@All, hier gaat het redelijk. Ongi is maandag eindelijk doorgebroken, ik ben dus nog wel lekker naar de sauna geweest maar had al vanaf vrijdagmiddag buikpijn. Maandagmiddag heb ik zelfs vrij genomen omdat het echt niet meer ging. Vandaag gaat het eindelijk wat beter terwijl ik bijna geen bloed meer verlies. De eerste twee dagen ben ik echt leeggelopen, en zo voel ik me nu dus ook. 4 April ga ik starten met de Gonal en dan 12 april de eerste fm-meting. Komt nu wel dichterbij maar het lijkt ook nog zo ver weg. Gister moest ik 's ochtends op de kleine van mijn vriendin passen, die is 2,5 en het was zo gezellig dat toen ik uren later thuis kwam de leegte echt op me afkwam. Toen hoorde ik ook nog iedereen buiten spelen en mama roepen en toen was het even klaar, pffff, ik stopte niet meer met huilen. Ben om 9.00u maar naar bed gegaan maar voel me nog een beetje leeg, maar goed, alles voor het goede doel. Sorry voor mijn lange ego-verhaal....
@ gelukkig wat gaat dat snel, dat is eigenlijk wel lekker want al dat wachten is ook niks. Succes morgen met de IUI!!! @ sunshine, jee wat een heftige menstruatie. Spannende tijd hoor. Ik ben alleen maar blij met zo'n " ego-verhaal" want ik ben erg benieuwd hoe het je vergaat. Jij eindigt straks ook vast met zo'n lief babytje wat mamma naar je roept... En met een super mooie banner @ all Ik voel me niet anders dan anders, wat waarschijnlijk geen goed teken is, maar nog niets betekend. Ik zit wel bordevol hoop. Ik heb net 6 dagen doorgebracht met mijn baby en peuter nichtje, ik heb ze bijna doodgeknuffeld. En ook mijn vriend zat schattig op te passen. We zitten al een beetje in de toekomst te kijken, we hebben bedacht dat we waarschijnlijk als we gaan starten met ICSI dat we dat in Düsseldorf willen doen. Omdat ze daar hele goede succeskansen hebben en omdat ze daar ook minder goede embryo's invriezen. Toekomstmuziek, maar het komt wel steeds dichter bij...
@Lac, thnx, het gaat ook zeker een keer goed komen... Lekker he, dat knuffelen met die kleintjes, kan je zoveel energie en troost uit halen. Vindt je het nu dan niet erg stil? Wij hebben daar ook naar gekeken maar zie het nu nog niet zitten om steeds zo'n eind te rijden, wie weet als het twee keer niet is gelukt ofzo! Laten we daar maar niet van uit gaan. Ik ga heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat je daar allemaal niet meer over na hoeft te denken. Soms denk ik wel eens, waar ben ik aan begonnen, maar ja, we gaan gewoon door... Blijf bloed verliezen, ben er gewoon gammel van dus het weekend maar lekker rustig aan doen. Hebben jullie trouwens gezien wat voor weer we krijgen met Pasen???!! Blhhhh en brrrrrrr, het wordt koud, vies en nat, bah, bah ,bah en wij hebben nog wel familieweekend haha. Worden veel spelletjes spelen denk ik
@ sunshine, bedankt voor het duimen! Alle beetjes helpen.. beetje ijzer bij slikken kan geen kwaad denk ik, dan voel je je misschien wat minder gammel. Ik had het weerbericht nog niet gezien, nou ik hoop dat ik dan wat goed nieuws heb om warm en blij van te worden.
Lac...trek je het nog in de wachtdagen? Voel je al wat? Sunshine...spannend hoor. Wij krijgen ok de keus om na de 3e IUI over te gaan voor IVF, maar ik denk dat ik toch nog voor 3 IUI's kies. Hier gister de 3e IUI gehad, allemaal weer goed gegaan. Nu dus weer 2 weken afwachten.
@gelukkig, wat lekker dat je zo snel al die IUI pogingen achter elkaar hebt gehad. Je hebt mij qua officiële pogingen nu al bijna ingehaald. (zit nu op 4 (omdat we een paar keer te weinig sperma hadden)) Ik duim voor dat dit je laatste poging zou zijn. Ik zou trouwens in ieder geval 4 IUI pogingen doen. Volgens onze gyn heb je de eerste 4 pogingen de meeste kans dat de IUI lukt. Wat mij betreft ik ben het wachten allang weer zat. Het is iedere keer zo'n eeuwigheid.. Ik voel me verder niet anders dan anders, dus ik verwacht er niet veel van.
