Vanmorgen getest, spierwit!!! Helaas, maar we gaan straks weer vol goede moed de 5e IUI in. Iedereen klaar voor de voetbal vanavond? Wij wel, gaan lekker de kroeg in.
gelukkig@ wat een domper...maar je hebt nog 3 dagen, mss dat je hcg wat later komt......ik blijf voor je duimen. en voetbal.....wat een K*T wedstrijd zeg.....inruilen dat team....en ze verdienen genoeg, zoveel kansen, v marwijk had de wissels er veel eerder in moeten doen........hopelijk woensdag meer geluk. hier@ vandaag meer zon dan gisteren en straks een verjaardag van een buur meisje... verder gaat alles goed en bij jullie?? xxx
@Astarte, Gelukkig is het niet zo heel erg koud 's nachts. Ik vind het altijd erg irritant als ik er dan uit moet... En dan moet je nog wel 3x, pffff. Hopelijk is je blaasontsteking snel over... Bijna 30 weken alweer, wat gaat dat snel he?! @Gelukkig, balen van de witte test. Ik ga nog even heel hard voor je duimen.... Hoe voel je je? @Inkie, Gefeliciteerd!!! Super leuk is dat he?! Mijn broertje en zusje zijn nog niet zover maar het lijkt me echt heel erg speciaal! @Voetbal, pffff, inderdaad wat een K** wedstrijd zeg! Maak het toch af zou je zeggen. Wie weet woensdag beter, anders is het meteen ook al veel minder leuk om de rest te kijken... @All, hier gaat alles prima. Ben het wachten alleen een beetje zat. Kom maar op zeg ik, heb wel weer genoeg rust gehad. Nog ruim een maand en dan mogen we eindelijk weer beginnen met spuiten.
@ sunshine, bedankt voor de felicitaties! Ik kan me zo voorstellen dat je het wachten zat bent, het duurt allemaal ook wel heeel erg lang. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Klinkt dat je er weer helemaal opgeladen en klaar voor bent. @ astarte, schiet al erg op bij jou zeg. Nog maar een paar maandjes. Wat gaat dat snel. @ inkie, respect voor al die kilo's die je al bent kwijt geraakt, wat ben je goed bezig. En fijn als je dat soort goede reacties krijgt en weer kleding kan dragen die je wilt dragen. Even een digitale jel: gogo inkie! En gefeliciteerd met je neefje! @ gelukkig, joh wat rot. Ik hoop dat je te vroeg hebt getest. Heb je nog een keer over getest of ben je nu ongi? Dikke knuffel voor jou. En sterkte met deze moeilijke dagen. hier: Ik heb de eerste afspraak bij de verloskundige gehad, en opnieuw een echo. En alles was helemaal goed. De tranen liepen over mijn wangen. En aan het bewegen met armen en benen. De verloskundige is ook echt een leuke vlotte meid. Voelt helemaal vertrouwd. Nu durf ik pas echt te geloven dat het goed komt. Ik ben dolgelukkig. Ik hoop dat jullie dit moment allemaal mogen meemaken. Ik gun het jullie van harte.
@Gelukkig, en.... heb je nog getest? @Lac, gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws, ik kan het me helemaal voorstellen, wat een opluchting moet dat zijn. Hoe voel je je verder? Hebben jullie het al aan iedereen verteld of ga je dat nu doen? @Astarte, hoe is het met je blaasontsteking?
lac@ fantastisch nieuws....heel erg gefeliciteerd met jullie mooie echo.. een geweldig gevoel nu alles goed is.. heel veel digi knuffels XXX hier@ alles gaat prima...
