Inkie, wat spannend!!!!! Ik duim onwijs met je mee! Zou het dan toch...??? Heeeeel spannend, als je nou misselijk blijft is het een goed teken. Je had toch ook gevreeƫn op de goede dag(en)???!! Zet hem op!
@ inkie, dat zou geweldig zijn, ik duim natuurlijk mee! Kan je niet een vroege test doen? @ Milow, wij dachten ook echt niet dat IUI het voor ons zou doen. Je gevoel hoeft niet te kloppen dus. Hou hoop! Over de vergoeding. Inderdaad volgend jaar wordt nog maar 1 poging IVF vergoed. Dat zullen ze waarschijnlijk niet terug draaien. Freya is wel actie aan het voeren om dat besluit terug te draaien. Ik hoop dat je IUI kunt krijgen met deze dagen. Bij ons kan het wel altijd in het weekend.
@inkie...wat spannens zeg! mss ben je wel gewoon zwanger! kan je idd niet eerder teaten...owww zo spannend he! nqtuurlijk ik duim voor je mee! @lac...hopenlijk hoeft het niet zo ve te komen..vandaag bij de gyn geweest en ala ik ivf krijg kom ik dit jaar nog op de lijst en krijg ik wel 3 pogingen gelukkig... @all vandaag fn gehad folikel is nu 16mm morgen om 21.30 pregnyl en maandag om 11.30 de 3iui...zo spannend! ik hoop dat het niet te laat is normaal heb ik altijd iui op dag 12 of 13 ma zondag doen ze geen iui... dat worden weer hele spannende weken hopenlijk 3x scheepsrecht!!! liefs x
@Inkie. WOW dat klinkt spannend zeg. Ik ga heeeel hard voor je duimen... Knap dat je niet eerder gaat testen, weet niet of ik dat zou kunnen. @Milow, jij ook alweer je 3e IUI maandag. Dat is niet te laat hoor! Bij ons hebben ze ook niks op zondag. Ik viel ook meestal in het weekend, heel irritant... Succes en ook voor jou ga ik duimen... @All, hier gaat het redelijk. Heb het aardig een plekje kunnen geven maar kwam hard aan. Ook omdat ik in een keer dacht, oh jee, nog maar twee kansen pffff. 9 mei moeten we weer naar het z'huis om te bespreken hoe en wat we nu gaan doen en daarna gaan wel even lekker op vakantie. Even samen weg en daarna er weer vol voor gaan. Er is nog hoop! Bedankt voor jullie steun, dikke knuffel.
dames@ ik gok de kans nu al op 70%....blijf erg misselijk in de ochtend en ben ook al een paar dagen duizelig...en mijn borsten beginnen hard aan te voelen... En ja astrate@ we hebben idd op de goede dagen geklust. zou het dan toch iets te maken hebben met het feit dat ik bijna 15 kilo kwijt ben???? Mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden, dus ik durf niet zo snel meer te testen. ik wacht wel af... sunshine@ ik weet zeker dat je in die 2 laatste pogingen zwanger raakt....maar eerst lekker uitrusten en op vakantie milow@ je 3e iui al!!!! ik hoop voor je dat het deze keer lukt en dat je gauw een wondertje in je armen mag houden. Lac@ hoe voel je je nu??? gaat het al iets beter over de vergoedingen IVF heb ik nog niets gehoord, maar ik hoop wel dat ze gewoon 3 pogingen houden, want anders wordt het wel heel erg moeilijk en zelf betalen is voor ons geen optie(te kostbaar). misschien met het nieuwe kabinet worden de regels aangepast????
Spannend inkie!!! Ik hoop het zo!! En 15 kilo is veel!!! Dat kan enkel helpen! Dus *duim duim*!!!!!! Sun, knap van je en ik hoop sterk dat het goed komt!!! Ben benieuwd wat ze willen doen aan het zaad v je man....of dat de volgende keer beter kan of kan worden!! X
@ astarte 7 mei is de echo, begint nu wel op te schieten gelukkig. @ inkie dat zou toch geweldig zijn, die 15 kilo kunnen zeker het verschil maken, je hebt dan een stuk betere balans in je hormonen. Ik ben benieuwd... @ sunshine ik ben blij dat je je al wat beter voelt. Ik ga ervan uit dat jullie ICSI krijgen de volgende keer toch? Ik begrijp eigenlijk niet dat ze dat niet direct deden toen ze merkten dat het zaad te slecht was. Of kan dat dan niet meer? Jullie hebben echt nog wel een goede kans. Goed dat jullie er even tussenuit gaan. @ milow, is het goed gegaan? wachten maar weer he. Jullie gaan wel lekker vlot dat je nu alweer je derde IUI hebt. Ik heb gelukkig geen rare afscheiding meer gehad. Voel me wel OK, behoorlijk misselijk al een dag of 4 aan het overgeven 's morgens. Vind het best zwaar om full time te werken. Viel al 2x bijna flauw, en ik ben aan het eind van m'n werkdag helemaal misselijk en moe. Maar mijn mannetje verzorgd mij heel lief. Ik voel me nog toenemend minder lekker, dus dat is nog positief. Blijf het erg spannend vinden of de echo goed is of niet... pas als ik die eerste echo heb gehad durf ik er echt van te genieten.
