Hi Sun! Ik had niet echt pijn in mn buik dacht ik na die week hormonen....ik hoop niet dat er bij jou overstimulatie plaatsvindt. Dat schijnt toch te kunnen? Heb je het nog even gecheckt bij het ZH voor de zekerheid? Morgen heb je natuurlijk al de echo, ik ben heel benieuwd hoeveel er dan gegroeid zijn! Hopen op een mooi aantal follikels, wat ook eicellen bevat! Bij mij waren er dus 3 met maar 1 eicel uiteindelijk die doorgerijpt was! Dat je dus 10 follikels hebt, betekent niet dat je ook 10 eicellen hebt (maar dat wist jij vast wel al!) dus bij jou hopen op het beste en goed resultaat!!!!!! Hopelijk dan gauw ook de punctie. Doen ze die met verdoving? Liefs en sterkte!
Ha Lac! Mooi meid, goede tekenen! Weet hoe spannend het is, dat wachten, maar je komt er doorheen hoor! Zeker vanaf week 6, ik werd toen pas misselijk. Pfieuw, dan ben je aan het overleven hahaha van eetmoment naar eetmoment. En daartussen in...pfff stinkt alles uit de koelkast hahahaha. Ik kon in het begin ook niet gezond eten, in zoverre, dat ik in bepaalde dingen echt geen zin had en dus niet at ook. Luister gewoon naar je lijf en als je vitaminen slikt (welke heb je besteld?) vul je iig al aan een beetje. Waar heb je zoal zin in? Het kan zo verschillen, zelfs per dag deed het dat bij mij. Dan had ik MEGA zin in boerenkool een dag en at het, en als ik de volgende dag al DACHT aan boerenkool ging ik over mijn nek . Hihihi. Nou sterkte maar vooral: geniet ervan ook.xxxx
Heey,, @ Gelukkig..spannend zeg nog een paar daagje maar morgen ga je al testen? merk je al wat of heb je er een bepaald gevoel bij? Ik vind het ook erg spannend mag maandag een bloedtest doen ma ik weet niet of ik dat gan doen hoor..mss ma gewoon de menstruatie afwachten al is dat met de progesteronbolletjes moeilijk want dit kan je menstruatie uitstellen hmmm... @ inkietoy...voor jouw ook spannend nog even en dan mag je ook weer begiinen fijn is dat! Liefs x
@Inkie, jammer maar het scheelt maar 2 ons en inderdaad, je moet wel een beetje blijven leven. Met feestdagen is het volgens mij veeeel moeilijker. Hou vol!!! @Frida, welkom. Hopelijk gaat de tijd heel snel voor je... @Astarte, het schijnt erbij te horen heb ik gehoord. Aan de andere kant denk ik, goed teken, dan gebeurd er in ieder geval wat. 3 is inderdaad niet veel dus dat kan verklaren dat jij niet zo'n buikpijn had. Ik begin nu wel errug nieuwsgierig te worden. Volgens mij zijn die drie dagen na de punctie het ergst:x Ook omdat je inderdaad niet weet of je ook eicellen hebt, pfffftttt. Nee, ze doen de punctie zonder verdoving. Heb wel zetpil en pijnstillers gekregen om vooraf in te nemen. Had jij met verdoving? Hoe vond jij het? @Milow, wat klinkt dat nog ver weg he, maandag. Heb je er een gevoel over? Als ik jou was zou ik gewoon gaan, heb je ook meteen duidelijkheid...
IK WORDT GEK!!!!!!!!!!! Denk dat ik zwanger ben, heb een positieve test!!! Durf nog helemaal nergens op te hopen en geloof er niks van. Omdat we vanmiddag naar het zh. moeten voor een intakegesprek over IVF dacht ik, ik doe een testje. Verwachte er niks van want voel me niet anders. Maar gewoon positief. Zit nog een paar dagen voor nod, is geen hele dikke streep maar hoef ook zeker niet te turen. Vanmiddag/avond zet ik de foto neer. En het kan niet meer van de pregnyl zijn want die was na 8 dagen al uit mijn lijf, toen had ik een test gedaan en die was spierwit. OHHHHH wat spannend zeg!!!
@sunshine...ik had er best wel een goed gevoel over..al begin ik soms wel te twijfen..ik heb afentoe het gevoel dat ik ongesteld ga worden ma eigenlijk kan dat pas volgende week ergens Wat wel grappig is en misschien geluk ik heb altijd een folikel rechts groeien en heb al zo veel echo's gehad en nu deze cylus zat eropeens links eentje mischieb een geluk eitje... je hebt wel gelijk dan weet ik teminste waar ik aan toe ben maandag anders ga k me toch alleen ma gek maken..ochja spannend is het..hopenlijk krijgen we een beetje geluk..