@ sunshine, bedankt! Ik heb het de belangrijkste mensen vertelt, maar nu nog alle anderen, collega's en vrienden die ik wat minder vaak zie, en alle familie. Het is echt leuk hoe mensen reageren. Ik voel verder goed. Geef nog wel regelmatig (4x/week ongeveer) over, ik hoop dat dat wel stopt binnenkort, maar ik wen er ook wel aan. Ik ben nog geen grammetje aangekomen, eerst even wat afgevallen zelfs. Ik heb een cup groter en nu zie ik sinds deze week echt een buikje. @ inkie, bedankt!. Ik vind het zo knap hoeveel kilo's je al kwijt bent. Je bent nu al echt dicht bij de 80! Ik zal wat minder posten, ik wil niet dat jullie een rot gevoel krijgen doordat je mijn berichtjes leest, maar ik blijf jullie wel volgen.
@Lac, je moet wat mij betreft helemaal niet minder posten hoor. Ooit komen ook wij aan de beurt. Ik wil graag weten hoe het met je blijft gaan en ben super blij voor je! Onze tijd komt wel... Zou het erg jammer vinden als je hier niet meer zo veel zal zijn...
lac@ p[lease !!!!!! blijf je wel schrijven....we willen graag weten hoe het met je gaat en wij komen ook wel aan de beurt......net als astrate blijf je gewoon lid van dit cluppie. hier@ hebben jullie allemaa het nieuws gehoort over de neiuwe pannen voor een IVF behandeling....in 2013. NOS Nieuws - Ivf niet meer vergoed boven 43 jaar hopelijk is het voor mij niet nodig maar begin hem nu wel een beetje te knijpen zeg maar.... ga toch maar in juli een afspraak maken in het ziekenhuis...hoop dan toch de 25 kilo gehaald te hebben. misschien als ik in aanmerking kom is dat nog in 2012, en gelden de regels dan nog net niet voor mij.
@ all, wat een lieve reacties, dan blijf ik schrijven. Ik was gewoon bang dat ik te confronterende berichtjes schrijf.
hoe is het met iedereen? Ik heb morgen alweer de inseminatie van de 5e IUI. Had op dag 8 al 2 eitjes vab 16 mm. Dus morgen op dag 11 de inseminatie. 2 eitjes geeft me meer hoop. Daarna weer die 2 helse wachtweken.
Hey meiden, wat is het rustig hier zeg! Alles goed? @Gelukkig, en hoe is het gegaan? Wel fijn dat je 2 eitjes hebt, zou mij ook meer hoop geven ja... Succes de komende weken, ik ga heel hard voor je duimen. @Lac, nee hoor gewoon blijven doen @All, hier eigenlijk weinig nieuws. Ben van de week naar het z'huis geweest voor mijn knie, dacht ik heb nu toch even rust dus waarom niet Ik was er eigenlijk van overtuigd dat er iets met mijn kruisbanden zou zijn maar die waren helemaal goed. Nu denkt de arts dat het de meniscus of kraakbeen is. Krijg maandag over een week een MRI. 1 augustus pas de uitslag omdat hij op vakantie is, leuk hoor die vakantie-periode, pffff. Dan zijn we ook volop bezig met de ICSI dus kan er ook nog wel bij... Soms wordt je er echt moe van... Fijn weekend! Wij gaan even op pad voor een nieuwe tent, leuke afleiding om de tijd te doden
@ gelukkig, ging het goed? Jij hebt echt snelle rondes zeg. Dat is wel prettig. Ik hoop dat dit je laatste is. @ sunshine, ai, augustus is een ziekenhuismaandje voor je, dat kan er ook nog wel bij. Ik hoop dat er niets uit komt waar je voor geopereerd moet worden of zoiets. @ hier alles goed. Geen nieuws, is goed nieuws.
