Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    wow milow@ je legt de vinger op de juiste snaar.....
    erg mooi en we hopen natuurliuki allemaal hetzelfde.....

hier@ test was negatief......dus laat de ongi maar komen nu...
    balen:x

2. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    liege inkie...ik had het zo gehoopt voor je! vind het zo kut voor je als k dat mag zeggen...dat idd de ongesteldheid maar heel snel komt of anders eens je ha bellen...is toch raar he...

geldt zeker voor ons allemaal dat gedichtje gun het ons ook allemaal zo erg he!

x

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

voor jou lief wondertje,schrijven wij ons gedicht
    Ook al ben je voor ons nog niet in zicht..
    Elke maand hebben wij elkaar een knuffel gegeven,
    maar telkens geen teken van leven..
    En toch blijven wij erin hopen en geloven,
    dat onze droom zal uit komen, misschien met een beetje hulp van hierboven..
    elke maand zijn we steeds aan het klussen voor jou, en iedere maand staan we steeds weer in de kou.
    wanneer mogen wij ons kindje welkom heten, dat is dus voor nu een vraag waar vele geen antwoord op weten..
    Dus blijft het bij Dromen, maar we blijven wel geloven dat ons wondertje er zal komen..!!

4. sunshine81

Kom ik even snel een gedichtje plaatsen wat me zo raakte heeft Milow er ook al zo'n prachtig gedichtje op gezet, toevallig zeg...

@Inkie, oh nee toch wat is dat nou zwaar K**. Ik had het zo gehoopt voor je.... Laat het dan nu maar snel komen, kan je tenminste weer verder. Zou het kunnen komen omdat je zoveel bent afgevallen? Anders zou ik gewoon even bellen met het z'huis. Dikke knuffel voor jou

@All, hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en wat ik al vermoedde, we gaan ICSI doen. Half augustus zal de punctie plaatsvinden. Weer 3 maanden wachten, pffff. Maar eerst lekker op vakantie:D

5. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @sunshine...wat toevallig zeg en een heel.mooi gedicht raakt me echt en we moeten hoop houden! wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en 3 maandjes wachten ma heb er wel vertrouwen in...is het een lang traject?

liefs x

6. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    ach inkie, wat jammer. Een dikke knuffel voor jou.

mooie gedichtjes dames.
    fijn sunshine dat het icsi wordt, tenminste een goede kans van slagen. Augustus klinkt ontzettend ver weg, maar voor je het weet is het al zover.

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Mooi .. Ik snap dat dat jullie raakt!

Inkie... Wat erg jammer vind ik dit nu!!!!:(
    Toch wellicht door je afvallen dat je cyclus wisselt, dat kan idd heel goed. Maar balen!!!!!!

X

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @milow: ik heb heel erg geluk gehad... Maar 1 poging (IVF)er was maar 1 eicel die 1e poging en die is 8-cellig bevrucht :)!!! En dat is m'n dochter nu in m'n buik! Echt te geweldig dat dat zo gelukt is...!!!!!! En ja het is zo bijzonder ik geniet er ook veel bewuster van dan bij m'n eerste...! Omdat het zo veel moeite gekost heeft incl de aanloop naar de IVF...ik ben heel gelukkig!

@sun: wat duurt dat weer lang nog, augustus!....
    Vind je dat zelf ook of heeft t ook wel iets rust/pauze achtigs? Snap dat je ook wel gelijk zou willen beginnen! Is er een wacht tijd voor icsi of zo????

9. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @astarte...dan heb je idd geluk..ik zelf heb.liever ook meteen ivf in iui heb k niet zoveel vertrouwen meer maarja zijn toch weer extra kansen he..

@hier...ik had er zoveel vertrouwen maar de bekende puiatjes zijn er weer en de ongi krampen ook..maandag is mijn nod ma het voelt nu alsof ik ieder moment ongesteld ga worden...vervelend haalt me hoop weer weg...pffff

x

10. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    heey meiden,

bah ik moet ff hart uit kotse ik wordt er gek van ik denk dat ik dadennlijk facebook maar ga weg doen alles gaat over baby's..niet dat ik ze het niet gun maar waarom ik niet..

een vrouw op fb 1 maand na mij ook bevallen met 23 weken en nu alweer 3 maanden zwanger..sommig hoeven maar met hun vingers te knippen het is echt de een na de andere nu die zwanger weer die weer een 2e of 3e die weer perongeluk dan weer die bevallen en zo ga maar door..waarom ik niet????

Sorry maar voel me echt klote een mislukkeling alles ik wil het zo graag andere niet en die krijgen het gewoon!!!

Zoo dat is eruit!!!

