@ inkie, wat ben je al veel kilo's kwijt zeg! wauw. Hou vol he! @ gelukkig, ik denk aan je dinsdag. suc6!
Hey lieve meoden, sorry dat ik zo lang niks heb laten horen...ik heb ook meer in het ziekenhuis gelegen dan wat anders pfff begint de ellende weer! ze vermoede een bbz omdat ik zoveel buikpijn heb rechts..en vamdaag gelukkig een kloppend hartje gezien in de baarmoeder yeahhh ben zo blij..en dan kans was nu erg klein dat er als nog 1 tje verkeerd zit...ik.had wel vrij vocht in de buik waarschijnlijk van een gespronge cyste...en er zat weer een kleine cyste in me rechter eirstok hmmm....ik hoop echt dat dit kindje wel bij ons mag blijven!!!.. @gelukkig...goed nieiws zeg hoe ging je iui? beetje goede uitslag? @de rest...hoe gaat het? liefs x
gelukkig@ hoe voel je je.....heb je een goed gevoel??? milow@ wow wat een goed nieuws zeg.....en kloppend hartje hopelijk zijn de cystes niet zo bedrijgend voor de zwangerschap. blijf je op controle hiervoor??? lac@ de 3 maanden zijn alweer bijna op zijn eind hiopelijk gaat de misselijkheid nu snel over. Hier@ afvallen gaat gestaag nog 8 kilo te gaan.....voel me geweldig en heb een goed gevoel over de verdere behandeling straks. Op mijn werk is het nu erg druk en daarom hoef ik niet elke dag eraan te denken en dat helpt wel hoor. hoe gaat het verder bij jullie...mooi pinksteren gehad????
@ milow, wat vervelend dat je zo veel in het ziekenhuis hebt gelegen. En wat fijn dat de baby op de goede plek zit!!! @ inkie ik vind het zo knap hoeveel kilo's je al kwijt bent. krijg je niet heel veel leuke opmerkingen? De behandeling gaat straks vast veel beter, want met minder vet zijn je hormonen ook meer in balans. Vandaag ben ik 12 weken!!!! heb mijn leidinggevenden (2 man) ingelicht en die waren heel erg blij voor me (terwijl ze niet eens weten van de medische malle molen), zo'n positieve reactie had ik niet verwacht. Nu twee weekjes vakantie en tijdens de tweede week ook de tweede echo.
Milow, hoe is het nu met je? Alles goed met jou en de beeb? Geen pijn meer? Inkitoy, vind het zo knap van je dat je zoveel bent afgevallen, komt straks vast en zeker goed als jullie weer een behandeling opstarten. Lac JOEHOE 12 weken zwanger, wat een fijn idee dat de kans op een miskraam nu echt heeeeel klein is. Hoe voel je je? Hier is de inseminatie dinsdag weer goed gegaan, hadden iets minder zwemmers dit keer omdat meneer zijn potje met de brommer in een regenbui in zijn binnenzak een half uur lang naar het zh. had vervoerd. Maar geen probleem, er waren er zeker nog genoeg en weer kwalitiet klasse 1. Nu dus weer die killing lange wachtweken. Ik merk ook dat ik nu ga vergelijken met me vorige iui, toen had ik op dag 8 na de inseminatie gevoelige borsten. Weet dat elke zwangerschap anders is maar vind het nu wel echt allemaal extra spannend. Heb expres nog maar geen testen in huis gehaald. Hoop zo dat ik NU weer zwanger mag zijn.
Sunshine, hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? Zie in je onderschrift dat je in augustus voor ICIS in aanmerking komt. Spannend hoor, duim hard voor jullie.
@gelukkig...spannend hoor weer iui gehad! ik heb er wel een goed gevoel bij..niet dat je daar wat aan hebt haha...spannend die wachtweken! ik hoop het zo voor je! @lac..super de 12 weken alweer voor bij pfff wat een opluchting he...hoe voel je? al een buikje? @hier...gaat het wel vandaag echo gehad en alles zag er goed uit! ons rijstkorreltje hihi was wel bang voor de echo maar het hartje klopte mooi... @de rest....hoe is het? liefs x
Milow...verander je banner......Nu je weer een goede echo hebt gehad moet je het maar gaan geloven. Ikzelf weet niet wat ik moet denken. Zou geen zwangerschapstesten in huis halen maar kon het gister toch niet laten en heb testen online besteld. Zo spannend weer...
Hey meiden, Ik ben weer terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad. Wel veel bewolking helaas maar toch nog een goede temperatuur. Hebben een auto gehuurd en veel gezien en gedaan. Heerlijk ontspannen en alles even los kunnen laten. Ik ga nu ff terug lezen...
@ sunshine, dat klinkt goed!! @ gelukkig succes met testen! je laat het wel weten he. Wanneer ga je testen? @ milow, wat fijn dat de echo goed was, ik ben het eens met gelukkig, tijd om je banner aan te passen! Met mij gaat het goed, volgende week eerste afspraak bij de verloskundige en een nieuwe echo.