gelukkig@ hoe ging de iui??? hopelijk geven deze 2 eitjes wat meer hoop....succes deze 2 wacht weken!!!! ik duim voor je sunshine@ jeetje wat een augustus maand zeg!!! hopelijk komt er niets raars uit de mri scan. heel veel knuffels lac@ hoe voel je je??? nog steeds misselijk en ziek??? dat is een goed teken...en gaat ook vanzelf weer over... hier@ ik heb mijn eerste afspraak in het ZH weer gemaakt op 6 juli. ik ben nu nog steeds maar 19 kilo kwijt...hopelijk gaat het komende week weer wat beter....en ben ik dan over de 20 kilo. De reactie van de fertiliteits poli op mijn gewichtsverlies was echt super...zo trots en hopelijk mag ik meteen beginnen....want ik ben 2 dagen daarvoor ongi..en dan is deze echo meteen mijn uitgangs echo. nog 2 weken dus....spannend
Oh inkytoy wat spannend dan zeg. Zou iid. super zijn als je direct mag beginnen. Hier alles weer goed gegaan gister. Nu dus weer 2 lange weken wachten, tenminste ik ga echt wel weer eerder testen hoor haha. Heb de testen nog in huis. Toen ik zwanger was teste ik 12 dagen na de inseminatie al duidelijk positief. Zo spannend weer. Mijn cyclussen zijn idd. kort, nu ook op dag 11 al de inseminatie. En we gaan in 1 keer door dus dan gaat het best snel, vinden wij zelf ook. Als ik van deze IUI niet zwanger raak hebben we wel 1 maand pauze omdat het zh. een vakantiestop heeft.
gelukkig@ hoe voel je je vandaag.....denk je al wat te weten....of wil je wachten tot je testdag??? hier@ morgen wordt ik 37 jaren jong en ik heb een tafeltje gereserveert in een restaurant.....lekker een avond met z'n 2-tjes cristan slaapt een nachtje bij oma..... verder werd ik vandaag gebeld door de fert poli.....of ik de afspraak kan verzetten ivm druk schema die dag......nu wordt het dus 11 juli pas dat ik kan komen...en daar gaat ook mijn planning, ik wilde de volgende cyclus meteen beginnen en nu wordt dat dus begin augustus pas...ik baal enorm maar nu heb ik meer tijd om nog wat af te vallen.. sunshine@ we mogen samen onze behandeling beginnen in augustus...we hopen en duimen op goed resultaat
Inkitoy...Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag gewenst. Balen dat je afspraak in het zh. is verzet, maar je doet er niks aan. Hier weer die verschrikkelijke wachtweken. Ik voel niks anders dus ga nergens vanuit. Maar zit nu pas een week geleden na de inseminatie dus wie weet. En die keer toen ik zwanger was voelde ik ook niks dus....
@Inkie, nog GEFELICITEERD met je verjaardag! Heb je lekker genoten met je mannetje? Ja, spannend weer he?! Wel balen dat je afspraak is verzet, moet je nog langer wachten. Maarre........ ik zie dat je de 20 kilo gehaald hebt, JOEPIE!!!! Ben trots op je @Gelukkig, spannend zeg, ik ben heel hard voor je aan het duimen hoor! Ik heb ook echt geen zin in de augustusmaand. Als we die nou gewoon even overslaan en dan in september positief testen dan hou ik me aanbevolen Ben weer met de pil begonnen en 19 juli mag ik weer gaan spuiten. Gaat het hele circus weer beginnen...
@ inkie schrijf je nou " maar" 19 kilo kwijt?? Wat vervelend dat je een maand extra moet wachten. Balen zeg. @ gelukkig hoe is het nu met je? @ sunshine goed plan om augustus over te slaan Hier gaat het goed. Voel me eindelijk niet meer misselijk. Dat is wel lekker.
lac@ ja sorry.....maar als je al een tijdje op hetzelfde gewicht staat lijkt het niet echt op te schieten,,,en dan vergeet je snel dat je al heel wat kilo's lichter ben..... wat fijn voor je dat alles goed gaat en je je weer wat beter voelt. gelukkig@ hoe voel je je???? sunshine@ see the sunny side of life!!!!! veel knuffels hier@ een hele fijne verjaardag gehad. a.s. weekend vier ik het helemaal goed....met een hele hoop familie en vrienden. verder hebben we een nieuwe bank gekocht, dus zijn we nu de huiskamer aan het opnieuw inrichten. druk druk druk