XXX

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    milow@ hoop voor je dat het uitblijft...ik blijf nog steeds voor je duimen, en je reactie is heel begrijpelijk hoor...ik heb ook zo'n omgeving waar iedereen zwanger wordt en bevalt en dan denk ik ook waarom ik nou niet??? soms is spuien heel goed lucht lekker op....dikke knuffel xxxx

mooie gedichten !!!!!:) ja hoop is wat we allemaal houden, en dat het er uiteindelijk toch zal komen

sunshine@ icsi toch!!! ben wel blij dat de kogel nu door de kerk is en hopelijk hiermee je kansen verhoogd.....nu lekker vakantie en augustus komt dan wel heel snel dichtbij

astarte@ jij hebt echt een geluks engeltje gehad bij jou IVF....en idd het afvallen zal waarschijnlijk de reden zijn dat alles een beetje in de war ligt in mijn lichaam...
    nu nog steeds geen ongi....baal enorm...

12. sunshine81

@Milow, het is ook allemaal niet niks wat we door maken. Het is logisch dat we soms van die buien hebben. Gooi het er maar lekker uit... Hier in de omgeving net zo. Heb gister een gesprek gehad met een vriendin die inmiddels al 3 kinderen heeft onder de 4 jaar. Haar eerste was nog een baby toen wij al zijn begonnen. Ze laat zo weinig van zich horen dat ik er maar eens over ben begonnen. Vraag me alleen af of het wel zin gehad heeft... En maar klagen tijdens de zwangerschap enz..... Grrrrbmwbhgrr

@Inkie, pffff zou ook helemaal gek worden als ik jou was. Laat het nou maar snel doorkomen, dit is ook niks. Heb je nog gebeld met het ziekenhuis?

@ICSI, ja ik vind het ook nog heel ver weg maar er moeten 3 maanden tussen de puncties zitten dus dat zou half juli zijn, dan zijn de plekken al vergeven dus wordt het augustus. Het lijkt me ook nog heeeeeeeeel lang wachten maar vind het ook wel lekker om even geen poespas en troep in mijn lijf te hebben...
    Eerst lekker op vakante:D

13. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    ongi is gekomen...en ik ben er heel blij mee.;)
    klink wel erg raar uit mijn mond, maar met die onzekerheid leven is ook niet geweldig.

hier@ ga vanavond eens lekker vroeg naar bed denk ik....ben erg moe en het weer zit ook al niet mee vandaag......
    hebben jullie al omweer. hagel en regen gehad....oh ja de wind niet te vergeten...het is net herfst zeg....
    lekker onder een grote deken op de bank:)

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Inkie, toch fijn dat het door is gezet ja! Zo veel later alleen, echt ongelooflijk!....Ik kon me niet meer herinneren waarom jullie nou IUI deden? Lag dat aan jou, je man of allebei? ....
    Het onweerde hier net ook en keiharde regen! Maar nu is het weer droog en fluiten de vogels! Heel gek weer!.....Alleen die deken hoeft voor mij niet met die warmte buiten! :D ;)

Ik heb inderdaad een engeltje gehad met de IVF, dat besef ik na alle verhalen hier op de fora heel erg.....Ik ben ook echt dankbaar en geniet van de dikke buik! Ook wetende dat ik dit waarschijnlijk nooit weer mee zal maken. Ik wil denk ik nu ook geen drie kinderen hoor (2 is al geweldig!!!) en mijn vent ook niet, maar het voelt voor mij wel heel raar dat mijn lijf mij vroegtijdig al in de steek heeft gelaten (zo voelt het, het is niet zo hoor dat weet ik ook wel) want ik weet dat ik gewoon straks helemaal geen kans meer heb hoogstwaarschijnlijk omdat mijn vruchtbaarheid rap afneemt. Dat vind ik ook zo dubbel soms. Dan loop ik op straat met mijn nu duidelijke dikke buik en dan denk ik: je moest s weten hoeveel moeite het in totaal gekost heeft en wat hierachter zit, zo simpel is die dikke buik er dus niet gekomen en bij anderen gebeurt het maar om de haverklap, en die hebben er dan zo tig rondlopen....ik blijf het een apart iets vinden, vruchtbaarheidsproblemen en alles wat daaruit voortvloeit!...Ik weet dat ik spreek vanuit een luxe positie maar ik hoop dat jullie me begrijpen, die gevoelens had ik dus eerst helemaal niet maar nu de zwangerschap vordert denk ik er steeds vaker over na, over mijn lage AMH en alles......Het voelt zo eindig, zelfs zwanger. Dat ik me nu afvraag hoe mijn cyclus straks zal zijn na de bevalling omdat ik geen idee heb hoe het er dan, een jaar later voorstaat met mij.....Nou ja, het is geen klaagzang, maar wel hoe ik me voel erbij.....

