbloed. Erg verwarrend allemaal. OP de wachtbank.
Oh Birgitta, wat is het toch zooooo niet leuk he?! Je weet het gewoon niet meer en hoopt op het beste. Pfff, ik duim voor je en hoop dat het innestelingsbloed is. Sterkte en kom maar lekker ff klagen. Dikke knuffel
Door die ovulatietesten ben ik er ook achter gekomen dat ik van 28 naar 26 naar 24 dagen loop en dan weer naar ciclus van 28 dagen. Dus aan een kant wel handig die dingen.
Hi allemaal, Ik kletste gezellig mee een paar keer maar omdat ik pas deze week voor het eerst naar het ZH ga om te kijken naar het hoe en wat en of we IUI krijgen überhaupt (ik denk het wel maar goed) heb ik niet zo veel te melden gehad (nog!). Maar ik lees wel af en toe mee en kom erbij zodra ik meer weet. Danip: meid, spannend zeg? Heb je al getest? Sterkte en succes!!! Sunshine81: ik hoor heel graag hoe jou de IUI is vergaan: moet jij nog hormonen slikken zelf ook voor je eitje ofzo? Is er bij jou iets gevonden of kwam het door je man/vriend dat het niet lukt? Sorry als ik dat al wellicht gevraagd heb een tijd terug....! Was even benieuwd! x
Oh nog een vraag algemeen hoop dat jullie dat weten: hoe vaak mag je IUI doen en gaat dat via de verzekering die dat betaalt of moet je dat zelf betalen?....Ik heb eigenlijk geen idee!!!
Hoi Naat welkom hier Ik ben voor 6 keer verzekerd staat in de papieren. daarna denk ik eigen rekening.
@Naat, wij krijgen in augustus pas de eerste IUI omdat ze een zomerstop in het ziekenhuis hebben, grrrr. Bij mij is gelukkig alles goed maar manlief zijn zaad is niet goed. Te traag en te weinig en teveel verschillende vormen. Ze zeggen dat IUI een grote kans moet geven dus ik ben benieuwd. Wij gaan eerst in eigen cyclus proberen. Zonder iets, met ovu-testen bepaal ik de eisprong en dan moet ik bellen als ik een posi test heb. Dan de volgende dag de inseminatie. Ik ben nu dus aan het oefenen aangezien ik ze maar twee keer heb gebruikt haha. Vandaag dag 13 en l een posi test, voor mijn doen vroeg maar goed. Wanneer gaan jullie deze week? Spannend hoor, succes.
Mijn arts zei dat IUI onbeperkt verzekerd wordt alleen dat je meestal eerst 3x IUI in je eigen cyclus krijgt en dan 6x met hormonen enzo. Als het daarna nog niet gelukt is, heeft het niet zoveel zin meer meestal en gaan ze door naar IVF/ICSI.