Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    @lac...wordt dit je eerste echo? spannend meid!

xx

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Lac, we duimen zeker mee hoor!!! Ikke wel in ieder geval :D

@All, wij hebben een vakantie geboekt. We gaan naar SAMOS, Grieks eiland. Hebben er helemaal zin in:D Nog 3 dagen werken hihi...

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Samos! Heerlijk!!! :) geniet ervan Sun!!!!

X

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    sunshine@ grieks eiland .....mag ik mee???? kan niet wachten op mooi warm weer...maar jullie hebben het verdient en geniet ervan
    lekker relaxen en tot rust komen..en daarna met goede moed verder

lac@ 1e echo ik ga zeker voor je duimen...heel veel succes

hier@ nog geen ongi....wou dat het al zover was kan ik weer verder met mijn afval race...nu heb ik zoveel vocht in mijn lijf dat de weegschaal meteen 1 kilo meer aangeeft...

Heeft iedereen een leuke bevrijdingsdag gehad??? wij zijn naar een muziek festival geweest en hebben ons zeer goed vermaakt
    dikke knuffel voor iedereen...soms hebben we dat even nodig
    xxxxx

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Inkie,
    Heb je nog een keer getest want je NOD was toch de 4e?....Of ben je wel vaker wisselend ongesteld qua data?

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Heel veel succes morgen Lac, laat je het weten zsm!???

XXX

7. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    astarte@ nee mijn nod was 3 mei....en ik ben altijd precies op tijd....
    alleen deze maand niet ??????? ik ga er van uit dat het echt komt hoor..ik hoop maar zo snel mogelijk

heb vandaag in de tuin gewerkt en veel onkruid en dood spul geruimt.
    was in ieder geval droog, mar wel wat fris vandaag

8. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie, misschien is het toch een zwangerschap geweest die al vroeg mis is gegaan, of een cyste of zo.

@ sunshine, Samos is heerlijk, lekker overzichtelijk, niet al te touristisch en heel mooi. Probeer de reticokeftedes (of zoiets, je schrijft het vast anders), vond ik erg lekker. En natuurlijk de griekse salades mmmmm

ja het wordt de eerste echo, bedankt voor het duimen en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Als het goed zit gaan we de " ooms en tantes" inlichten, lijkt me zo leuk..

9. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @inkie...wel heel raar he het is nu al 6 mei..toch nog een keertje testen soms duurt het gewoon langer voordat hcg meet baar is..of heb je nog steeds ongi klachten?

@lac oww zo spannend he meid k hoop voor je een heel mooi kloppend hartje!

Hier bijna 1 week erop zitten en gelukkig ging deze week redenlijk snel maarja de laatste week kruipt meestal voorbij..hopenlijk hier goed nieuws snel maar ik voel nog niks raars en met die slechte uitslag he ochja...

Fijne avond meiden!

Liefs x

10. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @lac...hoe laat heb ke de echo...zo spannend he!!! ik duim voor je

xx

11. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    de echo was goed!!! Ik ben zo blij!! Het is er 1, met een kloppend hartje, nu 1,92 cm groot, en ik ben vandaag 8 weken en 3 dagen zwanger.. klopte precies met de IUI datum.
    14 december 2012 ben ik uitgerekend.

Ik heb me net aangemeld bij de verloskundige en we hebben afscheid genomen van de gynaecoloog.

Nu heb ik nog maar 4% kans dat het mis gaat.

Ik heb net mijn broer, zus en oma vertelt dat ik zwanger ben, zo leuk..

groetjes

12. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    lac@ gefeliciteerd hieperdepiep hoera met dit mooie nieuws mooie datum in december. en nu lekker genieten van deze tijd

en heb je een echoplaatje meegekregen???

hier@ geen ongi...maar ook geen zwangerklachten!!!!
    weet het ook niet meer....ik wacht wel af

13. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Lac, JIPPIE, gefeliciteerd wat een super goed nieuws. Dat lijkt me ook zo leuk om te vertellen. Reageerden ze leuk? Wisten ze wel dat jullie ermee bezig waren? Geniet ervan.