Ga zo maar s lekker tv kijken....
    xxx

15. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach milow, jammer dat het niet gelukt is. Toch wil ik je hoop geven, ik had echt nul vertrouwen in de IUI lees mijn berichtjes maar eens terug. Ik baalde enorm dat we maar door en door gingen met die stomme zinloze pogingen. Iedere keer weer een glimpje hoop en dan weer die teleurstelling. Toch ben ik blij dat we door zijn gegaan. Want IVF of ICSI (wat bij ons gezien de zaadhoeveelheid waarschijnlijker was) is een stuk zwaarder qua belasting, elke kans is er weer 1. Gun je zelf zoveel mogelijk kansen.
    Mijn vrienden diegenen die het weten, denken op dit moment allemaal dat wij zomaar snel zwanger zijn geworden, we vertellen niet hoe we aan dit wondertje zijn gekomen. En ik denk dat wij niet de enigen zijn. Want toen we, aan die paar mensen die we het hebben vertelt, vertelden dat het voor ons niet vanzelf ging lukken, kwamen hun verhalen, die wij niet kenden. 1 op de 5 heeft de medische malle molen nodig, dat zijn echt heel erg veel mensen. Maar het blijft verrot om te zien hoe snel anderen weer met een zwangere buik rond lopen. En zo verrot voelt iedereen zich op momenten tijdens het afleggen van deze zware weg.

@ inkie dan ben je keihard aan het afvallen :) dat gaat goed zeg, je bent goed op weg!!

@ sunshine ja, het is oneindig ver weg lijkt mij. Wanneer ga je eigenlijk weg op vakantie?

16. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    dankjewel lieve meiden...nu spanp ik ook waarom het de medische malle molen os je wordt er ook gek van pfff...en soms moet je gewoon ff alles eruit gooien!

@lac als k zondag nog niet ongi ben ga k testen ma heb wel al ongi krampjes hmmm..zondag of maandag moet ik ongi worden dus ja ik blijf nog hopen..ben alleen zo bang de kansen worden steess kleiner zo voelt met en het einde komt steeds meer in zicht en dan? ik weet dat ik er nog niet zo over moet denken maarja we zullen zien...

ik snap ook alle vrienden enzo krijgen kindjes is nu ook de leeftijd over een paar dagen wordt hier een kindje geboren 2 deuren naast ons..k zie daar zo tegen op..want ik had nu met een kindje moeten zitten ma nee k zit weer in de mmm hopen dat ik ooit moeder van een levend gezond kindje wordt!!!

@inkie..goed bezig meid! de kilos vliegen eraf he..vind het echt knap van je!

@sunshine..waar ga je op vakantie?

xx

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik ga zo weer naar het ziekenhuis voor een echo, heb al vanaf dinsdagavond bloedverlies. Doodeng weer...

18. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @gelukkig...pff veel sterkte meod hopenlijk niks ernztig..k had het ook in me vorige zwangerschap was niks aan de hand maar het heeft er wel voor gezorgt dat me vliezen week werden...

succes meid k denk aan je

knuf xx

19. sunshine81

@Inkie, wat fijn zeg dat het eindelijk is begonnen. Nu kan je weer verder en zit je niet zo in twijfel.

@Astarte, ik kan me voorstellen dat je je zwangerschap nu heel intens beleefd omdat je ook weet dat het waarschijnlijk de laatste keer is. Je geniet er echt van ook al voel je je misschien niet altijd even prettig. Je kan er nog een poosje van genieten, het lijkt me zo geweldig om zwanger te zijn, om het kindje te voelen en je buik te zien groeien, zucht....

@Lac, wij gaan dinsdagochtend vroeg vliegen:D

@Milow, hoe verder je komt, hoe sterker dat gevoel wordt helaas. Elke keer wordt je weer teleurgesteld en ik ging heel erg twijfelen aan mijn eigen lijf terwijl het "probleem" bij ons heel duidelijk is. Je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt, een potje janken lucht af en toe erg op en soms moet je jezelf even een trap onder de kont geven... Ook voor jou komt er een moment dat je je kindje in je handen mag houden, daar moeten we op vertrouwen. Dikke knuffel
    Wij gaan trouwens naar Samos, een Grieks eiland:D Nog een paar dagen...

@Gelukkig, oh nee toch, ik ga duimen dat alles goed blijkt te zijn... Dikke knuffel ook voor jou, ik denk aan je...

20. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @lac..dankje voor je lief berichtje! ja wat je zegt de 1ste wachtweek vloog voorbij maar nu pfff nog 2 dagen wachten spannend he..

Oww lekker op vakantie naar griekenland heerlijk! wij gaan volgende week woensdag tot en met maandag ook even weg paar daagjes kamperen in belgie..gewoon ff eruit dus had ff snel geboden op vakantieveilingen voor 6 euro :)

lekker de gedachten verzetten...!

@ gelukkig..duim*duim*duim* weet je al wat meid...succes!

@astarte lekker genieten he meid!

x

Deel Deze Pagina