sunshine@ ja heel veel doelen dit jaar...ik zal me dan ook niet zo snel vervelen.... vanmorgen ook nog even op de weegschaal gestaan....96.7 kilo ik hoop dat ik a.s. maandag zo rond de 96 kilo zit. dat zou super zijn. hier@ vandaag weer aan het werk geweest..en ik ben nu echt moe...waarschijnlijk is het gewoon wennen.en gaat het volgende week al wat beter. Dit weekend vieren we cristan zijn verjaardag....wordt hij al weer bijna 4 jaar.
@inkie wat fijn van je baan! @sunshine nou de eerste spuit erin mooi, nu ben je echt op weg met je poging. @ astarte fijn dat het goed gaat. Ik gun het van harte. @ hier, mijn eerste 2 spuiten ook alweer gezet. nu Puregon 75. Hopelijk geeft dat geen overstimulatie... volgende week woensdag is mijn volgende afspraak.
ja wat stil op deze pagina zeg...... lac@ ik hoop dat het deze keer wel mag luikken bij jullie. hoe bevalt de puregon je??? heb je bijwerkingen?? hier@ ben nog steeds bezig in de schoonmaak en dat gaat goed.. ook nog heerlijk van het zonnetje genieten.....en daarnaast afgelopen weekend 2 feestjes gehad....waaronder de verjaardag van mijn zoontje...hij wordt 24 maart 4 jaar....dus het wordt al een grote jongen.. verder gaat het afvallen gestaag maar goed....
@ inkie, gelukkig geen bijwerkingen. Ik heb goede hoop, morgen weer een echo bij de gyn. Ik hoop maar dat we dit keer niet een overstimulatie hebben... Goed dat het afvallen zo goed lukt! Knap hoor. Ik wou dat ik dat kon. En wat een grote jongen al 4 jaar. Naar school, wat spannend. spannend morgen...
Het is hier inderdaad erg rustig de laatste tijd. Ik heb ook niet zoveel te melden. Ben nu een week aan het spuiten en moet gewoon doorgaan tot mijn ongi komt en dan z'huis bellen. Ik wacht dus "rustig" af. Heb gelukkig nog niet zoveel last van bijwerkingen... @Lac, heb je je echo al gehad? Ik duim heeeel hard voor geen overstimulatie... @Inkie, knap hoor, je houdt het nog steeds vol. Enne......... beter te langzaam dan te snel, zit het er ook weer sneller aan. 4 alweer, wat gaat dat snel zeker. Gaat ie maandag voor het eerst naar school? Hou je tijd over voor jezelf @Gelukkig, heb je al getest? Hoe voel je je?
gelukkig@ en en en??? heb je al getest. lac@ hoe is je echo gegaan?? sunshine@ ben blij voor je dat je niet zo veel last hebt van bijwerkingen, maar het duurt wel lang hoor..en al die spuiten.... hier@ hij wordt 24 maart 4 jaar, maar hij kan nog niet naar school. hij gaat pas na de zomervakantie naar het MKD ( medisch kinderdag verblijf) ivm wachtlijst.... hij heeft een achterstand in ontwikkeling en is ook nog niet zindelijk..ook zijn spraak en taal ontwikkeling loopt nog achter..... maar de plaatsing is voor een jaar en lerplichtig is hij pas op zijn 5 jaar. tot die tijd lekker thuis bij mamma
@ gelukkig, ow wat spannend, heb je al getest? @ inkie fijn dat hij nog bij je is, maar wel moeilijk dat hij een achterstand heeft. @ sunshine zijn het van die spuitjes als puregon met van die makkelijke opzetstukjes enzo of spuiten zoals pregnyl, die je nog zelf moet mengen? Zit je weer te wachten en te wachten op ongi. Bah. Ik ben blij, niet alleen vanwege de lentekriebels, maar ook omdat ik niet overgestimuleerd ben en nu twee mooie follikels klaar heb liggen. Vanmorgen al pregnyl gespoten en morgen eind van de middag de IUI... Aan mij zal het niet liggen dit keer, nu nog hopen op goede en vooral veel zwemmers... Willen jullie meeduimen?