@ gelukkig en lac...jaja ik zal ke banner aanpassen ik vond het zo eng om te doen hihi.. @gelukkig...oww wat spannend zeg..pfff voel je al wat? en wanneer ga je testen..ik duim voor je!!! @sunshine...heerlijk vakantie dat zal ik ook wel willen! fijn dat je het zo leuk gehad hebt x
@Lac, gefeliciteerd!!! 12 weken alweer, wat gaat dat snel he?! @Milow, he begrijp ik het nou goed? Ben je zwanger??? Dat is nog eens leuk nieuws om terug te komen van vakantie Hoe voel je je? @Gelukkig, hihi dat neem ik me ook steeds voor maar lukte ook nooit. De laatste maanden ging het al een stuk beter. Wanneer wil je de eerste test gaan doen? Ik ga heel hard voor je duimen...
@Milow, oh wacht sorry, lees dat het hele spannende tijd is geweest voor je en nu nog misschien. Wat fijn dat het er toch allemaal goed uit ziet. Hoe ver ben je nu eigenlijk? @Inkie, WOW, je bent echt al heel veel afgevallen. Ik ben trots op je Krijg je veel leuke reacties? En heb je al uitgebreid geshopt of wacht je nog even tot de laatste 8 kilo. Echt super knap!!! @All, hier duurt het wachten tot augustus best heel lang. Toch vind ik het wel even lekker en begint mijn lijf ook weer gewone vormen aan te nemen. Kan eindelijk mijn broeken bijna allemaal weer aan. Ik weet dat het straks weer gaat gebeuren maar hoop zo dat ik er dan eindelijk wat moois voor terug mag krijgen... Wat een pokkeweer is het trouwens. Ik ben die regen alweer helemaal zat, blhhh. Zou zo weer op vakantie willen hihi.
Hallo lieve dames, maar weer even bericht van mij. @Sun: lekker weer terug van vakantie maar inderdaad in baggerweer! Het was hier heel lekker ook hoor! Nu maar hopen dat het gauw weer mooi wordt en voor jouw persoonlijke situatie ook heel veel sunshine! @Inkie: 30 juni komt nu rap dichterbij! Hoe gaat het met je? De afvalrace al gewend of juist zat? Het gaat iig heel goed!!!!!!! Super! Benieuwd of er nu een kindje mag komen bij jullie na deze strijd. Ik hoop het echt! @Milow: ik zie nog steeds geen aangepaste banner! Is toch leuk om te zien hoe ver iemand is. @Gelukkig:Ik duim voor je dat er een posi test uitkomt!!! @hier: alles goed maar wel blaasontsteking en ik vind het behoorlijk hardnekkig dit keer. Kost me moeite zelfs met medicatie en de baby ligt vrij laag dus ik voel haar behoorlijk drukken. Ik plas elke nacht 3 x gemiddeld op het moment...gaap....! Ben gewoon even niet fit. Verder beweegt de baby enorm goed. Mag dus overall zeker niet klagen! Fijne dag daar allemaal!
gelukkig@ wat spannend...wanner ga je testen?? ik blijf voor je duimen dat je een positive test hebt... astarte@ ik krijg zoveel leuke en goede reacties en ik ben het dieet nog lang niet zat...ik ga gewoon door hierna mijn volgende doel is 70 kilo en shoppen heb ik al gedaan...op de pinkstermarkt en ik de winkel....veel boeken shirts en jastje en ook een jurk..( kan niet heugen dat ik dat voor het laast heb gedragen) WC bezoeken horen helaas heel veel bij een zwangerschap... nog even genieten en volhouden.....als de kleine er eenmaal is ga je het nog missen. sun@ heerlijk veakantie gehad en goed uitgerust hoor ik al.....voor je het weet is het augustus en dan is het jou tijd....
@Inkie: ja inderdaad ik plas wat af hier . Ik geniet er ontzettend van dat ik haar voel bewegen, het is zo bijzonder! Heb ook echt nesteldrang! Word gek van mezelf. Wil zo veel in 1x nog af hebben!.... Maar ga je vanaf 30-6 er ook echt weer voor? Ik hoop het, leuk als het nu wel gaat lukken en daar gaan we gewoon vanuit hoor! Een jurk weer dragen, wat heerlijk moet dat zijn als je dat eerst niet 'kon'!! Echt super. En naar 70 kilo is een mooi doel zeg! Fijn dat je het nog niet zat bent, dat is een goed teken! Dikke kus, ben trots op je!
joepie !!!! vanavond opnieuw oom en tante geworden..!!!! mijn jongste zus heeft een 2e zoon gekregen....hij luisterd naar de naam MAX.... Ben zo ontzettend trots op haar......!!!! gisteren weer ongi geworden... had ook niet anders verwacht. wel weer een ruime halve kilo eraf.....ben zo blij
Van harte inkie!!!! Leuk hè? En jij weer ongesteld... Das erg jammer!!!!... Hopelijk voor jou straks ook weer een zwangerschap!!!!! X