lac@ het klink allemaal heel erg zwanger...denk je wel om jezelf want flauwvallen betekend dat je teveel vergt van jezelf doe het maar rustig aan...gelukkig zijn de klachten na de eerste 3 maanden meestal weer weg....en kan je echt genieten.... 7 mei komt wel erg snel dichtbij...succes met wachten dike knuffel iedereen fijne dag morgen
heey zo gister avond de pregnyl gezet en morgen.om 09.30 zaad brengen.en.om half 12 de iui ik vind het zo spannend zeg pfff... en inkie hoe voel je je? xxx
milow@ hoe was de IUI???? hopelijk deze keer raak.... en nu weer de wachtweken..heel veel succes en ik duim voor je. hier@ we zijn na een uurtje vrijmarkt weer naar huis gegaan....niet omdat het niet leuk was...maar ik heb er al 2x alles uitgegooit vanmorgen...ben beroerd en heb last van buikpijn.... zal het dan toch echt zo zijn???? ik test donderdag pas...ik vind het zo spannend
inkietoy...ik ben zo benieuwd en hoop het zo voor je. Wanneer is je nod? Ik heb morgen de 1e echo....zo spannend. Hopelijk is alles goed en is er al een kloppend hardje te zien.
Dag lieve meiden, Ik heb een beetje slecht zin vandaag we gingen het zaad ophalen en had kregen we de uitslag van het zaad te horen...2,2 miljoen zo weinig heeft hij nog nooit gehad altijd rond de 7 miljoen... En zelfs dat lukt het niet dus met 2,2 miljoen lijkt het me helemaal sterk! Ik had gister al me vruchtbaarslijm en ongeveer 1 uur voor de iui was de ovulatiepijn weg dus ik weet niet of de iui dan ook te laat is.. bovendien we hadden een andere gyn eerst een kwartier wachten met het zaad in het spuitje normaal nooit en dan ging die eerst nog vertellen en hup spoot het snel erin ik moest ook anders gaan liggen normaal altijd een beetje omhoog maar nu gewoon recht.. Ik heb er dus helemaal geen goed gevoel over! en nu maar wachten wachten.. Even wat anders afgelopen weekend ben ik nog met spoed nat het zh gebracht ontezettende pijn op me borst maar alles leek in orde dus morgen na de haa voor verder onderzoek omdat e spiercellen wel voorhoogd waren ofzoiets??? En ik heb ook nog heel leuk nieuws gister heeft mijn vriend mij tenhuwenlijk gevraagt! En ik zei natuurlijk jaaaaa!!! Leuk vooruitzicht volgend jaar zomer is het zover en hopenlijk hebben we dan een kleine spruit bij ons!!! @inkie....ik weet het bijna zeker dat je zwanger bent het kan toch niet anders he donderdag pfff je houdt het wel spannend he haha. @gelukkig..heel veel succes morgen spannende dag en hopenlijk een heel mooi knippertlichtje! Liefs xxx
@ milow, je kansen zijn echt nog niet verkeken. Hou hoop. Kijk maar naar onze aantallen . En je kan nog 24 uur na de ovulatie een bevruchting krijgen. Het eitje blijft dus 24 uur in leven in je eileiders. Gefeliciteerd met je verloving!! @ gelukkig, veel succes morgen met de echo!! @ inkie dat klinkt nog goed
Inkie wat spannend meid! Zou het dan toch?.... Ik duim voor je maar het klinkt hoopvol! Ook nog andere zwanger kwalen??? X
@Inkie, spannend zeg, klinkt goed! Hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek. Ik ga heel hard duimen. Wanneer ga je testen? @Milow, GEFELICITEERD met je verloving... Super leuk. Ik ben bijna jaar geleden getrouwd en ik vond het zoooooo leuk. Nu moet je nog heel lang wachten hihi. Wat Lac zegt, je hebt nog alle kansen hoor... Probeer moed te houden. Hoe voel je je nu trouwens? Dat zal wel even schrikken geweest zijn zeg... Ben je alweer bij de arts geweest? Jakkes, klinkt niet fijn. @Gelukkig, hoe was je echo?
Hier minder goed nieuws. Vanmiddag 1e echo gehad en het vruchtzakje en vruchtje zagen er goed uit, maar het hartje klopt (nog) niet. De gynacoloog vertelde dat eigenlijk met 6 weken en 3 dagen er al hartactie moet zijn. Slecht nieuws dus. Nu moeten we vrijdag terug voor weer een echo en als er dan nog geen hartje te zien is loopt het niet goed af. Zijn erg verdrietig en bang.