Wie gaat er ook bijna beginnen met iui?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door danip, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Verdrietig nieuws, het hartje klopt niet meer en dit bloedverlies is dus het begin van een miskraam. Ben erg verdrietig. We laten het vruchtje zelf loskomen. Over 2 weken een echo om te kijken of me baarmoeder schoon is.

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Arme gelukkig......he wat sneu voor jou dit!!!!! Ik wil je heel veel sterkte wensen, wat een verdriet moet dit zijn...ik weet niet wat ik anders moet zeggen. Sterkte......

3. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    lieve gelukkig..wat een neiwus eerste geen hartje paar dagen later wel en nu is het weer gestopt meid wat erg voor jullie heel veel sterkte ik denk aan je en doe rustig aan..

dikke dikke knuf x

4. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    administratief medewerker
    grootebroek
    lieve gelukkig@ ik heb een brok in mijn keel.....ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen....heel veel sterkte met dit verlies.....
    heel veel knuffels xxxxxx

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Gelukkig, pffff wat een vreselijk nieuws zeg! Heel veel sterkte, ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik denk aan jullie. Hele dikke knuffel

6. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ gelukkig, wat vreselijk, wat erg. Heel veel sterkte.

7. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    @gelukkig...hoe haat het met je? beetje stomme.vraag mss...ben wel bang geworden van ke verhaal...

@hier al de hele week ongi pijn en puistjes dus k dacht dat k gwn ongi werd en ben dus gister ook niet gaan bloedprikken...maar savonds begon het toch te kriebelen en heb ik maar ff een testje gedaan...2dikke vette strepen nog een test gedaan en weer ik kan het niet geloven maar volgens mij benbik echt zwanger!

dus meiden zo zie je maar waar ik al.bang voor was met 2mlj zaadcellen en alle klachten van ongi worden heb ik gewoon een positieve test!!!

vandaag ga ik bloedprillen voor de exacte waarde ma ik heb echt buik en rugpijn en missenlijk maar dat het ik er graag voor over!

ik hoop dat dit kindje lekker lang blijft zitten en dat we voor hem of haar wel mogen zorgen...zuchtt...

hoe is het met de rest?

knuf x

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Milow! Van harte!! Wat n goed nieuws!!!!:)
    Ongelooflijk hoe je lichaam je voor de gek kan houden!!!!! Ben blij voor je!!!!

X

9. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ milow gefeliciteerd!!! Ongelooflijk.
    En wat een goed en slecht nieuws in korte tijd na elkaar hier.

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    En Milow al uitslag gehad vh bloed prikken???

11. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    milow@ super gefeliciteerd met deze positieve test.......

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Milow...GEFELICITEERD, geweldig nieuws!

13. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig hoe gaat het met je?

14. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    milow@ heb je al uitslag van je bloed test???
    gaat allles verder goed met je....???

gelukkig@ lieverd, hoe gaaat het nou??? ook als het niet zo goed gaat zijn wij er om je een hard onder de riem te steken...
    we denken aan je...heel veel knuffels xxx

hier@ alles gaat zo zijn gangetje.....heb alles even naast me neer gelegd en zie het wel over een paar maandjes.
    eerst voldoende afvallen...en dat is nu toch wel een opgave geworden...het gaat niet zo snel meer....sip sip sip
    vol goede moed verder gaan

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Het gaat eigenlijk best goed met me. Denk dat ik het vruchtje kwijt ben want verlies nog een beetje bloed, vooral oud bloed. Aankomende vrijdag krijg ik de controle echo om te kijken of ik schoon ben.Hoop het zo want dan kunnen we weer verder met IUI. Ben er al helemaal klaar voor.
    Heb erg veel verdriet gehad en we zullen dit kindje nooit vergeten maar we zijn nu op een punt gekomen dat we reeel zijn en we verder moeten. We hebben geen keus.
    Het kriebeld nu nog veel meer als voorheen en hoop zo dat we snel weer zwanger zijn en dat dat wondertje dan wel bij ons mag blijven.

16. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ inkie je bent een dappere strijdster tegen de kilo's, en je bent er al zoveel kwijt. Volhouden he. Even een digitale jel hiero: go go inkie!!

@ gelukkig fijn dat het weer wat beter gaat. Ik vind het knap hoe je ermee om gaat. En hopelijk is het snel weer raak en is je buik ook echt schoon. Dikke knuffel.

17. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    jee wat is het hier stil.
    Hoe is het met jullie?

Met mij gaat het goed, voel me beroerd, dus het lijkt nog goed te gaan :)

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Hier goed nieuws!!! Vandaag voor de controleecho naar de gynacoloog geweest, en ik ben schoon. Me baarmoederslijmvlies zag er alweer goed uit en er groeid zelfs alweer een eitje van 15,5 mm. Ik vroeg of dat we niet deze cyclus al mochten starten aan een nieuwe iui. De gyn. zei dat als wij daar geestelijk klaar voor waren het wel mocht. Me lichaam is er iig. al klaar voor. Nu moet ik zondag terug komen voor een echo en als me eitje groot genoeg is mag ik zondag pregnyl zetten en dinsdag komen voor de inseminatie. Ben dus helemaal blij, toch een extra kans voor me gevoel.

19. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ gelukkig, wat fijn!! Ik duim voor je, veel succes!!

20. inkietoy

inkietoy Actief lid

1 jul 2011
    415
    0
    0
    grootebroek
    gelukkig@ wat is dat fijn zeg....dat je zo snal al weer mag beginnen.
    heel veel succes en ik blijf voor jullie duimen.
    xxxx digi knuffel van mij

lac@ fijn dat het zo goed gaat...ja en beroerd zijn hoort daar nu eenmaal bij. gaat ook vanzelf weer over.....

hier@ ik ben weer een kilo kwijt en zit nu al op 16 kilo....gaat goed en hoop eind juni toch op de 22 / 23 kilo uit te komen.....

heel gezellige dag gehad gisteren...mijn jongste zus is geslaagd voor haar artsen diploma (huisarts) en we hebben de diploma uitreiking gehad en aansluitend een bbq......

Deel Deze Pagina