@Inkie, ja hoor je mag mee :D Hebben er ook zoveel zin in na al dat gedoe de laatste tijd...
    Als ik jou was zou ik nog een keertje testen, je weet maar nooit. Ze zeggen wel eens, geen bloed geeft moed!

@Milow, succes in de komende week. Hoe dichterbij NOD, hoe langer het allemaal lijkt te duren...

Wij zijn naar Bataviastad geweest zaterdag. Weer veel te veel geld uitgegeven:D Altijd leuk, shoppen...
    Gister lekker een paar uur gewandeld met mijn ouders, best fris soms maar wel lekker uitgewaaid.

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lac van harte!!! Wat een fijn nieuws!!!:)
    Weer een pak van je hart denk ik!?!!

Inkie, waarom test je niet nog eens?! Je bent 4 dagen over tijd??!!!!!!

15. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @lac...Oww meid wat fijn zeg!!! Proficiat!! dan zal het nu wel goed zitten..leuk om te vertellen he wauw!!

@Inkie...als ik jouw was zal ik ook testen is toch raar als je altijd regelmatig ben en dan nu al 5 dagen overtijd!!?? Heb je wel het gevoel dat je ongesteld moet worden?

x

16. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt allemaal, ik ben inderdaad heel erg opgelucht en heb eindelijk het gevoel dat ik ervan kan genieten. Ik heb ook eindelijk weer een nachtje lekker geslapen.

@ inkie wat vreemd. Ik zou ook nog 1 testje wagen, als die negatief is dan is het ook echt negatief, lijkt mij.

@sunshine, goed zo, lekker shoppen en uitwaaien, lekker fris de vakantie in.

@ milow nog een paar daagjes wachten, succes ik duim voor je.

17. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ik heb het toch gedaan,,,,een test gehaald..
    ik doe hem vanavond laat want ik wil graag dat mijn man erbij is.
    maar hij is nu te werk en komt pas om 00:30 uur thuis....dus ik post morgen de uitslag wel....
    ik weet nu al dat het niets is..maar je weet maar nooit.

sun@ lekker shoppen..ik kom er ook vaak en kan altijd erg goed slagen.....

18. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Inkie, ik ben heel erg benieuwd! Als ie negatief is, is je lijf goed van slag!...Zeker als het normaal niet zo is.....! Ik hoop natuurlijk voor jou op een late innesteling en toch een zwangerschap. Heb je nog zwanger klachten gehad? Eigenlijk toch raar, dit hoor. Heb je ook nog geen spotting bloed gehad oid? Dan wist ik wel altijd al: oh het komt eraan....!...Ik check morgen zeker mijn mail want ik ben heel nieuwsgierig of je toch nog goed nieuws hebt! Ik zal proberen niet te hopen ;).

@Sun: geniet idd van het shoppen!
    @Lac: heerlijk meid, geniet er maar goed van, dit super gevoel!
    @Milow: sterkte in de wachtperiode. Altijd lastig......!! Hoop dat het goed uitpakt voor jou!
    @hier: alles prima! Buik wordt steeds dikker en ik geniet er erg van. Ze beweegt, schopt en doet en dat blijft een wonderlijk gevoel! :) Ik ga nu slapen want ik ben MOE! Dag dames!
    x

19. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @Inkie...oww wat ontzettend spannend zeg! Ik hoop echt dat je een positieve test heb! Anders is je lijf echt van slag maar dat kan eker omdat je zoveel afgevallen bent, maar ik hoop natuurlijk gewoon dat je zwanger bent!..spannend!

@astarte..heerlijk he zn kleintje in je buik..hoeveel pogingen heb jij gehad voordat je zwanger werd?

X

20. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    Soms denk ik wat is er toch mis met mij!
    waarom wordt ik niet zo snel zwanger als zij!

Soms wil ik mijn gevoelens uiten
    met de mensen hier buiten

Soms lopen de tranen spontaan over mijn wangen
    van een kindje waar wij zo naar verlangen

Soms moet jezelf iets beloven
    en dat is: BLIJF ERIN GELOVEN!

mooi gedicht

Liefs x

Deel Deze Pagina