Lac.. Hoelang ben jij zwanger als je de 1e echo krijgt? Ik 6 weken en 3 dagen, ben zo bang dat ze dan nog te vroeg zijn om een kloppend hardje te kunnen zien. Dus ben benieuwd bij jou.
@ gelukkig, ik ben dan 8,5 week. net is de mevrouw van moeders voor moeders langs geweest. Gelukkig was de test nog positief pffieuw, was best even zenuwachtig.
@Astarte, ja hij heeft er rekening mee gehouden. Roken heeft ie nooit gedaan en drinken, de laatste maanden sporadisch. Hij is ook nooit ziek dus aan de externe factoren kan het bijna niet liggen. We zullen het moeten afwachten, al is er maar 1 bevrucht. De dagen duren wel heel lang................pfffff.
@sunshine...komt goed meid! je hebt er maar een paar nodig! en 10 eicellen..hele mooie score!!! morgen krijg je dan de uitslag?? ik duim voor je mee spannend!!! dikke knuf x
@Astarte, dat weten we nog niet... Maar op dit moment denk ik er zo over, al is er maar 1 bevrucht, omdat het zaad zo slecht is. We horen het morgen pas...
sunshine@ wouwwwww mooie score zeg.. maar echt balen dat de kwaliteit van het zaad niet zo goed is....hopelijk horen jullie morgen beter nieuws, enne als er maar 1 eitje bevrucht is, is dat toch ook een wonder.....heel veel sterkte met het wachten en veel liefs lac@ even een opluchting hoor...mooie dat je test opnieuw positief was....en wat goed van je dat je ook meedoet met M v M.. dat je ook wat kunt terug doen voor vrouwen in dezelfde situatie....( en mij).. hier@ deze week weer gesport...( het wordt een beetje gewoon) verder aan het werk en erg druk.... vandaag is de beste dag van mijn cyclus.dus wel geklust, maar ik heb niet zo veel geloof meer dat het nog enige zoden aan de dijk zet.....afwachten maar... verder gaat het goed en ik leef enorm met jullie mee. dikke knuffel van mij xxxx
Lieve meiden, Wij hebben helaas slecht nieuws gehad en geen terugplaatsing. We zijn erg verdrietig en moeten het echt even een plekje geven. Ik ben er de komende dagen ook niet zoveel denk ik. Even rust. Bedankt voor jullie steun. Liefs S.
Lieve Sun, Wat moet dat een teleurstelling zijn.... Ik kan enkel zeggen: sterkte en trek je maar even fijn terug. Ik knuffel je heel erg en denk aan je.... Dikke kus
lieve sunshine wat is dit enorm kl*te voor jullie. probeer het een plekje te geven...en we leven heel erg met jullie mee heel veel sterkte een dikke knuffel van mij XXXX
Lieve meid...wat ontzettend kut voor jullie...heel veel sterkte neem al je tijd! hele dikke knuf en sterkte xxx
Oh sunshine... Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Dit moet zo'n grote teleurstellin voor jullie zijn. Neem ff je rust en ik blijf duimen dat ook jullie snel positief nieuws krijgen. Denk aan je...dikke knuf
ik heb vandaag last gehad van bruin licht bloedverlies en slijm verlies, en heb vanmorgen de gyn gebeld, kreeg de secretaresse die zei dat dat nog niets hoeft te betekenen, maar ik heb er geen gerust gevoel bij. Ben erg bang dat het niet goed zit.
lac@ ik denk dat je je niet zo ongerust hoeft te maken....komt wel vaker voor.... luister naar je lichaam..heb je nog steeds zwanger klachten??? dan zit het meestal wel goed hoor....anders moet je gewoon vragen of ze een vroege echo willen maken.... puur voor de zekerheid. dikke kus xxxx
@lac...k snap wel dat schrikt, maat het is echt heel normaal hoor! Jullie kleintke blijft lekker lang zitten! wanneer heb je de eerste echo? liefs x
@ milow en inkie, het was vandaag weer weg gelukkig, en ik voel me idd nog zwanger. Bedankt jullie stellen me weer erg gerust.
Lac...dat bruinverlies is denk van de innesteling. Ik heb vorige week ook 2 dagen wat bruinig slijm verloren. Zolang het niet helderrood is en veel bloedverlies en heftige krampen gaat alles goed.
@Lac wat fijn is toch ff schrikke he...Ik den inderdaad nog van de innesteling en zelfs daarna kan je bloedverlies nog eens krijgen! Wanneer heb je de eerste echo meid? @Hier..morgen folikel meting ik ben eens benieuwd of er een mooi filikell groeit maar ik morgen al op cd 10 dus ik hoop dat we wel iui krijgen ivm weekend en koniginnendag..geen idee of dan iui doen..i hope so! Toch hebheb we zelf niet zn goed gevoel met iui en denken we steeds dat alleen ivf helpt maarja dat duurt nog een tijd.. @All..weten jullie mss wat over de plannen van 2013..1 ivf vergoeden ipv 3?? Liefs x trotse mama van milow*
dames@ ik moet even wat kwijt...... sinds vorige week heb ik last van ochtend ziek heid en ben nogal misselijk......ik gaf de schuld aan een buikgriep, maar begin nu na een week iets te vermoeden.....mijn kwaaltjes komen nogal overeen met mijn eerdere zwangerschaps klachten. ...........ik durf niet te hopen, maar ik wens iedere dag dat het zo is..... op 3 mei moet ik weer ongi worden,,,dus dat wordt ook mijn evt test dag...... duim je met me mee?? xxx