@ gelukkig. Ik moet iets meer plassen, heb gespannen borsten en ben af en toe misselijk, verder heb ik last van verstopping en ben ik sneller moe. Ik heb de echo rond 8 mei. Komende donderdag komt een mevrouw van Moeders voor Moeders langs.
Heey hier ff een update..nouw de moed zakt me aardig in de schoenen maar pff ik heb zn last van lage rugpijn en ongi krampen en dat maakt me toch ongerust ik had zo gehoopt dat het nu raak zal zijn...altijd als ik ongesteld wordt begint het zo dus ja waarom zal het nu wat anders betekenen arhhh...
Vandaag bloed.geprikt en vanmiddag mag ik.bellen.voor de.uitslag...dus veel duimen ik hoop het zo...maar de ongi krampen maken mij wel ongerust heb nu ook puistjes pfff spannend! x
En Milow, heb je al nieuws??? @All, hier vanmorgen de tweede fm-meting gehad. Ik heb nu 15!!! follikels. Ze zijn allemaal groter dan 16 mm en de meesten rond de 19/20. Straks moet ik de pregnyl zetten en woensdagochtend de punctie. Ik ben benieuwd en begin het nu wel erg spannend te vinden hoor...
Heey meiden.. pff zit er helemaal ff door heen...hcg was lager dan 1 dus niet zwanger..k had het zo gehoopt zeg pfff... en nu ma wachten op de menstruatie dus laat ma komen nu dan... hoe is het met de rest?? knuf x
vandaag weer een goede weegdag gehad 1 kilo eraf...nog een halve kilo en ik zit op de helft van mijn streefgewicht. dan ng 12.5 te gaan...... ik heb deze week veel gesport en gezond gegeten.....hopelijk volgende week weer zo'n mooi resultaat. milow@ balen lieverd.....had het zo gehoopt voor je... op naar volgende maand dan maar.....nieuwe kansen sunshine@ jeetje zo veel eitjes..is dat goed??? ik hoop dat het nu eindelijk mag lukken voor je......succes met de punctie lac@ gaat het nog een beetje.....en voel je je nog steeds ziekjes
Inkietoy...Super zeg, weer 1 kilo eraf. Je kan zeker trots op jezelf zijn. Milow...Klote. Maar houd de moed erin, en uh 3 keer is scheepsrecht he. Kijk maar naar mij. Sunshie...Wat een hoop eitjes zeg, erg fijn. En binnenkort de punctie, hoe gaat dat in zijn werk? En na hoeveel dagen na de punctie heb je de terugplaatsing? Leef zo met je mee. Lac.. Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Hier alles goed, vind het nog steeds doodeng en begin het nu pas te geloven. Morgenavond komt er iemand van moeders voor moeders langs. Ik zit deze week thuis omdat de 5e ziekte heerst op me werk, werk op een kinderdagverblijf. Dit is erg gevaarlijk voor zwangere vrouwen. Had gister de huisarts gebeld en die adviseerde niet te werken en bloed te laten prikken om te kijken of ik imuum ben. Zoja, kan ik met een gerust hard naar me werk.
Nou laten we daar dan maar voor gaan 3x scheepsrecht haha... en nu ma wachten op die k** menstruatie arhhh... maar met volle moed verder...alles voor een wondertje @gellukig zo spannend he ja je bent echt zwanger haha gellof het maar...wat goed dat je met moeders voor moeders mee ga doen heb k toen ook gedaan is het minst wat je kan doen! @inkietoy...harstikke super meid! nog even en dan mogen jullie ook weer van start Fijne dag allemaal! liefs
@ sunshine wat fijn dat het er zoveel zijn heel veel succes morgen! ik denk aan je @ inkie wat goed dat je al weer een kilo kwijt bent, je bent bijna op de helft! @ milow balen zeg dat het mislukt is. knuffel voor jou. @ gelukkig moest je het dan nu op je werk vertellen? of heb je iets anders gezegd? Het gaat met mij goed. Ik blijf het erg spannend vinden, bang dat het niet goed is of mis gaat. Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, vertraagde stoelgang, af en toe misselijk, en ben erg moe, ondanks dat ik veel slaap. Dus dat is allemaal wel mooi. Ik vind die eerste echo echt vreselijk lang duren. Heb niet nog een keer getest of zo, zie wel op een ander forum dat ze daar voortdurend aan het testen zijn. Maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan. Donderdag als de mevrouw van Moeders voor Moeders langs komt moet ik dan wel een test doen of het hcg voldoende is om mee te doen. Ik ben echt voortdurend met de zwangerschap bezig, overdag en 's nachts en in m'n dromen. Ik dacht dat ik erg was met het zwanger proberen te worden, maar dit slaat echt alles. haha.