@Lac, jeetje dat is een snelle zeg en nog wel twee ook Jij krijgt vast en zeker heeeeel goed nieuws met Pasen... Ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor je natuurlijk... Ik heb geen Puregon gespoten dus weet niet hoe die er uit zien. Dit zijn kant en klare spuitjes. Het naaldje is net zo dik als van de Pregnyl en ook de vloeistof doet een beetje pijn. Ja het is weer wachten, wachten, wachten. Ik hoop dat het nog een week weg blijft, komt wat beter uit ivm Pasen enzo. Vrijdagavond heb ik met een vriendin een sauna-arrangement dus hoop heeeeeeeel erg dat het in ieder geval pas daarna komt... @Inkie, oh op die manier. Is er uitzicht op verbetering/verandering of weten ze niet hoe het in de toekomst gaat lopen? Nu valt ook in een keer het kwartje dat je moet blijven werken voor het KDV, ik dacht er vanmorgen nog aan. Moeilijk soms hoor... Je hebt hem wel een jaartje langer thuis hihi.
@ sunshine, vreselijk dat wachten. jouw spuiten lijken dan op de puregon ook van die kant en klaar spuiten. Dat scheelt. En bloeden of met een tampon in de sauna lijkt me ook geen pretje.. Ik hoop met je mee De IUI is goed gegaan, eindelijk weer een mee tellende poging, 1,7 miljoen goede zwemmers dit keer. Ik weet niet maar ik heb opeens weer veel goede hoop. Wie weet gaat het toch nog lukken met IUI. Het wachten is weer begonnen...
@Lac, kunnen we samen wachten maar dan op een andere manier hihi. Misschien kunnen we elkaar goede afleiding bezorgen In ieder geval hebben we heeeeeeeeeel mooi weer, echt heerlijk. Goede score, we gaan duimen op super goed nieuws met Pasen... En nee, met een tampon wil ik niet naar de sauna, vind dat echt niet smakelijk. Tot nu nog niks te bespeuren dus dat moet nog even 36 uur zo blijven. Het mag toch ook wel eens meezitten?
Weer niet gelukt. 2e IUI mislukt. Morgen weer naar t ziekenhuis voor de uitgangsecho en weer starten met menopur spuiten. Merk wel dat ik het steeds zwaarder ga vinden. Maar we proberen positief te blijven.
Lac...positief nieuws. Hoop echt voor je dat het nu eens raak is, voor iedereen trouwens hoor. Ik duim met je mee.
@Gelukkig, oh nee, balen zeg. Sterkte en ook voor jou komt er ooit dat moment waar we allemaal op wachten.
@ gelukkig, shit dat het niet gelukt is. Het is zeker zwaar. Hoop hebben en teleurgesteld worden. De grootste kans is dat het allemaal goed komt en het lange wachten beloond zal worden. Maar het blijft een moeilijke weg. Als je behoefte hebt om wat frustraties te lozen kan dat hier. Ik heb er veel steun aan om op de hoogte te blijven van elkaar en elkaar even op te beuren als het weer eens is mislukt. Ik heb gisteren even teruggelezen op het forum. De allereersten hebben nu allemaal zwangerschaps banners. Ik schreef dat ik na 3 keer IUI waarschijnlijk zou starten met ICSI volgens de gyn, en dat ik daar nog niet aan toe was. Terwijl ik nu denk, laat dat hele IUI maar zitten en wanneer starten we eindelijk met ICSI. Gek dat je toch iedere keer weer je grenzen verlegt.
gelukkig@ he lieverd wat enorm balen....had zo gehoopt dat het deze keer raak was voor je. Hoop en teleurstelling ligt heel dicht bij elkaar, maar er komt een dag dat het voor jou ook zo ver is. sunshine@ ik duim heel hard voor je....ik hoop het toch zo voor je. duim duim duim.... lac@ ook jij in de wacht weken....heel veel succes en wat een top score zeg....het mooie weer moet echt een reden hebben. astarte@ hoe is ie met jou???? gaat het nog een beetje?? hier@ het afvallen gaat niet meer zo snel en dat benauwd me toch wel een beetje....zal ik het wel halen??? maar we gaan stug door. verder zit ik goed in me vel.. dikke knuffel voor iedereen xxxx
Lac...heb je nog steeds een positief gevoel? Hoop het zo voor je. Ik heb vandaag (dag 8) een echo gehad en al een groot eitje van 16 mm. en 1 van 13,3 mm. Zaterdag de IUI al. Gaat deze ronde wel heel snel. En hopelijk 3 keer scheepsrecht. Hoe is het met de rest?
@Inkie, je gaat het zeker halen. Blijf geloven in jezelf. Je bent super goed bezig en alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. @Lac, ja ik zag het ook. Er zijn er zelfs al bevallen, ook wij mogen ooit zo'n mooie banner Hoe voel je je? @Gelukkig, zo dat gaat snel zeg voor je 3e poging. En inderdaad 3x is scheepsrecht. Ik ga voor je duimen...