dames@ ik leef zo met jullie mee. en idd de wachtweken duren zo lang. gelukkig@ ik hoop dat het deze keer wel raak is.... lac@ toch blijf ik voor je duimen....je weet maar nooit sunshine@ op jonge kinderen passen is altijd weer leuk.... hoe voel je je??? is je ongi al bijna over???? hoop dat je deze maand geluk hebt...we zijn met z;n alle weer toe aan een beetje hoop... hier@ ik blij nog steeds afvallen, ik hoop morgen de 10 kilo voorbij te zijn.... in het weekend allebei de auto's van ons gewassen (met de hand) want dat scheelt weer een euro of 8 en ze zijn ook nog veel schoner dus heb je meteen eer van je werk. de speeltuin ook weer gezien en vanmorgen naar logopedie geweest en vanmiddag fysio.....verder nog werken vandaag en vanavond even niets en uitzakken op de bank veel liefs xxxx
Nou zeg Lac, dat willen we helemaal niet, grbmwgrbmh... Hele dikke knuffel @Inkie, jippie, je bent de 10 kilo voorbij, knap hoor! Ga je met de Pasen ook flink door of zondig je dan een beetje? @All, ik ga morgen een lang weekend weg. We hebben familieweekend dus zal er niet zijn. Dinsdag heb ik vrij genomen om bij te komen en woensdag is mijn vrije dag dus ben lekker een week vrij, heerlijk. Hopelijk valt het weer mee. Ik wens jullie allemaal een heel fijn Paas-weekend!!! Enne....... niet teveel paaseitjes eten he?!
Oh nee he Lac...hoeveel IUI pogingen krijg jij? Sunshine... Geniet lekker van je vrije week. Hier geen nieuws. Wacht me weer suf....voel niks bijzonders!!!
lac@ hé lieverd....een hele dikke knuffel van mij.... ik vind het echt heel erg klote voor je.... hoop op een nieuwe kans volgende maand!!!!\ sunshine@ geniet lekker van je erg lange weekend en maak er een paar te gekke dagen van.... hi hi hi hi ik ga zeker niet zondigen, want ik ben zo goed bezig....en dan neem ik mezelf alleen maar in de maling. hier@ deze week heel veel gewerkt en vroeg op...dus een beetje uitgeteld zijn.... ik wil iedereen heel erg fijne paasdagen toewensen....!!!!!!!
Het gaat wel hier. Ben beetje prikkelbaar. Ik ben het echt zat dat IUI. Heb er helemaal geen vertrouwen in dat dit voor ons zal gaan werken. We hebben nog 2 pogingen, maar als er minder dan 1 miljoen goede tussen zitten tellen ze de poging weer niet mee. Zo duurt het dus een eeuwigheid. Bluh. Fijn paasweekend allemaal, geniet van de extra daagjes. Veel succes met wachten gelukkig. Hou vol inkie, als je de paasdagen kunt afvallen kan je alles!! Sunshine fijn leuk familieweekend! Fijn een beetje afleiding!
Hallo meiden, Ik ben al een tijdje aant meelzen op dit forum. Ik zal me zelf even voorstellen ik en mijn partner hebben een grote kinderwens..na 1 jaar zelf proberen hebben we de hulp van een arts ingeroepen na veel onderzoeken kijkoperatie enz..blijkt dat het zaad van mijn patrner niet voldoen is hij heeft ongeveer 6 miljoen goede zaadcellen. Vorig jaar juni zijn we mogen beginnen met iui in eigen cylsus alleen pregnyl moest ik spuiten en wonder boven wonder was ik meteen zwanger ons geluk kon niet op..en toen we eenmaal de 12 weken voorbij waren viel eens last van onze schouders we wilde zoveel spulletjes kopen enz..ma iedere week had ik een bloeding... Uiteindelijk zijn mijn vliezen met 19 weken gebroken ma ons mannetje bleef lekker zitten we moesten kost wat het kost de 24 weken halen..maar na een hele lange strijd is ons mannetje met een zwangerschap van 23 weken geboren hij leefde niet meer.. Onze kinderwens is naarmate groter geworden we willen het zo graag voor een kindje kunnen zorgen..natuurlijk de schrik zit er goed in maar onze wens is zo groot.. Gelukkig mochten we meteen weer beginen na 1 maand controle en we hoopte zo dat het de eerste iui ook weer zou lukken maar helaas... Afgelopen woensdag hebben we de 2e iui poging gehad het worden nu hele spannende tijden we hopen het zo maar we zijn zo bang dat het ons niet gegunt wordt.. Na de iui had ik zn heftige buikpijn van de eisprong wat op zich wel goed is.. Ik zal graag mee willen schrijven en zo te zien zitten er meerder op het wachte bankje spannend ik gun het iedereen zo! Liefs trotse mama van Milow*
lieve milow, Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel dapper van je vind om met dit verhaal naar voren te komen. Jullie hebben even mogen genieten, om het daarna weer meteen kwijt te raken. Uit jou verhaal maak ik op dat jullie wens om een kind te krijgen heel erg groot is.... Ik wil je welkom heten op deze site en praat alles van je af....je krijgt hier de steun die jullie zo erg nodig hebben... heel veel succes op het wachtbankje en ik zal voor je duimen dikke knuffel voor jou
Hoi milow, Indrukwekkend verhaal zeg. Wat naar voor jullie dat de eerste zwangerschap zo gelopen is. Spannend om nu opnieuw te proberen. Heel veel succes met het wachten, en je bent natuurlijk van harte welkom om met ons mee te schrijven! groeten Lac
Even iets anders, mijn menstruatie is toch nog niet op gang gekomen. Dus wie weet.... Ik kan nu nog even niet testen, (visite) ik hoop later vandaag wel.. woehaha, spannend...
Oh Lac zit hier met kippenvel. Helemaal super. Gefeliciteerd. Merkte je al wat voor de positieve test? Ik wordt gek van dat wachten en voel weer niks bijzonders dus...