Lac, spannend zeg! Je weet het nu denk ik! Laat je het even weten!??? En gaaf dat je nu ook dingen voelt. Op dit moment heeft mijn kleine dame volgens mij de hik en ze is druk aan het bewegen, kleine aardverschuivingen en bobbels daar! Sunshine, spannend, het komt nu weer dichterbij meid ik hoop het zo voor je!!! Liefs
Gisteravond de echo gehad. Was heel erg leuk!! Het is een meisje en ze kon geen afwijkingen vinden, dus wat ze kon zien ziet er goed uit. Ze nam echt ruim de tijd voor ons, en heeft ook even de 3d echo gebruikt.
Lac...gelukkig geen afwijkingen en een meisje, geweldig!!! Sunshine...Voor jou komt er weer een spannende tijd aan. En de tijd vliegt, het is zo weer augustus. Morgen hebben we de 1e echo, erg spannend dus. Heb er wel een goed gevoel bij, voel me zo anders dan de 1e zwangerschap wat uitliep in een miskraam. Ben heel de dag door misselijk en heb erg pijnlijke borsten. Laat jullie morgen alles weten.
Mooie echo gehad. En een kloppend hartje. kindje is nu 7,5 mm. groot. Volgende week vrijdag weer een echo. We zijn erg blij.
@ sunshine voor je het weet is het augustus, juli is zo weer voorbij, zeker met dat mooie weer. @ gelukkig, wat fijn een goede echo!! En fijn dat je zo snel weer een echo krijgt.
lac @ een meisje wowww en een mooie echo das dubbel geluk.... geniet ervan gelukkig@ jij ook super nieuws....een kloppend hartje....ben zo blioj voor jullie..... hier@ moet a.s. weekend ongi worden...had gehoopt op een natuurlijk wonder maar dat blijft uit denk ik.....nu maar op voor de iui nr 5
Lac, geweldig, een meisje!!! En dat alles goed was, is nog beter nieuws eigenlijk! Gelukkig, meid wat een mazzel dit keer, dat moet wel een enorme opluchting zijn voor nu! Hou je taai! Inkie, wie weet, het weekend moet nog beginnen misschien is er een sprankje hoop dit keer en zo niet, dan idd op voor de IUI weer.... Hier, warm en opgezwollen maar nog steeds genietend van dit wonder in mijn buik! Kus
@Astarte, jij hebt zeker al verlof? Jeetje, het gaat echt snel... @Lac, JOEPIE wat een goed nieuws en een meisje, leuk hoor!! @Gelukkig, jij ook goed nieuws GEFELICITEERD en fijn dat je zo snel alweer een echo krijgt. @Inkie, ik duim nog even voor je door hoor, je weet maar nooit... @All, hier alweer een week aan het spuiten, gister gestopt met de pil dus zal een deze dagen ongi gaan worden... Donderdag beginnen met de Gonal F en dan worden we weer een broedkip Ik hou wel erg veel vocht vast, vooral in handen en voeten, doet echt zeer zeg. Leuke bijwerking weer... Wel geniet ik heel erg van het zonnetje en de warmte, mag van mij nog een poosje blijven...
Hi Sun! Ja ik ben met verlof ja! En dat vocht vasthouden hihi ik weet hoe het is. Ik kom bepaalde schoenen echt niet meer in!.... Spannend voor jou zeg, het heeft even geduurd, maar nu eindelijk weer een kans voor jou! Ik ben benieuwd! XXX
@Astarte, hihi ik ook niet en ik ben nog niet eens zwanger. Dat beloofd wat voor als het wel zo is haha. Ja, ik vind het ook weer erg spannend maar zie er best wel tegenop. Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt en dan donderdag beginnen met de Gonal F. Het duurt allemaal zo lang...