Lac, is heel normaal hoor! Het is gewoon nu spannend!!! Blijf maar goed vertrouwen en denken aan het wonder wat in je groeit!!! Liefs
Hi Sunshine, wow das een goede opbrengst van je zeg! Nu maar hopen dat er genoeg eitjes zijn maar dat is een zeer hoopvol begin. Wel een lange punctie zo, hoop dat je verdoving krijgt oid.....Krijg je dat? Heel veel sterkte morgenochtend!!!!!!!!!!!!!
@lac...heerlijk he zwanger zijn...kan.zelf ook niet wachten...en die kwaaltjes is alleen maar goed een bevesting vokr jou... hier vandaag ongesteld geworden dus net het zh gebeld om het door te geven...moet k na 2 uur terug bellen ze gaan nu eerst overleggen over hoe nu verder??? hmmm raar k dacht dat we meteen zo door mochten voor iui 3...afwachten maar liefs x
@ milow wat raar, heb je al iets gehoord? @ astarte, bedankt, hoe is het met jou? @ sunshine hoe is het gegaan vandaag??
Ja Sunshine.. hoe is de punctie gegaan? Doet dat pijn? En hoeveel eitjes/vollikels hebben ze weggehaald?
Heey meiden,, Ja k mag gewoon door voor poging 3 en als die mislukt is een gesprek over hoe nu verder met medicatie enz..maar ze willen bij mij natuurlijk geen meerling omdat ik al een risco heb op een vroeggeboote..maarja nu loop ik op de zaken vooruit..op na poging 3 volgende week vrijdag fm en hopenlijk dan iui! @lac...ik lees zwanger met 2 eitjes...dat kunnen dus ook 2 kloppende hartjes zijn!! wanneer heb je de echo? Liefs x
Lieve meiden, Gister dus de punctie gehad. Het was erg pijnlijk. Ja, ik kreeg 3 verdovingsprikken maar voelde het nog steeds. Er zijn uiteindelijk 10 follikels uit gehaald, de rest was te klein en hier kwamen ook 10 eicellen uit dus hele mooie score. Alleen het zaad van manlief blijkt waarschijnlijk niet goed genoeg om iets te bevruchten. We waren net thuis toen we werden gebeld of hij nog een keer wilde komen. Er waren te veel dode cellen waardoor de goede er niet goed door konden. Ook de tweede keer was dit het geval. Het wordt dus erg spannend of er zaterdag wel een terugplaatsing kan vinden. Ben best van slag en de dagen duren ook erg lang. Ik heb nog steeds veel pijn dus kan alleen maar een beetje op de bank zitten en piekeren en wachten. Nu is mijn zusje er even en morgen een vriendin dus moet wel ff wat afleiding hebben... Zenuwslopend dus...
Jeetje Sunshine, dat is wel heel teleurstellend nieuws van het zaad van je man!... Zeker na alles wat jij moest doorstaan.....Ze hebben zijn zaad toch ooit gecheckt ook? Wat kwam daar o.a. uit? Was het toen ook al zo slecht?...heeft hij er nog rekening mee gehouden (niet drinken, niet roken of weinig etc) dat zijn zaad beïnvloedt wordt door externe factoren of staat dat daar los van? Gewoon even benieuwd hoor, niet bedoeld als kritiek, zo van: het komt vast daardoor, maar ik weet dat ik best streng was op mijn vent. Of soms als iemand een 3 maanden ervoor griep heeft gehad, is zijn zaad dan nog steeds niet goed (dacht ik)....Ik hoop zo voor jullie dat het toch wat zaadcellen oplevert. Het hoeven er maar 10 te zijn!!!!!!! En opteren ze niet voor ICSI anders? Wel een mooie score trouwens!!! Heel veel sterkte en liefs.
@ sunshine, ach meid wat naar. Fijn dat het zoveel eitjes zijn, maar wat vervelend voor jou en je man van dat slechte zaad. Ik denk ook je hebt er maar 10 nodig. Ik ben hier keihard voor je aan het duimen en leef met je mee. @ milow, gelukkig mag je gewoon voor poging 3. En ja het kan een tweeling zijn, dus ook dat is spannend. 7 mei weet ik meer.