@Lac, fijn dat je eindelijk niet meer misselijk bent. Mocht ook wel eens... Heb je al een buikje? Voel je het kindje al? Dat lijkt me zo bijzonder! @Inkie, leuk al die afleiding, zo gaat de tijd lekker snel. Vind het altijd leuk om weer dingen te veranderen in huis, mag alleen van manlief niet altijd hihi. Hij zegt, ik ben er nog niet eens aan gewend en dan is het alweer anders
@Gelukkig, WOWWWWW wat lees ik nu!!! Gefeliciteerd, er komt weer een spannende tijd aan. Ik ga heel hard duimen van een plakbeeb
We zijn heel voorzichtig blij...we beseffen het ook nog niet echt. Ik voel me goed, heb nergens last van, had dus ook niet verwacht dat de test vanmorgen positief zou zijn. 25 juli hebben we de eerste echo...
wowwwww gelukkig......das prachtig nieuws...ik zal heel erg voor je duimen......van harte met dit mooie nieuws xxxxxx
Dank je meiden. Begin het nu pas een beetje te beseffen. Hoop echt voor jullie dat ook jullie snel mooi nieuws krijgen. Duim ook voor jullie...
@ gelukkig, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!! @ sunshine, ik heb inmiddels een buikje, maar beweging voel ik nog niet. Of soms twijfel ik heel eventjes van wel, lijkt me ook heel gaaf om te voelen... @ inkie gefeliciteerd met je verjaardag! Vrijdag bij de verloskundige geweest, weer kloppend hartje gehoord en mijn baarmoeder is goed gegroeid. Via marktplaats zijn we druk aan het zoeken, een mooie babykamer op de kop getikt, die haalt mijn man maandag op. Ben benieuwd...
Lieve dames, ik kreeg geen meldingen meer van ZP dus ik had al even niet gekeken (ook op vakantie geweest en verder gewoon erg druk) en ineens vandaag kreeg ik weer melding dat er een bericht was! Echt heel raar.... Dus even updaten: Gelukkig, prille van harte!!! Spannend! Lac, alles goed dus met je? Ligt jouw placenta voor wellicht, dat je het daarom nog niet voelt? Dat had ik bij mijn eerste ook! Nu niet en ik voelde het al met 14 weken! Nu is het bij mij heel grappig, want ik heb van die voetjes die links prikken en uitsteken, en dat is heel bijzonder en ergens ook Alien achtig hahahaha! Zo apart! Maar ze beweegt iig erg goed en ik heb al van die echte buik bobbelingen en aardverschuivingen . Sun, nog een maandje, dan begint het circus voor jou ook weer..spannend!!! Inkie, van harte!!! Hoe is het met je? De halfjaar stop is voorbij nu..... Liefs van mij
meiden @ heerlijke verjaardag gehad met veel cadeau's en gezelligheid......a.s. woensdag weer naar het ZH voor proefecho...ik hoop maar dat ik genoeg ben afgevallen om weer te beginnen.... verder niet zo veel nieuws.... astarte@ ben zo blij voor je dat alles goed gaat en dat je de kleine nu voelt..dikke knuffel lac@ fijn dat alles goed is met de kleine en super dat je een mooie kamer heb kunnen vinden( hebben wij ook gedaan via marktplaats) welke kleur meubels???
@ astarte, wat leuk van die alienvoetjes. Ik weet niet waar mijn placenta ligt, nog een paar weekjes wachten tot de 20 weken echo dan weet ik het. Misschien herken ik het bewegen gewoon niet goed. Ik voel altijd al vanalles in mijn buik. Maar geen duidelijk verschil zonder baby. @ inkie veel succes morgen! Laat je weten wat ze zeiden? De meubeltjes zijn wit met donkere houtskleur combi. Modern. Het zijn allemaal losse onderdelen zonder gebruiksaanwijzing, dus dat wordt nog wat...
meiden!!!!! ik heb goed nieuws!!! ik ben naar het Zh geweest en ..........ik mag weer beginnen...jippie de test echo is heel erg goed gegaan..ze konden meteen allebei mijn eileiders zien, zonder dat ze heel erg hard op mijn buik moesten drukken. En daarna maar ook meteen gevraagd of ik ook in aanmerking kom voor IVF ( als de laatste 2 IUI pogingen niet lukken)..... en JA hoor dat is helemaal geen probleem meer......dus deze cyclus nog maar even op de natuurlijke manier proberen ( je weet maar nooit) en vanaf eind augustus weer beginnen...... Ik blijf bezig om af te vallen, want nog meer gewicht verliezen is altijd goed...... lac@ ik zie ze al voor me!!!! mooi meubels hoor.....veel puzzel plezier
Wat een goed nieuws Inkie! Van harte!!! Dat is echt super! En dat blijven afvallen is echt heel goed van je! Wow, alweer 20 kg! Van harte, je bent zo goed bezig, ook al ken ik je niet persoonlijk ik vind dat echt zo knap, ik ben trots op je! En nu op naar die tweede telg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier was ik weer..... dit weekend flink aan de "klus" gegaan. ik had bij de echo afgelopen woesdag een dominante folikel van 1.2 mm die zal in het weeekend dus uitgroeien....en gister voelde ik me niet zo goed een beetje buikpijn dus dat zal wel het begin van mijn eisprong zijn.....duim duim hopen op een natuurlijk wonder....anders mogen we over 2 weken weer beginnen met iui poging nr 4 xxxx
@Inkie, WOW wat een super goed nieuws. Het was misschien een lange periode maar nu kan je weer vooruit! Wat fijn zeg maar hopen dat het allemaal niet nodig is Jullie hebben in ieder geval goed je best gedaan....
hooi allemaal, hebben jullie lekker in de zon gezeten dit weekend?? Ik heb vanavond de 20 weken echo super spannend en leuk, ik hoop dat alles goed is. ik denk en jongetje, ben benieuwd of dat voorgevoel klopt... sunshine wat denk je heb je kans deze cyclus?? Ow en ik voel nu wel bewegen, heel erg leuk om te voelen
@Lac, oh leuk zeg! Hoe was het? Echt een mijlpaal is dat zeker? Je moet (als je wil natuurlijk) ff foto's showen. Hoe is je buik? Nee, geen enkele kans, ben namelijk aan de pil Donderdag begonnen met hormonen spuiten, dan donderdag stoppen met de pil en volgende week donderdag Gonal F erbij spuiten en dan pas 10 augustus de eerste echo, pfffff, klinkt nog ver weg allemaal zeg...
Hoe is het met de andere dames? Rustig hier al een poosje... Ik krijg binnenkort weer dingen te vertellen, nu genieten van het mooie weer Eindelijk!!!