Hi! Overmorgen! Ik ben erg benieuwd. Hebben ze jou ook lichamelijk gecheckt dan? En wat voor dingen? En op je eerste afspraak, wat werd er toen al gedaan (ik word nu ongesteld dus bij mij kan niet zo veel sowieso...) bij jou of hem? Of alleen praten en daarna inplannen? Spannend, die ovu testen, maar het werkt allemaal prima bij mij elke keer. Toch fijn dat je zo je cyclus goed kunt monitoren....! OJa, jij vertelde inderdaad van je zomerstop. Das zeker jammer. Dag 13 posi test is na 24 maar binnen 48 uur in principe eisprong en dat is wel mooi in het midden of heb je een langere cyclus?
naat@ welkom bij de club en heel veel succes met jullie 1e poging komende maand. in mijn verzekering krijg ik 6x iui vergoed daarna waarschijnlijk over naar ivf. ik zit nu in poging 3 en mag a.s maandag testen. Nu al misselijk en opgeblazen gevoel ook trekkend gevoel aan zijkant van buik ???? ik wordt gek van alle gevoelens...was het maar alvast volgende week!!!!
Vervelend he Inkie, normaal duurt het wachten al lang, maar ik denk dat het na een inseminatie NOG langer duurt. Succes met wachten en ik duim, duim, duim.
Even een raar vraagje misschien. Gister had ik een positieve ovu-test en vandaag een negatieve. Betekend dat ook dat mijn eisprong al geweest is? Ik dacht namelijk dat je je eisprong hebt na 24-48 uur na een positieve test. Ik zit me nu al zorgen te maken dat ik dan wel op tijd ben als ik met IUI mag starten.
Ik weet niet beter dan je dan van die ene smile uit moet gaan Maar ik hoef gelukkig niet op deze manier de iui te starten, want dan zou het zweet me ook uitbreken denk ik. Hem met ovulatietesten gewerkt om gewoon raak te kunnen schieten.
Nou mijn eerste iui is op niets uitgelopen. Vandaag goed ongi geworden. Morgen zh bellen voor de volgende hormonen ciclus
klopt hoor, na 24-48 uur heb je je eisprong. Dus na de positieve test, en daarna wordt de test weer lichter!
Och wat een rotnieuws! Hoe voel je je? Had je er veel van verwacht? Dikke knuffel in ieder geval. Het is altijd een dikke teleurstelling, en vooral bij een nieuwe behandeling. Dan is de hoop toch groter!
Je voelt je zeker even rot(netjes gezegd) Maarja het is de natuur en hoop met deze ervaring dat mijn lichaam het als voorbereiding ervaart zodat het straks wel goed gaat.
Oh k*t zeg Birgitta!! Ik hoop met je mee. Dikke knuffel Dan ga ik er maar vanuit dat dat klopt. Voel me niet helemaal lekker vandaag, zit een beetje met mezelf in de knoei maar ja! Gaat wel weer over.
Hi Birgitta, Sneu voor je zeg! Echt balen. Ik sluit me bij je aan, ik ben vandaag ook (lees net pas) goed ongesteld geworden en ik had juist zo goede hoop na deze afgelopen periode omdat we veel sex hadden gehad en juist geen ovulatie testen omdat ik daar geen zin in had eventjes meer. En toch niet raak..... Maar ik heb dus nu ook dag 1 van mijn cyclus. Wij zijn vandaag voor intake in ZH geweest. Baarmoederecho was oke, baarmoedermond was oke! Nu bloed laten prikken voor hormoonwaarden ter controle en nog een baarmoederfoto met die contrastvloeistof (graag van de dames die dit gehad hebben de ervaring aub ?!) en dan begin augustus de uitslagen van het bloed en dan verder kijken. Mijn vriend zijn zaad is niet bar slecht maar gewoon onder gemiddeld maar het is goed mogelijk dat als er bij mij niets slechts wordt gevonden qua eileiders die verkleefd zijn o.i.d. dat wij nog een tijdje door moeten gaan op de natuurlijke manier voordat we IUI zouden krijgen. Dit zei de gyn omdat de slagingspercentages gelijk liggen van natuurlijk bij ons met onze leeftijden en mijn vriend zijn zaad kwaliteit en dat in vergelijking met IUI en hoe snel je zwanger bent. Dat is zo'n percentage wat ze berekenen, of je in aanmerking komt voor KI überhaupt. Maar ik weet begin augustus dus meer. Maar eigenlijk ben ik dus op dit topic niet op mijn plaats, want ik weet niet eens of wij gaan IUI-en. Maar dat is misschien voor meer dames hier zo...? Doeg!
Hallo Birgitta, ik had nog een vraag aan je: wat is bij jou de reden dat je IUI krijgt en kan je daar wat over vertellen? Bedankt!!
Bedankt Inkietoi. Wij hebben dus nog geen 1e poging.... Hoe voel jij je nu? Nog steeds misselijk??! Dat is wel een goed teken!!!
had mn verhaaltje hier nog niet geplaatst zie ik vandaag hadden we het intake gesprek voor IUI... Helaas mogen we nog niet starten, We waren doorgestuurd omdat we een negatieve samenlevingstest hadden maar de arts in dit ziekenhuis geloofde daar niet zo in... In dit ziekenhuis doen ze dat onderzoek niet eens meer Het zaad van mn vriend was ook wat minder dan gemiddeld maar het zou er wel gewoon me moeten lukken... Hij moet nu stoppen met roken om zn zaad nog wat sterker te laten worden zodat het zeker weten wel in de baarmoeder komt en dan mogen we in oktober terug komen. Ben ik dan nog niet zwanger dan gaan we wel starten met IUI Dus de sigaretten in de kliko..en nog maar 3 maandjes flink klussen