Wat duurt het inderdaad lang he, die fase....en nu dan eindelijk als het doorzet aan de Gonal F....en dan komt er eindelijk weer zicht op een vervolg en hopelijk een goede oogst en TP!....Het zijn elke keer weer stappen en dat is gewoon zwaar, elke stap is er 1 die je weer neemt en als dat goed gaat blijf je hopen op de goede volgende stap. En ik hoop het zo dat het goed blijft gaan!.... Nou ik typ met van die dikke vingerkoten (worstjes achtig) en mijn voeten zijn ook nog in de hitte modus want hoewel het nu buiten al lekkerder koel is, doet mijn vochtgehalte nog niet mee!... Fijne zondag daar! PS gekke banner bij jou: 3 dagen overtijd!......
@ sunshine succes met spuiten, spannend hoor, ik leef met je mee. @ gelukkig was de echo van vrijdag ook goed?
Sunshine...ook ik leef met je mee en vind het erg spannend. Dat het zo lang duurt is balen maar voor je het weer heb je de terugplaatsing. Ben je al ongesteld? Ik heb aankomende vrijdag de 2e echo. Voel me heel de dag door erg misselijk, erg vervelend maar het hoort erbij. Tot nu toe gaat alles goed.
Thnx meiden, het gaat inderdaad stapje voor stapje maar wel hele langzame stapjes... Maandag ongi geworden dus vandaag mag ik starten met de Gonal F. Weer een stap dichterbij @Astarte, hihi ik krijg ook geen ringen enzo meer om. Ga er vanuit dat dat het komende jaar niet meer kan hihi @Gelukkig, succes morgen. Hopelijk ben je snel minder misselijk maar het zit in ieder geval nog goed... @Lac, je zit alweer op de helft, wat gaat dat snel zeg... Hoe voel je je?
Sun succes met de gonal f!! Hoeveel eenheden moet je spuiten? Ben erg benieuwd naar de "oogst"!.... Wanneer eerste echo om te kijken hoe en wat?? Kus
@ sunshine elk stapje is er 1! ben inderdaad al op de helft, van mij mag het nog wel sneller gaan . Voor vele anderen is die 9 maanden het voorbereiden op dat er een kindje komt. Maar voor ons MMM meiden is het eigenlijk al een veel langere periode dat je voorbereid op de komst van je kindje. Oftewel ik wou dat het al zover was. @ astarte bijna is het zover spannend hoor. @ gelukkig heel veel succes morgen!!
@Astarte, ik spuit 150 eenheden. Ik ben ook erg benieuwd naar de oogst, vorige keer had ik 15/16 folikels waarvan er 10 uitgehaald zijn en alle 10 een eicel bevatten dus ik hoop op een herhaling ondanks de vreselijke buikpijn toen de laatste dagen. Ik moet vrijdag de 10e voor de eerste echo... @Lac, ja dat kan ik me heel goed voorstellen, 9 maanden zijn dan nog heeeeeeel ver weg maar al dichterbij dan wanneer je nog niet zwanger bent hihi...
Vandaag een goede echo gehad, kindje was mooi gegroeid en het hartje gehoord en gezien. Echo zo bijzonder om dit te zien. Nu over 2 weken weer een echo en met 12 weken nog een keer, we blijven dus nog even in het ziekenhuis lopen.
@Sun: dat is een hele mooie oogst geweest destijds! Nu maar weer dan! Ik spoot toen 150 eenheden ook dacht ik en ik had er dus maar 3 met maar 1 eicel erin!...Erg weinig. Maar ja die ene eicel is onze dochter die eraan komt, dus het was genoeg!!! Laat je het even weten de 10e hoe het ging en hoe het ervoor staat? Hoe laat moet je dan? @Gelukkig: proficiat met dit goede nieuws meid! Erg fijn! Geniet ervan, ook al ben je misselijk (heel irritant al is het voor het goede doel ) @Lac: fijn dat het allemaal voorspoedig gaat. @Inkie: hoest met jou nu???? @hier: opgeblazen olifanten voeten, slecht slapen (ook in mijn hoofd druk met de bevalling bezig etc, niet bang maar wel veel aan het nadenken erover en hoe alles straks weer gaat veranderen en zo) en nog steeds genietend van de bewegingen van onze dochter die er binnenkort is! Blijft raar! Straks zijn we met zijn viertjes hier. Maar natuurlijk vooral: geweldig! Kus