Wauw gelukkig je bent gewoon zwanger zeg...van harte meid zo zie je maar wonderen bestaan!!! streep is streep...een dikke proficiat je wordt mama...en nu k nog aaahrr xxx
Ben ff snel naar de kruidvat gefietst. Heb testen 2 voor 5 euro gehaald en dus getest. BEN ECHT ZWANGER!!! Omdat we eigenlijk vanmiddag die afspraak over IVF in het zh. hadden belde ik om de afspraak af te zeggen en te vertellen dat ik zwanger ben. Direct een afspraak gemaakt voor de eerste echo, dinsdag 1 mei hebben we die al. Dan ben ik benieuwd of het 1 of 2 beeb's zijn....zo spannend allemaal.
Bekijk bijlage 237544 Hier de testen. De onderste is van sensitest en de bovenste van kruidvat. Ze knallen nog niet maar zijn zeker wel duidelijk.
gelukkig@ gefeliciteerd meid !!!!!!! wat een geweldig nieuws zo onverwachts en toch raak. ik hoop dat het gauw 1 mei is voor je....... ik krijg hier helemaal de kriebels zo veel goed nieuws in 1 maand...we hebben weer een vruchtbare maand...
Ja ik hoop dat het een vruchtbare maand is..hopenlijk ook voor mij...pfff k hoop het zo ma ben zo bang zeker dat er zoveel zwanger geworden zijn...we zulllen zien maandag pfff..x
@Gelukkig, WOW zo zie je maar weer... GEFELICITEERD!!! @Milow, ja lastig soms he, je eigen gevoel. Soms zit je er zo erg naast dat je gewoon aan jezelf gaat twijfelen. Ik hoop dat het weekend snel voorbij gaat. Ook voor mezelf We gaan nog even heel hard duimen... @All, hier vandaag de eerste fm-meting gehad en ik heb 11!!!! follikels. Geen wonder dat ik pijn in mijn buik heb. Er zitten er rechts 5 waarvan de 2 grootsten 13,5 zijn en links zitten er 6 waarvan de grootste 13 is. Moet maandag weer voor een echo, ben benieuwd. Hier ben ik al heel blij mee, nu moet er nog wat in zitten pffff. Het weekend moet ik rustig aan doen maar dat is niet zo moeilijk met die pijn hihi
@ sunshine, wow 11! dat is veel! Wat fijn en inderdaad geen wonder dat het dan pijn doet. Spannend hoor. Inderdaad lekker rustig aan en rustig broeden @ Milow wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet worden we allemaal wel zwanger deze maand.. @ gelukkig, wauw wat goed!! gefeliciteerd! Jij hebt volgens mij nog eerder de echo dan ik. @ frida 87, veel succes en welkom hier.
Thnx Lac, ben er ook wel blij mee. Voel me ook zo'n broedkip haha! Trouwens, het kunnen er bij jou ook 2 zijn of niet? Je had toch twee eitjes of haal ik nou dingen door elkaar??? Spannend hoor, begin je al een beetje aan het idee te wennen? Volgens mij duurt dat heel lang haha.
Dat zou heel mooi zijn...als we deze maand allemaal zwanger worden...spannend..k heb wel ongesteldheids krampen zo afentoe hopenlijk betekent het wat goeds...
Milow...ik hoop voor je ( en iedereen) dat het raak is. Ik had geen idee dat ik zwanger zou zijn, voelde me niet anders ofzo. Voelde elke maand wel steekjes, kraampjes, soms gevoelige borsten enz. Nu had ik wat last van me borsten maar dacht dat het soort spierpijn van het bowlen was. Sinds gister heb ik een zeurend gevoel rond me baarmoeder. Gisteravond had ik iets bruinverlies maar dat is nu gelukkig weer weg. Wanneer ga je testen?
Ja gewoon afwachten maar bij elk krampje denk zal het haha..Ik mag geingelijk maandag ochtend gaan bloedprikken maar waarschijnlijk haal ik dat niet..dus als ik niet ongesteld ben ga ik dinsdag ochtend bloedprikken en dan kan ik na 14.00 uur bellen voor de uitslag spannend.. Heb jij al een test gedaan voor je NOD???omdat er staat dat je 3 weken en een paar dagen zwanger bent?? Liefs xx
@ sunshine Haha, een super broedkip, die hebben er meestal maar 6 of zo, jij 11!! En ja het kunnen er nog 2 zijn. Maar ik hoop eigenlijk 1, veel minder kans dat het dan alsnog fout gaat. Ik denk zelf dat het wel goed zit zo onderhand, maar mijn vriend durft er nog niet op te hopen. Hij wil eerst die echo zien.
Lac... Hoe voel jij je? Heb je kwaaltjes? Wanneer heb jij je echo? Sunshine...Hoop echt dat jullie van de 1e IVF zwanger worden, ik duim voor je. Milow... Ik dacht idd. ook altijd als ik wat voelde zou het raak zijn. Maar ik ben er nu dus van overtuigd dat je niet snel iets hoeft te voelen. Ik had idd. donderdag getest maar eigenlijk is vandaag me nod. Heb vandaag nog een testje gedaan en die was iets donkerder, voel me ook echt zwanger. Duim voor je dat je nu zwanger bent.